Partyflock

Forumonderwerp · 606407
Waarschuw beheerder
weet je wat ik heel vaak heb als ik een pil geslikt heb, dat ik eerst meestal ff misselijk en heel down word?!maar na een kwartiertje gaat tie helemaal super!
hoe komt dit? en hebben meer mensen hier wel eens last van?
thanx (K)

Waarschuw beheerder
het is voor mij al een hele tijd geleden, maar kan me zeker nog wel herinneren dat ik er misselijk van werd!!
maar na een half uurtje was dat zeker over;p;-p!!

Waarschuw beheerder
Als ie in slaat, moet ik bijna altijd ff kokhalsen. Mijn maag trekt zich samen. Ik ga dan heel diep en rustig ademhalen en zo hou ik het onder controle. Ik heb er nooit door moeten nekken. Ik weet niet hoe dit komt, maar het is natuurlijk behoorlijk agressief spul dus het is niet raar dat je maag zo reageert.
Waarschuw beheerder
Ik werd eerst ook altijd misselijk, maar als je je er niet meer druk om maakt word t al n stuk minder. Gewoon niet aan denken en vooral gewoon doorgaan.
En ik weet niet of t daar aan lag, maar eerst dronk ik altijd water en toen werd ik misselijk. Nu drink ik gewoon sinas ofzo en heb ik nergens meer last van. :S
Waarschuw beheerder
ja dat van dat sinas drinken heb ik wel meer mensen horen zeggen! ik drink ook altijd water. volgende x zal ik maar eens sinas gebruiken,wie weet help het wel?!

Waarschuw beheerder
Heeeeeeyyy kimster heb je ook wel eens een zweet aanvalen dat je erbij ook misselijk ben
-XXXXXXXXXXXXXXX-jes.
Waarschuw beheerder
nee, ben eigenlijk allen een beetje misselijk, en ik voel me heel appart!