mdmaeye waar haal jij dat vandaan dat t wel slecht is voor je hersenen?
flashbacks heeft alles te maken met je onbewuste geheugen, alles wat je meemaakt wordt daar opgeslagen ookal ben je je er niet van bewust, zo ook dingen in je trip. als je dan na je trip iets ziet of erges komt waar je tijdens je trip ook was kan dat iets triggeren in je geheugen waardoor je een flashback krijgt, heeft nix met je lichaam te maken van stoffen die niet af zijn gebroken ofzo
flashbacks heeft alles te maken met je onbewuste geheugen, alles wat je meemaakt wordt daar opgeslagen ookal ben je je er niet van bewust, zo ook dingen in je trip. als je dan na je trip iets ziet of erges komt waar je tijdens je trip ook was kan dat iets triggeren in je geheugen waardoor je een flashback krijgt, heeft nix met je lichaam te maken van stoffen die niet af zijn gebroken ofzo
iemand vertelde me ooit dat LSD de manier waarop je boodschapperstoffen werken verandert
daardoor ga je dus kleuren horen en proeven en geluid zien enzo
xtc vernietigt trouwes geen dopamine receptoren hoor
daardoor ga je dus kleuren horen en proeven en geluid zien enzo
xtc vernietigt trouwes geen dopamine receptoren hoor
Wat een onzin allemnaal...
klik maar even op onderstaande link en begin dan pas met blaten
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml
GreetX Chris
klik maar even op onderstaande link en begin dan pas met blaten
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd.shtml
GreetX Chris
op erowid staat idd heel veel informatie maar hoe t spul nou precies werkt heb ik toch echt niet kunnen vinden hoor
nou mensen, doe wat je wilt...
maar is het wel verstandig als er zo veel verwarring over bestaat?
en chris, ik werk ook in zo een soort kliniek, er zitten mensen bij, die er zeker nog in hangen....
niet ieder mens is hetzelfde hoor!
daarbij, je zegt dat die mensen al labiel waren voordat ze in die trip raakten,
maar weet je ook hoeveel mensen labiel zijn die het zelf niet weten?
dat zijn er zo verschrikkelijk veel...
maar... mensen, als jullie het verantwoord vinden, geniet er van,
zie jullie later wel een keer misschien...

maar is het wel verstandig als er zo veel verwarring over bestaat?
en chris, ik werk ook in zo een soort kliniek, er zitten mensen bij, die er zeker nog in hangen....
niet ieder mens is hetzelfde hoor!
daarbij, je zegt dat die mensen al labiel waren voordat ze in die trip raakten,
maar weet je ook hoeveel mensen labiel zijn die het zelf niet weten?
dat zijn er zo verschrikkelijk veel...
maar... mensen, als jullie het verantwoord vinden, geniet er van,
zie jullie later wel een keer misschien...
laatste aanpassing
Hmmz Lisette ik heb ook nooit gezegd dat het volledig zonder risico's is, maar wat is tegenwoordig dan WEL zonder risico's?
Ik vind wel dat je eerst verscheidene rapporten mopet lezen over het onderwerp en weten waar je over praat voordat je zomaar gaat zeggen dat het extreem gevaarlijk is en net doet alsof 1 op de 5 blijft hangen ofzo.
GreetX Chris
Ik vind wel dat je eerst verscheidene rapporten mopet lezen over het onderwerp en weten waar je over praat voordat je zomaar gaat zeggen dat het extreem gevaarlijk is en net doet alsof 1 op de 5 blijft hangen ofzo.
GreetX Chris