Partyflock

Forumonderwerp · 606538
Justitie houdt er rekening mee dat de bekendste geditineerde van nederland, Volkert van dr g, alsnog ZELFMOORD pleegt.
De moordenaar van Pim fortuyn, die afgelopen dinsdag een levenslange gevangenisstraf tegen zich hoorde eisen, is na zn strafproces emotioneel volledig INGESTORT.

Nu wel :D:D

OP 15 APRIL wordt het vonis bekend gemaakt!! LEVENSLANG DUS ;)

De pim 6mei site chek!
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=606589
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Tuurlijk krijgt ie levenslang, had ie Pim maar niet dood moeten schieten.

Inge

Waarschuw beheerder
idd

Waarschuw beheerder
Ik las in de revu dat ie had toegegeven tot die daad te zijn gekomen omdat Pim verbaal zo sterk was, en hij niet. In een discussie met Pim had ie verloren, de enige mogelijkheid voor hem om van Pim te winnen was door 'm dood te schieten.

Dan ben je niet helemaal lekker, met zo'n gedachtes in je hoofd. :S

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Sommigen vinden dat hij hetzelfde verdiend als een "gewone" moordenaar, omdat er geen verschil zou zijn tussen de moord op Pim of een moord in het Centrum van Amsterdam. Dat zou betekenen dat Volkert maar maximaal 8 jaar in de cel zou moeten zitten, min de 2 jaar die hij al heeft gezeten.

Ik vind juist dat alle moordenaars de straf moeten krijgen die Volkert ook krijgt... Levenslang! Wedden dat er minder moorden gepleegd gaan worden als diegenen weten dat je nooit meer buiten zal komen!

Waarschuw beheerder
hehe DIE:devil:

Waarschuw beheerder
levenslang vind ik ook dom (20 jaar in NL)
doe gewoon levenslang echt
en als je zeker weet dat het een moordenaar is schiet hem dood bedoel waarom cellen vollaten met moordenaars

:D
Waarschuw beheerder
20 jaaar is veel te kort. en als die vrij komt zoek ik hem op en knal ik em neer gek.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat vind ik echt te gek worden, je moet hem niet doodschieten AppieApeldoorn!!!!
Weetje wat veel leuker is! ;) We pakken een rasp, en halen die een paar keer flink over zijn lichaam heen, en dan strooien we zout over zijn wonden, en wassen hem na een half uur schoon met alcohol... dit laten we drogen en herhalen de hele procedure totdat ie zichzelf afmaakt. :D
Waarschuw beheerder
ook goed houk je aan over 20 jaar zoeken wij hem op. ik wil die vent echt dood hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van de week geleerd dat levenslang ook werkelijk levenslang is en geen 20 jaar, zoals ik ook veronderstelde.

En ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat Volkert ook daadwerkelijk levenslang krijgt. Immers, een vonnis wijkt bijna altijd af van de eis.

En deKeuv, ik weet niet hoe snel jouw klokje tikt, maar Volkert heeft nog geen jaar gezeten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb van de week geleerd dat levenslang ook werkelijk levenslang is en geen 20 jaar, zoals ik ook veronderstelde.

Niet in Nederland hoor Esther!!:-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ehh ja mijn klokje tikte even te snel... foutje bedankt! :D maar wie geen fouten maakt... maakt totaal niks of is geniaal! ;) Maar bedankt voor je correctie! :D

Waarschuw beheerder
Levenslang is NU wel levenslang..
Dat is sinds kort veranderd heb ik pas met Strafrecht gehad :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat klopt ja, maar het was zelfs zo dat er soms straffen werden gegeven van 2 keer levenslang ofzo... dat ze er zeker van waren dat ze er niet uitkwamen. Tenminste dat is wat ik gehoord had :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kunnen ze hem niet gewoon n spuitje geven??? Ik weet dat het niet mag in nederland, maar kunnen ze niet gewoon 1 keer n uitzondering maken??? Dan zijn we wel helemaal van hem af en er zeker van dat ie het nooit meer doet.......
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dood is een makkelijke uitweg voor hem, waarom geven ze volkert niet aan saddam als krijgsgevangene in ruil voor een ander! :D:P issie ook nog nuttig bezig ook!

Waarschuw beheerder
Beter leidt die levenslang in de gevangenis dan dat die zelfmoord pleegt.

Waarschuw beheerder
De dood is te mooi voor hem!!! :dood:
Betste zou zijn aan elk been en arm een touw en elk jaar een centimeter strakker zetten tot dat ie op zijn 60ste uitelkaar klapt!!
:devil:

Waarschuw beheerder
Ja dat is wel leuk ma@rk en dan alleen op water en droog brood. En hem nooit los laten en dan kietelen met zo'n veertje :devil: hahaha Kan die lekker niet krabben :D Maar geen spuitje of zijn nekkie dr af snijden, dan lijd ie niet genoeg. Laat hem maar lekker boeten voor zijn daden. Zo dat was het ;)
Waarschuw beheerder
donateur
------------> magriet

Ik denk dat ie dat het liefste heeft , een spuitje
Daar doe je hem alleen maar een plezier mee.

ze moeten net als in amerika zoon bootkamp openen voor zulk soort volk.
Dat ze hem lekker op zijn tere zieltje trappen en dat ie de godganse dag wordt rond gecommandeert en uitgescholden , en dat ie de hele dag moet macheren en door de modder moet kruipen .
Kortom ,dat de rest van zijn leven een ware hel wordt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat dat ruilen met een krijgsgevangene in Irak toch veel meer lijkt op een hel ;)
En als ie daar dan uit komt na 2 jaar dan lekker in een bootcamp stoppen! :D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo, de sadistische trekjes komen ook naar boven :P
Nee, maar zo'n bootcamp, daar kom je dus wel heel snel uit. ipv 7 jaar cel een half jaar bootcamp enzo, dus het moet wel werken dan ook, anders heb je er nog niks aan...
Waarschuw beheerder
Kunnen ze hem niet gewoon n spuitje geven??? Ik weet dat het niet mag in nederland, maar kunnen ze niet gewoon 1 keer n uitzondering maken??? Dan zijn we wel helemaal van hem af en er zeker van dat ie het nooit meer doet.......

-------------------------------------------------

spuitje geve??? aframmen met die hap!!
eerst ff flink late lijden!!!:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
aaah volkiee.. nu is ie in een keer verdrietig.
:s
hij wist toch waar ie aan begon? moet ie t ook afmaken>> in de cel
Levenslang is nu ook ECHT levens lang ja!

Als hij een straf met een getal dr in krijgt dus bv 12 dan moet hij daarvan 2/3 uitzitten :S:S kut systeem in nederland :S

Waarschuw beheerder
donateur
Haha... net goed.
Maar ach, laten we reeël blijven mensen; echt een keus had ie niet meer.

Stel dat ie maar een paar jaar had gekregen; dan zouden er nog genoeg groeperingen en mensen op de loer liggen om em zélf af te maken als ie weer vrij komt... :D

Sja, gelynched worden of levenslang krijgen?
Moeilijke keus... moelijk, moeilijk :D

Waarschuw beheerder
nee hij mag geen zelfmoord plegen die vuile tering hond , dat is een veel te makkelijke uitweg , hij moet lijden , gewoon lekker weg laten rotten in een TBS kliniek dat zouden ze met die gore rothond moeten doen en hem zn eigen gevangenis homofieltje geven dat die klootzak goed gemarteld wordt , levenslang is een veel te lichte staf voor die lul!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Jippieeeee!!!! Haha dit is leuk, waarom geven ze hem niet aan ons PF'ers, wij weten er toch wel wat leuks mee :D

Waarschuw beheerder
donateur
Laat em maar lekker rotten 8)
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat hij de maximale straf krijgt. Ik denk dat die in de gevangenis ook niet populair zal zijn :d

Waarschuw beheerder
omdat het toevallig Pim was krijgt hij levenslang en terecht, maar ik vind dat iedere moordenaar, pedo of verkrachter zoiets moet krijgen..
wat moeten de ouders van mensen die door zinloos geweld vermoord zijn wel niet denken, die daders krijgen vaak maar 2 tot 6 jaar....

Waarschuw beheerder
Whahaha kan hij het mooi hebben over zijn darmflora, de milieu activist.
Waarschuw beheerder
t is natuurlijk erg wat hij gedaan heeft

maar ik vind het niet erger dan welke andere gewone moord dan ook, t is en blijft slechts een gewoon mens

en levenslang is in nederland geloof ik maximaal 21 jaar (geloof ik he)

en als er een groepering is die volkert vermoord als hij vrijkomt, zal de moordenaar net zo hard gestraft worden als volkert zelf..... (zo zit de wet in elkaar)

grtz

Waarschuw beheerder
He Bob, we verzinnen gewoon een gemeen plannetje en dan komt er niemand achter ;)

Waarschuw beheerder
Van de party!!!!
Psies.. ik ben nie zo achtelijk om een woonwijk in te rennen ;)..

We gaan wel ff wat plannen.. je zorgt gewoon dat je ergens met een vlucht wagen staat :devil: wel gestolen he!! (K)
Waarschuw beheerder
donateur
ze moeten hem gewoon vrijlaten en 2 maanden voorwaardelijk geven... moet je es kijken hoe snel je van volkert af bent, hehheh...

Waarschuw beheerder
Dan jatten we wel ff een snelle bak. Ferrari ofzo, staan hier wel een paar dure auto's is de buurt :devil:

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
die ZIJN vast al gestolen, want jij woont in de 2e hoofdstad van marokko zie ik, hahaha

Waarschuw beheerder
Ja ach Gouda heeft ook zo zijn buurten he. Zoals iedere andere stad. Maar geloof mij maar er zijn ook Nederlandse buurten, daar woon ik :D
Waarschuw beheerder
donateur
ahhh, okeee beterrr dan... ;p

Waarschuw beheerder
Levenslang is levenslang in Nederland, altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Het enige is dat je ne 20 jaar gratie kan vragen en meestal wordt dat gehonoreerd. Daarom wordt bij levenslang vaak de link gelegd met 20 jaar (+ een jaar rompslomp), 21 jaar dus.
Waarschuw beheerder
Van dr G zou wel 20 jaar krijgen met daaropvolgend jarenlang TBS, kortom hij komt nooit meer vrij, misschien is hij daar zelfs beter af dan op straat,aangezien half nederland op hem gemunt heeft.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat hij in de bajes best wel HARD in zn KONT geneukt wordt!!

hij wordt het bajes sletje!!

Hé, heb jij Volkert al geneukt?

- nee ik sta op de wachtlijst... :(

:P

Waarschuw beheerder
Van der G krijgt geen TBS omdat hij volledig toerekenings vatbaar is verklaard.

Geen onzin uitroepen als je het niet weet dus.
Waarschuw beheerder
Whaha maus... in t andere topic over Pim ookal als enige aanhanger van Volkert. Draadje los in je hoofd??
Waarschuw beheerder
donateur
maus had nog een clip kogels over.. die houd wel van een rel..
Waarschuw beheerder
donateur
Maus een draadje los? Jij komt anders op mij over als een enorme doos. Je zit hem hier uit te lachen terwijl hij toch echt wel gelijk heeft.

Ik denk dat jij je maar beter kan bezig houden met je collectie pillen ipv je mond openscheuren.
ps: met jou zouden veel meer mensen van hier dat moeten doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is juist beter dat die geen TBS krijgt anders was zijn straf misschien korter geweest omdat die dan waarschijnlijk minder toerekeningsvatbaar was verklaard
Waarschuw beheerder
ja echt veel hersend lopen er hier niet rond nee

maus makes echter wel sense

Waarschuw beheerder
Mwah, vergeet niet dat ze je bij TBS zo lang kunnen houden als de artsen willen. Bij een normale gevangenisstraf zit ook een einde. Bij TBS niet.

En Sharon, waar zie je mij Volkert verdedigen? Ik nergens namelijk. Dat jij incapabele leeskwaliteiten heb kan ik ook niks aan doen.

Waarschuw beheerder
De moord op pim fortuyn is zeker niet te vergelijken met een gewone moord.
Dit heeft de hele democratie op zijn kop gezet !!!!
En voor iedere moord meteen 20 jaar, je moet natuurlijk wel kijken naar het perspectief waarin de moord is gepleegd.

Waarschuw beheerder
het is echt wel te vergelijken met een gewone moord. Het is ook een mens. Alleen had hij meer betekenis voor heel veel mensen. Maar er het is wel gewoon een moord.

Waarschuw beheerder
tuurlijk was Pim ook gewoon een mens, maar wel een mens dat de mening en gedachten van heel veel Nederlanders kon verwoorden! hij was gewoon de ambassadeur van de Nederlanders die ook doorhadden dat dit land naar de klote gaat!
Waarschuw beheerder
donateur
Koningin wordt vermoord. Gewoon 6 jaar cel voor de dader?....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als de koningin wordt vermoord hang ik de vlag uit! VOL IN HET VAANDEL

en de dader wordt natuurlijk ere burger!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn idee: Laat em gewoon los rond lopen..geen beveiliging, gewoon vrijlaten. Dat is het ergste wat je hem aan kunt doen nu, want reken maar dat ie klappen krijgt of gewoon dood wordt geslagen!!

En anders idd..zelfmoord is te makkelijk, dan is ie er van af! Ik hoop dat ze dat iig kunnen voorkomen!
Waarschuw beheerder
eej naz-t als ze hem loslaten MOETEN ze hem beveiligen, want de wet schrijft voor dat alle burgers beschermt moeten worden, en als je hem loslaat is het weer een gewone burger

en als ze de koningin vermoorden vind ik ook niet dat je zwaarder gestraft moet worden dan met welke andere moord dan ook

en meneer fortuyn had voor mij geen meerwaarde, in mijn ogen was hij zeker niks meer waard dan welk ander mens (buiten mijzelf)

Waarschuw beheerder
TAUB
pleur alstjeblieft op!

ik begrijp sowieso niet dat mensen die niets te doen hebben met Pim hier komen lopen ouwehoeren!

tieft op naar een tupperware party ofso!

6 mei is waarschijnlijk de meest verschrikkelijke dag in mijn leven geweest
+++ Pim Fortuyn +++

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QADiAg4TE2B66rT4qEwzHo268*VWjwwMPl0EhmAh3BdQPMoUuGJPPRjZT83hXYXGt5MadvdV7Jr8JHd1Lpn505g27YM6AuOxqo7iAhxwYxk/PIM.jpg?dc=4675413467243461965[/img]

8 mei was daarentegen voor een hoop Rotterdammers een beetje troost voor de grote wonden die deze Volkert van der Graaf heeft veroorzaken!

Hij mag alleen vrijkomen op voorwaarde dat alleen ik weet wanner & hoelaat! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja kom ik heb een martelidee! :[

We gaan lekker met een rasp langs zijn huid op en gooien er zout overheen... wachten tot er dikke korsten op komen te zitten... die we eraf HARSEN :D:P en dan het hele verhaal overnieuw tot ie sterft van de pijn!!!! :[
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Waarschuw beheerder
Geef hem elke dag een stukje vlees zolang ie vast zit,dan pak je hem echt...;-p

Waarschuw beheerder
stuur hem als vredesstichter naar Congo.

stuur ik wel een "donatie" voor een schoolgebouwtje ofzo naar een stamhoofd aldaar! :)
Wat nu als die zelfmoord pleegt???

Ik denk zelfs dat voor dat hij OOIT vrijgelaten wordt, hij zelfmoord pleegt! iedergeval dat is wat we moeten denken!

Netzoals in IRAK.. die gast lult maar dat de amerikanen nie in bagdad zijn :S terwijl de beelden anders zeggen!! dus liegen om het volk tevreden te houden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahahaha,je hebt wel humor Fireblade,kunnen we jou niet sturen?mischien voeg je werkelijk aan waarde toe daarzo,in Congo.
Waarschuw beheerder
donateur
Taub -> Ik heb nog nooit beveiliging gehad hoor, de juten zijn er nooit als je ze nodig hebt, dus waarom zouden ze er bij hem wel zijn?!
Waarschuw beheerder
naz-t dat is dus altijd het geval, zoals je zelf zegt

ennuh becuase i am the lord, stomme mongool
ga gewoon eerst je school afmaken
wtf heb jij met pim te maken?
toch ook niks
en om je maar te citeren:
'ik begrijp sowieso niet dat mensen die niets te doen hebben met Pim hier komen lopen ouwehoeren!

t getuigt in elk geval van veel intelligentie moet ik zeggen, waarschijnlijk zal onze grote vriend 'pim' wel behoorlijk blij zijn geweest met zulke aanhangers

laat jezelf nakijken ofzo, verzacht de pijn voor je naasten

ga maar braaf met de poppen spelen en laat het denken aan mensen over die ervoor zijn en worden opgeleid
Waarschuw beheerder
donateur
bob; hoe vaak heeft amerika wel niet gezegd dat basra al volledig in handen was??? die stad is nu net pas in handen vd geallieerden. niet alle leugens komen vanuit irak hoor...amerika doet net zo hard mee

beetje offtopic, maar ja ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we stemmen:

Volkert inruilen voor een krijgsgevangene in Irak of Volkert een spuitje geven... Ik zeg inruilen!!!! :D

Waarschuw beheerder
In een cel zetten met een neger zoals John Holmes om maar een naam te noemen die zijn hele leven lang vast zit net als Volkert en zijn gigantische lul elke dag in die vegetarier stopt.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwCvBMIZI2C1r!YrNW1kPBt1xCxhrTa2UyB1RcQA2rwLkLDjp7tulko8FykqzJYgKhTWcTGoSk4GuLngtEefvFQHt9zEwwxiOlis2GlY8Iv6EBIgGBZJeRlIwIpWHSAh/Leven-na-de-dood-1.gif?dc=4675413340413830128[/img]
Totdat ze allebei dood zijn!

En wel met cameratoezicht! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb iets verkeerds gezegd want ik kreeg (weer) een officiele waarschuwing! :(

als die nou net zoveel opleverden als airmiles?

Nou, voor iedereen die ik pijn heb gedaan: het spijt me echt :) :)

"Een neger met een grote lul" dat is toch helemaal niet discrimineren???

Waarschuw beheerder
hebjumdoor? :)

ben zeker géén racist, alleen gefrustreerd! hahaha.

ik zeg altijd gedag tegen mijn Turkse overburen!:)
Waarschuw beheerder
donateur
pim vermoord
volkert het koord

als die volkert 40 jaar in de cel komt moet je zien hoeveel dat kost.

mag ook wel worden vrijgesproken, als ie dan vrij komt wordt ie door nederland wel vermoord. :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Because I am the Lord! zei: 6 mei is waarschijnlijk de meest verschrikkelijke dag in mijn leven geweest

:D

Bij deze nomineer ik jou tot de meest lachwekkende uitspraak van 2003.
Uitslag is op 31 december 2003 om 20:00.
Waarschuw beheerder
en dan maar meteen ook tot meest lachwekkende vertoning he

ik heb medelijden met diegene uit wie hij voort gekomen is

Waarschuw beheerder
esthertje
ouwe taartgooister
je hebt precies het haar van iemand die zo'n opmerking maakt! hahaha :)

& Taub
ik heb nog nooit een ventje gezien met zijn Conehead als jij! Wat een vertoning. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en wie ben jij dan wel niet? :D

Waarschuw beheerder
Marc aka Fireblade aka Lubbet, met het haar van iemand die het ook een zwarte dag vond in de Nederlandse geschiedenis!:(

Waarschuw beheerder
Esthertje is zo iemand die alles weet, die weet precies wie je wel moet volgen en wie niet.
Wie wel goed is en wie niet.
Wie de waarheid spreekt en wie niet

en omdat zij dit allemaal weet kan ze dan ook over iedereen oordelen...

Iedereen die in Rotterdam of omgeving zat rond die dagen heeft hele rare dingen meegemaakt. van stille tochten en protestmarsen tot ere hagen, uren in de rij gestaan om het register te tekenen enzo maar ook een moord op een oud hooligan door ME en agenten. De hele stad was gewoon ontregelt.

HEt hele verhaal van die UEFA finale waar we niet meer aan MOCHTEN denken omdat men vond dat wij alleen maar verdriet moesten tonen. vreugde was verboden, je werd gewoon geknuppeld als je na de wedstrijd misschien ergens iets leuks probeerde te doen...

Maar ja, zei weet het natuurlijk allemaal beter...
Die heeft waarschijnlijk staan juichen toen ze het hoorde en gelijk een briefje naar de animal freedom en de vereniging millieu offensief gestuurd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben je der nog trots op ook dat je een 'hooligan' bent?

aka voetbalvandaal?

Waarschuw beheerder
waar lees je dat taub ?

ik zeg alleen dat er iemand is vermoord die VROEGER hooligan was, gaf aan dat er een hele rare sfeer in de stad hing die dagen...
Waarschuw beheerder
donateur
Because I am the Lord!, wat een dildo ben je ook :D

Waarschuw beheerder
Taub heeft vochtophoping in zijn hersenpan!

leest niets goed en heeft alleen vooroordelen over mensen die een beetje rechts praten en voetbal supporter zijn!

Hij is zelf meestal te herkennen aan zijn dresscode! Een shirtje met het Lego logo.
zegt genoeg dacht ik!

Hij heeft zijn eierdopje gekraakt vandaag!
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQCvBG0Vu*vGLe30haZlwn8hB0dbiXMHTrcjPU775IRl1I1fNzb8r5zXcaFYli1l335!p*KoZnpyEuNnxOU59U66RpUwSo3RY*0kolkpoeI/tragedie.jpg?dc=4675416886713064523[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jongejonge

knaak

die met dat legologo ben ik niet, dat is carivo

stakker dat je bent

als je problemen hebt met mensen met rooie haren en legoshirts moet je bij hem zijn

en over dat eierhoofd...
ik ben bang dat ik er bar weinig mee zal zitten, jij blijkbaar wel, maarja dat zal wel komen omdat in die vochtophoping van mij meer intelligentie zit dan in die uitgemergelde speedkop van je

en i am the lord, idd fout gelezen, mijn excuses

maar fireblade ik hoop dat ze je keihard in je reet neuken
en snel een beetje

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Waarschuw beheerder
Because I am the Lord! 7 april 2003 15:47
TAUB
pleur alstjeblieft op!

ik begrijp sowieso niet dat mensen die niets te doen hebben met Pim hier komen lopen ouwehoeren!

6 mei is waarschijnlijk de meest verschrikkelijke dag in mijn leven geweest
+++ Pim Fortuyn +++

Blijkbaar nog maar weinig meegemaakt of niet?? :s

Waarschuw beheerder
ff on topic
Hij leeft dus nog steeds die Volkert! :(

ik hoop datie heel lang in elkaar stort en als tie dan alleen nog maar voor zich uit tuurt!

een zelfdodingspilletje mengen door zijn vruchtens(n)appie!:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hou maar op Beukmanz, hij begrijpt je toch niet. :D

Waarschuw beheerder
Hallo als iemand zegt dat dat 6-05 zijn verschrikkelijkste dag uit zijn leven is geweest hebben jullie dat maar te respecteren, zo triest hoe jullie reageren!!

Ik vind het ook nog steeds heel erg dat pim dood is en het maakt me nog steeds verdrietig, wie zijn jullie om dat belachelijk te maken!!!
Waarschuw beheerder
k vind het nauw niet bepaald zo heel erg dat die homo dood is...er gaan elke dag mensen dood dus waarom bij hem zo extra erug
Waarschuw beheerder
donateur
Nah Essie, doe eens lief tegen dat meisje :@

Foei! Morgen na Sesamstraat naar bed. :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vrijlaten in rotterdamse binnenstad :D:D

Waarschuw beheerder
stelletje Marijnissen sukkels zonder respect voor andere meningen! :(

laat hem maar bij mij op de koffie komen!

kan je hem misschien nog aan zijn gebitje identificeren! :)
Waarschuw beheerder
ik ben zeker geen marijnissen sukkel, stomme idioot

ik stem vvd, dus kappen met je achterlijke gezeik

en respect voor andersmans meningen heb ik, wat interesseert mij het dat jij ligt te janken om een vermoorde politicus

maar jullie zijn zo krom om te denken dat als ik het een slechte politicus vind, te zeggen dat ik het niet erg vind dat hij vermoord is en dat jouw mening me geen kut intereessseert

en zoals je al eerder zei

leer lezen, of althans begrijpend lezen
Waarschuw beheerder
donateur
Taub, waarom ga je uberhaupt op zo'n dodo in.
Zonde om je tijd daaraan te verspillen aangezien je er toch niet mee verder komt. Als jij maar weet waar jij voor staat. ;)

Zullen we online gaan darten ofzo? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vvd & lpf waren steeds concurrent tijdens mijn verkiezingskeuze op www.stemwijzer.nl

dusss, taub wij staan voor dezelfde dingen in het leven! :)

als jij dat zo hebt gezegd mag dat uiteraard en is gewoon jouw mening. :(

maarruh
denk jij dat zalm blij is met een aanhanger als jij? Heb je daar al eens over nagedacht!

zullen we online gaan darten op die linkse trut v/e esthertje! hahahahahaha
Waarschuw beheerder
dubbel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet zeker dat zalm in zijn nopjes is met een stemmer als ik:)

Waarschuw beheerder
donateur
2 Irish....nieuw dictatortje,we hebben ineens nu weer geen vrijheid van MENINGSUITING...

Hallo als iemand zegt dat dat 6-05 zijn verschrikkelijkste dag uit zijn leven is geweest hebben jullie dat maar te respecteren, zo triest hoe jullie reageren

niet zou het menselijker zijn om dit te respecteren,of:het is zijn mening,hoeft niet de jouwe te zijn,heb er minstens respect voor....nee,we zullen en moeten...Hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed,de discussie is weer uitgelopen op een scheldpartij ...wat een niveau weer:)

Zullen we via het beleid verder gaan,geen scheldpartijen,geen vetes uitvechten,mag allemaal per p.b maar niet in het forum,anders gaat hij dicht.

gabber mamma inz. adm.
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
lekker forumonderwerp...vol­wassen allemaal..

Waarschuw beheerder
Tja ach, is het volwassen als je met elkaar discusieerd over dingen die je "bezighouden" ?

Waarschuw beheerder
Heeft ie nou nog steeds géén zelfmoord gepleegd die verschrikkelijke pl.....eikel! :9

Waarschuw beheerder
Blade snap dat nou. je bent asociaal als je dat denkt over volkert.
dan verdien JIJ het om doodgeschoten te worden als je zoiets zegt ...

:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
De gedachten zijn vrij....:)

Nu de meningsuiting nog...

Of is het toch waar:geweld eindigt,waar respect begint.

Ik respecteer jullie gedweep,jullie respecteren mijn extra bevrijdingsdag....vr­iendjes:)

Biertje:D

Waarschuw beheerder
Proost ma :bier: :D

En morgen mag ik lekker weer ZELF op partyflock :D

Waarschuw beheerder
donateur
Fijn he,Mop...hoop jullie snel te meeten:)

Proost...

Waarschuw beheerder
Prettig weekend:9

snoer gaat eruit :)

Waarschuw beheerder
volkert van de g mag van mij elke dag gemarteld worden!

Volkert kreeg 18 jaar maar de LPF aanhangers levenslang!
Waarschuw beheerder
lpf aanhang haha en de anti homo bond is weer verlost van hem hun zijn volkert wel dankbaar

Waarschuw beheerder
ik wil de druppelmethode voor Volkert!

elke 5 seconden een druppelgeluid!

istie lekker rijp voor het gesticht en magtie er lekker nooit meer uit.

:)
Waarschuw beheerder
ze moeten voor zulke mensen gewoon de doodstraf weer in voeren en dat we dan allemaal stenen op hem mogen gooien

Waarschuw beheerder
ja met watjes dat duurt lekker lang
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha sadisten! (y)
Waarschuw beheerder
zakje pinda's te koop 1 euro
zaaaaaaaaaaaaaaakjee­eeeeeeee pindaaaaaaaaaaaaaa's
goed gooibare pinda's te koop

Waarschuw beheerder
Misschien toch wel handig dat wij niet beslissen wat er met Volkert gebeurd.
als hij in de cel zit is hij slechter af dan dat hij dood is lijkt mij, dat zou te gemakkelijk zijn.
maar dan moet hij wel op water en brood.