Partyflock

Forumonderwerp · 611417
Waarschuw beheerder
Hoe zouden jullie reageren? en wie van jullie heeft ook een vriend die in t leger zit?
Waarschuw beheerder
de jongens in duitsland doen stoer over die wijven in de club daar

nou, ik ben een keer met ze meegeweest en ik ging terug met een minderwaardigheidscomplex... :vaag:
er lopen serieus echt alleen maar van die perfecte uitziende figuurtjes rond (al zou je dat niet zeggen van duitsland... ;p )

Waarschuw beheerder
Seedorf en Munster hel en verdoemenis... hhahahaha heb dr ook een aantal jaar gezeten...sjee wat waren die oefeningen in Wildflecken, Zaragossa leuk man!

En dan het stappen in duitsland zelf. Hahaha en nu je die cluster woningen hebt is het alleen maar leuker geworden op de karzerne!
Waarschuw beheerder
ik vind het er echt uitzien als een klein dorp!!1

Waarschuw beheerder
Seven zelf wel ja!
Waarschuw beheerder
fairyteal schreef :Het is een apart slag mensen waar burgers soms weinig van begrijpen..
....................­.................

daar ben ik het helemaal mee eens :)

Waarschuw beheerder
Laatste keer! Het is 1 en al seksfeest daar! Of je nou getrouwd ben of niet, je wordt wel overgehaald dooor je "maten".
Hop en swans daar in swans daar in! Gaat te makkelijk daar!

1 van die meiden werkte op de ziekenboeg, had gewoon 1 blok dezelfde soa!!! WHAHAHAHA En dat door 1 meid! Hele kazerne er over heen!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
appelkruimeltaart

Waarschuw beheerder
Kom lekker naar knoop en wilco kijken.. ff bukken voor het terrarium en je weet niet eens meer dat die vent weg is.. helemaal happy ben je dan! :D

Waarschuw beheerder
Van knoop en wilco ga je dingen vergeten?
Waarschuw beheerder
donateur
Mwah, mijn ex zat bij de marine, maar dat boeide mij absoluut niet, als je doelt op het eventuele vreemdgaan, dan valt dat heus hardstikke mee hoor. Je hebt overal rotte appels er tussen zitten, maar het valt allemaal hardstikke mee hoor :-)

het is maar net hoe je er zelf tegenover staat :-)

Ikzelf wil ook weer naar de luchtmacht toe, maar mijn vriend hoeft absoluut niet bang te zijn dat ik daar dingen ga uitvreten :-)