Partyflock

Forumonderwerp · 606100

of allebij!!!!!
Doe mij maar een bikini-string :p
Ik heb wel een bikinestring, maar die heb ik niet aan in NL, wel in het buitenland, ja t is raar maar ik doe m hier echt niet aan!!!

Ik heb wel een bikinestring, maar die heb ik niet aan in NL, wel in het buitenland, ja t is raar maar ik doe m hier echt niet aan!!!

Geen vakantiefoto dan? dan kan ik oordelen... verder ben ik niet geïnteresseerd ofzo, wil alleen foto's zien :D hahahahaha lachuh... :vaag:

To Insomnia: dan ga je mijn siteje maar bekijken!:D

http://groups.msn.com/RichSam??? en dan??? :P
d'r moet zowiezo meer ge-stringt worden :P
Jij snapt het Barto!!
Deze zomer willen we meer strings zien op het strand... :-)
Bikini, lijkt me duidelijk :)
Buik is ook mooi :)

ik heb nog nooit een badpakstring gezien? :S

met een bikini-string is natuurlijk niks mis mee, MITS het maar niet mijn eigen vriendin of gewone vriendinnen het zouden zijn die het dragen, dat soort dingen vind ik iets te privé en ik zou het niet leuk vinden als zij hun 'blote' reet aan iedereen zouden laten zien..

Ik vind het wel wat hebben maar kan me wel vinden in jouw mening Iguana het is niet iets idd wat mijn vriendin aan zou moeten trekken op het strand. Vind dat dat lekkers alleen voor mij is :D Maar het is wel mooi als er een mooie meid voorbij komt in zo een ding, geef toe :D

Bikini!! zo'n badpak-string ziet er niet uit :S

2 insomnia: in het buitenland zou ik het misschien weer wel ok vinden, dan natuurlijk niet op het strand van lloret of salou ;) maar gewoon een wat kleiner en 'volwassener' strand dan..

hier in Nederland zeker niet..

Vond dit er wel smakelijk uitzien :D

Of niet dan?

2 Iguana en Insomnia:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik jullie mening erg raar vindt. De billen van je vriendin zijn niet van jou, maar van je viendin. En als zij niet met een witte kont door het leven wil, zal ze dus gewoon in een string moeten gaan.
Daar is toch niks mis mee? En als anderen kijken, dan denk jij gewoon: "dat mooie meisje, is míjn vriendin".
Moet je gewoon lekker trots op zijn, niet jaloers . . .

dat het niet mijn billen zijn begreep ik ook nog wel, maar daarom hoef ik toch niet alles leuk te vinden wat zij met haar lichaam doet?

tis ook geen kwestie van jaloezie, ik vind dat gewoon net iets te ver gaan, je moet ergens een grens trekken he. anders kan je ook wel helemaal bloot daar gaan liggen met die gedachten van 'zij wil helemaal bruin worden' 'mooi he mijn meisje' en 'het is haar lichaam dus zij mag doen wat ze wil'

vind een string net iets te geilheid opwekkend voor die geile jonge jochies hier en daar heb ik geen trek ik. niet dat ik nu een vriendin heb, maar dat ze lekker is zien ze ook wel als ze in een gewoon broekje loopt. en dat stukje witte kont ziet toch niet anders dan ik en ik zit er niet mee :)
laatste aanpassing
hmm ik zal niet toekijken hoor zijn genoeg meiden op het strand :) ze is echt niet de enigste die in een string zaal rondlopen het is gewoon normaal tegenwoordig toch? :s

2 Iguana en Insomnia:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik jullie mening erg raar vindt. De billen van je vriendin zijn niet van jou, maar van je viendin. En als zij niet met een witte kont door het leven wil, zal ze dus gewoon in een string moeten gaan.
Daar is toch niks mis mee? En als anderen kijken, dan denk jij gewoon: "dat mooie meisje, is míjn vriendin".

Ze zou zich er waarschijnlijk toch niet prettig in voelen heb ik zo een idee. Ik denk dat zij niet zo een ding aan zou trekken op het strand, geef haar maar een gewoon bikini setje.
geen van beiden :D bleh

Ik ga ook voor de string bikini :D

Kan alleen altijd weinig leuke vinden in Nederland, koop ze altijd maar op vakantie !!!
doe mij maar gewoon alleen een string!

nou geef maar maar een gewone bikini :)

nou geef maar maar een gewone bikini

ok, welke kleur wil je en wat voor maat heb je? :P
laatste aanpassing

wit :d en hoezo wat voor maar heb je?

nah ik moet er toch eentje kopen? moet ik wel weten wat voor ;P

Maakt me niet zo veel uit. Ziet allebei smakelijk uit:kwijl:
String bikini en anders gewone bikini

ik zie ze liever naakt op het strand :P

ach mij maakt het niet zoveel uit, want tja uit eindelijk gaat het toch weer uit :D
daar kijk ik liever naar uit...veel uit hé.
:9

Op het strand:
Bikini string of topless string

In zwembad:
Liever een mooie echte bikini!(geen string dus)
********************­**
Evil_Elisa wrote: (kweenie hoe ik moet quoten dus dan maar ff zo)
2 Iguana en Insomnia:

********************­******

mijn vriendje zou het denk ook niet op prijs stellen als ik in blote kont ga lopen... niet dat ik daar zelf behoefte aan heb hoor.. maar ik wil wel graag bruine billen..

oplossing: ZONNEBANKEN :-)

er zijn maar weinig meiden waar een string echt goed bij staat... dus bikinibroekje!
laatste aanpassing
Sluit ik me volledig bij aan zeker als je weet dat iets van 80 procent van alle nederlandse vrouwen last cellulitis heeft dan is zo'n bikini string echt niet mooi! gewoon normaal bikinibroekje aan en iig geen badpak das niet sexy :S Maar ik vind wel dat je niet voor anderen kunt bepalen hoe die gene over het strand wil lopen das namelijk recht op vrije meningsuiting hoe erg het ook is...

Bikini string als je er het figuur voor hebt!

Ik zou gewoon een broekje aantrekken, gewoon netjes en ik weet ik dat mijn vriend er precies zo over denkt. Er mag nog wel wat tot de verbeelding over blijven.