Partyflock

Forumonderwerp · 602609

Waarschuw beheerder
JA dat lijkt me nou eg een vette plaats voor een piercing,maar k wil geraag meer info van mensen die er eentje hebben..
HOe zit t met die verdoving..wel of niet..en k hoorde dat je een half uurtje moest wachten voordat die zalf met die verdoving is ingewerkt..is dat nou waar of niet??
Want k ga eg niet met mn blote poes een half uur op die bank legge...IK heb verder wel piercings ,maar met welke ken je die 'pijn'een beetje vergelijken??
VAst bedankt mensies :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat is heel erg geil?
Waarschuw beheerder
nou neem nou jou geilste moment ever! vermenigvuldig dat met 10000x en dan ben je nog niet in de buurt..

Waarschuw beheerder
je zegt 'Het is heel erg geil,' waar heb je het dan over of mis je een paar chromosoompjes? :P
Waarschuw beheerder
nee, sterker nog, bij de operatie bennik een aantal chromosoompjes rijker geworden!

en wat heel geil is, is dat ik nou onder mijn voorhuid naast een eikel ook nog een clit heb!
Waarschuw beheerder
He, wat rot voor je, nu zullen ze je nooit accepteren... Hahahahaha!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Jeetje jij ben echt een mazzelaar! jij heb geen wijf meer nodig! :D
Waarschuw beheerder
resultaat wel ff hier plaatsen he :P
Waarschuw beheerder
Ik wil ook wel zo'n piercing, maar durf niet naar de shop te gaan voor dat....
Waarschuw beheerder
ik ben totaal onafhankelijk verklaard!
Waarschuw beheerder
zou ik nooit nemen lijkt mij veel te pijnlijk en zou bang zijn dat ie uitscheurd als je een of andere vage beweging maakt maar dat moet ieder voor zich zelf weten natuurlijk (k)

Waarschuw beheerder
Nog nooit over die spray gehoord..
Hebben ze die overal bij de hand?
Waarschuw beheerder
donateur
het is nergens voor nodig...
het is een heel dun velletje...
het prikken dan die naald doet volgens mij net zoveel pijn...
en het doet een seconde zeer, dan weer een seconde van t ringetje goed doen en dan kan je broek weer omhoog en loop je zo weg
ik heb zelfs savonds gelijk gesext!
ff voor de duidelijkheid: ik noem het wel elke keer een clitpiercing maar eigenlijk is het een verticale hood-piercing maar dat klinkt zo duur....Als je een er een neemt dwars door je clit ben je echt ziek en degene die hem erdoorheen jaagd ook.. veel te veel kans dat je zenuwen beschadigd en voorgoed je gevoel kwijt bent! Nou, als je dat wil.......!!!

je moet gewoon naar een shop gaanw aar je je op je gemak voelt en waar alles schoon is, niet op internet afgaan, want iedereen ervaart het anders, er zegt net iemand ga je niet piercen op een festival e.d. Nee, op een HouseParty zou ik t ook nie doen maar op de beurs was het echt heel schoon en netjes hij had een aparte ruimte ervoor gemaakt met alles wat in een shop staat en misschien nog wel beter dan de gemiddelde shop!

Waarschuw beheerder
Mensjes bedankt voor de informatie....over 2 weken zit er een in mijn clit:D!(K)

Waarschuw beheerder
hee ko nijntje, check je msn
Waarschuw beheerder
donateur
IN je clit??
Of in het velletje erboven???
Als hij er IN gaat, of beter erdoorheen dan zal ik t maar snel afzeggen!!!
Als hij in het velletje erboven zit (monnikskapje..) dan VEEL PLEZIER!

Waarschuw beheerder
Uhmm...ik bedoelde NATUUUURLIJK het velletje erboven:$!!
Waarschuw beheerder
donateur
ow gelukkig!!!!
Nou, veel succes en veel plezier ermee!!!!
:-)

Waarschuw beheerder
Dank jewel:D(K)
Waarschuw beheerder
Pijnlijk of nie zullen wij mannen geen last van hebben ;) Maar even serieus het lijkt mij wel geil als me vriendin dr eentje zou hebben mah ja dat terzijde... ongevoelig lijkt het me nie mah ja logisch....

Whiiiiiiiiiiiiiii *OUT*

Waarschuw beheerder
Nou Ness ken nu aan onze dalton 1 vragen whehehe:p ik heb hem ook gezien :)
Waarschuw beheerder
gegeh ja dat was ik dus... Ik heb hem nu een weekkie en heb er heeelemaal geen last van.(Clitoris Hood) Ik ben wel verdoofd en dat voelde best wel vaag :P Ik ben bij de Ringmaster in Ridderkerk geweest en hij zei dat hij de enige piercer is die mensen mag opleiden. Maarre ik lag daar dus en hij had er in geknepen met dat tangetje en dat voelde net of je klit helemaal beurs gevingerd is ghegeh ;) en het deed maar heel even pijn toen hij het ringetje erdoorheen deed.. Hij zat erin voor ik het wist... Ik heb zo'n half uur gelegen voor de verdoving. Ik heb een titanium ringetje, en staat echt sexy en mooi :D Als je hem goed onderhoud (2x per dag wassen) gaat het goed... Dus meiden get one!!!
Waarschuw beheerder
Een oud klas genootje van mij heeft er ook eentje, het deed bij haar ook al geen pijn.
Ze heeft hem me later ook nog ff laten zien O:) en het ziet er erg sexy uit moet ik zeggen. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een CLitoris Hood sinds ongeveer 2 jaar en het doet echt geen pijn, raad je alleen aan om geen strakke spijkerbroek aan te trekken wat dat doet namelijk wel pijn.

Ik heb hem laten zetten bij Body Cult in Amsterdam, erg professioneel!!

Waarschuw beheerder
lijkt me erg pijnlijk ja..
Waarschuw beheerder
Tja wat is een strakke spijkerbroek? Die van mij zat ook strak maar had er geen last van...

Waarschuw beheerder
AAAAAAAH Nahja een tong, navel en tepel piercing heb ik al dus ga ik vanavond voor de POESPIERCING :D:D:D

Waarschuw beheerder
ik voel er nix van?

Waarschuw beheerder
Ik breng vanavond wel effe verslag uit :)

Waarschuw beheerder
Ik doe het ECHT!!!

Heb voor 20.00 een afspraak bij de PIESINGmeneer :)

Waarschuw beheerder
ik wil alles horen:D!
Waarschuw beheerder
Vind het ook echt super!
Maar om ook daadwerkelijk te gaan...oe oe..
Eerst nog een tattoo..en als ik dan durf..

Waarschuw beheerder
Nou zoals beloofd hier me verslagje over vanavond :)

Ik kwam de tatoo shop in met een onwijs zenuwachtig gevoel maar die (HELE DIKKE) man legde dus alles goed uit...ik mocht effe een peuk roken en piesse....en toen ja me broek uit...string uit en stond ik in me blote billetjes....ik moet op een onderuitgezakt op een stoel zitten en er werd een klem op me klit gezet...de man zei al dat de prik er gevoelig kan zijn dus moet ik niet schrikken...de naald ging er in en ik maakte een spastisch beweging zodat de naald eruit vloog en me poesje er ging bloedde...toen gooide hij er alcohol overheen en ging het prikke...Maar het bloedde was gestopt en de klem ging er weer op en dit keer wist ik wat voor naald ik kon verwachte...het moment dat de naald er door heen ging deed het ECHT pijn maar daarna was de pijn ook GELIJK weg...dus nog verdere inlichting gekregen....toen ik het hokje uit kwam lopen gingen mensen lachen omdat ze mij de boel bij elkaar hoorde schreeuwe toen ik nog op die stoel lag...alle mogelijke scheldwoorden kwamen bij mij hard eruit.....Maar ik heb daarna helemaal geen pijn gehad en heb nog steeds geen pijn....dus ik ga nu lekker slapen.....
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je er 1 direct door je klit? Zo ja, lijkt me auw. (En ik heb geeneens een klit :S)
Waarschuw beheerder
Had je hem er nou doorheen gedaan of erboven? En werd je verdoofd??? Das echt erg dat het eerst niet lukte :S Maar wel blij ermeej???

Waarschuw beheerder
Nahja er door heen deden ze daar niet dus toen ook maar een HOOD...:) Ik werd niet verdoofd....Mara ik heb wel onwijs gelache met die vent die hem zette....en naast mij (volgende gordijn) werd een tatoo bij iemand gezet en die zat hard mee lachen om mij gescheld en gekruen en geluide...

MAAAR IK BEN ER ECHT ONWIJS BLIJ GELUKKIG MEEEEE!!!

EN HEB ER ABSOLUUT GEEN SPIJT VAN!:d:d
Waarschuw beheerder
ik wilde het ook en ik hoor van iedereen dat het geen pijn doet... maar eh... wat denk je zelf? hehehe

Waarschuw beheerder
Nah bij mij is het Pijnlijker verlopen dan bij andere...maar ik vertel gewoon precies hoe het bij mij ging :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het wel apart, maar durf het zelf niet denk ik.

Toch branden er wel een paar vragen bij mij:
Hoe lang duurt het voordat zoiets genezen is?
Hoe verzorg je het nadat ie gezet is?
Klopt het dat je 2 weken geen sex mag hebben?

Waarschuw beheerder
Eh...aan alle piercings zitten 9 maanden geneestijd verbonden...

Maar de eerste 6 weken is het meeste onderhoud...

Ik moet me clitpiercing 2x perdag met betadine doen en 20min erop laten zitten en dan met de douchkop kop eraf spoelen....

En inderdaad ongeveer 2 weken geen sex maar het liefst 6 weken geen sex...Want d'r komen toch onwijs veel bacterieen bij kijken :S
Waarschuw beheerder
stome doos!!

waarom ken jeniej een week wachten :VAAG:

we zouden hem tegelijk laten zetten!!

uhm.. ik doe het volgende week vrijdag :D

Waarschuw beheerder
donateur
deed bij mij helemaal geen zeer.
was r ook hartstikke bang voor, maar je voelt letterlijk 1 gemene kutprik en thats it.
een halve seconde later voel je al niks meer.

Tip: kijk uit als je lijf wast met zo'n netjes-spons, t voelt niet fijn als je piercing in zo'n gaatje blijft hangen en jij staat daar niet bij stil :S :S :S :S

en ik heb r ook geen last van als ik strakke broeken draag.
ik vond deze piercing de minst pijnlijke van allemaal.

Waarschuw beheerder
2 SummerQueen....wij gaan wel samen;)...
Ik ga ook vrijdag:D!
Waarschuw beheerder
whehe waar laat jij het doen ik en haag :D

Waarschuw beheerder
Ooow...ik in Gouda:P

Waarschuw beheerder
Bluffeeeeeeeeeers ;p;p;p;p;p;p

Waarschuw beheerder
Bluffeeeeeeeeeers ;p;p;p;p;p;p
Waarschuw beheerder
een vriendinnetje van me heb e reentje laten zetten,ze was 3 dagen lang horny!:P het was supergevoelig.
en deed geen pijn zei ze dusss,..
Waarschuw beheerder
zie NED2 BNN Neuken doe je zo
Waarschuw beheerder
donateur
Ieehhhwwwww ik zag het net op BNN

Arghh lijkt me echt pijnlijk :S
Kreeg er een naar gevoel van in muh buik

Wheheheh ik doe het echt NOOOOIIIIT :p