Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
malloot zegt: En met die onzinnige taal die je nou uitkraamt vind ik je rijp voor de vvd. Een kapitalistisch zooitje wat alleen maar denkt aan geld geld geld. Maakt niet uit wat er voor opgeofferd moet worden. En dan vind je jezelf zo sociaal
Dat is om staatsschuld weg te werken (miljarden) dus ja das best sociaal!!
Dat is om staatsschuld weg te werken (miljarden) dus ja das best sociaal!!
ach Malloot is mijn vriendje hoor,hij mag dat zeggen
Hij weet dat ik een rooie rakker ben,maar we botsten lekker...maar we blijven vriendjes
Trouwens het ontwerp gezien van die Moskee,maar dat is wel een heel mooi,modern gebouw,een aanwinst voor Nationale nederlanden,staat het toch nog naast iets moois,valt tie ook beter op...hup met de aandelen...
Maar goed die rellen zijn al drie dagen geleden,is er nog iets over te melden of word dit een humor/onzin topic
Hij weet dat ik een rooie rakker ben,maar we botsten lekker...maar we blijven vriendjes
Trouwens het ontwerp gezien van die Moskee,maar dat is wel een heel mooi,modern gebouw,een aanwinst voor Nationale nederlanden,staat het toch nog naast iets moois,valt tie ook beter op...hup met de aandelen...
Maar goed die rellen zijn al drie dagen geleden,is er nog iets over te melden of word dit een humor/onzin topic