Partyflock

Forumonderwerp · 607335
Waarschuw beheerder
Dan ken je bij elk muziekje en zelfs radio uitzending regelen hoe snel et gaat. KIJK naar ondere dan zie je de link om winamp pitch te downloaden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik begrijp er echt nix van ik heb winamp 2,9 ..
ik heb de pitch gedowneload en dan start ik hem op en dan krijg ik een of ander vaag kladblok met allemaal vage shit erop :):S
kan iemand me helpuh !!!???

Waarschuw beheerder
In dat kladblok staat wat je moet doen ;-)

dit stukje is van belang:

Once you install this nugget, fire up Winamp, open
up the preferences (CTRL+P), go to the Plugins/DSP&Effect
section, and select 'Nullsoft DSP Effects' as
the new DPS Plug-in. You can then select from the three above effects.

Waarschuw beheerder
Hmm....als ik die plug in selecteer dan klinkt het ineens héél raar......hele diepe echo ofzo..... :S

en waar verschijnt die pitch control in winamp dan precies..??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gevonden...!!!!!! :D

Waarschuw beheerder
als je je muziek kwijt bent [LMAO]
druk dan op Ctrl+F in je verkennen
of ga gewoon naar zoeken en zoek op *.mp3 of *.wma of wat je ook hebt..

Waarschuw beheerder
Doe CTRL+P, dan in dat linkse veldje naar Plug-Ins, daar kies je DSP/Effect, dan komt er een veldje (rechts) en daar verander je van 'None' naar Nulsoft DSP v0.35 for Winam2. Onderin komt dan een selectieveldje waar je uit drie opties kan kiezen en selecteer je Nullsoft Pitch/Tempo Control v0.2

Dan popt die pitcher in je beeld waar je, net als bij je platenspeler, met het tempo kan klooien!!! :D

Waarschuw beheerder
Had ik meteen een vraagje aan de PC kenners, is het héél toevallig mogelijk om twee monitoren op één PC aan te sluiten..??

Zo ja, dan zet ik die tweede monitor boven m'n platenspelers, muis erbij en kan ik een MP3 met twee platen mixen..... ;P
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel geinig jah :d
Waarschuw beheerder
donateur
2 monitoren KAN wel, maar ik weet niet hoe... vraag het eens bij jouw local pc store... die hebben vaak ALLE monitoren op 1 pc aangesloten staan, dus tot een stuk of 10 moet kunnen!

Waarschuw beheerder
Lekker dan!!!! :D

Ik heb m'n MP3's ook weer gevonden, was vergeten dat ik ooit een extra hards schijf had ingebouwd voor rommel enzo.... :P

Ik krijg nu alleen weer niet meer die grote playlist in winamp, alleen een heel klein beeldje in het gewone scherm. Daarnaast zit die winamp browser, waar nu alleen steeds info van eBay.com staat over elk nummer terwijl ik dáár juist m'n speellijst wil hebben. Het MOET kunnen, maar hoe ook weer...?? :X

*edit* Het is al gelukt, ik ben helemaal klaar! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou nog een mooie skin... toch??

Waarschuw beheerder
Mwah, ik vind dat zwart met die groene lettertjes wel best eigenlijk... :-)

Nu wil ik weleens kijken of ik kan streamen met winamp.....
Waarschuw beheerder
donateur
kijk... en das heel makkelijk...
check www.shoutcast.com

Waarschuw beheerder
Ik ben het even aan het doorlezen, maar moet dus een server hebben en die heb ik (nog) niet.. :-(
Waarschuw beheerder
donateur
nee, niet nodig, je hebt nodig:
winamp
shoutcast server(downloaden bij shoutcast)
een dsp plugin voor winamp (die heb ik wel voor je)
en veel, heeeeeeel veel mp3's
oh ja... een snelle internet verbinding natuurlijk he..

Waarschuw beheerder
Ow ja joh..?!?!?! :D

Die MP3's zitten wel goed, maar wát kan ik dan precies..?? Ik neem aan dat ik een soort eigen inlognummer krijg die ik dan aan mensen geef en die inloggen en dan kan ik dus in ieder geval MP3's spelen die zij dan mee kunnen luisteren..??

En als ik nou zelf muziek hier zit te maken, kan ik dat dan ook via winamp en shoutcast 'streamen' ???????
Waarschuw beheerder
donateur
nou, je moet aan mensen je eigen ip adres geven als je streamed maar dan met je poortnummer erachter..
voorbeeld: http://80.213.324.245:8000
die ":8000" is je poortnummer...(moet je zelf kiezen bij de configuratie van je shoutcastserver)
en live dingen streamen is heel wat ingewikkelder... zie eerst maar eens wat mp3's op stream te krijgen...
ik heb eventueel wel een voorbeeld configuratie voor je, waar ik heb ingevult wat je zelf moet aanvullen..