Partyflock

Forumonderwerp · 603685

iemand vertelde mij ooit dat mannen bij vrouwen horen en vrouwen bij mannen. dat wanneer 2 mannen of 2 vrouwen samen gaan dit tegen de wetten van de natuur is. dus wat vinden jullie? is het tegen de wetten?

God bestaat niet, net zo min als ´n natuurwet die ´t verbiedt om op je eigen geslacht te vallen...
Alle Goden nog aan toe, nu worden God's wetten er ook nog bij gehaald.

Als er iets vrouw-vijandigs bestaat dan zijn het God's wetten wel.
Gelukkig niet mijn wetten.
laatste aanpassing
Nou disenso, ik weet niet 'welke' Bijbel jij leest, zal vast wel een andere zijn als dat ik lees.
En God's wetten kunnen toch ook een rede zijn waarom iemand homo-of biseksualiteit niet normaal vind??
En Rutgrrr jij zegt dat God niet bestaat, maar dat is jouw mening. Hoe weet je dat dan zo zeker? Ja ik weet het ook niet zeker, maar ja, dat is nou geloven. Maar goed laten hier maar niet te diep op ingaan, want daar ging het topic niet over.
Angel83 ---->
Ik zeg alleen dat het niet hoort (zoals het ook zo in de bijbel staat)

Dan neem ik aan dat jij ook geen sex hebt voordat je gaat trouwen, want dat staat toch in de bijbel? En dan is sex voor het huwelijk toch ook niet ''normaal'?
laatste aanpassing
Sjjjjjjeeeezzzz...
Zit ik net een fucking lang verhaal te typen en dan lees je gewoon niet!!!
Er staat dus dat niet alles in de bijbel waar is.. Kom op zeg, je hebt toch wel een beetje realiteitszin??? De bijbel is niet geschreven door God zelf maar door mensen en die hebben er een bepaalde draai aan gegeven. Alle profeten hebben ook hun eigen verhaal geschreven.. Ik ben benieuwd welke kerk jij zit want de meeste kerken zijn al wel zo ver als de mijne is.

God haat de zonde, en de zondaars die het elke keer weer bewust doen, een keer vergeven met een vergissing kan, twee en 20 keer ook wel, maar als je constant bewust in zonde leeft dan is het op een gegeven moment ook wel klaar.
Jij snapt mijn punt niet. God gaat niet iets maken wat per defintie al een zonde IS want ze doen iets wat niet mag, en het voelen en denken is ook al een zonde.
Ik vind je in deze erg kortzichtig, en je spreekt jezelf ook tegen. Ik heb nooit gezegt dat je ergens een hekel aan hebt, je vind het niet normaal... Nee, dat is jouw mening. Maar stel he.. je lust geen andijvie.. Dan ga je dat toch ook niet koken om het vervolgens weg te gooien of met tegenzin op te eten??? Nee dus... en zo zit het ook met God.. jammer dat je je zo laat leiden door mensen die niet helemaal weten hoe het zit.... En al helemaaaaaaaaaaal niet als je moeder en je beste vriend ook zo zijn.. Dan zou je helemaal beter moeten weten lijkt me... :-S
Beste Angel, ik ken de Bijbel, vindt het een slecht verhaal.
En ik geloof niet in een God die de absolute Waarheid meent te verkondigen.
Zeker niet in iemand die het moederschap als straf aan de vrouw uitdeelde (Gen.3:16) en arbeid als straf aan de man (Gen.3:19).

Daarentegen heb ik wel het gevoel dat er meer tussen hemel en aarde is, als wij kunnen beseffen. Alleen is daar in mijn ogen niet die God voor verantwoordelijk.
BI =afk voor ( Bizonder intelligent)
In ieder geval intelligent genoeg om je niet in een hokje te laten stoppen.
Ooit wel eens 2 mannetjes konijnen in een hok gezet?of twee vrouwtjes konijnen?
Zal ze boeiiiiiieeee .
Wie zijn wij dan om te bepalen wat wel of niet natuurlijk is?
Of moeten we ons maar houden aan dat ene grote boek wat duizenden jaren geleden geschreven is om alle schaapjes lekker onder de duim te houden??

laatste aanpassing
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
na al die negatiefe hype van wanna bi vrouwen, is het nu weer tyd om deze vrouwen te respecteren!!

ze zijn meestal toch het geilst!!!

en 2 fairytale: mooi geschreven RESPECT!!!

maar ik hou alleen van vrouwen mmm wat lekker!!!

Kan me best vorstellen dat vrouwen hier ook eiegnlijk liever vrouwen willen hebben, zijn gewoon mooier dan mannen punt snuit!!!
Fairytale->
Hoezo denk je dat ik niet jou verhaal hebt gelezen? Als ik zo'n lang verhaal zie dat aan mij is gericht dan lees ik dat echt wel hoor! En ik neem veel dingen van de bijbel gewoon aan als waar. Wat is dan verkeerd met mijn realiteitszin? En tuurlijk weet ik dat de bijbel niet door God persoonlijk is geschreven. Die is geschreven door de mensen hier op aarde die in Hem geloofden, maar met invloed (neem ik aan) van de Heilige Geest.
En ik zit trouwens bij een Evangelische Gemeente, ik vind mijn kerk best modern.
Waar spreek ik mezelf dan tegen?? Zal ik wel hebben gemist ofzo. En hoezo zou ik beter moeten weten omdat m'n beste vriend en moeder bi zijn???

gewoon ervoor gaan!!!! gevoel is gevoel, kun je niets tegen doen...als een vrouw zich tot een vrouw voelt aangetrokken is dat nou eenmaal zo...kun je beter van genieten...je leeft maar een keer!!

als liefde van 2 kanten komt moet het kunnen vind ik

Hoe bedoel je van TWEE kanten???
Dus toch een trio BAH VIES VOLK HIER...

GreetX Chris
TEGENNATUURLIJK????? wat is dit voor fucking bullshit??????

het is juist WEL NATUURLIJK!!!!!

het is bewezen, dat er pinguins, apen en weet ik veel wat voor beesten nog meer, van hetzelfde geslacht elkaar lopen te bewerken, dus is het bij mensen net zo normaal!!!!

bij deze....

de storthoop heeft gesproken!
ergens vinnik het ook wel onnatuurlijk want ja, biologische voortplanting bestaat nou eenmaal op man en vrouw. en niet anders. maar aan de andere kant...waarom niet? de persoon die jouw aantrekt kan net zo goed een man als vrouw zijn. of het nou een fout in de genen is of niet, het kan. ik weet het egt biet. maar ergens vinnik het wel onnatuurlijk maar soms wel lekker ;p.

Angel83> ik begrijp je helemaal...
Hou nou maar gewoon je mond anders barst hier op PF de hell los!

Een gast hoort gewoon niet ze pipi in iemnad anders ze (_x_) te steken.

Sorry.

Kus ;)

Tegenwoordig kan alles en is niet meer raar ofzo

Gelukkig zijn vind ik het allerbelangrijkste of dat nou met een man of een vrouw is maakt helemaal geen reet uit

doe waar jij je lekker bij voelt en trek je er vooral niets van aan wat andere mensen daarvan vinden.

Maart
Als God had gewild dat er homo's waren,
had ie er wel voor gezorgd dat twee mannen
en/of twee vrouwen kinderen kunnen krijgen!

amen...:)

Wil ook nog ff reageren op de mensen die zeggen dat dit een 'enge ziekte' of iets in die richting is

Bedoel je kiest er toch ook niet bij je geboorte voor om als meisje ter wereld te komen ofzo weet ik veel
Dan is dit toch precies hetzelfde..Op latere leeftijd merk je snel genoeg waar je voorkeur ligt...daar kies je gewoon niet voor
Je kunt dat dan wegstoppen maar dat gevoel veranderd toch niet.
wat maakt dat nou uit
Als 2 mensen nou gigantisch veel van elkaar houden wie zijn wij dan om daar een probleem over te gaan maken.

2 mannen, 2 vrouwen, man & vrouw WHATEVER!
En daar veranderd de wet/bijbel ook NIETS aan!

Respect voor jullie mening maar dit is de mijne.
Beetje trieste boel zou het hier zijn als ik niet eens m'n mening op het forum mag zetten, en als dan de hel los zou breken! Ik vind bi-seksualiteit en homoseksualiteit niet normaal en onnatuurlijk. Zo kijken of het losbarst.

Ik vind het heel normaal, absoluut geen problemen met homo/bi seksualiteit.

Verder heeft iedereen recht op zn eigen mening natuurlijk! maar ik vind dus dat iedereen het recht heeft om voor zichzelf te bepalen of die op mannen/vrouwen/alleb­ei/geen van beiden valt
laatste aanpassing

angel> ik vind het heel geduft dat je het zo neerzet. petje af. en vooral heel leuk dat je dat doet. ben ook heel benieuwd wat mensen zeggen.

farytale> come on girl kill and atack. hahaha. ik sta achter je. hahaha

en de rest. ik ben eeeeeeh tegenatuurlijk en ik geniet er van joh! echt super. hahaha ik begon met dit onderwerp met als doel. actie reactie mensen en hun mening en een goede discussie. ben blij dat dat gebeurt. hahaha. maar goed mannen met mannen kunnen niet voorplanten vrouwen met vrouwen niet. dus de natuur bepaald dat man met vrouw moet. liefde daarentegen is een ander verhaal ik bewijs mezelf dat bij liefde alles kan maar dat is niet wat ik ter discussie stel. dus.......
laatste aanpassing
waarom spreek je jezelf tegen??
omdat je iets onnatuurlijk en tegen de bijbel vind wat je moeder en je beste vriend ook doen. Dat snap ik gewoon niet... Dan veroordeel je hen dus ook en vind je hen dus ook 'slecht' maak ik uit je verhaal op....

Anywayz.. je kan er lang of kort over discussieren.. ik vind het gewoon echt heel heel heeeeeeeeel erg jammer dat er in deze tijd nog zo gedacht kan worden.. Come on, welcome in the next century!!(of hoe schrijf je dat...)
Ik bedoel, ik vind dit echt bekrompen en eigenlijk een beetje zielig dat je zo denkt.. ben benieuwd wat je nog meer allemaal denkt.. En ben benieuwd of je ook nog nooit met je vriendje naar bed bent geweest, dat hoef je van mij hier niet neer te zetten hoor... Maar dat mag ook niet volgens de wetten van god. En de housemuziek schijnt ook recht van de duivel te komen volgens sommige mensen.. En internet... O hemeltje.. Dat is helemaal een poel des verderfs met allemaal vieze rotzooi...

ja sorry als ik een beetje lullig doe hoor, maar ik zit me toch best wel een beetje op te winden achter mijn pctje.. Kijk, dat er sommige mensen loze opmerkingen plaatsten onder foto's kan ik me nog van omkeren maar dat een normaal weldenkend mens zulke opvattingen erop na houd snap ik echt niet :-S

Iemand noemde trouwens al eerder op dat homoseksualiteit bij dieren ook voorkomt. Dat is waar; al eens van beffende vrouwtjesegels gehoord? Het bestaat echt! :D

Of je nu hetero, homo of bi bent; het belangrijkste is dat je gelukkig bent, toch?

Inge
Ik twijfelde nog even of ik wel wil reageren. Je mag best een mening geven maar onderbouw die dan ook. Bijvoorbeeld mening van daantjuh: Als god had gewild dat er homo's waren dan had hij wel gezorgd dat ze kinderen konden krijgen.

Mijn vraag is dan meteen. Geloof jij dat god de mens heeft geschapen? Blijkbaar wel, volgens je antwoord. Dus je moet niet homo's de schuld geven maar god zelf. Die heeft het blijkbaar nodig geacht om een wereld te creeren waar zowel hetero's, bi's en homo's naast elkaar te kunnen leven. Dus als je respect hebt voor god heb je respect voor zijn wereld.
Zelf geloof ik niet in God (als specifiek persoon), maar kun je antwoord geven waarom homo's minderwaardiger zijn als hetero's puur om de reden dat ze geen kinderen kunnen krijgen. Ik ken toevallig een (hetero)paar dat geen kinderen kan krijgen. Al jaren voeden ze kinderen op die thuis mishandeld, misbruikt ......e.d. zijn. Wie is er nu minderwaardig. De (hetero) ouders of dat kinderloos paar, wat in jou ogen minderwaardig is.

Onderstaand is satirisch bedoeld!!!!!!
Ook lees ik regelmatig hierboven dat het een ziekte is. Ach wie weet. Maar ook dan kun je respect opbrengen. Je komt er voor uit (voor een ziekte notabene waar je niet om hebt gevraagd) en valt er niemand mee lastig. En zoals zoveel zieke mensen klagen is het niet meer dan logisch dat homo's soms als lastig worden ervaren maar zie dit als een bijwerking van hun ziekte........

Groeten
Artiest {SHOWLIST artist 18870, 45726}
Ik geef Inge helemaal gelijk!!

ALs je maar gelukkig bent!!!

Bij dieren zie je het ook en een mens is toch eenmaal een dier??!!

Ik heb een jaar de Bonobo's verzorgd in de Apenheul dus je kunt me veel wijsmaken maar of ik het geloof!!
Als er dieren zijn die met andere soortgenoten sex hebben zonder zich erbij voort te planten dan zijn het zeker de bonobos'!!

Greetz Bas
2 Angeltje1983, je kletst er leuk omheen, maar wil op het volgende toch graag eenreactie van je, dus nogmaals:

Ik zeg alleen dat het niet hoort (zoals het ook zo in de bijbel staat)

Dan neem ik aan dat jij ook geen sex hebt voordat je gaat trouwen, want dat staat toch in de bijbel? En dan is sex voor het huwelijk toch ook niet ''normaal'?
Je hebt mij niet horen zeggen dat homoseksuelen minderwaardig zijn dan heteroseksuelen.. Ik zal ze net zo behandelen als ieder ander mens..

Ik zeg alleen dat ik het onnatuurlijk vind!
ik vind t wel raar dat een meisje aan t begin van de avond een ander meisje wil slaan omdat die met haar vriend heeft gezoend en dan aan t eind van de avond met allebei in bed ligt.
dat is ook raar...!

ik vind t wel raar dat een meisje aan t begin van de avond een ander meisje wil slaan omdat die met haar vriend heeft gezoend en dan aan t eind van de avond met allebei in bed ligt.

Dat vind ik gewoon raar gedrag, wat niks te maken heeft met homo of bi zijn.

Inge
weet ik maar k vond t gewoon stom en moest er ineens aan denken toen ik dit onderwerp zag
laatste aanpassing
Kimmhmm->
Ja, er staat in de bijbel dat als je sex voor het huwelijk hebt, dat je voor God getrouwd bent. Dus met andere woorden, sex voor het huwelijk is niet 'normaal'. Maar ik ben niet zo hypocriet dat ik zeg: ik ben nog steeds maagd. Maar dat is niet zo! En dat praat ik ook niet goed van mezelf, want het is dus gewoon fout! Dat geef ik zelf toe.

Fairytale->
Is het raar dat ik er een eigen mening op na houd? Omdat m'n beste vriend en mijn moeder bi zijn, hoeft het toch niet te betekenen dat ik het maar normaal vind? Weet je wel niet hoeveel uur ik met me moeder hierover heb gediscuseerd???
Ik word niet zo erg door m'n omgeving beinvloed dat ik m'n eigen standpunten en meningen verlies.
Gelukkig zijn er heel wat betere en geloofwaardigere boeken geschreven als de Bijbel.

Sorry Angel1983, no offense, maar ik sta werkelijk verbaasd over wat ik hier lees:
Ik word niet zo erg door m'n omgeving beinvloed dat ik m'n eigen standpunten en meningen verlies.

Pardon, jij hebt geen eigen standpunten en meningen, die laat jij je zelf voorvormen en voorkauwen door iets wat de Bijbel schijnt te heten.
Nou sorry hoor, maar had deze meningen ookal voordat ik de Bijbel ging lezen. De Bijbel sluit aan bij mijn ideeen.
mensuh, vrede opaarde, kom, laten we weer lief tegen elkaar doen..

ik gaat ff spreken:

homo's, bi's lesbo's whatever, we leven samen op deze wereld, laten we er een feest van maken. (Y)
NQ heeft gesproken.

en verder, weet ik nog steeds niet of het een fout in de genen is of niet. maar ik weet wel dat het bijna allemaal super relaxte mensen zijn.
ik zelf ben er eindelijk uit dat er nix boven een sappig nat k*tje gaat ipv een man, dus daar zal ik voortaan ook van af blijven. kep leuke tijden met mannen gehad, maar de vrouw gaat nu voor. als er weer eens een vent voorbij komt, betekend het dat hij wel de moeite waard is... geen geklooi met mannen meer voor mij tenzijhet serieus is...
laatste aanpassing

amen
Vind het echt nie onnatuurlijk hoor! Iedereen moet zelf weten wa ie doet, of je nou van een vrouw of man houdt, als je maar gelukkig bent, toch!
helemaal mee eens

nutero, homo of bi, als je maar gelukkig bent
laatste aanpassing
JUST BE WHO YOU WANNA BE....
LOVE WHO YOU WANNA LOVE!!!

he maar als we het nou allemaal met elkaar eens zijn he hoe komen dit soort verhalen dan op de wereld????????
Da snap ikke ook nie, zijn altijd mensen die toch wa anders denken als ons Pinky! (k)

Hoe bedoel je van TWEE kanten???
Dus toch een trio BAH VIES VOLK HIER...

GreetX Chris

jeetje chris inderdaad een beetje dubbelzinnig gezegd.... ik bedoelde meer, dat ik liefde niet onnatuurlijk vind als de mensen om wie die relatie gaat maar gelukkig zijn en zij daar ZELF voor kiezen (god god zo goed??~!!!!??) bovendien ik ben niet vies dus hou je waffel dicht als je niet genoeg info hebt om echt te oordelen

In principe hoort het niet ;)

Bi is oke tenminste als het meisjes zijn die Bi zijn. Promoten die hap!!!!!

Flexxxxxx
tegen de wetten van de natuur?????????
maar het is wel heeeeeeeeeeel lekker......
We leven gelukkig in een vrij land, dus als je homo bent, ben je toch lekker homo, ben je bi, dan ben je toch lekker bi, klaar. Niemand houd je tegen...

Waar ik wel een hekel aan heb zijn echt nichten, daar kan ik nooit zo goed tegen... met dat verwijfde gedoe... bah bah... :S

Hee spacy je bent wel een beetje tegenstrijdig op je profiel staat dat je hetero bent en hier vindt je het "heeeeeeeeeeeeel lekker" beetje dubbel toch??? of vindt je het leuk om naar te kijken????
Hey Korizzz waarom nou alleen weer meisjes??
wat is er mis met de mannen??
weird :-)

He mistery devillin het was een GRAPJEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEE!!!­!
Jezus...

GreetX Chris