Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Heeft er al iemand gratis kaarten voor Impulz binnen,via een prijsvraag of iets dergelijks?
Ikzelf heb mee gedaan via bacardie breezer prijsvraag,maar nog niets van gehoord.
Ja hoor, het was weer in 1 x raak! Dinsdag dachten Ciska en ik: Zullen we naar Impulz gaan (en dan bedoelen we gratis)? Ja is goed en donderdag lagen de kaartjes in de bus.
t kan nog steeds hoor(wie er eigenlijk betaald naar impulz gaat is contactgestoord geloof ik)
dus check www.msn.nl
en vul in...
je kunt ook een gesigneerde cd van fausto winnen!
vlogens mij gaan er meer mensen gratis heen dan betaald, sereius hoor.. maarre heb via msn meegedaan, dan zal ik ze vandaag binnen moeten krijgen... HOOP IK.... op een barcardi site zie ik niks staan over een prijsvraag hoor....
Op de Bacardie site,kon je met de prijsvraag mee doen tot 20 febr.en werden de winnaars 21 febr bekend gemaakt.
jahh, ik ben net gebeld, had kaarten gewonnen op de radio!! zoals ik al zei: je moet totaal contactgestoord zijn wil je geen gratiz kaarten hebben gescoord voor impulz inmiddels.. of tenminste aan het eind van de week..
ciao!! en tot op het gratizz feesie!!!!