Haje dat ook welles ej, as je net met je droge pepbekkie van un feessie af komt gestrompeld en je je oudurs gelukkig nieuwjaar hep gewenst met groene vlekken in je gezicht en restjes wit schuim rond je bek, je eg n ontembare lust hebt naar kaasknabbels?? ik moet ze eg op voorraad heb'm want ik heb eg dwangmatige gedachtes op dat gebied. hebbe julie ook van dat soort dwangmatigheden? 
de beste combinatie met kaasknabbels die ik tot dusver heb gevonden is:

door de sterke vorming van klonten verranderd je lichte zakkie kaasknabbels in een stevige gezonde maaltijd. BESTBIER is het lekkerst bij een strandtemperatuur van +/- 25 gradencelcius, en in combinatie met 1 zak voedzame kaasknabbels is het aan te raden om meerdere 0.5liter blikken BEST tot je beschikking te hebben.
door de sterke vorming van klonten verranderd je lichte zakkie kaasknabbels in een stevige gezonde maaltijd. BESTBIER is het lekkerst bij een strandtemperatuur van +/- 25 gradencelcius, en in combinatie met 1 zak voedzame kaasknabbels is het aan te raden om meerdere 0.5liter blikken BEST tot je beschikking te hebben.
ik ben afhankelijk van m'n voeten echt zoo handig om te lopen joh
ik be et afhankelijk van me vuistn..
echt zo handig om die tegen iemands veel te grote voorhoofd aan te planten
echt zo handig om die tegen iemands veel te grote voorhoofd aan te planten
WARM BEST! NU!!
ik moet gewoon hebben
whaaaaaaa knetterdol?!?!?!!!
iemand nog moneet'n dan??
ik moet gewoon hebben
whaaaaaaa knetterdol?!?!?!!!
iemand nog moneet'n dan??
gratis rondje?? 
wat een fantasieen heb jij, lang nie gezond
woar kom jij vandoan dan jonkie? je proat een beetie als een noordeling JOAAOAOAOAAO
noorderling
WTF
DEVENTERREUR HOOAAH!
wadissielompèh?? assiemalompiss!!
kiek ehh, dat maje beswel weet'n
kaasknabbels zijn hier om te soppen innet bier
TRAYTJES BEST VOOR EEUWIG
DEVENTERREUR HOOAAH!
wadissielompèh?? assiemalompiss!!
kiek ehh, dat maje beswel weet'n
kaasknabbels zijn hier om te soppen innet bier
TRAYTJES BEST VOOR EEUWIG
oost, west,
best is the best!
best is the best!
YEEEEEAAAAAA
ik'ng zit gewoon aan de ARGUS en aan de KAASKNABBELS
ze zijn weer chemisch als altijd
ik'ng zit gewoon aan de ARGUS en aan de KAASKNABBELS
ze zijn weer chemisch als altijd
kheb zin in kaasknabbels..
ma'ja, voor de rest kwalificeer ik nie egt want mn pils is geeneens halflauw laat staan warm..
TIS KOUD PILS!!
ma'ja, nog steeds onbesschrijvelijke drang naar chemische kaaskloetn
ma'ja, voor de rest kwalificeer ik nie egt want mn pils is geeneens halflauw laat staan warm..
TIS KOUD PILS!!
ma'ja, nog steeds onbesschrijvelijke drang naar chemische kaaskloetn
Water(ranja ook zwaar oke)
Sigaretten,
tik taks/huba buba kauwgum(hoe je t schrijft)
desinfecterende handcreme,
pringles
Dit zijn mijn dwangmatige gedachtes kwa wat ik moet hebben na nachie(s) doorhalen
Sigaretten,
tik taks/huba buba kauwgum(hoe je t schrijft)
desinfecterende handcreme,
pringles
Dit zijn mijn dwangmatige gedachtes kwa wat ik moet hebben na nachie(s) doorhalen
IK HEB AAN EEN AANTAL WARME BLIKKEN BEST BIER EN EEN ZAK VOL CHEMISCHE KAASKNABBELS MEER DAN GENOEG!!
tenzij iemand anders toevallig nog skone naald'n bij zich heeft, want daar hebbik nooit genoeg van..
tenzij iemand anders toevallig nog skone naald'n bij zich heeft, want daar hebbik nooit genoeg van..
tosti's met geplatte kroketten ipv ham en kaas zijn ook prima te schaften terwijl je op de nuchtere maag een zwaar van nelle export sjekkie rookt
RANZIG BIJ HAPWAT ZITT'N SCHRANZ'N TERWIJL JE NA DE VERORBERING MET EEN HALVE LITER GROLSCH IN JE MILKSHAKE BEKER DE BLIK BINNEN LOOPT OM AFHANKELIJK EEN GRAMMETJE SUPER HEES WEG TE SMOOK'NG..
ZO RIELEKST IS DAT!!
ZO RIELEKST IS DAT!!
uiteraard, die rottende poedermelkkloet'n verbergen de alcoholische kenmerken van je adem magistraal 
bier uit blik in de blik (maar dan in n milkshakebeker :
)
bier uit blik in de blik (maar dan in n milkshakebeker :
TERWIJL JE DE MET KLOET'N AANGEKOEKTE SKEFFERIGE PIJP AANTREKT, WAARNA JE UITBUNDIG ROZE STUKK'NG BINNENLONG UITHOEST..
HHMMM DE BLIK WAS TOENTERTIJD EGWEL DE BEST'NN!!
*off topic*
KHEB ZIN IN KAASKNABBELS
HHMMM DE BLIK WAS TOENTERTIJD EGWEL DE BEST'NN!!
*off topic*
KHEB ZIN IN KAASKNABBELS

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)