Partyflock

Forumonderwerp · 608469
1278x bekeken

Waarschuw beheerder
ik weet niet of deze vraag al eens eerder is gesteld, maar vroeg me af of mensen na het gerbuik van een pil last krijgen van echte hallucinaties? je komt thuis na een heftige party en opeens zie je allemaal vage dingen in je kamer, iemand hier ervaring mee?

Waarschuw beheerder
donateur
- iedereen die kleiner dan mij is zit op een kruk en hangt aan een tafel
- ruzie, kom je dichterbij blijken ze gewoon aan het dansen
- iedereen danst niet meer staan allemaal stil
- zit in trein naar huis en kameraad praat tegen me, vraag ik hem wat hij nou zei, zei die van dat ie niet praatte!
- een gedeelte bij de bars moet je uitkijken want daar zie ik een straat (en een straat is druk met verkeer enzo, dus ik gewoon links rechts links kijken)

Al met al erg geinig om trug over te praten en mee te maken :vaag::D:D:D:D:D:D:D­:D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb t wel n paar keer gehad, laatste tijd eigenlijk niet meer, is wel jammer want altijd dikke lol :D

Was toen op TeQnology da'k ff op de tribune boven zat en uitkeek op de grote zaal zeg maar.. vet aan t spacen, komt er ineens n tram dwars door t publiek heen rijden, stopt ie, stappen er mensen in en rijd gewoon vrolijk weer door.. even later liep er een reuzensneeuwpop door de zaal heen te springen, echt vet lijp allemaal! Op n ander feest zag ik overal gremlins en moest dan ook echt keihard lachen, mensen die je aan zitten te kijken van "waar heb die last van".. ook paar keer gehad dat er op t ene moment mensen om je heen zijn waar je lekker tegen staat te lullen en opeens zijn ze weg, gewoon paar mensen erbij gehallucineerd.. alsof t nog niet druk genoeg was :p mja, altijd wel erg vermakelijk moe'k zeggen! :D

Waarschuw beheerder
Ik ben een keer op teqnologie over zo'n klein kutpodiumpje gevallen. sinds dien zie ik altijd overal op en afstapjes op een party :s
Waarschuw beheerder
het ligt er maar net aan wat voor pil je neemt en hoeveel je er neemt, ik heb best veel gehalucineert voorasl op feesten,vb enzie ik heel veel mensen tegen een muur leunen en als je dichtbij komt staat er helmaal geen muur en heel vaak in me hoekogen zie ik iemand lopen ofzo
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460}
Waarschuw beheerder
Mdma veroorzaakt hallucinaties, als je er maar genoeg van neemt
Waarschuw beheerder
heb er een paar keer last van gehad maar het ligt er wel aan welke pillen je hebt gehad meestal zit er dan een klein beetje LSD bij in

Waarschuw beheerder
ja natuurlijk.... :vaag:
Waarschuw beheerder
IK heb 1 keer gehallicuneerd, dat was bij loudness #2; toen zag ik een vage fontijn waar iedereen in stond te dansen, en ook allemaal mensen die ik ken d8 ik te zien, maar die waren er helemaal niet

Waarschuw beheerder
ik heb wel is dat as ik in me bed ga leggen en me ogen dicht doe en ben helemaal alleen hoor ik me naam das echt vaag... en de muziek van een feest gaat gewoon weer door..:S

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het ook vaak.ALs ik van een nazitje hier uit volendam kwam en ik liep naar huis dan zag ik vaak een boom voor een groep mensen aan.en op feesten zie ik meestal iedreen vol met bloed zitten best raar eigenlijk.Of ik zie mensen hun gezicht weg smelten