Partyflock

Forumonderwerp · 602185
Betreft: evenement: Intelligenze, zaterdag 12 april 2003 om 23:00
Artiest Fibre
Waarschuw beheerder
donateur
Speciaal voor de mensen die Qlimax in Heerenveen en Project Hardcore in Mechelen te ver vinden, organiseert Coalition Productionz een Hardcore evenement in Club friends in Woerden.

http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=party;ACTION=single;PARTYID=6187
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nah heb helemaal niks gezien hoor...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das gelul. de hele avond heb ik geen grijntje agressie opgemerkt. ondanks dat sommige er extreem bij bijliepen. was een hele gezellige avond. maar volgende keer moet t wel wat drukker zijn

Waarschuw beheerder
donateur
er was wel een kleine ruzie ja , maar nazi rellen ????? hahaha nee geloof het niet!

ben echt benieuwd naar die foto`s !!!!

en 2 Zwoldale ---> zou me baan zou weer op het spel zetten hoor :P hahahaa

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Die DJ die moest(!) stoppen om 05:30 was ik! :(
Ik kwam er net lekker in!

30 minuutjes nog tot het einde en ze leggen het stil, terwijl er niets aan de hand was ofzow.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond ut maar een matig feesie maar jah had toch niets beters te doen dus heb me tijd er wel vol gemaakt vond dat het mixen van de platuh een beetjuh te wensen over liet en dat er maar weinig feest sfeer in zat was een beetjuh flauw allemaal. ben er de volgende keer in ijsselstein zekerss wel weer bij (5 min lopuh van huis dus jah):D hoop dat het dan wat betur word zal iig wel meer volk komuh denk ik zo :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgens mij is de volgende toch eg in Utrecht, Ben!!!
En dan komt NEOPHYTE dus natuurlijk vergeef ik ze dit Viasco en ben ik er ckers ook weer bij
Waarschuw beheerder
donateur
der is iemand hier uit wveen toch echt gearresteerd
Artiest {SHOWLIST artist 44582, 21271, 1145}
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, volgens mij dan echt niet bij ons want ik heb echt nergens problemen gezien. En ik was er tot half 7 's ochtends.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou vanavond staan de foto's dan toch echt op www.mcexcess.com.. er was enige vertraging en alles liep even niet zoals het moest maar nog even geduld. Het zijn er heel veel en volgens mij staat iedereen er wel op..:p

-> Sanniegurl.. dat onthoud ik voor de volgende x als ik daar ben..;p

Waarschuw beheerder
donateur
30 minuutjes nog tot het einde en ze leggen het stil

hahaha het personeel wist rond een uur of 3 al dat het om half 6 afgelopen zou zijn :-)

-> Sanniegurl.. dat onthoud ik voor de volgende x als ik daar ben

haha heb je lekker pech want ik werk bijna nooit meer op zaterdag :P hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
nou zet je baan maar niet op het spel
want we moeten nog op vakantie :P ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je hoort het Pim, mag me baan niet meer op het spel zetten :P:)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ruik het wel weer

Waarschuw beheerder
donateur
wat ruik je ?

het was maar een grapje hoor lieverd

Waarschuw beheerder
donateur
de grappen vliegen om je oren

hahahahahahahahahaha­hahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
sarcastiche opmerkingen ook ...
Waarschuw beheerder
donateur
maar als iemand dat volgende x ziet wat je toen deed wordt je dus ontslagen..? geheh.. (ff het vuur wat aanwakkeren..:p)

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij heb ik hier nix te zoeken
doei doei
Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt daar. Friends was nou tenminste een keertje goed opgebouwd door die lichten en dat videoscherm.

Waarschuw beheerder
donateur
Fijn om te weten dat het personeel al wist dat het om 05:30 afgelopen zou zijn, terwijl de organisatie van het feest 06:00 had afgesproken. Beetje zonde, slechte communicatie...
Was net lekker begonnen te raggen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die kutuitsmijters in friends bepalen hoe het loopt he.... hun hebben t daar voor t zegguh!!

JAmmer genoeg

Waarschuw beheerder
donateur
nee joh ik kreeg het van de pleejuf te horen , en die had het gehoord van de bedrijfsleider .. dusssss :)
ik had het ook niet erg gevonden hoor als het nog ff door was gegaan, had het goed naar me zin :D
Waarschuw beheerder
donateur
Maar het was toch wel erg lullig voor de laatste DJ!!!
Waarschuw beheerder
donateur
en voor de mensen die er nog waren.. zijn geen manieren lijkt mij zo.. als je betaald tot 06.00 moet je dat ook krijgen

Waarschuw beheerder
en toen moesten we ook nog zo lang op de trein wachten
Waarschuw beheerder
donateur
To Zwolsdale: idd. klopt, zeker voor de mensen die met de trein waren gekomen. Heb ook behoorlijke ruzie met de eigenaar gekregen, maarja... iig. voor ons nooit meer Friends!!

En de 17e gaan we wel gewoon tot 7 uur door :bounce:
laatste aanpassing