Partyflock

Forumonderwerp · 607196
592x bekeken
Waarschuw beheerder
ik zoek nog 2 dingen voor mijn outfit....

1 - een felgele liefst fluor geel truitje...
2 - een tasje die aan arm kan... ( is die in meerdere kleuren??)

waar kan ik dit kopen, en ja op de markt heb ik een kleur stof gekocht ( in fluor geel) maar ben zo onhandig ik kan er echt geen truitje van maken... En nee mijn moeder ook niet.. en zou niet weten wie wel :S

Maar ik wil een geel truitjuh :P:P

wie heeft raad en advies voor mij ????

dikke kuzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
bij stars weet niet of die straat zo heet...

jah hij zat wel gladjes... maar zit geen binnebroekkie in wel voering... maar kan lappie stof in doen ofzo zweten tegen te gaan wil niet gelijk dingen gaan slopen van die broeken

tanx snow
Waarschuw beheerder
2 Wendy; tis idd wel het veiligst om t te kopen maar zelf iets maken is ook leuk :) Anyway misschien hebben andere mensen ook wat aan mijn creabeatips :D
Jij kent TexTraX waarschijnlijk beter dan ik dus kan jij ook beter zeggen wat hem staat maar zo van zien vind ik de stiftz(lol) het leukst :)
Ik bedoelde met kledingtips eigenlijk eerder naaien en dat soort shit maar tips voor outfits wil ik ook wel geven hoor, ga niet voor niets modeacademie doen :D
Waarschuw beheerder
zo zo dan kun je me wel wat wegwijzen... technogirl...

ja wendy heeft foto's gezien van mij die ik net gemaakt heb ze meent het niet hoor kwam van me werk me haar door de war en verotte werk sokken...ik zie er niet uit op de foto's... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wegwijzen kan ik altijd :P! Als je nog advies nodig hebt hoor ik het wel :D
Waarschuw beheerder
zo erg zat je haar niet eens..
okeej je sokken waren wel leuk :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
is goed technogirl tanx

me haar zat erg smerig... geen geil ehhh gel meer in en blehhh moet weer naar de kapper....

sokken waren geel... van me werk schoenen...