Partyflock

Forumonderwerp · 603029
PFFFFF Kom k op h4l en mot k me geruite Lonsdale blouse uitdoen... eg te vaag 4 woorden... t gaat tog om personen zelf,& niet wat je bent.... wanneer worden volwassen mensen nou eens eg volwassen, en proberen ze individuen eens niet in groepen te plaatsen... We komen tenslotte allemaal om te feestuh!!! toch???

lonsdalemeiss: pas op met die woorden die je gebruik meis ,je wordt zo gebanned...

heyzzzz...zijn hier altijd van die eenzinnige gesprekken haha maarjah leven hiero ook nog mensen uit enschede
zeik nie zow!!! je bent hier nog maar net :x

je weet waar t gat van de deur is :bounce:

en waar mag jij last van hebben whahaha
maja tegen jOU HAD IK HET NIET VROEG OF ER HIER NOG MENSEN IU ENSCHEDE WAREN MEER NIEJ houd zelf op te zeiken man greetzz
laatste aanpassing
Ow das toevallig ben net trug van de WC ben t dus al kwijt :frusty:

Wat ik daarmee bedoelde is jij komt hier dus jij kunt ook weer weggaan gewoon rechtsbovenin op t kruisje klikken :D

jah duhh :S maar dat kun jij ook en jij weet het toch zow goed :D:D:D:D:D dus veel plezier :D:D:P:P
Ik wou er alleen maar mee zeggen make Jokes and Love (L) not war... je bent hier nog maar net, Plaatst 3/4 reply's en hoor je alleen maar zeuren over andere mensen.... je zou je ook es leuk voor kunnen stellen ipv andere mensen af lopen zeiken.......... Maar ja :O :X

En dis t laatste of er moet wat aardigs uit die vingers van je komen maar ben nie van plan om nog op jou te reageren :D
laatste aanpassing

naja zow bedoelde ik het niet eens maar iedereen gaat erlkaar hier lopen afzeiken dat snap ik niet kun je je geen lol maken met elkaar teminste dat vind ik beter werk maarajh (K):D
:p :kusje2: En ga nu maar naar bed!!!!

hoezo ???? :S
Omdat er in extreem lang wakker zijn staat

lonsdale_meiss 10 maart 2003 13:55
jaja weekenden kunnen lang zijn he ik heb nu nog niet eens geslapen maar kga zow na huis en dan gaak pitten slaap in halen van het hele weekend maarjah liefss M(?)

:D

bla bla bla :gaap:
Damn...geruite blouzen zijn al een tijd verboden in MOD!
Als je het aandoet weet je dat de kans erin zit dat je geweigerd word...eigen keus!

en OH wat zijn we stoer met LONSDALE kleding!!!!!!

Kneus!!kijk ff naar jezelf..

ja dat heb ik toch ech nooooooooooooit gewete... ..... en ja kneus!!!

ik ben pro missoldstyles uitspraken ondanks dat haar vriend (misschien onterecht qua innerlijk) deze 1000000000 topic heeft geopend :D kun je nagaan hoe goed ik haar vind hahahahaha

en als die pogo kleuter mogen nu naar de pogo schoolgaan om te leren hoe het echt moet, tot die tijd geef ik workshops hakken (ook op kisten voor gevorderden)

ach ja dan is dit de 1oooooooo1 ste :D
laatste aanpassing
sow heej wat n reacties alleX... <ligt bij sommige eg heleX dubbel>
wat 'n klein stukje tekst met sommigen doet... echt gek...
2 Bla: voor het woordje 'en' mag nooit een komma

Du hast recht Thom-arsch!