Partyflock

Forumonderwerp · 607964

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is eigenlijk DXM? En PCP??

Waarschuw beheerder
Is geen bewijs.
Dit is een board waar vondsten en tests van over de hele wereld opstaan.
Logisch ook dat in de USA pillen met dextro en caffeïne en pcp verkocht worden als zijnde xtc.(strenge wet op mdma bezit, nog zwaarder dan hero!!!)
Ook zie ik pillen met METH amphetamine, dat komt hier helemaal niet voor.
Ik zie welgeteld 1 coca pil en 1 hero pil.
Die hero pil bevat ook zeer weinig hero, zou net zo goed kunnen dat het er haast per ongeluk bij inzit.
Want als je erowid goed naleest zou een dosis van 2 gram hero pas voldoende zijn om iets te voelen dus in principe zou deze pil dan 6 gram ofzo moeten zijn en dat is dus niet zo.

Verder zie je ook aan die coca pil dat ie totaal anders uitziet als de pillen zoals wij ze kennen.
Heel grofkorrelig en een vale kleur.
Zal misschien op bestelling gemaakt worden maar is niet bepaald "veel voorkomend".

Moraal van het verhaal; ga geen mensen onnodig bang maken op PF!

GreetX Chris
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2 linny : PCP is crack
afblijven dus :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in heel veel pillen zijn sporen van heroine te vinden... en laten we het maar niet over coke hebben...

kijk maar wat er soms in je bloed word gevonden na alleen pillen te hebben geslikt...

het is wel degelijk waar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je je druk moet gaan maken om wat er in je rotzooi zit wat je neemt, ken je beter gelijk kappen met gebruiken.

Waarschuw beheerder
PCP is Angel Dust en geen crack.
Wel is het zeer gevaarlijk spul ja.

Enne..waarom zouden ze in West-Europa C in pillen draaien, omdat het in verhouding goedkoper is dan MDMA? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Uh-huh....echt niet....

Maar goed als iemand zijn dure coke of hero in een pilletje van een paar cent wil douwen moet ie het zelf weten.
Waarschuw beheerder
Als je je druk moet gaan maken om wat er in je rotzooi zit wat je neemt, ken je beter gelijk kappen met gebruiken.

helemaal waar! wat een onzin dit zeg. als je drugs neemt, dan denk je daar over na. Dan moet je niet gaan zeuren als er iets in zit wat je niet verwacht. En het lijkt me inderdaad ook zeer onwaarschijnlijk dat iemand dat fure spul in eenpilletje gaan stoppen...

Waarschuw beheerder
donateur
2 doerak,

ooh dan heb ik het mis, verkeerd geinformeerd!

never mind!

gevaarlijk is het zowieso dus, afblijven dus :)

Waarschuw beheerder
Hmm tsja blijft slecht he;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, er moet heel veel hero in een pil zitten voordat je der wat van voelt.

maar als jij een sterke pil heb, met een klein beetje hero der in, dan schijnt ie al weer een heel stuk sterker in te slaan.
Waarschuw beheerder
tering ik wil gvd geen hero ! :)
maarre.. als je zó onverschillig met die drugs omgaat, dat je op een gegeven moment zo'n klotepil hebt geslikt, dan is het je eigen schuld dat het zo ver heeft kunnen komen.

Ík zal er in ieder geval nooit eentje binnenkrijgen.
Waarschuw beheerder
Niks mis met Hero in een pil. Het is natuurlijk en als je het slikt klapt het niet zo hard in zoals bijvoorbeeld spuiten of roken. Verder weet je ook niet dat het Hero is dus raak je ook niet verslaafd.

Lijkt me wel vaag, een pil die inklapt alsof je 100 joints hebt gerookt.

Waarschuw beheerder
Pillen van coke en heroine kan ik me inderdaad weinig bij voorstellen maar het zou best kunnen dat ze er af en toe eens wat afval doorheen verwerken...

2 .samohT> Dus jij beweert dat als je een pil laat testen dat je hem niet neemt als ie voor 2% ofzo uit iets anders dan mdma bestaat??

Wel om je dood te lachen trouwens dat mensen zich zorgen maken over minieme, niet werkzame hoeveelheden van stoffen die notabene veel minder schadelijk zijn als het spul waar je de pil voor neemt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh Chris,

Hier in haaksbergen waren die Ducks (nog 3 andere namen) daar zat wel meth in.

En in die pillen op die site waar Candyman het over heeft zal wel heel weinig coke of hero inzitten want anders wordt er toch veel verlies gemaakt :S

Waarschuw beheerder
ja deuuu dat is zo oud als de nacht eerder had je ook hero pillen met een bruin puntje er in
Waarschuw beheerder
Hey Chris ik zei ook niet dat dat hier voor hoeft te komen, en er zijn in Eindhoven idd pillen met mdma + meth gevonden/getest. Dat waren groene vlinders... die ik zelf ook wel eens gehad heb en dat gevoel en die lange duur van de pil kon dat wel kloppen.

Waarschuw beheerder
nou ik weet cker dat er een paar maand terug gespikkelde smileys waren waar hero in zat, geloof et of geloof et niet;P denk dat ^air^ et ook wel weet en anders mot je ff met dexters praten;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
o dus wij hebben altijd pillen met crack.. weer wat bij geleerd!!
Waarschuw beheerder
donateur

DXM kon je niet lang geleden nog in de smart halen je gaat er een beetj robot achtig van dansen had ik gehoord :D

PCP is Angel Dust jah 1 van de gevaarlijkste drugs die er is. PCP is een tranquilizer en verdovingsmiddel voor dieren. Het is in pilvorm op de markt als diermadicijn, maar werd in de jaren zestig populair als "angeldust", een drug voor mensen. Dit is een mengsel van marihuana en PCP, dat gerookt wordt.

De werking begint langzaam en duurt ongeveer vijf uur. Hoewel PCP eigenlijk geen entheogeen middel is, heeft het een licht psychedelisch effect, dat iets weg heeft van space-cake. PCP is niet goed voor de gezondheid. Als je er veel van gebruikt, krijg je acute paranoia en samen met alcohol is het ronduit riskant. De stof is betrekkelijk gemakkelijk te maken. Soms komt het middel voor als nep-mescaline. Wij beschouwen PCP of Angeldust niet als een aanrader. Er zijn veel betere middelen te vinden.
Waarschuw beheerder
http://www.ecstasydata.org/results.php

Ik heb ff zitten kijken op deze site..... wel erg veel soorten maar waar moet je nou precies naar kijken want er staat MDMA en dan staat er 1 achter en bij andere weer iets anders. Wanneer weet je dat et een goeie is?

GrEeTz SnEeUwE

Waarschuw beheerder
Simon zijn dat die dikke gele smileys? Daar zat volgens mij heel veel MDA in.

Waarschuw beheerder
En Sneeuwe, op die site staat de verhouding. Als er MDMA 1 staat dan zit er alleen maar MDMA in.

Waarschuw beheerder
dat was 190mg:| moet je dexter maar ff vragen die had een zooi van die andere
Waarschuw beheerder
Dit is een amerikaanse site,dus de pillen en hun inhoud zal je hier waarschijnlijk niet tegenkomen....
Ookal hebben ze dezelfde opdrukjes kan de inhoud nog aanzienlijk verschillen....ga dus niet je eigen sjit met deze site vergelijken....
Waarschuw beheerder
Heb je wel een gezien wat er in een eurootje zit dan 365 mg tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu­uuuuuurlijk doe mij der ook maar 365,0000,000,00000,0­0000,00000,000000000 Allemaal crab er zitten hoeveel heden bij dat als je er daar drie van zou nemen dan leef je bijna niet meer

Waarschuw beheerder
nou nou lekker para weer;P

Waarschuw beheerder
Toch hoop ik dat ze me cocainepillen verkopen hoe meer coke erin hoe beter :D

Waarschuw beheerder
heb et liever in me neus.....;P
Waarschuw beheerder
Linny slik rond de 8 darolan retard caps (verkrijgbaar bij het kruitvat) dan weet je wat DXM is...

pillen in amerika zijn dan ook tussen de 25 en 40 dollar...
Waarschuw beheerder
Waar we hier in nederland al snel 1,50/3,00 euro voor betalen...:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je bedoelt per 3 en 6 toch?;)
Waarschuw beheerder
nee ik bedoel 1.50euro iig dat is wat ik betaal ;P
Waarschuw beheerder
Kan iemand zicht nog gerinneren wat de stelling was ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nee??:P

Waarschuw beheerder
donateur
Drazzic 20 april 2003 04:02

DXM kon je niet lang geleden nog in de smart halen je gaat er een beetj robot achtig van dansen had ik gehoord .
---------------------------------------------
DeXtroMethorphan is gewoon bij de lokale supermarkt en het kruitvat te halen hoor ;)
En dansen? mwaah, beetje heel erg vaag rondstruinen, hehe
Waarschuw beheerder
????
waar denken de mensen dat dat de M in MDMA voor staat?? METH amfetamine dus.
dat komt dus in ALLE nederlandse pillen voor als het goeie zijn!
Waarschuw beheerder
En zo blijkt weer dat mensen hun stelling over heroïne kunnen bijstellen :devil: Nieuwe stelling: Wie heeft geen pillen gehad met heroïne erin?? :P
Waarschuw beheerder
wheheheheehehe! LOL @ GAUZY

Waarschuw beheerder
Want als je erowid goed naleest zou een dosis van 2 gram hero pas voldoende zijn om iets te voelen

Volgens mij eerder ergens in de milligrammen vriend...als je 2 gram heroïne neemt ben je volgens mij zo dood als een pier.
Waarschuw beheerder
is cocaine en heroine niet veel duurder dan xtc, dus heeft weinig nut om in een pil te stoppen lijkt me. Maak je volgens mij alleen maar verlies en je hebt er geen ruk aan.

Waarschuw beheerder
in amerika is xtc gewoon duur,vandaar mischien die andere stoffen,en meth is geen mdma trouwes
Waarschuw beheerder
dat zou wel kunnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ROF EN ONBESKOF op woensdag 23 april 2003 om 11:49:
????
waar denken de mensen dat dat de M in MDMA voor staat?? METH amfetamine dus.
dat komt dus in ALLE nederlandse pillen voor als het goeie zijn!

Dat is dus echt BS!!

Meth is iets heeeeel anders als MDMA!

De laatste 2 letters zijn idd methamfetamine, maar dit heeft totaal niks met elkaar te maken.

Waarschuw beheerder
meth = methadon = drugs dat lijkt op heroïne, als vervanger voor heroïne bij mensen die aan het afkicken zijn. Hiermee kunnen ze het langzaam afbouwen
Waarschuw beheerder
donateur
Die miligrammen op die gegeven site is volgend mij het totaalgewicht van de betreffende pil..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 22:46:
meth = methadon = drugs dat lijkt op heroïne,

De meth in die pillen zijn waarschijnlijk methylamfetamine, geen methadon dus. Tik maar eens meth in bij google..
Waarschuw beheerder
Bovendien werkt het slikken van cocaine in zulke kleine hoeveelheden niet. Het heeft dus geen zin om coke in pillen te stoppen en is bovendien erg duur.

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan alles in een pil stoppen ,dus wat bewijst dit nou???

In nederland zal dit niet voorkomen in grote hoeveelheden i.i.g

Net als pillen met mdea ,mda enz ,het komt wel voor maar niet in grote hoeveelheden....drukt iemand op bestelling.
Waarschuw beheerder
ketamine pillen dat moeten we hebben