Partyflock

Forumonderwerp · 602182
Nee dit is echt FOUT!!

Kwas gister bij deaz d invite DANA!! super goed feest maar 1- punt! HET BAR-PERSONEEL :S:S

Er staat gvd maar 1pers. achter de bar.. die het rondje afgaat.. dan slaat hij je perongeluk over kan je nog langer w8! :@

AL met al sta je 15min te w8 op je drinken!! kben gewoon een paar x weg gelopen van krijg de teering maar!! dan maar geen drinken!!

ECHT SLECHT!! beetje jammer van ze!

Gooi dr 2 man neer komt het helemaal goed :)

Ik ben het helemaal met je eens bob, er moet meer barpersoneel komen in de locomotion , want als me maatje over de zeik gaat omdat ie al 3 kwartier op zn zuipen staat te wachten moet je tog echt gaan ophouden , verder was het een topavond
Ik moest ook 1 keer egt kenkerlang w88 egt waardeloos was dat, maar later op de avond had ik er minder last van omdat het ook minder druk werd.
Beter zorg je dat je de hele avond je eigen drinken bij je hebt

meen ik helaas wel die 3 kwartier , vindt je het gek dat mn maat dan begint te flippen , ik had zelf ook helemaal gek geworden op die manier
nee hoor daar hoeft bob niet voor te zorgen :D...ik haal het wel :D en wanneer weer ... jah ... tell me wanneer je gaat dan gaat ik ook....
tuurlijk help ik jouw met drinken halen....:D
laatste aanpassing
De bar is altijd kut geregeld bij loco als het druk is.
Sta je moeilijk hard te beuken wil je snel ff wat drinken halen moet je godverdomme minstens een kwartier wachten voordat je eindelijk wat te drinken heb!

indd duurde echt te lang gewoon vrijdag !!!!
normaal vind ik het wel meevallen maar dit schoot echt niet op gewoon :@
laatste aanpassing
der zijn wel meer dingen kut aan lokomotion... ben der 1 keer geweest... eerste en de laatste keer

Artiest Natazja
hahahahaha dit is zo standaard voor Locomotion begrippen hahaha het bar personeel sucks!!
Er zijn er 2 wel top maar de meeste hebben echt een slakke tempo en kunnen nog geen biertje tappen.
Op Bitte ein beat heeft een bekende van mij tot 7 keer een nieuw biertje laten tappen omdat hij alleen maar schuim kreeg.
:S