| Betreft: | evenement: Impulz, zaterdag 29 maart 2003 om 21:00 |
blablabla 
(Basje)
1. Het geluid was kut
2. De garderobe was kut.
3. Het publiek was er rond liep klote.
4. Hing totaal geen sfeer.
5. Het is godverdomme koud in die klote hallen.
6. geen aankleding van de zalen. Ja 1 miezerig lassertje.
en ga zo nog maar ff door.
Vraag me echt af wat ze met het geld van de kaartverkoop hebben gedaan. 1 ding is zeker. Ze hebben daarvan vrij weing in het feest zelf gestoken.
Duzz, 2 Basje..
Ik ben het hier helemaal mee eens! Alles wat jij zegt klopt... Impulz indoor was wel zo'n ontiegelijk boutfeest!
Vooral de kou was arie.. Uurtje zonder jas aan gew8 totdat ik eindelijk m'n jas op kon hangen.. En tochten dat 't daar deed! JEZUS! Heb 't volgens mij geen1s warm gehad die avond.. Een vriend van me die had daar ook gewoon een dikke vette trui gekocht!
Ook had ik om 1 uur al een vechtpartij gezien, wat ZO hard ging.. nou, eerlijk waar m'n hele feest was al gelijk naar de klote geholpen door die lui en had totaal geen zin meer
Afrader dus!
1. Het geluid was kut
2. De garderobe was kut.
3. Het publiek was er rond liep klote.
4. Hing totaal geen sfeer.
5. Het is godverdomme koud in die klote hallen.
6. geen aankleding van de zalen. Ja 1 miezerig lassertje.
en ga zo nog maar ff door.
Vraag me echt af wat ze met het geld van de kaartverkoop hebben gedaan. 1 ding is zeker. Ze hebben daarvan vrij weing in het feest zelf gestoken.
Duzz, 2 Basje..
Ik ben het hier helemaal mee eens! Alles wat jij zegt klopt... Impulz indoor was wel zo'n ontiegelijk boutfeest!
Vooral de kou was arie.. Uurtje zonder jas aan gew8 totdat ik eindelijk m'n jas op kon hangen.. En tochten dat 't daar deed! JEZUS! Heb 't volgens mij geen1s warm gehad die avond.. Een vriend van me die had daar ook gewoon een dikke vette trui gekocht!
Ook had ik om 1 uur al een vechtpartij gezien, wat ZO hard ging.. nou, eerlijk waar m'n hele feest was al gelijk naar de klote geholpen door die lui en had totaal geen zin meer
Afrader dus!
Nooit een vechtparty gezien, en anders loop je er toch met een grote bocht omheen ? ik bedoel als het op vechten aankomt is de beveliging sowieso te laat voordat jij een eerste klap krijgt (of uitdeelt
)
Als je je niet veilig voelt moet je misschien niet naar die feesten toegaan enlekker in de kroeg gaan zitten, ik bedoel vechten is kut en verneukt de sfeer maar er valt toch nix aan te doen want er zijn altyd wel een stel mongoolen die zonodig ruzie moeten zoeken!!
Als je je niet veilig voelt moet je misschien niet naar die feesten toegaan enlekker in de kroeg gaan zitten, ik bedoel vechten is kut en verneukt de sfeer maar er valt toch nix aan te doen want er zijn altyd wel een stel mongoolen die zonodig ruzie moeten zoeken!!
ff over die beveiliging, er lag voor in de hd zaal iemand kapot te gaan.
eerst waren alleen zijn vrienden erbij die wisten wat ze moesten doen, kerel schuimbekken, tong inslikken al die shit.
ben ik naar de bar gelopen om beveiliging te laten halen kwartier later liepen ze heel rustig naar voren, zij ik tegen hun wat er was gebeurd en toen kwamen ze pas naar die jongen heenlopen.
nu wil ik de beveiliging geen verwijt maken maar de organisatie wel die moeten gewoon meer van die jongens hebben staan en niet alleen aan cash denken.
heb je wel eens de baas van udc gezien, volgens mij niet iemand die een mooi feest wil organiseren maar geld wil verdienen.
IK VIND UDC ERGER DAN ID-T
eerst waren alleen zijn vrienden erbij die wisten wat ze moesten doen, kerel schuimbekken, tong inslikken al die shit.
ben ik naar de bar gelopen om beveiliging te laten halen kwartier later liepen ze heel rustig naar voren, zij ik tegen hun wat er was gebeurd en toen kwamen ze pas naar die jongen heenlopen.
nu wil ik de beveiliging geen verwijt maken maar de organisatie wel die moeten gewoon meer van die jongens hebben staan en niet alleen aan cash denken.
heb je wel eens de baas van udc gezien, volgens mij niet iemand die een mooi feest wil organiseren maar geld wil verdienen.
IK VIND UDC ERGER DAN ID-T
Volgens mij vinden jullie UDC een goede organisator 
Voor mij noiit meer impulz k vond impulz outdoor echt goed moor indoor viel zwaar tegen
ik ga wel maakt me niet uit dat mensen dit een kut feest vinden. ik ga me broertje ook effe goed introduceren op een groot feest ik ga hem leren techno te begrijpen.
Je moet het zelf gezellig maken toch! en hoe dan ook ik ga Carl Cox komt en die wil ik voor geen goud missen.
Ja ik heb er zin Da Drum Major is Aanwezig
Je moet het zelf gezellig maken toch! en hoe dan ook ik ga Carl Cox komt en die wil ik voor geen goud missen.
Ja ik heb er zin Da Drum Major is Aanwezig
Jullie hebben het alleen maar over de laatste Impulz, en de edities daarvoor dan ? ik vond de afgelopen editie ook minder , aankleding was veel slechter dan normaal en het was in de Harddance te druk plus er werd veel te veel hardstyle achtige muziek gedraait... ik hoop dat UDC het deze editie weer als voorheen doet dan word het een top feest en als er mensen wegblijven word het tenminste een stukje rustiger, heb ik tenminste nog ruimte vooraan om uit me dak te gaan op Phil Reynolds !