PFFFFF Kom k op h4l en mot k me geruite Lonsdale blouse uitdoen... eg te vaag 4 woorden... t gaat tog om personen zelf,& niet wat je bent.... wanneer worden volwassen mensen nou eens eg volwassen, en proberen ze individuen eens niet in groepen te plaatsen... We komen tenslotte allemaal om te feestuh!!! toch???
Ik wou er alleen maar mee zeggen make Jokes and Love
not war... je bent hier nog maar net, Plaatst 3/4 reply's en hoor je alleen maar zeuren over andere mensen.... je zou je ook es leuk voor kunnen stellen ipv andere mensen af lopen zeiken.......... Maar ja
En dis t laatste of er moet wat aardigs uit die vingers van je komen maar ben nie van plan om nog op jou te reageren
En dis t laatste of er moet wat aardigs uit die vingers van je komen maar ben nie van plan om nog op jou te reageren
laatste aanpassing
ik ben pro missoldstyles uitspraken ondanks dat haar vriend (misschien onterecht qua innerlijk) deze 1000000000 topic heeft geopend
kun je nagaan hoe goed ik haar vind hahahahaha
en als die pogo kleuter mogen nu naar de pogo schoolgaan om te leren hoe het echt moet, tot die tijd geef ik workshops hakken (ook op kisten voor gevorderden)
en als die pogo kleuter mogen nu naar de pogo schoolgaan om te leren hoe het echt moet, tot die tijd geef ik workshops hakken (ook op kisten voor gevorderden)

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)