Partyflock

Forumonderwerp · 606671

Wij zitten nog erg te twijfelen wat we willen met nature one!

de camping moet heel erg gezellig zijn, maar je kunt nauwelijks slapen, er zijn daar maar enkele douches en als het heel warm is of het regent lig je niet bepaald fijn in een tentje!
daarom is een hotel, appartement, pension, huisje ook wel lekker, want dan heb je iig een douche en lekker bed!
weet iemand misschien zo'n accomodatie in de buurt van kastellaun?
waar dan?
Sietz, dat lijkt me niet. En Eva, het is gewoon bij mensen thuis dus heel die VVV in Kastellaun kent dat pensionnetje niet!

Ik heb nl. vorig jaar ook naar de VVV gebeld en toen zeiden ze me dt alles vol zat. Dit adresje had ik via vrienden gekregen en er zijn echt maar 2 kamertjes ofzo, daarom geef ik t adres ook niet. Ze hebben btw al gezegd dat ze voor dit jaar weer hetzelfde kamertje voor ons bezet houden!

Tja, misschien asociaal, maar ik ga niet op eencamping liggen. heb geoon mn nachtrust nodig, anders trek ik t niet!

Nou ik heb gewoon besloten om op de camping te gaan staan! hoor allemaal erg positieven verhalen er over en ach het is zomer vakantie, dus die paar dagen minder slaap... daar kom ik ook wel overheen!

en trouwens in het hoogseizoen is hotelletje, appartement niet te betalen, bijna alles moet je per week huren en alles zit ook bijna vol

laten we nou net boven nog een mooie tent hebben staan :)

Neem me niet kwalijk WackyJacky...

Er is namelijk nog een pension in Kastellaun en dat zit wel vol. Aangezien Kastellaun nou niet bepaald een wereldstad is leek me dat er niet meerdere pensionnetjes waren... Maar ik kan het fout hebben natuurlijk.
Ik heb in ieder geval een leuke kamer in één van de pensionnetjes van Kastellaun.
2 Sietz; toch speciaal feestje he, dat je daarvoor helemaal uit tokyo komt ;p

Je moet er wat voor over hebben he...?! ;)

Feestjes in Tokyo vallen toch een beetje tegen.

Yoji is m'n buurman...;)
ah, je hebt daar altijd private party's?

Och het zal me echt een zorg zijn hoeveel extra Nederlanders er komen... de mensen waar ik niks mee te maken wil hebben die staan toch wel in en rond de TD-bunker... en daar loop ik altijd met een GROTE boog omheen.

Zelfs de technotent, lekkere DJ's hoor, maar daar was het VEEEEL en veel te druk. Ik ga weer lekker een weekendje doorbengen in de achteraf tentjes, en de Tresor en Airport bunkertjes *smul*
... en daar loop ik altijd met een GROTE boog omheen.

Altijd?! Je ben pas 1 jaar geweest man :O Enne lekker kortzichtig weer he!
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
de mensen waar ik niks mee te maken wil hebben die staan toch wel in en rond de TD-bunker... en daar loop ik altijd met een GROTE boog omheen.

nog zo'n opmerking en je slaapt met koninginnedag op straat!

en owja.. dan neem ik je komend jaar ook niet meer mee!
slape n paar uurtjes als je geluk heb de camping is een grote rave om de 25 meter is er wel iemand aan het draaien :bounce: is 72 uur non stop party de echte sfeer is op de camping
Ik ben er zeker ook! Dit is ook mijn enige vorm van vakantie dus ik probeer er dan ook het beste van te maken!
ja dit wordt ook mijn enige vakantie dit jaar :d

Lekker lol maken op de camping!! heb al die verhalen ondertussen gehoord dus dat gaat helemaal goed komen :d
laatste aanpassing
Yo Thom-ass,
heb je op een van die busjes die je geregeld hebt wel een sateliet-en internetverbinding ofzo? :)

je mot natuurlijk wel een verslagje en foto's kunnen uploaden,
we kunnen de mensen niet laten wachten tot wanneer jij weer terug bent uit Kreta ;)
tuurlijk gaat ook dit jaar onze communicatie bus mee. Dus je PF-verslaving kan op pijl gehouden worden.

Verder nemen we ook mee: Kruisraketten om eventuele aanvallen van Irak te voorkomen, hijskraan om gratis naar binnen te kunnen, 2 chinezen om de duitsers SARS te geven, getunede gnoe voor op de barbeque en een aap
en een weermachine om de zon mee achter de wolken vandaan te krijgen?

Haha, jullie kunnen wel zeiken allemaal hoor. Wat dachten jullie ervan om er gewoon een super gezellig feest van te maken. Of je nou in de techno tent of thunderdome bunker gaat staan, ik hoop gewoon dat het super gezellig word en niet zoals op Defqon1 alleen maar vechten is in die Black Tent..