Partyflock

Forumonderwerp · 604910
Betreft: evenement: Impulz, zaterdag 29 maart 2003 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.

Heeft er al iemand gratis kaarten voor Impulz binnen,via een prijsvraag of iets dergelijks?
Ikzelf heb mee gedaan via bacardie breezer prijsvraag,maar nog niets van gehoord.

Heb er al 2x 2 in de bus gehad :)

Ja hoor, het was weer in 1 x raak! Dinsdag dachten Ciska en ik: Zullen we naar Impulz gaan (en dan bedoelen we gratis)? Ja is goed en donderdag lagen de kaartjes in de bus.

(Via MSN)
die van msn heb ik vandaag aan meegedaan dus ben benieuwd maandag of dinsdag :P

Ik heb gisteren om 16.00 uur een email gestuurd naar die prijsvraag van MSN en vanochtend had ik al 2 kaarten. Dat noem ik nou snelle service :D
volgens mij is UDC weer met kaarten aan het strooien :D

Ik heb meegedaan op Partyscene, MSN en Bacardi, dus ben benieuwd...

:)

MSN worden volgens mij de meest weg gegeven.

Ook nog vlug even met MSN meegedaan ben benieuwd van de week of er iets in de bus ligt.
En anders gaan we maar niet.
waar kan je die prijsvraag van msn vinden dan?

heb msn gedaan, maar nog niets ontvangen, en als er iemand daar zou moeten zijn ben ik het wel:)

k ook gister 2 kaarten in de bus gehad:-)
MSN is volgens mij 100% raak :D
Roos heeft ook 2 kaartjes gewonnen en ik mag mee!

:-)

niet dus bassv, of ik moet morgen 2 kaartjes krijgen:)
ik kan ook gratis naar IMPULZ !!
waar staat die prijsvraag van barcardie dan? heb wel weer zin in een gratis feest, mijn laatste was alweer in de hemkade.... ;)
:bounce:
t kan nog steeds hoor(wie er eigenlijk betaald naar impulz gaat is contactgestoord geloof ik)
dus check www.msn.nl
en vul in...
je kunt ook een gesigneerde cd van fausto winnen!
heb ook ff meegedaan hoop dat nu ik eindelijk een keer wat win :)
op msn en dan.....? ik heb altijd wat mee uitleg nodig dan een gemiddeld iemand die meer uitleg nodig heb dan gemiddeld.... ;)

Zoek en gij zult vinden.

Ik heb ook 2 kaarten via MSN gewonnen :)
Is al de tweede keer, voor outdoor afgelopen juni had ik ook al 2 kaarten gewonnen.

Wie kan mij helpen? Want ik kan het echt niet vinden op msn. Ben ik nou blind of kijk ik er gewoon overheen? Bedankt alvast!
Hoeveel kans maak je dan als je mee doet?
Ik vind het echt raar hoor...Er zijn mensen die dus gewoon €40,- gedokt hebben een tijdje trug en nu gaan ze ze gratis weggeven :s

Ik Heb ook kaarten gewonnen voor impulz op msn. Echt super makkelijke vragen! op msn is het 100 % kans dat je ze wint!

Heb ook meegedaan op msn.. ff afwachten nog :P
maar meestal is dit geluk niet voor mij weggelegt :s

ik heb ook maar ff megedaan, wie weet gaan we dan toch nog de deur uit komend weekend!
ik kreeg vandaag een mailtje van bacardi dat ik 4 kaarten gewonnen had :D
ik ga ook lekker naar impulz 2x gratis een kaartje gehad via udc kreeg ik zomaar in de bus dan maar naar impulz hahaha
vlogens mij gaan er meer mensen gratis heen dan betaald, sereius hoor.. :S maarre heb via msn meegedaan, dan zal ik ze vandaag binnen moeten krijgen... ;) HOOP IK.... op een barcardi site zie ik niks staan over een prijsvraag hoor....

Op de Bacardie site,kon je met de prijsvraag mee doen tot 20 febr.en werden de winnaars 21 febr bekend gemaakt.
Nou vaag zeg, ik heb helemala nix gewonnen en heb ook aan alle prijsvragen meegedan....:(
Ja ik heb ook 2 kaartjes gewonnen.. weet alleen niet of ik nog ga :/

>> MENSEN DIE AFHAKEN :@ ;) <<

Roosjuh,je papa heeft nog geen kaarten, en wil die wel hebben.of je gaat ook mee.

Pfff.... heb ook mee gedaan maar niks hoor :(

Dus Roosjuh... :) <-- *Heel Lief Kijk*
nog nix in de bus gezien, nah jah misschien strax als ik thuiskom :)

De post zonet in de bus gehad,maar geen vrijkaarten,jammer misschien morgen.
jahh, ik ben net gebeld, had kaarten gewonnen op de radio!! zoals ik al zei: je moet totaal contactgestoord zijn wil je geen gratiz kaarten hebben gescoord voor impulz inmiddels.. of tenminste aan het eind van de week..
ciao!! en tot op het gratizz feesie!!!!

Ik heb kaartjes van MC Marxman gehad!!!
Ik heb ook nog niets gekregen via de TPG Post.
Tnx mickey'D, ik ben dus contact gestoord....

%)
Ik wil ook winnen :s
Hoop op morgen meer geluk

jah hoop dat er morgen ook wat in mijn brievenbussie te vinden is!
iemand al weer kaarten
balen :( vandaag weer nix bij de post....

Ik ook niet :(