Partyflock
 
Forumonderwerp · 611311
Al eens sex gehad op een party?

NOU???????????????

Ikke wel..

1x geneukt op Sensation 2001.. op die mooie stoeltje's in de arena :D

Veder komt het VOELwerk wel eens voor op een feest :bloos: :D..
laatste aanpassing
 
ik neuk me suf op dat soort feesten afgelopen keer nog op xqlusive in de vip lounge op het balkon achter in een hoekje op de stoel zij zat op schoot niemand die het heeft gemerkt ze had een rokje aan dus hoefde alleen de string een beetje op zij te schuiven en ik mijn gulp open.
Was echt geweldig het heeft wel een half uur geduurd
 
Dat is het zeker weten ;-)
 
geil is het zeker!!

maar je moet t wel met de goeie persoon doen!!
:D :D :p
 
en wie is dat dan..... :D :p
 
Een lekkere jongen die megaa geil kan kijke :p
:-) sorry hoor moest er ff uit! :p
 
Kan k DAT???

HIHIHi :devil: :d
ik kan mega geil kijken :)

ahhaha


:vaag:
 
bouncing baby heeft gelijk :D

woehwoeh als je van jezelf zegt dat je mega geil kan kijken dan klopt er iets niet ;p:) maar als anderen het van je zeggen!...mjah!!!

;)
Bij Organza in Breukelen heb je een Dance,Chill en erotic ruimte.Moeten jullie toch vaker die kant op komen ;)
ik neuk me suf op dat soort feesten


jij wel stoere man
 
Zou jij wel willen zien he'??? :p
 
ja zeker die zouden bobje en k wel willen zien :D
nou hier meld nog iemand zich aan voor de foto's!!
 
:kwijl: :kwijl: k w8 met smart

HAHA
 
Lovely!
sex op een party!
:p
 
bob: heb jij geen lekkere geile foto's voor mij???

:knuffel:
was ook een grap Linda aka STampbunny ;d

hahaha

(k)
laatste aanpassing
 
2 everybody!!!!!

waarom gaan jullie niet 1 groot orgi houden?
 
2 june: eigenlijk wel een heel goed idee!! ;)
 
2 69er: goed he maar ik doe niet mee. sorry
anders is dat vreemd gaan. en daar zijn we allemaal niet uit. wat vreemdgaan is!!!!

love Miss J
 
Sex op een feest is het lekkerste wat er is. Spannend, lang, lekker en onweerstaanbaar, vooral onder tribunes of op rustige plekjes, een wctje is ook niet verkeerd.

Dolluphje
 
hoe meer sex hoe beter!ik zie liever nasty neukende mensen op feesten dan vechtende mensen hoor!! let love rule! :D
 
juist em!!

CLub Jurgie het gelijk (Y)

K zeg maar 1 Ding!!

Neuke Neuke Neuke in de Keuke!! o nee op een feest....

Oldskool ramplaten LALALALALAA
Zeg Dolluphje...Volgende keer als je *STIEKEM* sex gaat hebben op een feest, zorg er dan wél voor dat die griet waar je het mee doet het vol trots aan iedereen gaat lopen verkondigen whahaha!

Maar verder.. ben van plan het op DefQon maar eens te gaan proberen!!!
 
Ik heb het nog nooit op een feest gedaan, en gaat ook niet gebeuren ook denk! :-p

Chrisje, ga je het proberen, of ook echt doen?? Of moet je je slachtoffer nog zoeken? ;-)
Hahaha, mijn slachtoffer heb ik al.. net zo dwaas als ik dus gaat het zeker gebeuren!! Was laatst toevallig op het DeqQon terrein... enne, wel moeilijk om daar een plaatsje te vinden, op klaarlichte dag!! Maar ja, dat maakt het natuurlijk wél spannender.
Hoezo Nawi? waarom ga jij nooit sex hebben op een feest?
 
hij is bang..... OEOEOEOEOEOEO

:D
 
op impulzterrein valt ook tegen, weet ik uit ervaring, nergens een afzonderlijk plekje
 
Hahahaha, omdat ik naar een feest ga voor de muziek, als ik sex wil neem ik mijn slachtoffer wel mee naar huis! Bij Impulz Outdoor staan we met een groep tenten op een camping naast Apeldoorn, dus dat zit wel goed :-p
Ik heb het wel eens gedaan met m'n toenmalige vriendin een aantal jaar geleden op een Raver's Religion in Kardinge (groningen).
We waren al een paar keer door de kleedkamers naar het zwembad gelopen,en de 5e keer of zo dat we erlangs kwamen deed ik de deurtjes op slot en zijn we daar tekeer gegaan.Op een gegeven moment kwamen er steeds andere uitsmijters over het muurtje kijken wat we daar aan het doen waren en het kon ons toen geen bal schelen we gingen gewoon door.Tot op een gegeven moment hun het ook mooi geweest vonden en we moesten stoppen.
Toen het feest afgelopen was en we naar buiten gingen stond een van die uitsmijters bij de deur en vroeg met een grijns of we het naar onze zin gehad hadden.
Ik zei toen met een grijns ,ja ik wel en jullie??? Hij moest toen erg lachen,ik heb hem toen een tientje of zo in z'n hand gedrukt en we zijn toen lekker naar huis gegaan!!
Dat was en heel aparte geile ervaring,en ik zou het zo weer doen, HAHAHA.
laatste aanpassing
 
2 june: ik heb me ook bedacht ik doe ook niet meer mee!! :D

2 bob: wanneer?? geil hoor!! :D

:knuffel:
heb ik weleens gedaan ja.......
en niet alleen dat hoor :P
 
Hahaha, die jonge Goddes maakt het spannend ;-) We zijn benieuwd naar wat nog meer dan :-p
laatste aanpassing
 
t lijkt me echt geil hahahaha :D !!!

:knuffel: :kusje2:
 
HAhahaha, moeten Nadien en bob dus even in de gaten houden, die gaan op een feestje :bounce: :-p
 
nadien is best een geil vrouwtje denk ik
 
2 Nawi - In2Beats Productions: hhaha nou hou mij en bob maar goed in de gaten!! :D hahahahaha

2 miech: zo op zn tijd wel ja!! maar jij tog ook wel?? denk ik?? :)

:knuffel:
 
ploert..... nu kan je duidelijk zien wie de perverse van ons 2 is :)
 
nadien is best een geil vrouwtje denk ik

HAHAAHa dat is een ding wat zeker is!!!!

(Y)
alles erop er eraan :P.....
mogen jullie allemaal er zelf invullen ;)
 
Krijg je enge ziektes van :bah:
 
the goddess of hardcore aka mebitch nou wil ik het ook weten ook he!!
Anders pb ;) Ik ben benieuwd!!
ja ik zeker de moeite waard :kwijl: :D
 
Nou, ik wil wel met Goddes hoor :-p
Dan toch maar is proberen
 
Heb geloof ik niet echt antwoorden meer :S :p

TuuT TUUtTTUUUTTUIUUUTTtt­t lalaa :-)

oke genoeg! weer verder met de topic :-)