Partyflock

Forumonderwerp · 607872
19 volgers · 114043x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1. ik vind het raar dat je ineens niet meer kan lezen wat een ander voor 'n contactje heeft ingevuld, soms open ik namelijk wel eens nóg een contactje omdat ik iets anders tegen de medewerker wil zeggen dan wat er in het huidige contactje staat

2. ik vind het nog steeds onhandig dat je contactje pas weer verschijnt in de contact-sectie als 'ie behandeld is. als ik later bedenk nog iets te willen toevoegen aan een opmerking, moet ik nu helemaal de topic of post in kwestie terugzoeken om nog een extra opmerking aan het contactje toe te voegen

3. je kan nu aangeven dat je alleen wilt dat je vriendjes je profiel zien, maar zo is het lastiger om niet toegestane plaatjes, foto's en teksten op te sporen. ik ben al een paar profielen van "[NL]foutefiguren" tegengekomen, die topics openen over hun "kameraad" die in het ziekenhuis zou liggen (ik trek daar zo m'n conclusies uit...), maar waar je vervolgens de eigen inbreng niet van kan bekijken omdat dat alleen voor hun vriendjes te zien is. als een medewerker dit dus niet tegenkomt kunnen deze figuren lekker de haat verspreiden onder hun vriendes, zonder dat gewone leden dat kunnen zien en melden.
Waarschuw beheerder
donateur
punten 1 en 2 had ik ook al eens genoemd, maar goed dat je het weer onder de aandacht brengt (Y)

Punt 3 vindt ik ook wel een goede. Maar dat zal vast met privacy te maken hebben denk ik

Waarschuw beheerder
donateur
Punt 3 boeit niet zo, je kan die gasten toch niet fundamenteel veranderen, so why bother?

Kijk, als ze die crap publiekelijk tentoonstellen moet je er wat tegen doen, mee eens. Maar verder zou ik er niet zo'n punt van maken, eerlijk gezegd.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan de conversatie met mijn vrienden niet bekijken..

tekst: USERID is niet gezet!
Werkzaam bij Deliciouz Events
Artiest {SHOWLIST artist 17860, 49085}
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe zit het met de 'beschikbaarheid' bij relaties in je profiel? een jaar geleden was deze functie nog niet gereed en nu nog steeds niet. Niet dat ik er op zit te wachten, maar zag het toevallig staan bij het aanpassen van mn profiel.:)
Waarschuw beheerder
donateur
2 ~ wen ~ over punt 3:

Sowieso alle offense admins kunnen ten alletijde de pers. txt. van iemand zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op woensdag 11 mei 2005 om 15:15:
Sowieso alle offense admins kunnen ten alletijde de pers. txt. van iemand zien.

Ook de onterecht gewiste txt terugzetten?

:[
Waarschuw beheerder
donateur
Blijf je zeuren? :[
Waarschuw beheerder
Nee :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 11:35:
Punt 3 boeit niet zo, je kan die gasten toch niet fundamenteel veranderen, so why bother?

Klopt. ik heb al zo vaak CU2's gezien die vol staan met Rood Wit Blauw en andere foto's die op PF niet mogen.
Maar als je op hun persoonlijke tekst kijkt, zie je niks!
Waarschuw beheerder
Ze weten de regels wel :d

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie de laatste tijd ook veel meer met Paint weggewerkte middelvingers 8)
Waarschuw beheerder
donateur
de banner (ja die "koop mij" ugly groene :9) staat soms onderaan de pagina :/ bovenin is na gewenning niet meer storend,maar onderin :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [-Stef-] op donderdag 12 mei 2005 om 03:44:
de banner (ja die "koop mij" ugly groene :9) staat soms onderaan de pagina :/ bovenin is na gewenning niet meer storend,maar onderin :no:

Dan koop je er 1 met "ik ben geweldig!" Dan is het nog leuk ook! ;)
Waarschuw beheerder
Ik kan niet meer in de me conversaties kijken? meer mensen er last van?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dummy op donderdag 12 mei 2005 om 07:39:
Dan koop je er 1 met "ik ben geweldig!" Dan is het nog leuk ook!

:respect: Whahaha
Waarschuw beheerder
donateur
als er al een ticket open staat voor een topic etc, waarom kan ik die dan niet lezen? aangezien ik een ticket wilde plaatsen, er al 1 staat en mijne maybe wel over hetzelfde gaat?

Waarschuw beheerder
donateur
Good point! Ik vind het ook vervelend. Ik bedoel, privacy heb je al gezien je niet kunt zien wie het ticket heeft geopend!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat vroeg ik 3 dagen geleden al :)
Uitspraak van Perfect Blood op maandag 9 mei 2005 om 16:47:
Tickets zijn alleen te lezen door medewerkers.

Is goed om privacy van de aangever te beschermen, maar nu moet je raden wat er staat.

Kortom als ik iets aan wil geven kan ik niet zien of dat al op de juiste manier gedaan is.
Gevolg: ik open nog een ticket en bezorg de admins nog meer werk.

Weet niet of dat de bedoeling is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dummy op donderdag 12 mei 2005 om 07:39:
Dan koop je er 1 met "ik ben geweldig!" Dan is het nog leuk ook!

Goed plan, kosten delen? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als er al een ticket geopend is hoef je dus niet nog een ticket te openen.

Het kwam nog steeds voor dat mensen gezeur hadden omdat men aan de schrijfstijl kon zien wie het geopend had.

Waarschuw beheerder
donateur
Stel nou, dat ik op iemands profiel een racistische uiting zie. En ik klik op het envelopje, dan zie ik al een contactje staan. Maar daar kan net zo goed in staan dat dezelfde persoon op het forum loopt te spammen!

Waarschuw beheerder
wha'bout een volglijst van nieuwsberichten? of dat de nieuwsberichten waar je gereageerd hebt een ander kleurtje krijgen, zoals topics?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op donderdag 12 mei 2005 om 23:40:
Het kwam nog steeds voor dat mensen gezeur hadden omdat men aan de schrijfstijl kon zien wie het geopend had.

je kan best een contactje schrijven zonder dat men daaruit kan concluderen dat het van jóu komt. ik schrijf bijvoorbeeld altijd "dubbel, links zijn gegeven", daar kan niemand uithalen dat ík degene was die het envelopje heeft aangeklikt (naast het "dubbel" roepen en de links posten). en if so, boeiend... dan noemen ze me toch matennaaier of klikspaan! as if i care :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2005 om 02:32:
Stel nou, dat ik op iemands profiel een racistische uiting zie. En ik klik op het envelopje, dan zie ik al een contactje staan. Maar daar kan net zo goed in staan dat dezelfde persoon op het forum loopt te spammen!

1) Zoiets meld je niet via het envelopje op het profiel. De user admin zal je dan adviseren het aan te geven dmv. het envelopje bij de desbetreffende posts.

2) Uit eigen ervaring weet ik dat als er een melding komt van een irritant persoon dat er dan vaak ook even naar het profiel gekeken wordt.

2 ~ wen ~: Dat kan inderdaad, maar toch bleek dat er mensen waren die er moeite mee hadden ;)

Waarschuw beheerder
zodra je kijkt naar de informatie van een conversatie zie je in de content titelbalk staan:

Cnversatie informatie

mist een 'o'..

niet echt een toevoeging, meer een mierenneuk correctie ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb het doorgegeven! :) Thanks! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het persoonlijk niet zo leuk dat contactjes een automatisch gegenereerd berichtje hebben. Ik vond die persoonlijke antwoorden altijd een stuk leuker 8)

Waarschuw beheerder
ik vind dah ze nie zo streng moete zijn op partyflock
daarmee bedoel ik dah je persoonlijke tekst wordt verwijderd als je bijvoorbeeld een rood wit blauwe vlag dr op hebt staan.. echt onzin want andere grove teksten zijn wel weer toegestaan!

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent hier te gast! Dus je hebt je te houden aan de regels die de eigenaar van deze site.
Bij het aanmelden op deze site ben je akkoord gegaan met het beleid!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 20:29:
als je bijvoorbeeld een rood wit blauwe vlag dr op hebt staan

oke, zou jij het dan ook evengoed accepteren als je ineens profielen ziet met buitenlandse vlaggen? :)

denk dat we die discussies juist zo vermijden en daardoor blijft het gezellig op partyflock. zonder vlaggetjes ;)
Waarschuw beheerder
Wen heeft weer eens een warm-krijgend-gevoel-opwekkende avatar.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie dat mijn ideeën voor forum controls zijn opgepikt (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op maandag 16 mei 2005 om 13:32:
Wen heeft weer eens een warm-krijgend-gevoel-opwekkende avatar

'xcuse me...?! 8)
Waarschuw beheerder
Je weet heel goed wat ik bedoel...

Waarschuw beheerder
true O:)

Waarschuw beheerder
donateur
waar kan k mn onderschrift veranderen :/ ik kan het niet vinden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 10:17:
waar kan k mn onderschrift veranderen ik kan het niet vinden

bij aanpassen

Ik zou het wel handiger vinden als de reacties van leden over feestjes niet in alfabet zouden staan, maar op volgorde van geplaatste reactie.

Nu zet iemand soms een reactie op een ander die je niet meer zo snel kan terug vinden.

Waarschuw beheerder
donateur
ja daar staat het dus niet :S
Waarschuw beheerder
Eeeeeeuh, is dat een foutje of is het verplaatst?

Waarschuw beheerder
donateur
dat denk ik..
Waarschuw beheerder
Als ik een bericht net gelezen heb geklikt blijft er toch een 1 achter berichten staan tot ik iets van 2x naar een andere pagina ben gegaan(op PF)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op dinsdag 17 mei 2005 om 11:03:
Ik zou het wel handiger vinden als de reacties van leden over feestjes niet in alfabet zouden staan, maar op volgorde van geplaatste reactie.

Nu zet iemand soms een reactie op een ander die je niet meer zo snel kan terug vinden.

Ben ik met je eens Sinnerbabe. Vooral bij de druk bezochte feesten moet je keer op keer alle reacties doorlezen om de nieuwe te zien!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 15:08:
ja daar staat het dus niet

hmm je hebt nog gelijk ook :(

dan weet ik het niet... misschientijdelijk even niet bereikbaar??

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 16:09:
Ben ik met je eens Sinnerbabe. Vooral bij de druk bezochte feesten moet je keer op keer alle reacties doorlezen om de nieuwe te zien!

ja en daar heb ik dus geen zin...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 15:08:
ja daar staat het dus niet

Kijk op je profiel eens bij: Forumplaatje veranderen!
Waarschuw beheerder
donateur
aaahh je hebt het gevonden.... gefeliciteerd en stampkipje ook weer blij :D

Waarschuw beheerder
donateur
om privacyredenen:

de @ en . in een emailadres languit schrijven

dus: info at partyflock punt nl

bijvoorbeeld. Emailadressen op pagina's worden namelijk opgepikt door spammers.