Haje dat ook welles ej, as je net met je droge pepbekkie van un feessie af komt gestrompeld en je je oudurs gelukkig nieuwjaar hep gewenst met groene vlekken in je gezicht en restjes wit schuim rond je bek, je eg n ontembare lust hebt naar kaasknabbels?? ik moet ze eg op voorraad heb'm want ik heb eg dwangmatige gedachtes op dat gebied. hebbe julie ook van dat soort dwangmatigheden? 
Naar aanleiding van de recente posts in het topic, is ons gebleken dat de kennis van de Nederlandse taal en/of de algemene taalvaardigheid op het gebied van spelling en grammatica helaas ernstig te wensen overlaat.
Bij deze willen wij u graag wijzen op het bestaan van De Partyflock School. Hier bestaat de mogelijkheid om het Nederlands wat bij te spijkeren, geheel wanneer het u het beste uitkomt.
Wij nodigen u daarom van harte uit om eens langs te komen.
Namens de volledige staf, vriendelijke groet,
.roos.
Bezoek De Partyflock School door op onderstaande link te klikken:
De Partyflock School
Bij deze willen wij u graag wijzen op het bestaan van De Partyflock School. Hier bestaat de mogelijkheid om het Nederlands wat bij te spijkeren, geheel wanneer het u het beste uitkomt.
Wij nodigen u daarom van harte uit om eens langs te komen.
Namens de volledige staf, vriendelijke groet,
.roos.
Bezoek De Partyflock School door op onderstaande link te klikken:
De Partyflock School
laatste aanpassing
Huiver niet om onze school eens van binnen te bekijken, Cobuzz666™ waddizzielaffeh!!!!.
Je kunt gewoon op de link hieronder klikken:
De Partyflock School
Je kunt gewoon op de link hieronder klikken:
De Partyflock School
ik weet dat ik me eigenlijk diep moet schamen
want ik zit momenteel aan de pringles oranje kaas
maar ze zijn wel erg goed te schaften!!
zèzèh!!
want ik zit momenteel aan de pringles oranje kaas
maar ze zijn wel erg goed te schaften!!
zèzèh!!
een grolsch literblik?
tuuluk!!!
tuuluk!!!
Eten? Daar mot ik dan voorlopig echt nog niet aan denkuh.

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)