Partyflock

Forumonderwerp · 609207

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hellooow! wats nou leuker voor een meisje? een rokkie of een broek op een HC party? :) dikke kuzz Mandy (K)
Waarschuw beheerder
rokje... daar kunnen namelijk ook zakken in zitten hoor... en veel broeken hebben ook geen zakken en dan zit je met het zelfde probleem. Rokje is ook veel sexier en vrouwlijker, zeker als het een beetje strak zit komen je vrouwlijke vormen beter naar voren ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb nog nooit rokkie aangedaan naar een feest want heb er ook geen..haha ;) maar hij komt dr wel opcker denk want ik vinnet egt kicke! en ik hoef gelukkig geen broek aan om mijn spullen in te stoppen, want ja...ik heb een vriend die mijn spullen met liefde wil dragen hahaha! neej hoowr...keb weinig spullen mee eigenlijk...geld en peuken thats it! :D ja en dat andere spulletje zit dan al in me buikie! hehe dikke kuzz! XxXxX :kusje2:

Waarschuw beheerder
rokje :) ik vind het echt wel lekker dansen op een feest beter dan zon strakke broek
ik doe wel atijd een klein broekje er onder voor het geval dat ik in eens in me string sta ofz
Waarschuw beheerder
Eigenlijk altijd BROEK, anders kan ik niet LOS gaan :-D
Waarschuw beheerder
Wat je zelf 't lekkerst vind zitten, kan allebei mooi staan :)
Waarschuw beheerder
met rokje kan je tuurlijk wel los gaan. Als ik t kan kan iemand anders t toch ook. Je moet wel heel raar stampen(of een super wijd rokje zijn) wil je dat dat rokje alle kanten op vliegt.
Waarschuw beheerder
nou k heb bijna altijd een rokje aan, en ik stamp ook gewoon. jongens hebben vast weleens vaker een kontje gezien, ze hebbe er zelf ook 1 dus..
Waarschuw beheerder
donateur
Broek vin ik fijner zitten, maarik wel ook nog weleens een rokje aandoen.