Partyflock

Forumonderwerp · 610097
6 september is het zover. De Platte Zoal te Maastricht zal 12 uur lang beven op haar grondvesten. Er is lang op gewacht maar dan eindelijk zal terrorworld weer eens laten zien wat echt feesten is!!! Vrij houden deze datum dus!!
tw magazine , zolang je het goei punt van de platte zoal maar niet verkloot ( oooorverdooovende muziek :d)

dan ben ik 90% kans van de partij :p
laatste aanpassing
We hebben geen geluidslimiet *grinz* dus kan je nu al zeggen neem je oordopjes mee want gaat harder worden als afgelopen nieuwjaar.
als het even hard staad als raving dan ben ik al happy :d , harder gaat toch bijna niet
Het kan zeker niet harder maar we hebben een iets andere set zodat het geluid nog wat zuiverder is en dus ook beter klinkt, alleen net zo hard of zelf nog een tandje harder.
De bass moet gewoon zo hard en zwaar zijn dat er mensen gaan overgeven (6)
Tha_RaveBeast, daar was ik dus afgelopen Raving Nightmare van aan het kotsen. Ach, het klonk wel lekker, das het belangrijkste :P
Hoe harder hoe beter !!!!!!!
iets uit de richting............­......
ochamre lindatje

(k)
k ga zeker, maar k hoop wel dat ze slimmer zijn geworden van vorige raving en niet weer teveel mensen binnen laten, kut voor de mensen die buiten staan maar vorige keer ging je compleet neer van de warmte en drukte

Ehm, dit feest zal niet zo druk worden denk ik, geniet minder bekendheid als RN, bovendien zullen veel mensen naar HouseQlassics gaan.
En als je ff naar buiten mag is ook wel relaxed. En jah, in september issut nie meer zo heet als eind juni meestal.
Ik heb er zin in....
Nu al, nog te veel nachtjrs slapen....
VEEL TE VEEL
whehe ik ben ook aanwezig !!:P:D

maar eerst nog vakantie en 3 steps en nog veel meer en natuurlijk 29 augustus in zoetermeer !!;D:9
lonsdale bitch ? teveel volk ? ow niet gemerkt ;-)

was mischien een beetje te dronke ;-)
sorry zit in zaandam dan :D
Superknits >> Het feest Bass Generation is een week uitgesteld dus er is niks te doen in Zaandam of ga je je tentje opzetten voor de week eran alvast.

Marc is scherp :P
was wel vroeg hé? *zZZzzZZ*
platte zaal is gewoon mega..
mega feeste, altijd lekkere sfeer
gewooon mega!! 8)
En ik sta op de flyer ;)

Die bij deze herdrukt gaat worden
Hehehe ik heb altijd al geweten dak een fotomoddeltje ben ;)

Jah voor Unicef ofzo als er geld ingezameld moe worden :P:P
Fak jou joost! ;)
Ik ben t0g gvd geen aap man :P
whehe ja marc en je was zeker de dag ervoor vroeg gaan slapen omdat je zo uitgerust was !;):P

:jaja:
laatste aanpassing
Er komen dus nog een aantal Dj's bij van het Dj contest dus deze kan je ook aan de lijst toevoegen:

2-Hard, Dj Crosswire, Dj Rudeboy, Dj Sceletor, Dj Wizard, Mr. Sinister, Sinstera, Teaser

idd

ik heb dr zeker zin an
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
was wel mooi te laat met mijn demo :'(
Dan is inderdaad die DJ contest. 2 maten van me doen mee, dus dat gaat vet stampuh worden.See ya, party people @ 06-09. MZZZZZZZZZL
Ben benieuwd. Nieuw talent beloofd vaak vaal gezelligheid en een goeie set.

ziet er leuk uit (Y)
kga maar even mn kaartje scoren vanmiddag :9
endonyx >> Ik kan nu alvast verklappen dat er in het begin van volgend jaar weer een feest van ons gaat komen en dat we dan zeker weer een Dj contest gaan doen.

nog harder als normaal
zo dan toemaar
ik ben zeker van de party ff kaartje halen

dan moet ik ook maar :D

idd :d
tja je komt het ook overal weer tegen...............
kheb mn kaartje binnen..
khebber nu al zin in!!

:D
De draaitijden van HARDCORE zijn alsvolgt:

19.00 - 19.30 Teaser
19.30 - 20.00 Dj Wizard
20.00 - 20.30 Dj Sceletor
20.30 - 21.00 Dj Rudeboy
21.00 - 21.30 2-Hard
21.30 - 22.00 Dj Crosswire
22.00 - 22.30 Mr. Sinister
22.30 - 23.00 Sinstera