1. ik vind het raar dat je ineens niet meer kan lezen wat een ander voor 'n contactje heeft ingevuld, soms open ik namelijk wel eens nóg een contactje omdat ik iets anders tegen de medewerker wil zeggen dan wat er in het huidige contactje staat
2. ik vind het nog steeds onhandig dat je contactje pas weer verschijnt in de contact-sectie als 'ie behandeld is. als ik later bedenk nog iets te willen toevoegen aan een opmerking, moet ik nu helemaal de topic of post in kwestie terugzoeken om nog een extra opmerking aan het contactje toe te voegen
3. je kan nu aangeven dat je alleen wilt dat je vriendjes je profiel zien, maar zo is het lastiger om niet toegestane plaatjes, foto's en teksten op te sporen. ik ben al een paar profielen van "[NL]foutefiguren" tegengekomen, die topics openen over hun "kameraad" die in het ziekenhuis zou liggen (ik trek daar zo m'n conclusies uit...), maar waar je vervolgens de eigen inbreng niet van kan bekijken omdat dat alleen voor hun vriendjes te zien is. als een medewerker dit dus niet tegenkomt kunnen deze figuren lekker de haat verspreiden onder hun vriendes, zonder dat gewone leden dat kunnen zien en melden.