Partyflock

Forumonderwerp · 604410

Mensen!

Ondertussen zijn we hard aan het werk om de site te upgraden naar een full working internet radio-site, hier zijn we nog wel even mee bezig maar uiteraard streamen we lekker verder.

Morgen (woensdag) een oldskool stream, vooralsnog draai ik zelf maar de kans is aanwezig dat Nero ze'n plaatjes ook effe komt laten horen. (weet hij zelf nog niet). ;)

Woensdag dus, vanaf 20:00 ..... park-time!

www.dymolution.nl/stream

Tot dan!

(y)(y)(y)
goede afsluiters worden er gedraaid.

:RESPECT: ene lekker nummertje weer :P
MaR ff back to Back bij dit nummer ;)

gewoon blyve doorgaan :bounce: :bounce: wist me weekindeling altyd goed in t vulle met pf dr by,

ik hoop tot snel weer jongens.. t was ech (Y)

ennuhhhh :respect: :respect:

Elise (Part¥PoeS) hier: Heel jammer dat het effe stopt..:( Maar ik heb gelukkig wel het geluk dat ik deze muziek nog vaak genoeg zal horen hier:D

:respect:en een dikke :hug: voor mijn huisgenootje:D
laatste aanpassing

Ok, laatste gaat erop ....... de mazzels ;)

thanks nogmaals ... denk dat we de laatste 10 weken bij mekaar wel zo'n 6000 posts bij elkaar hebben gelult, da's toch wel een prestatie opzich! We zijn gauw weer terug, that's a promiss.

hier zijn we iig te vinden http://www.dymolution.nl
laatste aanpassing

beter en meteen un goeie ouwe klapper ook :D hope to see you soon @ pf was aangenaam tot snel
Ok , ff laatste plaatje meepikken....

Euromasteeeeeeeeerrr­rsssss!!!!!!

Ik krijg de indruk dat er heel snel, hele kicke dingen gaan gebeuren. We zijn momenteel half Feedback aan het leegkopen, compressor/limiter, mengtafel, mic's, nieuwe monitors ...
Dat zijn de betere berichten. Wordt wel heftige shit in huize Mar :)

Dat gaat nog flink wat knutselwerk worden hier :S

De tering, een gewoon tulpkabeltje is tegenwoordig niet meer goed genoeg geloof ik, allemaal dikke vette snoeren met rare aansluitingen. Maar we komen der wel, eerst die compressor maar effe aan de gang krijgen

het kan nóóit zo moeilijk zijn als het in elkaar zetten van een IKEA stapelbed..... ;P

Ik wil me ... nergens ...... ;)

DOE DAT DAN OOK NIET!!!!!!!!!!

TAKKETEEF, SPINAZIEKUT, STOEPHOER...!!!!!!!
;P

oeps, I'm blowing my cover......
Nou, nou...wat een taalgebruik weer Gilbertje :-O

En ik maar denken dat je zo´n nette jongen bent :devil: ;-P

...... de studio begint er hier op te lijken.

Dit gaat straks los, trust me.