Partyflock
 
Forumonderwerp · 611574
 
Wat vind je van deze DJ/Producer?????
ikzelf vind 'm de laatste tijd erg matig
maar brand maar los.......



ps.Geen idee of hier al 1029838485 toppics over zijn!!!
 
Artiest NitraM
( in goede zin dan he :P )
 
promo draasit zeker goed en maakt goeie nummers maar dat kroontje van hem met zijn naam geeft hem echt EIGENDUNK bahhhhhhhhhhhh
Ach ja, ik heb van veel mensen die met promo contact hebben gehad dat het geen gemakkelijke kerel is. Ook met het toesturen van plaatjes enzo. SO Fucking what!!! Hij eist gewoon dat je kwaliteit levert. En hij neemt dus niet genoegen met minder. (anders stuur je je plaatjes maar naar 5th gear, die brengen toch alles uit) En zo hoort het ook. Hij is gewoon een perfectionist (zoals weinigen) Je moet een producer/dj beoordelen op de muziek en niet op z'n persoonlijkheid. Want waar gaat t nu om dan?

It's about music!!!
laatste aanpassing
kheb al eerder gezegt ....ik heb pppppromo eigenlijk een keer echt vet horen draaien dat was op Hellraiser 2003 ....vet oude cenobytjus :D ownage :D
Ik vond m echt MEGA vet op HR, echt waar :D
Jaaahhhh.. die set was echt dik op HR..
 
liever Noise suppressor
JAAAAA, noise suppressor is ook altijd oke. Onmogelijke bassen draait die kerel zeg,project hardcore 2002,t ging dr bie... :)
 
Artiest T-junction
Sebas is een aardige vent,en ja hij eist gewoon kwaliteit daarom is hij met muziek wat minder makkelijk.
Terecht, kwaliteit is belangrijk... bter 1 goede plaat met allemaal goede nummers, dan 2 met 2 goede nummers en de rest opvullers....
 
EEEY achtervolg je mij ofzow.....hehehe