Partyflock

Forumonderwerp · 607584

Omdat iedereen altijd moeite heeft met het vinden van The Cave of Rave in Lloret, heeft mijn vriend een routebeschrijving op zijn site gezet :) Kijk dus ff onder het kopje Lloret voor een plattegrond.

http://www.ultimate-r.tk/

Dus nu kan niemand meer zeuren dat ze het niet kunnen vinden en kunnen jullie er allemaal heen deze zomer!! :D
Komt er nog een reünie op een feest binnenkort ofzo?? Vind ik wel een goed idee van mezelf ;p
dan ben ik captain caveman

ja dat zal echt kickuh zijn ja!!!

Heeeeeeeee!! zo te horen heeft iedereen het wel naar zijn zin gehad in The Cave! :D :D

Ik ben vandaag terug gekomen met het vliegtuig en ben ook wel weer blij dat ik terug ben :)

Kheb vanacht nog moeten werken en begin nu wel erg moe te worden dus ga zo ff lekker slapen in me eigen bedje :D :P

Kon het niet laten om voor het slapen toch nog ff op PF te gaan aangezien ik dat in Spanje niet kon :(

Iedereen iig bedank voor de leuke vakantie!!! Kheb het onwijs naar me zin gehad en veel leuke nieuwe mensen ontmoet :D :D

Kga maar eens slapen :) (K)

jaaa leuk dat je weer terugben!!!!
was ech gezellig daar!!en wel naar de fotos kijken waar je ook opstaat he;)(K)
Kon het niet laten om voor het slapen toch nog ff op PF te gaan aangezien ik dat in Spanje niet kon

Dat kon wel, want tijdens mijn wandelingen in de vroege morgen :P ben ik 2 internetcafes's tegengekomen.