Partyflock

Forumonderwerp · 603215
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Arrogante mensen
Rellen

Waarschuw beheerder
-dealers die om de 2 seconden naar je toe komen of je nog pillen moet hebben
-mensen die de hele tijd aan je gaan hangen of verhalen gaa lopen te vertellen hoe hard ze wel niet gaan
-als er geen stampruimte is
-en aan mensen die naar een feest gaan om ruzie te zoeken

Waarschuw beheerder
donateur
- lang wachten aan de bar (en helemaal als het niet druk is en de barkeepers alleen maar wat met elkaar staan te lullen)
- een DJ die niet op het publiek let en gewoon doorgaat met zn eigen spul draaien ook al danst er niemand meer
- iemand uit je groepje die de hele tijd staat te zeiken dat t niet leuk meer is en "of we nu naar huis gaan?"
- knetterende boxen
- ruzie, vechten, rellen
- mensen met een air van "oh, ik ben zo super lekker, iedereen wil me"
- mensen die in koor "HEEEE! HOOOO! HEEEE! HOOOO!" roepen
- flesjes en bekers op de grond waar je steeds op gaat staan nét als je lekker aan t dansen bent
- slechte ventilatie
- bijna alle MC's

gelukkig kom ik meestal op feesten waar de meeste van dat soort dingen niet gebeuren! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2Basje..........
Zei ik dat de vrouwen jaloers op mijn waren???
Ik heb de ogen niet in mn zak zitten!
Ik zie heus wel blikken van vrouwen naar vrouwen.

Als iemand er een beetje gewaagd of sexy uitziet dan kunnen sommige vrouwen.......
Ach jij bent een jongen en zal het wel niet snappen.

ik zou niet weten waarom iemand jaloers op mij zou moeten zijn?
Ben niet veel bijzonders.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wiite veters en lonsdale hoeren...

en ja dat iedereen stil staat op de dansvloer of dat er precies waar jij staat testampuh .. een looppad onstaat :bah:
Waarschuw beheerder
ik erger me aan die nazies :@
vooral als ze als een stelletje boeren staan te pogoen en dan tegen mij aanbeuken en ik mijn lekkere :bier: dat in mijn maag hoort over mijn shirt heen krijg :@............
pogoen doen ze maar op lowlands of zo :S

Waarschuw beheerder
de eettentjes waar een walm vanaf komt om te kotsen
Waarschuw beheerder
Erger me niet egt veel maar als ik me erger is het aan
- kreukel/steepjes blousjes
- einde van het feest
- mensen die hele avond nie los gaan
Waarschuw beheerder
ja die eettentjes met al die houten bankjes altijd was een k*nker lucht

lekker hoor die beenham :bah: wat een lucht hehehe

Waarschuw beheerder
ja zeker niet fijn haha

Waarschuw beheerder
donateur
zeker als je zelf geen vlees eet... (bleurk)
Waarschuw beheerder
nazies, helga's (=naziehoeren) en over het algemeen mensen die niet komen om te feesten (voetbalhoolies, wannabees)

maar ik erger me eigeluk heel erg weinig, kheb het namelijk altijd naar me zin!

Waarschuw beheerder
ik ook
Waarschuw beheerder
Kom ook op feestjes waar weinig gedanst wordt. Waar ik me aan erger, is dat als ik ga dansen, degene die niet staan te dansen je aankijken alsof je gek bent geworden en gaan staan smoesen. Dat vind ik echt superzielig!

Waarschuw beheerder
donateur
agressiviteit die staat bij mij op nummer uno en als het veel te druk is!

Waarschuw beheerder
Probeer me nergens wat van aan te trekken(niet altijd even makkelijk),maar je hebt jezelf er alleen maar mee...o ja...elk feessie is voor mij te kort!

Waarschuw beheerder
als ik hard loos wel gaan en er komt naar mijn zin geen goed nummer....maar daar zet ik me snel overheen....en dat de tijd altijd veel te snel gaat :(
Waarschuw beheerder
-slechtgeluid :vaag:
-naties (hard het land uit schoppen)
-bekertjuhs op de grond

Waarschuw beheerder
aan hele slechte mc's

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vaak aan het slechte geluid en aan de vieze toiletten waar je nog een dik uur moet wachten.
Waarschuw beheerder
er zijn eg zoveel dingen waar aan ik me helemaal groen ken ergeren maar slecht geluid fout volk en TE veel mensen zijn wel de ergste dingen denk'k

Waarschuw beheerder
Lees deze pagina maar eens door en dan weet je waar IEDEREEN zich aan ergert op een party!!!

Waarschuw beheerder
donateur
misschien moeten we deze pagina toesturen aan alle organisatoren van feestjes? :)

Waarschuw beheerder
nee maar das een goed idee!!!! hehehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Veel dingen die hier al staan zoals: Nazi's, looppaden die spontaan overal waar ik ga staan ontstaan, mensen die hele gesprekken willen voeren enz.

En verder aan mensen die een halve meter voor me gaan staan, schuif ik goedwillig een stukje op om verder te kunnen dansen, schuiven ze gewoon mee :S! Dat je dan op het laatst gewoon moet zeggen, ehhh sorry maar kun je ff ophoeren?!
Waarschuw beheerder
Aan luitjes met white power kettinkjes

Aan mensen die me aankijken van: Wat moet zij hier? :S ofnie terrorgirl19???

Als mensen stom aan de kant blijven staan

Te wazige mensen die out gaan....Dweepsssss!!­!

Als mensen je de oren van de kop af zeiken als ze te waus zijn.

Gepogo

En als het heeeeeeeeeeel druk is

Jaaaaa, t is veel, maar dat zijn toch de dingen waar ik me aan erger...(niet altijd, maar wel vaak)

Waarschuw beheerder
-aan speedverslaafde gabberinnetjes die helemaal lijp aan me vragen "woar koam juh vondoan?"

-mensen die heel enthousiast hakkend mijn biertje uit mijn handen ketsen en geeneens een nieuwe aanbieden..:[

-aan mensen met dragonball Z kapsels..

-mensen met een extreem-rechts uiterlijk

-mensen die zeggen kijk niet zo boos...ik ben niet boos!!!!!!! GRRRRR

Waarschuw beheerder
hahaha jah ben ook geen fan van dat soort mensen en zeker niet van die mensen die veel te veel pillen hebben geslikt en dus tekeer gaan met die bek

Waarschuw beheerder
lange wachtrijen bij de w.c.'s
eindeloos omlopen voordat je bij de ingang bent
klote parkeer plekken

eentonige muziek
Waarschuw beheerder
donateur
Trenstubbies...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik erger me op n feest aan ruzie zoekende mensen, en aan dat stomme ge-pogo... :bah:
Waarschuw beheerder
Ik HAAT het als er ineens een looppad ontstaat waar ik lekker sta te dansen.
Ik baal van stilstaande mensen als de muziek echt niet is om stil te staan.
Ik vind het supervervelend als mensen BIJNA out gaan/Teveel GHB hebben gebruikt en zich gedragen als neukpop.
Toiletten die overstroomd zijn, toiletpapier op is.
Ja.... dat was et.... geloof ik.

Ik heb teveel zin in feesten ben ik bang....;-)
Waarschuw beheerder
Wat heeft iedereen tegen Nazi's (ben er zelf geen hoor). Meestal komen ze gewoon om te feesten. Als er een paar donkere mensen op masters of hardcore vet mee staan te hakken (OLDSCHOOL-STYLE!) is er toch niets aan de hand? Of vergis ik me nu??

Waarschuw beheerder
nee vind ik niet mauz al die vooroordelen kijk aan gaan ze arrogant lopen doen is het een ander verhaal

Waarschuw beheerder
Inderdaad ergenis nummer 1: het looppad. Op een of andere manier moeten mensen altijd daar lopen waar ik dan net sta! Grr....
Waarschuw beheerder
idd het looppad...waar je ook staat je staat altyd in het gangpad!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik erger me aan van die mensen die het broodnodig vinden om hun rechterhand strak in de lucht te steken en dan racistische dingen uitschreeuwen met nederlandse vlaggetjes op hun bomberjack.

Grrrrr.....

En dan gek opkijken als we het niet meer uithouden en ze buiten ff "uitleggen"
waarmee ze bezig zijn...
Waarschuw beheerder
als ze geef flesjes drinken hebben, kan ik me zo aan ergeren sta je te springen met een beker in je hand en wil je een slok nemen is alles er al uitgevallen:( kan je weer nieuwe halen!

Waarschuw beheerder
p.s en BREEZAHBABES zijn vet etsend....

get a life , drink whiskey trut

Waarschuw beheerder
Iedereen.

Waarschuw beheerder
Ik kan persoonlijk errug lache om die nazi gasten die het hardst staan te stampen op een Gizmo, Darkraver etc. Dan moeten ze wel een lijn trekken toch? En zet jezelf dan niet zo voor gek!!! :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik erger me aan mensen die altijd iedereen maar voor nazi aanzien.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[en aan dat stomme gepogo] als je dat nietr leuk vind ga dan opzij!!!!

lang w8e bij het drinken als je helemaal waus bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan persoonlijk errug lache om die nazi gasten die het hardst staan te stampen op een Gizmo, Darkraver etc. Dan moeten ze wel een lijn trekken toch? En zet jezelf dan niet zo voor gek!!!

En hoe zie jij dat die mensen Nazi zijn dan??

Denk er weer eentje verstand te hebben van hoe het in elkaar zit...
Waarschuw beheerder
donateur
En waar heb jij Gizmo en Darkzwever de laatste tijd nog Hardcore zien draaien?? Ik weet niet naar welke feesten jij gaat hoor :s
Aan al die vreselijke irritante CLUBKUTTEN en TRANCETRUTJES die niet op HARDCORE feesten thuis horen!!!!!!!
Opk#nkeren jullie!!!!
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
Agressieve lui op feesten, mensen die je als maar aan lopen te staren omdat je wat donker getint bent of als je maten hebt die donker zijn, zijn triest, het gaat om het feesten. Verders die kankerplees in de RAI!
Waarschuw beheerder
Ratje: :respect:
2 the provider--> Er zijn regelmatig "nazi"/wannabe nazi-figuren op hardstyle feesten met gizmo. Waarschijnlijk bedoeld *glow* dat