Partyflock

Forumonderwerp · 609764
10 volgers · 498670x bekeken
Waarschuw beheerder
Hey laat ff zien wat jullie met je car doen!!
uitbouwen voor de look of pk's of alle2?
heb je ook foto's van je monster? laat is zien
en wat ga je er mee doen.

Meld elke verandereng aan je car ff in dit topic :d

ik heb een Honda Civic 1,5 DXI 1993
1. hij is verlaagd blauwe veren
2. Ster velgen 195 (15 inch)
3. open luchtfilter
4. uitlaat vanaf catalisator vernieuwd (lekker gelluidje)
5. race stuur
6. zilver sproeiers (blauw licht)
7. helder wit/blauw voor licht lampjes
8. blauwe binnen verlichting
9. net heb ik een achter spoiler in elkaar gezet (zie foto)
10. 2 zijkanten donker gemaakte ramen

dit staat op de planning:

1. blauwe verlichting in achterbak en motorkap + onder de auto
2. zij skirts en voor/achter lage bumper
3. achter en 2x zij ruitjes voor wil ik blinderen
4. motorkap: grote luchtinlaat maar niet hoog
5. meer pk's of andere motor (v-tec)
6. interieur: div.. , versnellings pook
veranderen met zilver look en meer blauw.. , binnen, div kleine dingetjes zilver spuiten,
toeren teller blauw achtergrond oranje tellers.. geen zwart op wit vind ik niks...
7. race benzine klepje (geen sticker)
oude foto:
[img]http://home.wanadoo.nl/sbas/xxx/auto/mijn_auto_klein.jpg[/img][img]http://home.wanadoo.nl/sbas/xxx/auto/civic_binnen_rrracestuur_klein.jpg[/img]

nieuwe foto:
[img]http://home.wanadoo.nl/sbas/xxx/auto/achterspoiler2.jpg[/img]
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
VW Golf = :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg al fans :x :lol:

Waarschuw beheerder
Heh heh. Gaat goed daar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk man.. Was zo stil op pf :lol:

Waarschuw beheerder
Ach, je krijgt genoeg "back-up"....

Waarschuw beheerder
:@

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 11:03:
als ie van mij was geweest stond ie nu op de sloop b)

Naast je S2 :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 15:19:
Naast je S2

:lol:
Waarschuw beheerder
hmmzzzzz, moest vandaag mn opa en oma helpen in leeuwarden met verhuizen. ik om 6uur mn bed uit, meestal als ik vroeg op ben heb ik energie teveel 's ochtends. tegen de tijd dat we in leeuwarden waren was de weg al lekker nat. en ik zat in een chevy van, met achterwiel aandrijving, dus 1+1=2 ik ff in de bocht op het gas, beetje driften met dat ding, maar die ouwe was er niet helemaal van gecharmeerd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op woensdag 21 juni 2006 om 19:56:
maar die ouwe was er niet helemaal van gecharmeerd

hehehe...snap ik...

iedereen gaat zeker voetbal kijken...:no:
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe :p (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van cossie 4x4 op woensdag 21 juni 2006 om 19:58:
iedereen gaat zeker voetbal kijken...

nee, waarom zou ik? :o
rijden er vette auto's rond het veld dan?
staan er mooie naakte vrouwen?
nee?
dan is mn interesse niet gewekt ;)
Waarschuw beheerder
en ik maar denken dat ik de enige ben die geen fuck om voetbal geeft :)

Weet je hoe relaxed je kan rijden als die wedstrijden bezig zijn :D
Waarschuw beheerder
ik ben een rondje rijden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op woensdag 21 juni 2006 om 20:14:
ik ben een rondje rijden

Auto uitlaten noemen ze dat :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rexel op woensdag 21 juni 2006 om 20:08:
en ik maar denken dat ik de enige ben die geen fuck om voetbal geeft

nou, weinig kans..
nix voor mij die zooi :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op woensdag 21 juni 2006 om 20:08:
en ik maar denken dat ik de enige ben die geen fuck om voetbal geeft

Weet je hoe relaxed je kan rijden als die wedstrijden bezig zijn

hahahahaha.....rex...jij denkt t zelfde als ik..

lekker rustig op de weg zo...:yes:

ik ga zeker niet kijken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wouser op woensdag 21 juni 2006 om 20:17:
Auto uitlaten noemen ze dat

ga ik ook maar ns doen...:)
Waarschuw beheerder
donateur
doe ik vannacht wel weer met de auto van de zaak :p

Waarschuw beheerder
Ik kijk wel :9

0-0 :/
Waarschuw beheerder
beter 0-0 dan verliezen 8)
Waarschuw beheerder
maar beter winnen :jaja: dan gelijkspelen :)
Waarschuw beheerder
tja, ik vind t allemaal overdreven gedoe....morgen weer om 6uur op....met de R richting leeuwarden :) weet iemand waar ik flitsers kan vinden? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Teringzooi... Me ene bekeuring is net binnen, of ik wordt vanavond aangehouden door een motorwout op de A2 :@ :@ :@ :@ :@

Ik was al gesignaleerd bij de afslag A2 - A12 met te hoge snelheid..

In 1 keer zat er uit 't niets een motoragent achter me, dus ik al gas los.. Maar ja, kon er alsnog af..

Op zijn teller was 't 150 (pik reed al tijd ergens achter me :S ) en 150 is 140 op mijn teller (liet 'ie zien op een staatje).. Je mocht er maar 100 (was ik ff vergeten :frusty: )

Dus 234,- :cry: :cry: En een streepje achter me naam.. Als ik dan volgende keer weer staande wordt gehouden met een te hoge snelheid, kan 't zijn da'k poosie me rijbewijs kwijt ben :@

Dit was mijn voetbal avondje.. :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op woensdag 21 juni 2006 om 23:52:
weet iemand waar ik flitsers kan vinden?

Meestal ergens in de berm :P

www.flitsservice.nl is een idee
Waarschuw beheerder
ik ben als t goed is deze maand de streepjes achter mn naam kwijt. heb 2jaar terug eens 2jaar voorwaardelijk gekregen voor een overtreding met de auto (ook auto 7weken in beslag genomen, jullie kennen het verhaal)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rexel op donderdag 22 juni 2006 om 00:24:
heb 2jaar terug eens 2jaar voorwaardelijk gekregen voor een overtreding met de auto

Die agent zei tegen mij dat 't iets van 5 jaar duurde voor dat 't streepie weg zou zijn :\

Waarschuw beheerder
Normaalgesproken is het 2 jaar, geloof ik. En 1 jaar voor een 'zware' snelheidsovertreding (30+), maar helemaal zeker weet ik dat niet. Ik ben er in ieder geval vanaf. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 00:05:
Teringzooi... Me ene bekeuring is net binnen, of ik wordt vanavond aangehouden door een motorwout op de A2

In 1 keer zat er uit 't niets een motoragent achter me, dus ik al gas los.. Maar ja, kon er alsnog af..

Op zijn teller was 't 150 (pik reed al tijd ergens achter me ) en 150 is 140 op mijn teller (liet 'ie zien op een staatje).. Je mocht er maar 100 (was ik ff vergeten )

Dus 234,- En een streepje achter me naam.. Als ik dan volgende keer weer staande wordt gehouden met een te hoge snelheid, kan 't zijn da'k poosie me rijbewijs kwijt ben

Dit was mijn voetbal avondje..

lekker bezig :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 00:05:
Teringzooi... Me ene bekeuring is net binnen, of ik wordt vanavond aangehouden door een motorwout op de A2

Op zijn teller was 't 150 (pik reed al tijd ergens achter me ) en 150 is 140 op mijn teller (liet 'ie zien op een staatje).. Je mocht er maar 100 (was ik ff vergeten )

Dus 234,- En een streepje achter me naam.. Als ik dan volgende keer weer staande wordt gehouden met een te hoge snelheid, kan 't zijn da'k poosie me rijbewijs kwijt ben

Dit was mijn voetbal avondje..

aanhouden = staandehouden...anders zit je op t bureau..;)

rich..jij heb geen beginnersrijbewijs...dus die streepjes zijn voor jou niet van toepassing...

echter de boetes die jij bij elkaar rijd worden wel geregistreerd...als tegen de tijd je rijbewijs wordt ingevorderd terzake 50km te hard dan gaat de officier van justitie naar je verleden kijken..en die is zo te zien niet al te best...

maar goed dat jij niet in een snelle auto rijd...gaat al hard genoeg zo te zien...ff rustig aan doen hé...;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op woensdag 21 juni 2006 om 23:52:
weet iemand waar ik flitsers kan vinden

download ze op tomtom...(idee ??)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 00:31:
Die agent zei tegen mij dat 't iets van 5 jaar duurde voor dat 't streepie weg zou zijn

rich..is bangmakerij....die zogenaamde streepjes heb je alleen als je rijbewijs is ingevorderd geweest...
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks wim (Y) :)

Nah, ben er zo'ie zo al goed ziek van..

Uitspraak van cossie 4x4 op donderdag 22 juni 2006 om 08:00:
als tegen de tijd je rijbewijs wordt ingevorderd terzake 50km te hard

Wat dat betreft let ik daar wel weer goed op.. Dus dat zal niet zo snel gebeuren..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op donderdag 22 juni 2006 om 08:18:
rich..is bangmakerij....die zogenaamde streepjes heb je alleen als je rijbewijs is ingevorderd geweest

dat weet jij wel,hoe kan je zien hoeveel punten je nog heb? :/ krijg je een melding als je er 1 kwijt bent ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 12:46:
dat weet jij wel,hoe kan je zien hoeveel punten je nog heb? krijg je een melding als je er 1 kwijt bent ofzo?

ik zal het uitleggen....

je heb een aantal soorten bekeuringen....namelijk de gedragingen, overtredingen en de misdrijven..dit op volgorde qua zwaarte..

voor de gedragingen (lees...bellen achter tijdens rijden, door rood rijden, te hard rijden tot 30 binnen bebouwde kom en 35 of 40 buiten bebouwde kom, etc etc), genaamd aankondiging van beschikking,...krijg je een bon...als je deze betaald ben je er vanaf...deze gedragingen worden niet bijgehouden..

de overtredingen (30km/h en harder binnen bebouwde kom..en 35/40 harder buiten beb.kom, rijden zonder rijbewijs...etc etc), genaamd kennisgeving van bekeuring, krijg je ook een bon...echter worden deze wel bijgehouden...als je dit betaald ben je er ook vanaf..

de misdrijven (50km/h en harder, onder invloed rijden..etc etc), ook kennisgeving van bekeuring, kan je je rijbewijs kwijt raken, krijg je ook een bon of de officier van justitie wil je voor laten komen en dan krijg je de boete alsnog te horen....dit wordt ook gerigistreerd...maar je heb dan ook een proefperiode....val je in herhaling binnen die periode....kan het wel eens langer gaan duren voordat je je rijbewijs terug krijgt...als je hem uberhaupt terug krijgt..

dus resumé...

*aankondiging van beschikking(gedragingen) bon, geen registratie
*kennisgeving van bekeuring (overtredingen/misdrijven) bon, wel registratie (bij misdrijf meer)

hoe lang je proefperiode is, is afhankelijk van de uitspraak, zwaarte van je straf...exact hoe lang dit allemaal is moet ik opzoeken...

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cossie 4x4 op donderdag 22 juni 2006 om 12:58:
en 35/40 harder buiten beb.kom

dit is goed,ik dacht dat het bij de 30km lag

namelijk 2x aangehouden met 32km te hard,wel buiten de bebouwde kom :$

dus ik ben nog helemaal geen punt kwijt :D

Waarschuw beheerder
iemand toevallig het mobiele nummer van timtanium?

Waarschuw beheerder
Ikke niet :no:

Waarschuw beheerder
ik mn andere foon staan,is teveel moeite om te kijken O:)

Waarschuw beheerder
haha kom op haasje...ik wil ff bij ze bootje gaan kijken zo maar ik heb zijn mobiele nummer niet meer.....die jongen zal je dankbaar zijn als ik ze schuitje koop:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van cossie 4x4 op donderdag 22 juni 2006 om 12:58:
voor de gedragingen (lees...bellen achter tijdens rijden, door rood rijden, te hard rijden tot 30 binnen bebouwde kom en 35 of 40 buiten bebouwde kom, etc etc), genaamd aankondiging van beschikking,...krijg je een bon...als je deze betaald ben je er vanaf...deze gedragingen worden niet bijgehouden..

Dat staat idd boven aan me gele papiertje aangevinkt :)
Dus in princiepe heb ik niks achter me naam?

Heb zo'ie zo geen puntenrijbewijs :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:25:
haha kom op haasje...ik wil ff bij ze bootje gaan kijken zo maar ik heb zijn mobiele nummer niet meer.....die jongen zal je dankbaar zijn als ik ze schuitje koop

Heb je de PB ook niet meer waar die in stond dan?

Waarschuw beheerder
nee was via msn dat ie het aan me gaf.....en op de meeting dat ik hem zag had ik geloof ik zijn nummer gekregen...maar goed heb inmiddels 3 x van nummer gewisseld.:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:25:
haha kom op haasje...ik wil ff bij ze bootje gaan kijken zo maar ik heb zijn mobiele nummer niet meer.....die jongen zal je dankbaar zijn als ik ze schuitje koop

Hij komt vanzelf wel weer online,heb geen zin om foon te pakken enzo,kaart wisselen ;p

Waarschuw beheerder
tja...me pa wil dat bootje ff bekijken en die moet om vier uur werken vandaar dat de tijd een beetje dringt....

kaart wisselen is inderdaad TE veel moeite :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:29:
nee was via msn dat ie het aan me gaf.....en op de meeting dat ik hem zag had ik geloof ik zijn nummer gekregen...maar goed heb inmiddels 3 x van nummer gewisseld

Yellow pages dan maar??? O:)

Waarschuw beheerder
haha volgens mij staat alleen het nummer van ze vader erop...heb de betreffende persoon met dezelfde achternaam een sms verstuurd maar geen reactie....toch maar wachten tot ie online komt:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:34:
een sms verstuurd maar geen reactie

Bellen! ;)

Waarschuw beheerder
ik zal wel ff koekeloeren voor je ;p