Partyflock

Forumonderwerp · 607451
Betreft: evenement: Krank Im Kopf, vrijdag 11 april 2003 om 21:00

dinxperlo was weer eens een apparte gewaarwording,
al die klote kampers daaro,ze kunnen hun handen ook niet thuis laten....! en als ze willen vechten dan pakken ze wel een bierglas.
tjonge jonge he en WIJ worden eruit gezet en die PLEURIS kampers mochten gewoon blijven met hun rotte hasses. kameraad van mij de kop kapot door dat glas, die zogenaamde frans bauer de hasses kapot met zijn mariane weber vrienden. maar al met al het was een goed feest, daar is niks over te zeggen. :bounce:
laatste aanpassing
Laat me raden.. Achterhoek Arena?

Voor meer informatie over deze locatie, zie www.boeren.nl :s :kots:
laatste aanpassing

dit is mijn nieuwe naam
voorheen zutphen de gekste :)

boeren.....boeren?
was het maar zo'n feest
beter dan die frans bauers........:bah:
Boeren? :P
:'(
Ik kom uit dinxperlo :P Ben zeker geen boer :P

Normaal is met de achterhoek arena nix mis hoor.
Beveiliging goed geregeld. Dergelijke dingen vallen normaal niet echt voor.
Dit is natuurlijk een heel ander soort feest met een compleet ander publiek uit veel meer verschillende plaatsen dan normaal in de arena komt.
Kun je de arena niet verwijten. Misschien komt diegene die met glas heeft lopen maaien wel uit een hele andere regio en komt die normaal nooit in de arena.

Idd. ik kots ook van dat soort dingen.

Maar ja, normaal kun je er wel lekker stampen.

Je hebt hier trouwens geen kampers, dus die komen wel ergens anders vandaan hehe.
ik had wel zoiets meegekregen dat er iets gebeurt was. voor de rest had ut het feest niet echt bedorven moet ik zeggen...
De Achterhoek Arena is gewoon een ballentent.De muziek die ze er draaien is helemaal niks (80% vd avond hardstyle),niks vernieuwends of dansbare muziek .Ik kom er heel af en toe omdat er veel bekenden en vrienden heen gaan , maar ik vind het echt helemaal niks.
*is even in shock*

Draaien ze tegenwoordig hardstyle in de AA??? OH MY GOD!!! :O
Ja,tot mijn grote ongenoegen wel.Dat draaien ze al best wel een hele tijd de genoemde 80% is misschien iets wat overdreven , maar wel het grootste gedeelte van de avond moeten de bezoekers deze lelijk muziek aanhoren.
Achja Achterhoek Arena.. Vind het af en toe wel lache tent! en ze draaien daar zeker wel 80% Hardstyle! Ze hebben daar teminste royale glazen met bier apfelkorn wodka etc!
Ik weet nog dat ze toen die tent open ging zeiden: "we gaan echt geen 'house' draaien hoor!!!"

Hahahaha! :D
Locatie opzich is wel cool....alleen de muziek en bezoekers op normale avonden schiet totaal niet op

maar kik was wel vetjes...heb nix gemerkt van die kampers dus daar heb ik verder geen vervelende ervaring mee
Kimhmm >> sja discotheken moeten tog aan hun geld komen...en nu hardstyle in is draaien ze uiteraard veel hardstyle ;)

gezellig....:s
'Vroegah'ging ik er wel eens heen, toen ik 16 of 17 was, maar je hebt het gauw bekeken daar :S
ik kom er nog heel af en toe dwz eens per 2/3 maanden...maar meestal heb ik et al gauw gezien
Je komt er mee voor de bekenden dan voor de muziek,maar het nadelige is dat er geen plek is in die tent waar je elkaar verstaan kunt :s
jwel op de wc :D
Op de wc doe ik andere dingen :9
precies..daar doen we andere dingen :D
ARG!! Zie net dat jullie uit gendringen kome!! :D
Is daar iets mis mee Kim ? ;)
Ik heb daar gevoetbald!! VV Gendringen!! :P
Ik voetbal er nog steeds,waarom ben je er weggegaan ? Wat zijn je sterke punten ?
Ik had geen sterke punten, daarom ben ik weggegaan... :bloos:

Nee, grapje! :D Ik stond het meest op mijn plek als rechts-half. Ik ben er mee gekapt omdat ik in nijmegen ging wonen en dat forenzen niet meer trok.
Je hebt vast wel sterke punten het is niet voor ieder talent weggelegd om in het damesteam van Gendringen te mogen spelen.

Kom je van oorsprong uit Gendringen trouwens? Je hebt een bekend gezicht,heb ff je foto's bekeken.

en toch................­.............
laat ook maar!!!!!!!!!!
kik is wel leuk maar niet voor alle weekenden.
voor de rest a-a mooie lokatie zacht gedraaid aan te horen muziek geen house zoals jullie zeggen en voor de rest de security deugt ook geen moer van.
de mensen die zich misdragen hadden mochten binnen blijven en het slachtoffer met vrienden moesten na een bezoek aan het ziekenhuis in d'chem buiten blijven en later oprotten naar zutphen.........
neej, kom uit silvolde

En volgens mij is de AA een suitgeroepen tot best beveiligde discotheek van Nederland...
Klopt dat was een keer bij BNN in 2000 of 2001 was dat toen. Uit Silvolde , daar zit ook geen damesteam geloof ik. Ben je een beetje ingeburgerd in Nijmegen dan?
:D wat gezellig een achterhoeks chatgebeuren :P
daar zit wel een dames team, maar die was niet gezellig genoeg voor kim!! :D En ja, woon nu jaar of 7 in nijmegen, en het is hier echt BETERRRR!!! Welk team zit jij?
2 hektik hard beatz : legendarische vv gendringen spelersbox

Ik speel bij het 2e,op zondagochtend om 10.00 vaak.Valt niet altijd mee om zondag na t uitgaan te spelen,maar goed het is wel leuk ff lekker ballen en ouwehoeren met de jongens.Had je veel vriendinnen in Gendringen dat je daarheen ging?
Een vriendin van me ging daar voetballen en ze vroeg of ik mee wilde. Ik kan me niet meer zoveel namen van toen herrinneren... Koen en Mike weet ik nog wel, daar zat ik bij in de klas, ken je die?
Je hebt er meerdere die zo heten,welke school zat je ?
Isala College
heeft veel met de arena te maken dit :D
Nee,moet dat dat dan ;).

Isala ; Koen van Niersen ? Mike Bultink/Mike Jansen?
ja koen van niersen en mike jansen!!! Ken jij Colette flipse of Caspar bolscher?
veel keus is er niet....dan heb je zon beetje heel gendringen al gehad :D
Ja ken ik ook,heb bij Casper in het team gespeeld.Hij woont nu in Zevenaar en doet iets met tuinen geloof ik.Kom hem nog wel eens tegen als ik met de trein ga.Colette Flipse die kan goed voetballen.

2 hektik hard beatz : doe is ff trots op je dorpje ;p
laatste aanpassing
moet da dan :D jwel hoor wel klein beetje
Ja, colette kan d'r wat van!!

Met Caspar heb ik een week iets gehad :bloos: Lekkerding was dat (voordat ie er als een gabber bij ging lopen :S )
sja ga maar es verder met me werk...druk zeg..not!!! :(

krijg je met dit weer
Hahaha,dat zijn de verhalen.
Casper is een aardig gast,hij is nu 'geen gabber meer':).Hij gaat nu geloof ik al een hele tijd niet meer feesten,vrienden van hem wel.

2 hektik hard beatz : ja werk ze
laatste aanpassing
Caspar = mietje :[
Hahaha,ja beetje jammer.Heb hem al een tijd niet meer gesproken.Kom je nog wel eens hier in de buurt dan of ben je altijd in Nijmegen?
Heeeeeeeeel soms naar mijn papa en mama, maar niet vaak, nee
Er is hier ook inderdaad niet veel om voor terug te komen,of het moeten je vrienden zijn.Kwa wonen is het wel fijn,lekker rustig.Maar kwa uitgaan is er gewoon nog steeds bar weinig.
Misschien dat ik aankomend jaar op kamers ga,maar moet ik nog ff zien.

Leuk feest gehad trouwens in Thialf afgelopen zaterdag ?
Ja, was echt helemaal (y) TOP!!!! :D Ik ga zo naar huis, we pb-en nog wel ok? (k)
kwa wonen is perfect....maar verder ... :s