Partyflock

Forumonderwerp · 602597
ZATERDAG LEKKER NAAR ZWITSERLAND.........­.....
HELEMAAL LOS......MAXIMAAL AANGEPAKT...
SPEEDCORE...........­...

LAAT DE INVASIE BEGINNEN

En ik zit ziek thuis :cry:
Jajajaja kben ook weer wakker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De heenreis was idd. gezellig lachuh en vaaaaaag. het bier en de overige alcohol vloeide al rijkelijk om 08:30. Veel gelachen veeeeeeeeel gerookt in de rookpauzes, en veel geluld en nog veeeeeeeeel meer gelachen in de bus. fILMPIES 51ST STATE & jackass the movie in de bus was ook zeer kickuh en beter, jammer dat jackass in het duits was, maar het gaat bij hun toch meer om de gekkigheid as de tekst.

Nog meer gezopen, nog meer gezopen, en er werd nog veel meer gezopen, en toen waren we EINDELIJK in Zwitserland, want teringjantje dat duurt echt lang !!!!!!!!!!!!!!

We waren denk om half 9 a negen uur daaro, dus toch een dikke 12 uurtjes in de bus gezeten, maar ut was de moeite DUBBELENDWARS waard !!!!!! Holland was in the house !!!! Menig DJ en MC heeft op ons gereageerd tijdens hun set, en heel die toko wist dat we aanwezig waren, iedereen van ons heeft zich helelmaal scheel staan springen (iets wat mij het laatste uur niet meer lukt wegegns lichamelijk tegenstrijdigheden), en we hebben ons daar allemaal zeker as HoLLaND CreW wel ff bewezen. Maar toch denk ik dat we het zeker als Nederland vs Zwitsers publiek af zouden leggen bij hun, want die staan op een enkeling na (en de zaal is dan nog aardig vo)l nog steeds te springen om 6 uur !!!

Het enigste bier wat er geschonken word is Heineken en Amstel DIK pluspunt !!!!!, alles kreeg je in flesjes en in blikkies. (zouden ze hier in nederland is moeten proberen, hep ie gelijk zo'n flessie tegen je voorhoofd!!) Er werd in die toko geblowd, waar menig nederlands weedroker nog jaloers op kon zijn, dit mocht ook gewoon van de security. De security is daar eigenlijk ook alleen aanwezig, en staan er een beetje voor spek en bonen bij simpelweg omdat er daar denk ik weinig of helemaal geen relletjes zijn !! Stempeltje ff naar buiten, en daarna zo weer naar binnen mogen lopen en niet gefouillerd te worden, terwijl er Zwitsersn ook met stempel wel weer gefouilleerd mosten worden. Fouillering stelde trouwens geen reet voor.

Perfect sfeertje, zeer leuke locatie, goed geluid, okay het kan altijd harder maar het was hard en zuiver !!

Lachen mensen die zwitsers, hebben wel de hele dresscode overgenomen. Hier dus even een klein STATEMENt van mijn kant, het gros van de mensen loopt daar in lonsdale en alle gasten zijn bijna kaal, vrouwen waren veel opgeschoren koppies bij en zelfs een paar vrouwtjes gewoon helemaal kaal. Ik had dan ook totaal geen idee dat ik in het buitenland aan het feesten was, op de kale vrouwtjes en de goede sfeer na dan. Hiermee wil ik dus zeggen, dat als iedereen in Nederland nou eens gewoon lekker ging feesten en niet zo op kleding letten het bij ons misschien ook nog eens ZO gezellig zou kunnen zijn. (Neemt idd. niet weg dat er bij ons Nederlanders aaridg wat verkeerde personen bij lopen) Het gaat dus om de gedachte en niet de kleding, ben ik tijdens zwitserland alleen nog maar meer overtuigd van geraakt.

Terugreis was helemaal kut, van mijn zijde dan, kwas ff niet in de stemming om in een bus te gaan zitten voor 12 uur, maja wat moet je dan ?? hehehehe.

Marc en roos bedankt, was zoals ik al eerder zeeeeeeeeer geslaagd!!! Hierbij reserveer ik graag een plekkie voor de volgende keer zwitserland, WANT DAN BEN IK ZEKER WEER AANWEZIG !!!

De rest van D-boy gangers ook bedankt, en Sven veel plezier in Londen volgende week

hehehe sven wist toch nog nie of hij wilde gaan en marc en roos ik reserveer ook weer vooooooooooooor (K)
Sven gaat zeker naar London, de gek :D

ja beter wel ja maar zoals ik alhad gehoord gaat hij ook hehehe zou gek zijn als hij nie gaat
ja mensen ik help jullie uit jullie droom ik ga gewoon naar hardhouse academy is wel niet mijn muziek maar zou lullig zijn als ik zoeits zou laten schieten
Engeland is denk zeker wel kick
kzou ook wel willen hoor sven! GAAN MET DIE BANAAN
Of zonder
is minder lekker he :p

nou de bananen gingen er op weg van zwitserland naar nederland bij sommige er otch goed in hehehe
op terug weg hep ik er ook maar 2 gehaald