zou zo maar kunnen hij is wel goed in dingen verzinnen
tssss dekkers komt net kijken hij kent me niet eens dus weet niet waar die over praat,dan is wel makkelijk om mee te lullen!!!
2- muis dat boek moest ik toch in opdracht van jou schrijven omdat je nooit had leren schrijven!
dus ga het nou niet op mij afschuiven beetje lullig van je zal je nog is helpen!
2-susan gek he dat jij hem ook heb gehad jij bent 1 van de hoofdrol spelers!!!
laatste aanpassing
nou ik vind hem wel aardig
ik heb een paar leuke dagen met hem gehad!
nerve (de slangenman) ik ken hem al bijna 10 jaar denk ik en hij heeft me altijd geholpen als ik het hem vroeg,jullie kunnen zeggen wat je wil maar ik vind het gewoon een schatje!
2-manus :heel verstandig dennis
zie je wel zo slecht ben ik niet lul maar raak wij weten wel beter en jij bent ook een schatje tatjana
laatste aanpassing
donateur
Hijs wel aardig en heeft Cute eyes verders ken ik er weinig van zeggen
Jezus heeft deze ziekelijk verkankerde honger-eemnesser nou ook een eigen forum? Mijn god waar gaat dit heen.
Maar ff on-topic, ik heb geen idee wat ik over onze ouwe nerfie moet zeggen. Relaxte gozer, beetje wilco opnaaien met zn zusje enzo...
Als je aan Eemnes denkt denk je aan twee dingen:
Dr. Citroen en Nerve!!!
Zo nerve wel veel belangstelling en ik heb hier nog een leuk foto'tje over onze Aardige Nerve http://pic8.picturetrail.com/VOL228/1126278/2124074/25577517.jpg Mzzl J€®¤€ñ
Zo dit is iets beter toch nerve? haha J€®¤€ñ
laatste aanpassing
lekkere foto nerve!!!!!!! BEETJE TE LAM OF NIET!!!!!!!!!! maakt niet uit hoor!!!!! spreek je wel weer in eemnes!
wat een bloedhond die jeroen wacht maar ik zal voortaan ook een fototoestel in me auto leggen dan pak ik je wel weer terug pannekoek!!
2-techno indo zo echt jongen, lig je lekker te slapen in die wagen want ik was te kort om verder te rijden staan er opeens om 4 uur s`nachts een paar van die mongolen naast me auto geloof me dat is niet fijn wakker worden.
spreek je laterrrrr
2=suuz moet je nou kijken wat je me aan doet!!!!
hahaha nerve is goed neem dat foto toestel van je maar mee hoor ik ben er hopelijk toch nooit zo erg aan toe
goeie avond dit is de eerste keer dat ik zelf spreek want anderen hadden een foto geplaatst ik wist niet eens dat ik op het net stond bedankt he nerve!!!!!!!
Nerve is een hele nette jongenman! Ik weet niet waar jullie het allemaal over hebben, maar ik ken nerve alleen als een keurige, ingeburgerde jongeman...
Kapitein fietsboot is waaghalzerij van jeugd Eemdijk zat
Zwemmende jeugd in Eemnes komt soms gevaarlijk dicht bij de schroef van de fietsboot over de Eem.
Foto: Ton Kastermans
EEMNES - Levensgevaarlijk, vindt Ben van Elk het. Voor de kapitein van de fietsboot die dagelijks over de Eem vaart, is de halte Eemdijk/Eemnes geen pretje. In elk geval niet op mooie dagen, wanneer de plaatselijke jeugd massaal in de rivier zwemt en totaal geen ontzag toont voor het grote schip. Van Elk heeft steevast het zweet op de rug staan, niet alleen vanwege de warmte. ,,Als ik achteruit vaar en er komt er één in de schroef, dan komt'ie er netjes gezegd als gehakt weer onder vandaan.''
Om netjes aan te leggen bij de kade aan de voormalige loswal, inmiddels mooi ingericht als ligweide, moet er gemanoeuvreerd worden met het schip. Van Elk: ,,Bij achteruit varen heb je zuiging naar de schroef toe. Als je te dichtbij zwemt, is dat levensgevaarlijk. Bovendien kan ik niet zien wat er achter het schip gebeurt. Ik sta op de brug.''
Ook de twee of drie vrijwilligers die dagelijks op de fietsboot meevaren kunnen ongelukken niet voorkomen, zegt Van Elk. Voor de jeugd in Eemdijk vormt de fietsboot een leuke attractie, een extraatje tijdens het zwemmen. Dat betekent dat het schip besprongen wordt, zodra het in de buurt komt. Als de boot eenmaal stil ligt, is het voor de jeugd een ware uitdaging om op het bovendek te klauteren en vanaf enkele meters hoogte het water in te duiken. Van Elk en de zijnen kunnen roepen en waarschuwen wat ze willen, maar het helpt niets. ,,Wij zijn op die momenten vaak bezig met het netjes aan boord helpen van passagiers. Maar ook dat duiken vanaf de boot is gevaarlijk. Met je natte voeten op de reling, dan glijd je zo uit, met alle risico's van dien. Je smakt dan maar zo op het dek. Of tegen het berghout, de ijzeren band rond het schip om beschadigingen bij het aanleggen te voorkomen. Als dat gebeurt, raak je buiten bewustzijn en kom je gewoon niet meer boven.''
Geen kano kan de Eem op een zonnige dag paseren of ze hebben al een nat pak
De jongens uit eemdijk maken er een sport van. Een 25 jarige Eemnesser Genaamd NERVE is hier de aanstichter van En hij vind het allemaal mooi lachen naar eigen zeggen
"mooi Lachen aan zoon boot hangen"
Meer dan gevaarlijk vertelde de eemnesser van 27 "Manus"" die af en toe ook op zoon 400 tonner schip werkte
De kapitein is het zat en er volgen de volgende keer maatregelen.
Want dit kan niet langer zo dit is niet Mooi lachen Maar MOOI GEVAARLIJK.
Henk Runhaar
dinsdag 22 juli 2003
laatste aanpassing
hahahahahaha in welke krant stond dat? gooi en eemlander?
die domme boeren laten zich steeds opnaaien en dan krijg ik nog de schuld ook!!!!!!
en volgens mij is dat bericht een beetje aangepast want kan me niet voorstellen dat alleen manus en ik met onze naam in de krant komen en nog goed gescheven ook.....tuurlijk
- zondag 17 augustus 2003
-
Zaterdagavond heeft een 27-jarige inwoner van Eemnes een 50-jarige pomphouder aangereden. De aanrijding vond plaats bij een tankstation langs de A1 bij Amersfoort.
De man uit Eemnes 'vergat' te betalen, wat werd opgemerkt door de pomphouder. Deze liep vervolgens op de auto af. De bestuurder gaf echter juist voor de pomphouder zijn auto bereikte vol gas en nam hem mee op de motorkap. Al slingerend werd de pomphouder vervolgens afgeschud. Hij raakte levensgevaarlijk gewond.
De dader wist aanvankelijk te ontkomen, maar de politie kreeg hem later vannacht alsnog te pakken, daar getuigen zijn kenteken hadden genoteerd.
Bron: Trouw
------------------------------------------------
kwam die groen zeker bij jou vandaan he nerve
laatste aanpassing
haha
En dat allemaal voor een beetje benzine waar moet het heen met dat schorem
De pompbediende die afgelopen zaterdag door een een 27-jarige inwoner van Eemnes expres omver werd gereden, is aan zijn verwondigen overleden.
Het 50-jarige slachtoffer, werkzaam bij een tankstation langs de A1 bij Amersfoort, ging voor een auto staan van een klant die zonder te betalen wilde wegrijden. De benzindedief gaf daarop vol gas en sleurde de pompbediende op zijn motorkap een stuk mee.
De dader werd kort na het incident al door de politie aangehouden.
De 27-jarige Eemnesser die zaterdag bij een tankstation langs de A1 bij Baarn een pompbediende zodanig verwondde dat deze twee dagen later overleed, hangt mogelijk een gevangenisstraf van maximaal twintig jaar boven het hoofd. Het openbaar ministerie (OM) in Utrecht heeft de man voorlopig ingeschreven voor gekwalificeerde doodslag. Dat staat gelijk aan moord, behalve dat er geen sprake is van voorbedachte rade. OM benadrukt dat het vooronderzoek nog niet is afgerond.
bron:gooi-en-eemlander
--------------------------------------------
nou dan zal je hem wel niet meer herkennen die groen na 20 jaar ja dat krijg je r van met dat schorem op sluiten
hij krijgt er misschien 6 waarvan hij er 2 moet zitten!!!
ik ben een zij geen hij
ik schaam me niet hoezo?
ik ben een drol om te zien
ik ben fan van Nerve daarom ben ik hier
ik ben punk en hardcore fan
ik zou zeggen Jeroen kijk dan ff verder
ik zeg he schillie jij bent grappig ben je de leukste thuis?je woont zeker alleen?
he gasten zit dat arme vrouwtje niet te pesten!!!!!!!!
kan je niet lezen ik heb nooit gezegt dat je een hij ben ik zei hij of zij waarna moet ik verder kijken en schillie is de grappigste thuis jah
en nerve je moet die slang van je in zijn kooi houden anders komt bram niet meer langs
stoute jongen toch leuk dat je steeds tijd en moeite neemt wat op te typen
HE punkdrol wil niet te bijdehand zijn maar zie meer reacties van jou dan van schillie dus jij doet meer moeite om iets "op te typen??????"Of zit ik er naast??
hahaha die heb ik gemaakt nerve!!! vorig jaar ofzo
ja leuk ja
pak jullie nog wel terug!!!!!!
en susan helemaal ik weet ook al hoe!!!
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
bereid je maar vast voor hahahahaha
mij een beetje in de zeik nemen wat denk je wel niet.
ik kon het toch niet over me hart krijgen om het te doen kreeg al medelijden met het idee.................dus susan je heb weer geluk
maar NOOIT meer van die foto`s neerzetten ok?
hmmm leuke foto`s nerve wanneer bel je me weer is?
ja wat denk jij nou eerst mij beetje voor lul zetten en nu slijmen zeker
Ja sorry hoor schatjuh maar je heb natuurlijk ook mensen die werken....maar dat zul je binnenkort zelf onder vinden hahahahah....
Nog 1 dag en dan is het weer weekend tijd om te feesten.
is dat zo hahahha zou zomaar kunnen heb hem alleen niet bij jou vandaan zag hem ergens op een site staan moet je hem terug hebben dan ik knip hem er wel uit voor je hoor
als of jij nooit wat pikt suuz!!
niet zeuren dat doe je maar ergens anders
NERVE!!! ik mis je!
voor jou
laatste aanpassing
ja femke dat begrijp ik
terug
hoezo arrogant?
wie???...........ik?
ja jij!!!!!!!!!!!!! ze bedoelt niet mij nerve hhahahaha dus ik zou niet weten wie ze anders bedoelt hahahha
Nou leuk weer !!!! Jullie allemaal plezier op valentijn . . . . .. EN IK DAN !!!
hahahahha is het zo erg met je suuz zal toch wel mee vallen jij hebt altijd paard nog toch of was het nou dealertje hahahha maakt niet uit je weet wie ik bedoel
Nou leuk weer !!!! Jullie allemaal plezier op valentijn . . . . .. EN IK DAN !!!
ja suuz je zou nog bellen!
vertel is nerve wat heb je gedaan graag in detail treden aub
hahahaha wil je het echt weten?
ja anders vraag ik et niet natuurlijk hahahhaha kom op met die sappige verhalen hahahahha
vraag het maar aan haar dan ik bedoel wil het je graag vertellen (ben er nogal trots op )maar weet niet of het me in dank afgenomen word om dat hier open en bloot op internet te zetten!
hahahahah dat zeg je elke keer nerve volgens mij ben je een beetje bang voor vrouwen
de volgende keer doe je wel ff normaal he als je achter me rijd !!
Want ik zoek nog iemand voor een achterschade
Vind ook zo lullig als jij mijn slachtoffer moet zijn "al was je dat gister bijna wel"
je moet gewoon is leren rijden suuz hahahah anders moet ik je auto weer uit de sloot trekken die auto van jou overleefd het niet zo lang meer als je zo doorgaat brokkenpiloot hahhahahaha
Heeee eeuuuuhhh IK reed heel netjes 50 een buurt in en rem af voor een drempeltje.
Rijd er een mongool achter me te bumper kleven en wil mij inhalen waardoor hij bijna tegen een tegen ligger aan knalt
En ik dacht JEEEEEEEEETJE WAT EEN "LUL"
hahahaha
Was het nerveeeeeeeeee !!!! jaaaaaaaaahooor
IK REED NORMAAL HOOR !!!!
normaal ja voor een oud wijf misschien!!
en je weet toch dat als je mij aan ziet komen je meteen die auto van je langs de weg moet parkeren om mij er langs te laten!!!
tijd =geld weet je wel!!!
dus is niet de bedoeling dat ik de hele tijd 50 achter jou ga rijden!!!!en dan nog is afremmen tot 20 voor zo`n klote drempel waar je met 100 overheen kan! sorry hoor
Oke de volgende de keer als jij weer achter mij rijd schakel ik nog ff terug naar ze 1 en ga ik vervolgens 10 km per uur rijden
Heeft u dan de neiging om mij intehalen !!
Dan ZORG IK ERVOOR dat er een ongeluk volgt met NERVE als oorzaak en ik ken vangen !!!!!!!
Verder even goeie vrienden
sjonge jonge wat zijn we weer lief voor elkaar maar geloof mij nerve als suuz voor je rijd kan je beter afstand bewaren die kan niet rijden heb je die auto gezien dat moet genoeg zeggen en als ze een schade nodig heeft dan is die gene die te dicht erop rijd de lul believe me!!!!!!!!!!!!!
afstand bewaren????????zosnel mogelijk ervoor bij ik heb geen tijd om afstand te bewaren gewoon opzouten en mij er langs laten andere optie`s zijn er niet!!!
maar daar kom je vanzelf wel achter als je voor me blijft rijden en niet opschiet!!
de groeten.
haha dat wil ik nog wel een keer meemaken dan als jij achter me rijd haha geef je weinig kans dat je er voorbij komt
nerve reageerd niet kost tijd en tijd is geld hahahahah geintje nerve
juist jij heb hem door
ja met mij allers goed met jou ook?
en stephan geloof mij nou maar jij gaat echt wel aan de kant of we hebben hoop schade
nog wat meegemaakt trouwens?
laatste aanpassing
ja zat weer vrijdag weer ff een nachtje door geknald 4 uur ´s midddag thuis flink van het pad af hahah en gisteren naar kickin sundays geweest was zeer gezellig jij nog wat gedaan van het weekend???
p.s. dan maar schade hahah maar er langs laten doe ik niet
heb ff rustig aan gedaan space cake gemaakt en zondag wou ik naar club organza maar is er niet van gekomen..
we zullen zien
dus was weer een lekker relax weekendje voor je???
aankomend weekend wel al plannen of heb je nog geen idee
ga je nog naar crazyland of nie word een gezellig feestje half amersfoort en baarn gaat dus je kan niet achterblijven
mzzl
blijf ik ook niet
we zullen het daar is ff op zijn kop zetten
juist zo mag ik het horen maar eerst In-Qontrol nog ouwe eerst daar ff flink van het pad af haha en dan is crazyland aan de beurt en de boel op ze kop zetten gaat daar cker gebeuren
Hahahaha nee hoor suuz ik dacht het niet 1 nerve is wel genoeg dacht ik zo hahhahahah.
Maar als je nog een leuke naam weet wij vinden het best moeilijk....
tot vandaag nog niks gebeurt we zijn het wachten nu toch wel een beetje zat.....
hij zit te lekker bij moeders denk ik..
maar het word zeker tijd om de wereld te verkennen...