Partyflock

Forumonderwerp · 607752
587x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik heb een jaar geleden nog op d66 gestemd :)

Waarschuw beheerder
Ik ken nog een oerhollands gezegde over een ezel en een steen of zoiets.....Doe mij maar D66!
En Balkenende kan ook maar beter weer college komen geven aan de VU. Dat kan ie beter dan het land regeren....

Waarschuw beheerder
donateur
onderzoek verkiezingen anno gisterenavond...P.V.­D.A met 43 zetels de winnaar,C.D.A met 38 de verliezer,kleine winst voor V.V.D

Ja,ik ben P.V.D.A in hart en nieren...goede conclusie....en vadertje drees was voor mijn tijd...best,maar daarom nog wel een hele goede,waar we veel aan te danken hebben:)

Waarschuw beheerder
en we hebben natuurlijk den uyl waar we een belachelijke staatschuld aan te danken hebben.

Waarschuw beheerder
partij van de armoede :kots:

werken voor je geld ole ole.

;)
Waarschuw beheerder
L.P.F want> ik denk dat ze weer alles voor elkaar hebben in de partij,maar we zullen zien de tijd zal het leren.ofzo toch whehe.
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Waarschuw beheerder
2 da Cleaner:

je bedoelt van Aght en Wiegel zeker?
of mischien nog erger....Lubbers.
"De echt verantwoordelijken"

Waarschuw beheerder
donateur
rust in de lpf?
wat een onzin
partijleiding en fractie liggen nog steeds met elkaar in de clinch

Of zijn het alleen de rechtse PF'ers die op dit soort topics reageren...?

Veelal wel ja..

Doe dan maar D66
Het is belachelijk om in een tijd van economische stilstand zoveel te bezuinigen als de VVD en LPF willen

Waarschuw beheerder
donateur
Kopspijkers gezien...:D
Mat Herben met zijn paaseitjes...:D

Ach L.P.F is geen partij meer.
P.Fortuyn was de partij en stond niet achter degene die bij hem aan tafel schoven,maar hij moest opdat moment wel,wil je een partij hebben.

Kijk Balkenende doet het ook liever alleen,maar die heeft zijn souffleurs nodig :D

L.P.F :het zijn nog steeds schooiers die omhoog gevallen zijn.

Waarschuw beheerder
2 da mouth of madness---->
Wanneer je een beetje de geschiedenis erop na checkt weet je dat toch echt den uyl verantwoordelijk was voor die staatsschuld die we nu hebben.
Lubbers heeft inderdaad in zijn laatste regerings periode ook schulden gemaakt maar niet zoals den uyl, daarbij had den uyl met lubbers en duisenberg goede economen in zijn regering had lubbers toen niet.
Wiegel heeft veel goed gedaan voor ons in de jaren 80, scherp oppositie gevoerd wat de sp nu de laatste jaren doet.

Ik zou ook liever niet lpf willen die zijn er nog niet klaar voor, bv gonny van den ouden hallen, dat zulke mensen ons vertegenwoordigen is echt een schande.

2 gabber mamma---> je was zo'n fan van drees maar drees heeft zijn partij in 71 de rug toegekeerd vanwege keerpunt 72. Hij is geen pvda man meer.

Kopspijkers is toch net als alle andere publieke tv gewoon linkse propaganda. 80% van de nederlandse journalisten stemt links omdat de hoofdredacteuren ook links zijn en alleen linkse journalisten aannemen. Dat komt weer omdat rechts het geldverspilling vind dat programma's die ook commercieel kunnen draaien niet in het publieke bestel moeten zitten (verspilling van onze belasting centen kun je beter wat anders mee doen) dat zou betekenen dat er nog maar 2 zenders over blijven en dat kost hun hun baantje.

L.P.F:het zijn nog steeds schooiers die omhoog gevallen zijn. dat jij dat zegt gabber mamma ????
leg is uit waarom dan aub.

2 bamp---> je moest eens weten wat voor een puinhoop het is binnen d'66, verdeeldheid een onduidelijke koers . Toch vind ik dittrich een erg goede politicus die misschien weer wat van d'66 kan maken.
Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk komt de staphorster variant er toch niet :D

Waarschuw beheerder
donateur
L.P.F:het zijn nog steeds schooiers die omhoog gevallen zijn. dat jij dat zegt gabber mamma ????
leg is uit waarom dan aub

neem bijvoorbeeld meneertje Maas met zijn grote mond,de uitspraken die hij zich denkt te kunnen permiteren is een ontzettende slechte imitatie van Pim.

Pim was niet alleen op beledigen uit,die was verdomde hard aan het werk in de politiek.
Hij maakte er geen spelletje van.

Nogmaals totaal geen fan van Pim,maar hij schaamt zich op zijn wolkje kapot,wat zou hij graag zijn naam uit de partij schrappen!!!
Waarschuw beheerder
Gabber mamma heeft daar dus helemaal gelijk in ..

LPF = stelt dus ook echt nix voor .. het is niet meer de partij die Pim had gecreeerd .. en zeker weten dattie op zn wolkie zich kapot zit te schamen voor dat rotzooitje wat zich lpf noemt ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dus altijd gelijk.....

:D
Waarschuw beheerder
hehe bijna altijd ;) :D

Waarschuw beheerder
nieuwe wet op parrtyflock GABBER MAMMA HEEFT ALTIJD GELIJK hahaha

Nee klopt ook wel, er zitten ook echt een paar parasieten bij de lpf die willen profieteren van de naam Pim of van de politiek.
Ik heb zelf met Varela en Van den Ouden Allen gepraat en om eerlijk te zijn vond ik ze allebei niet zo heel geweldig overkomen.
Vooral van den oudenallen was een schande, kwam bij ons op school en kon niet eens een vraag over onderwijs beantwoorden en dat was geen moeilijke vraag.
Varela had alleen een te standaard praatje over de in stand houden van de geest van pim.
Het zieligste vind ik de mensen in de k*twijken die dachten dat er nu eindelijk eens wat aan de problemen werd gedaan (getto vorming, onevenwichtige samenstelling van etnische en religieuze groepen en overlast).

Waarschuw beheerder
donateur
:flower: geen nieuwe wet,maar regel 1 :D

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Regel 1 - gabbemamma heeft gelijk
Regel 2 - Als gabbermamma geen gelijk heeft, zie regel 1 :)

Waarschuw beheerder
donateur
Appus,ik geloof dat ik je mag:D
Zie topic:wie mag je niet op Pf.
ik maak een uitzondering:)