Partyflock

Forumonderwerp · 604564

Ja, ik krijg er toch wel steeds vreemdere verhalen over te horen.... toch maar ff een apart topic maken!

een vriendin van me (die ik net aan de telefoon had): "Er werd me niks gevraagd, ze dook zó met haar hand mijn BH in en bleef onnodig lang op 'bepaalde plaatsen' voelen. Ik heb nog NOOIT zoiets meegemaakt en vond het vrij schandalig... ik vroeg me af of zoiets eigenlijk wel mócht?"

Volgens de politie (waar ik inmiddels al ff kontakt mee heb gehad) mag dit dus inderdaad NIET (zelfs de politie mag dit niet zomaar, laat stáán security). Ik heb dit doorgegeven aan de organisatie, maar die heeft hier nog steeds geen kommentaar op gegeven.

Jullie ervaringen? (en speciaal die op de laatste Teq dus?)
laatste aanpassing
Inderdaad, moet je maar niet gebruiken

Maar, maar.. we hebben het over fouilleren niet over wat er eventueel gevonden wordt... Ze zien toch niet aan je smoeltje of je wel of niet mee hebt?
Ik wist niet dat er twee aparte rijen waren:
eentje 'Something to declare' en eentje 'Nothing to declare'.. Moet ik toch eens op letten.. ;-)
hehehehe damien;)

jij weet het nog te presteren om het mee te nemen over de grens ...

en tja als je dan gepakt wordt en je zit voor een aantal jaar in de gevangenis is je antwoord zeker ook: moet je maar niet gebruiken...

whahahaha laat me nie lachen!!
2 Damien het gaat er toch niet om of je gebruikt of niet!! Het gaat er om dat het gewoon niet echt fijn is als er iemand in je bh zit te graaien!!
Ze mogen best een beetje zoeken, maar ze mogen gewoon niet echt aan je tieten gaan zitten ofzo.
Of je nou drugs bij je hebt of niet dat weten ze toch niet. Ze maken gewoon misbruik van hun positie dan.

eigenlijk zou IK zou het wel doen als ik bij de controle stond, lekker gratis voelle.

123321
laatste aanpassing

Ze mogen best een beetje zoeken, maar ze mogen gewoon niet echt aan je tieten gaan zitten ofzo.
Of je nou drugs bij je hebt of niet dat weten ze toch niet. Ze maken gewoon misbruik van hun positie dan

Helemaal mee eens, oprotten met die grijpgrage handjes! :-(

:D

ik heb is gehad dat een vent (grote neger) ze hand gewoon in me broek stak :S
k denk k zeg maar niks dalijk laatie me nie meer binne jatog...maar de rillingen gingen tog wel ff door me heen (ok ik weet dat ik onweerstaanbaar ben..maar toch :p:p)

Een feest (of discotheek) is géén openbare gelegenheid. Daarom gelden er huisregels waar je mee akkoord gaat op het moment dat je het kaartje koopt/naar binnen gaat.

Huisregels mogen echter NOOIT tegen de wet zijn (de politie was hier heel duidelijk in). Je mag dus altijd weigeren aan je tieten of in je kruis te worden gevoeld. Vervolgens zul je dus inderdaad wel de toegang worden geweigerd, waarna je een aanklacht kunt indienen en recht hebt op een schadevergoeding. (En als je héél dapper bent kun je zo'n grijpgraag persoon aanhouden en buiten overdragen aan de politie.)

...je kan mij niet wijsmaken dat een organisatie het erg vindt dat er iets drugs meegevoerd wordt op een feest

Wat dat betreft zijn ze in dancings en op feesten errug hypocriet.... ze weten donders goed dat het nooit de mensen met een pilletje op zijn die moeilijkheden maken (een portier van een grote tent bij mij in de buurt zei me een keer "Als het aan mij lag, gaf ik ze bij de ingang allemaal een joint en een pil, dan heb IK een rustige avond!"), maar die mensen gebruiken over het algemeen een hoop minder alcohol - vandaar dat veel gelegenheden doen of ze ontzettend anti-drugs zijn, maar het gaat ze alleen om de drankomzet.
laatste aanpassing