Partyflock

Forumonderwerp · 612855

Waarschuw beheerder
Kwam vandaag het volgende bericht tegen in het Rotterdams Dagblad

Zaterdag 24 Mei 2003

Parkzicht verder als club

Rotterdam - Nadat eerder Chalet Suisse transformeerde tot 'familierestaurant', sluit ook Parkzicht voor een ingrijpende koerswijziging. Op 1 juni gaan de brasserie en het restaurant op de bovenverdieping, Entresol geheten, dicht voor een verbouwing. De Hotel New York Groep, die het pand aan de Kievitslaan exploiteert, wil van Parkzicht een club maken die op donderdag, vrijdag en zaterdag een vaste programmering krijgt. Op 21 juni moet Parkzicht weer open gaan.
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
jah...beetje als een stel oude bejaarden terugdenken aan de goeie oude tijd:D

Jah jah good old parkzicht....zuchhtt­t....kon ik maar terug in de tijd
Waarschuw beheerder
Wat een enge mierzoete flyer is dat zeg...

Waarschuw beheerder
Ik vinnum wel origineel :)

Waarschuw beheerder
ik vind wel leuk!!ga mij meer om parkzicht zelf hoop dat t wat word!!!!!O:)
Waarschuw beheerder
Ook blijven hangen in Parkzicht kom dan eens naar http://www.return-to-basic.com
Muziek photo's mixen d/l forum gastenboek en veel meer.
Ps
Dit was trouwens me eerste site was zelf de url al vergeten.:)
http://parkzicht.20m.com/Parkzichtnl.htm
Waarschuw beheerder
Tja dan maar weer eens gaan kijken eyyy...
soort van jeugdsentiment...hah­aha...
jezus daro veel gezeten...:bounce:
Waarschuw beheerder
Ikke ook.....moet er haast van janken als ik eraan terug denk...velen van toen kunnen het ook helaas ook niet meer navertellen:-(

RIP to all of you
Waarschuw beheerder
ben er gisteravond geweest....openeings­feest voor al het personeel...(ook Loos, Kip, Hotel Ney York enz dus...)

er is weinig veranderd...alleen is er een hoop geschilderd. oranje op de dansvloer en groen-blauw bij de chill! wel heel mooi als je 't mij vraagt! maar niet mij ding verder....

a.s. zaterdag is de officiële opening voor het pupliek... €7,50 om mee te beginnen is niet verkeerd.

veel plezier voor degene die gaan!!
Waarschuw beheerder
weinig veranderd ?

Heb je Parkzicht zelf wel eens meegemaakt ?

Waarschuw beheerder
Kunnen we de boel niet een keer afhuren??

Zijn ze zo genezen!!!
Waarschuw beheerder
met weinig veranderd bedoelde ik weinig veranderd ten opzichte van 't restaurant wat 't hiervoor was....:)

van 't parkzicht van vroegah weet ik niets

Waarschuw beheerder
jammer had je echt mee moeten maken!!

Waarschuw beheerder
-sluitingstijd mogen ze wel aanpassen.

-en P. die kale uitsmijter moeten ze d'r ook uitk#nkeren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is meer een high society tent geworden
Waarschuw beheerder
Sluitingstijd ?
Waarschuw beheerder
dat had ik nah echt mee willen maken als ik zo naar al die verhalen luister gooien ze er weer zo,n bujaarde centrum in

Waarschuw beheerder
idd. sluitingstijd
ben 2 wk geleden op zaterdag en afgelopen vrijdag geweest.

half vijf :/
Waarschuw beheerder
Kun je nou nog ontbijten op zondagochtend ?
of was dat alleen tijdens openingsweekend ?
Waarschuw beheerder
geen flauw idee, jordy
Ken Park alleen uit mijn stuitertijd zo'n 10 jr geleden... En toen kon het niet (moest er niet aan denken ook!)

Waarschuw beheerder
ben er van de week even wezen kijken, via de achterkant even naar binnen gekeken.

Tis een grote juppen tent geworden, met een hippe lounche uitstraling. :kots:

3 maandjes en het is failliet.
Waarschuw beheerder
2barrr.. wij gingen zondagochtnd altijd bij de mac ontbijten. hamburgers en milkshakes gaat best.. :jaja:
Waarschuw beheerder
jak, had jij dan de zelfde salmies als mij??

Waarschuw beheerder
vdwk base ?? gistere,en idd dat gedeelte zeker, stond zelfs een ferrari buite dan wete je al genoeg welk volk dr komt,vind dat t hoog tyd word dat b2s events rond de tafel moet gaan zitten met die nieuwe eigenaar die dr uitflikkere,gewoon weer oldskoolen :bounce: maar b2s events moet MEER aandacht gaan besteden aan oldskool en minder aan hardstyle vind k
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
offtopic aan vakkiew
ben nog altijd van mening dat b2s een goede zaak doet met oude maastheather over te nemen.

Waarschuw beheerder
ben ook ontopic,lijkt my een goeie zaak dat b2s events die nieuwe eigenaar uit park zou schoppe dat b2s een eigen tent in rotterdam zou hebben oldschool back at the place where it all started

Waarschuw beheerder
ja allemaal leuk maar ist financieel rendabel????
Waarschuw beheerder
De Parkzicht van toen zal nooit meer te evenaren zijn.. Maar een goeie tent met oldschool zou van harte welkom zijn in Rotjeknor...

Waarschuw beheerder
zou mooi zyn maar denk byna zeker dat dat niet haalbaar is,misschien is t maastheater meer iets voor b2s,als eigen tent te hebben.idd wat te wachten staat op oldschool en idd zal dat nooit meer te evenaren zyn nee,nergens kan het beter worden dan daar ooit is geweest
laatste aanpassing