Partyflock

Forumonderwerp · 602093
Waarom kan ik nog steeds na het feest bij "Klussen met kijkers" komen :s...??
Iedereen die ik ken heeft na het feest wel een btje een normale bek en normale ogen,maar bij mij zijn me puppilen nog zo groot na het feest als op de avond zelf...
Ik bedoel...kmoet altijd flink alles verbergen als ik thuiskom,en dat wil ik eigenlijk nie eg meer..

Kan je hier iets tegen doen of niet??
gewoon een paar dikke hasj blows naar binnen werken voordat je naar huis gaat en je ziet echt niks meer hoor.
Ja kheb het ook bijna altijd, gelukkig zijn me ouders nooit op als ik trug kom :D.

gewoon ouders vertellen dat je slikt, hoef je niks te verbergen..

die van mij weten het ook en zijn er aan gewend, die ene keer vinden ze het leuk om te zien en maken ze er grapjes over, de andere keer vinden ze het er iets minder uitzien :D

ben ook wel eens meteen na een feest met grote ogen naar de verjaardag van mijn oma doorgaan, waar ook mijn oom en tante waren, maar die zien dat soort dingen niet :)

Mmm ik ben dus niet de enige persoon in de geschiedenis die nog half wauz op oma's verjaardag heeft gezeten........
2 Jorrr, ff over dat licht dat had ik ook al gezegt maar maak niet uit:D

jaaa die verjaardagen zijn altijd heel fijn na een feest, ik was dan wel weer nuchter maar zat daar zwaar afwezig te zijn terwijl ik normaal juist wel aanwezig ben :P
Maarem mijn ouders weten dat ik weleens slik op feesten dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. En ik zie eigenlijk best veel mensen die na feesten nog last hebben van grote doppies waaronder ik.. ;)
kheb er ook wel veel last van, maar jah me ouders is het volgens mij nog nooit opgevallen.
na hard bass moest ik zelfs aanbellen smorgens vroeg omdat ik me sleutels kwijt was en ze hebben volgens mij nix gemerkt.

Van ephedra krijg je zelfs KLEINE pupillen. Laatst bij The Bridge, ik was de bob en de laatste tijd worden er daar in de buurt nog wel eens drugscontroles gehouden dus ik wou niet aan de pillen.

Dus ik vrolijk aan de ephedra, in totaal 6 Yellow Jackets genomen en ik kan je 2 dingen verzekeren:
1: BIZAR kleine pupillen en
2: Toch best wel misselijk, waarschijnlijk doordat ik er dus 6 weg heb getikt.

Gegroet