Partyflock
 
Forumonderwerp · 608397
Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 142628, 1189, 9507}
Eines der größten Outdoor Events in Deutschland!
Die Diskothek bridge veranstaltet auf ihrem Gelände, einer Fläche von 62.000m², -:: hardventure ::- .

Das Event ist für 40.000 Besucher ausgelegt, auf verschiedenen Stages legen die besten DJ´s der Welt und es erwartet euch ein attraktives Rahmenprogramm. Informationen über den Kartenvorverkauf, Anreise per Bus und Bahn, Preise, LineUp und Park-/Campingmöglichkeiten werden Euch in Kürze hier bekannt gegeben.

Der Sommer wird HARDVENTURE !!! Dieses Event dürft Ihr auf keinen Fall verpassen!
Wir freuen uns auf Euch!

www.hardventure.com
laatste aanpassing
Nou, dat lijkt mij wel wat!!! :D:D:D
Artiest Dummy
Dat wordt zeker wat! Meer info volgt soon!! :D
Kleine 1,5 m² per bezoeker om te bewegen :P lijkt me toch relaxed!!

Oja, kijk eens op de site van zenith (http://www.zenithdj.com) en check 16 augustus in zijn kalender :D (ovb van tikfouten :P)
laatste aanpassing
hm dan ben ik net van een vermoeiende vakantie terug denk ik .. jammer ! :(
zo man!! weet je wel hoeveel nachtjes dat nog feesten is! daar denk ik toch nog helemaal niet over na nu :p
ja hier ga ik nog wel ff langs te kijken!!:P
hopelijk word het een beeje wat!!!:D
Ben benieuwd hoe de opzet zal zijn. :D
Als Mannen als Dummy, Bob en de bridge crew zich ermee gaan bezighouden.. zeg ik... Dana?? Zenith?? Luna?? Technoboy?? Gary D?? Marco V?? (m.b.t. hardstyle) Maar zal het een beetje a'la Mistery land / Defqon 1 zijn? dus meerdere area's & styles?
*Offtopic*
Hee Vetnek, nog bedankt voor de foto :P

*ontopci*
En idd meerdere area's en stylen (ff voor de mensen die geen duits kunnen lezen :D)
Lekker dichtbij :D:D:D

maaruhhh een hardcore area ;) zit dat er ook in :P
Ik zag net op Xanno Gallois site dat ie hier ook gaat draaien dussuh iig een Techno tent!!!!!
 
Techno tent is in duitsland natuurlijk onmisbaar :)
Nou ja.. 't is nog lang geen 16 augustus dus we zien wel wat de heren er van maken.. ik heb d'r alle vertrouwen in!
Outdoor ruleert wel hoor.... Wat is er nu beterz dan lekker in een zonnetje beuken in het zand:D:D Ben erg benieuwd naar dit concept:D:D
 
En je hebt iig niet van die vertiefte geluidsregels zoals hier. weer een + punt
alsk geld heb en mensen mee krijg ga ik zeker wel daarheen. ik wil die bass voelen daar heb je in duitsland idd meer kans op dan hier .
Idd SpeCteR, dus dat zou wat moeten beloven:D:D
tuurlijk ga ik ook heen het is ongeveer 7 minuutjes rijden. (Y)
Pfft, 7 minuten?? Enschede is wel wat langer...:)
 
45 min toch
ik woon in zo'n klein dorpje(zwartemeer) meteen aan de grens van duitsland. In dit geval wel lekker handig :bounce:
laatste aanpassing
 
Gruwelijk feesten dan!!!!!
Line uppie????????
Whehehe, anyway wel bete dat er nu eens dit soort feesten in onze regio zijn, TOP!!!
Bridge heeft vaak goede dj's en Bobby V knalt ook altijd goed, maar dit is :respect:extreeeeem :respect: hehe!! Eindelijk dicht bij huis zo'n groot feest in plaats van uren te rijden!! (Y)
laatste aanpassing
Medio mei zullen de eerste namen bekend gaan worden maar het beloofd een mooi feestje te worden!! Iemand toevallig al de themesong gehoord? :P Nee.. dan was je afgelopen weekend ook niet in the bridge :D
Iemand toevallig al de themesong gehoord? Nee.. dan was je afgelopen weekend ook niet in the bridge

Vraag en antwoord in 1 zin, hahahahaaaa.... Maar idd, ik ben er niet geweest... staat ie al ergens online, en wie heeft hem gebouwd?? :)
Hehehe.. ook daarover binnenkort meer details over wie en wie de remixen enzo en het staat dus nog nergens online tenzij iemand het opgenomen heeft met z'n telefoon ofzo ;) :)
Hey Dummy, heb je mijn PB nog gehad over 2JUNXION.....
ik ben er Vrijdag nog een eventjes geweest :P maar niets gehoord :( zaterdag zijn we in ieder geval wel weer van aanwezig maar dan laten jullie het zekers niet meer horen :(
laatste aanpassing
 
Is het trouwens overdag of s'nachts, aangezien Mysteryland te gelijk valt he.
Eey J@cob, ben jij dezelfde gast van q-dance forum... ??

Enneeuh, ben benieuwd ja, hoop overdag!!! :D:D:D
welke forum van q-dance?

als ik moet kiezen tussen mysteryland of dit dan wist ik het wel. ik kan dit haast bijna lopend doen. moet ik wel doorlopen en ik weet niet of ik na dat feest nog kan lopen maar het kan wel. hehe
:bounce:
laatste aanpassing
Whehehe... ik d8 dezelfde, maak nie uit...
we gaan in ieder geval 16 augustus gigantisch feesten
Als we de partyagenda van Partyflock mogen geloven is Mysteryland 1 weekje later :D
laatste aanpassing
Idd, waarom zit die agenda er dan op!! :D:D
Ik ben zeker weten aanwezig.....knallen

:bounce:
i want to party!!!! but then it's my birthday :( heb je al dat volk weer over de vloer....ik wil stampuh!!
haha je hebt mij niet over de vloer hoor simon.

ik ben zeker weten :bounce:
ik ga ook mark hehe
we vieren je feest wel op een andere dag simon :)
Hey Mr.][-][ardbase, tis 1 mei.... :|;)
ja en morgen 2 mei The Comeback Hardcore Party :P
optimaal! :)
lekker dichtbij en voor de bridge een keer wat anders!
Oja, binnenkort zal ook de nederlandse site worden geopend over hardventure namelijk http://www.hardventure.nl :P
 
ben toevallig laats in de bridge geweest, is een zeer mooie en goed opgezette club :-)
De Theme song is zeer geslaagd... haa haa haa, hardventure...
2x gehoord op de avond toen Technoboy draaide, mooie mix tussen Techno, Hardstyle, Hardtrance...
en jah als je weet door wie die plaat geproduced is snap je wel dat dat alleen maar kwaliteit kan zijn.!
 
Artiest {SHOWLIST artist 5222, 22854, 2877, 60943}
Themesong hardventure: Rico vs. Bobby V :-)
Soon available in record stores near you :-)
Remixes nog nix over bekend, is nog in progress!
laatste aanpassing
 
Ik heb er nu al zin in!!!!! :bounce:

En idd voor degenen die de themesong nog niet gehoord hebben: hijs heeeeeeel fijn :D
Ik heb de themesong ook gehoord in The Bridge toen technoboy die avond draaide....en het klonk niet slecht (Y)

:bounce:
Is ie al ergus online te beluisteren dan:) ben wel benieuwd....
komt toch wel wat hardcore daar of wodrt het typisch bridge:hardstyle?