Partyflock

Forumonderwerp · 608156
5800x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey wat vinden jullie beter om te doen ik ga liever de hele avond hakkuh!!!
is 10X beter dan dat gestamp..
maar ja iedereen zijn eigen keus dus laat je mening horen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Stampuh is saai, vind het wel eens op line dancing lijken.

Doe mij maar HAKKUH!

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
line dancing ahah daar had ik nog nooit aan gedacht haha.. maar ja als je er zo over nadenkt lijkt het er wel op haha..
Waarschuw beheerder
donateur
Heeej heeej heeeej, mij een beetje uitlachen he :-(.

Sjah tis maar net hoe je het interperteert. Veel doen (of althans zo lijkt het) hetzelfde (ik noem het maar huppeltje) huppeltje, maar dan ook nog eens op rij.

Maar ja wie ben ik om dat te zeggen. Kom niet zoveel op stampfeesten :bloos:.

Gegroet een WYNN

P.S. Dat ik het toch zeg vind ik dan weer zo jammer van mezelf want dan ga je weer reacties krijgen van "kom jij dan altijd op zulke feesten en bla bla bla" *zucht, stom van me*.

Artiest Q-Bix
Waarschuw beheerder
Wie hakt (benen vooruit en dan een meter de lucht in, weet je wel) er tegenwoordig nog dan, op hardcorefeesten wordt ook bijna alleen mar gestampt.

:bounce:-ing rules.

Ik ben niet gek, ik ben een stuiterbal!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Huh :-S. Moet je persee zo hakken dan?? Trouwens als 1 iemand die uitspraak doet dan moet jij niet gelijk denken dat iedereen zo hakt ;-).

Ach ja ik werd ook gek aan gekeken op X-Qlusive Holland toen ik stond te techno-en :-S. Of te wel wat ik hiermee wil zeggen ik doe waar ik zin in heb en als ik wil huppelen (je weet wel line dancing) doe ik dat en als ik wil gaan staan hakkuh doe ik dat ook enz enz. Zolang IK maar lol heb. We leven in een egoistische wereld ;-).

Gegroet een WYNN

P.S. Lijkt nu wel of ik op me teentjes ben getrapt :-O. Zo wil ik het niet laten overkomen hoor :flower:.

*edit* Slaat weer nergens op wat ik uitkraam :-P, ben blij dat ik het zelf opmerk :-D. *edit*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ehhhhhhhhh :S STAMPUHHH :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Iig geen STAMPUH [img]http://forum.id-t.com/images/smilies/nono.gif[/img].

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Stampuh of Hakkuh?

Wat maakt ut uit, zo lang je maar fun hebt!
Toch geef ik de voorkeur aan stampuh :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Haggylicious ----> [img]http://forum.id-t.com/images/smilies/nono.gif[/img]

Even bij de les blijven he ;-) :flower:.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:xtc: HAKKUUUUUUUUH ! ! ! :xtc:
Waarschuw beheerder
Hakkuhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
.[img]http://www.exploitation.nl/images/smilies/smilegabber.gif[/img].

Gegroet een WYNN
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat the fuck is the differents tussen hakkuh en stampe?lekker feeste daar gaat het om!!!!terror leeft en jesuz beeft hgeheh

Waarschuw beheerder
Hakkuh! :D
Waarschuw beheerder
lekker afwisselen(k)
Waarschuw beheerder
maar wat heeft lonsdale hier mee te maken.
Waarschuw beheerder
allebei is gewoon vet relax. op hardcore hak k meestal en op de terror gaan we vet stampuhh ligt ook aan waar k zin in heb.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mensen die op megarave zijn geweest.. er werd bijna niet meer gestampd maar meer gehakt en dat is gewoon 10 x relaxer want hakkuh is veel minder agressief en heb je dus een veel betere sfeer door..

@Wynn tja het is toch je eigen keuze wat je doet en waar je elke week weer heen gaat om te feestuh

@dhr. pannekoek ging hier niet over lonsdale.. bedoel die discussie is nu al wel in 1000 verschillende topic`s gevoerd.. duzz.. laat dat maar zittuh okez..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat weet ik, alleen dan wil ik wel doen en laten wat kunnen ik wil, zonder dat ik aangekeken wordt alsof ik van een andere planeet kom ;-).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
plaats je voetjes stuk voor stuk opzij... en naar achter.... zo gaat ie goed
Waarschuw beheerder
k kan niet(goed) hakken, en als ik 1 plaat gestampt heb heb k steken in mn zij dat k compleet neer ga ewel fucking irri :(
Waarschuw beheerder
sportschoeisel schijnt daar nog wel eens tegen te helpen et is maar een ideetje
Waarschuw beheerder
dan is et idd niet best nee :P . ik heb altijd snel kramp ook verrot. platvoeten zuigen
Waarschuw beheerder
ja klopt Mc stuff mania. op megarave werd ook veel gehakt is ook veel beter. alleen in de terror zaal heb k ff flink gebeukt maar. heb nu wel fucking spierijn in mun benen en de hele tijd kramp in mun rechterpoot
Waarschuw beheerder
natuurlijk hakke, en pogo kan niet ontbreken
Waarschuw beheerder
donateur
hakkeh natuurlijk!

maar wat is pogo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neej juist op hardcore vet springen stampen gek doen en je zo veel mogenlijk uitleven !!! op terror hakkuh want hardcore is te langzaam om te hakkuh dan is t niet leuk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HAKKKKUHHHHHHH

Waarschuw beheerder
HAKKUH GODVERDOMME!!!!!!!!! zoals drokz het altijd zegt :)

Waarschuw beheerder
hakkuh ruled gewoon,stampen is voor mensen die niet KUNNEN hakkuh ;)

Waarschuw beheerder
ik kan hakkeuh en stampen, maar het liefste BEUK ik em de hele n8 :)

Waarschuw beheerder
Ik doe het liefst de wals, heerlijk :D
Waarschuw beheerder
ik doe altijd mah wat..en das toch wel leuk..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HAKKUH!!
Waarschuw beheerder
Lonsdale bitch schreef:

ik kan niet(goed) hakken, en als ik 1 plaat gestampt heb heb k steken in mn zij dat k compleet neer ga ewel fucking irri
-------------------------------------------------

Dus eigenlijk doe je helemaal niks op een feest.Zonde van je geld.Ga dan lekker thuis ZITTEN, en zet daar een plaatje op.Kost je niks en dan is er meer ruimte op feesten voor de echte gabbers.

Doegetem !!
Waarschuw beheerder
donateur
Hey pannekoek, jij bent zeker de Uberhakker onder ons ofnie, jij staat een avond lang alleen maar te hakkuh/stampuh, met andere woorden, OPROTTUH, LAAT DAT MEISSIE LEKKER FEESTEN ALS ZE DAT WIL, IEDER DOET DAT OP ZIJN / HAAR EIGEN MANIER!!!
Waarschuw beheerder
Stampuh is niet alleen voor de nieuwe generatie hoor, ik hakte vroeger ook maar de muziek, de kleding en de dansstijl is veranderd. Ik ben daarin meegegaan. Ik wil absloluut niet meer geasocieerd worden met "Hakkuhbar" enzo......
Waarschuw beheerder
hakkuh en soms overstappen op stampen, maar dat is meer als bepaalde spieren 't ff niet meer trekken of je gaat ff rustig staan tijdens een rustig stukje met een rustige stampbeweging :P
Waarschuw beheerder
Zekers HAKKUH !! Maar toch ook af en toe stampuh maar als ik goed in de stemming ben hakkuh dat hoort er toch nog steeds bij vind ik!!!
Waarschuw beheerder
het ligt eigenlijk gewoon allemaal aan de snelheid van de muziek !
als er langszaam gedraaid wordt is stampûh beter en als er snel wordt gedraaid is hakkkûh beter.
op hele snelle nummers kan je sowieso nie stampen
en andersom zou nog wel gaan maar is nie echt fijn .....

En spierpijn heb ik gewoon als er goed gedraaid is en heeft nix te maken met hoe ik dans.
dat is een beetje een graad meter voor een feest, hoe meer spierpijn hoe beter het was ;p

Waarschuw beheerder
hardcore tot de dood & zelfz dan HAK!!!! ik door!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja het is wel relaxer om in een aus te gaan hakkuh dan in je strakke spijkerbroek maar goed.. wil me ff aansluiten bij redneck wil ook niet worden geassocieerd met hakkuhbar.. die lui hebbuh het gewoon zwaar naar de klote gebracht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hakkuh :P
Waarschuw beheerder
Zeg zelf ook hakkuh......

En ben antistampen op hardcore !!!!!!!!!

( Niet dat ik niet stamp, maar niet op hardcore )
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.exploitation.nl/images/smilies/smilegabber.gif[/img]

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha weer een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehehe, nog steeds :-P.

Gegroet een WYNN