Partyflock

Forumonderwerp · 602054

Waarschuw beheerder
ik krijg echt nix door me strot heen met koninginendag 2002 hadden ik al om 8 uur s,morgens xtc op toen we op het station kwamen toen was ik aardig :vaag:
maar ik had ook nog nix gegeten en vrienden van mij wat ben je wit maar dat kwam omdat ik nix had gegeten duzz ik naar super en appelkoeken gehaald en drinken nou ik moest die appelkoek wegdrinken want ik kreeg het niet doorgeslikt maar toen we in a,dam aan kwamen toen was me kop al weer een beetje bijgekleurd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Soms wel en soms ook weer niet :P
Waarschuw beheerder
Heerlijk eten ... broodje kroket burger ofzo :P
Waarschuw beheerder
Na een avondje SOS , heb ik de dagen daarna gigantische honger..........vret­en , vreten en nog eens vreten!

Waarschuw beheerder
met pillen kon ik meestal na een paar uurtjes wel weer eten maar met speed duurde dat echt wel een dag of twee voordat ik wat naar binnen kreeg dan ken je je eten wel wegspoelen enzo maar dan moest ik altijd braken.
als je een flinke gebruiker bent kun je het jezelf wel aanleren (geloof ik)

Waarschuw beheerder
Maar je kan beter niets gebruiken ken je ook lekker eten en je voelt je gezonder ook!!!

Waarschuw beheerder
eten :bah:

Waarschuw beheerder
duurt altijd 1 of 2 dagen voordat mijn maag weer vast voedsel accepteert dus tot die tijd is drinkontbijt een goede vervanging.
Waarschuw beheerder
donateur
FRUIT is zo lekker als je vaag bent :)
egt super!!
en van der poel ijs is ook extreem goed te eten dan..

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
je moetjezelf gewoon aanleren om te eten...

een broodje beenham op de avond zelf zal er bij mij gewoon ingaan...

als je egt wil eten...
en jezelf ook voorneemt om te eten
KAN je ook eten...
je moet het jezelf gewoon aanleren...

Waarschuw beheerder
Ik eet meestal toetjes!

Waarschuw beheerder
meestal maakt me moeder altijd gelijk brinta voor me klaar:P

Waarschuw beheerder
ik kan me helemaal de tering vreten
Waarschuw beheerder
Zeker wel eten!!! lekkere pizza punt meestal of ijs....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
na n feessie rag ik altijd n paar custard cake's en glacé koekng van de basismarkt door de dichtgeslipte pepstrot, dit geeft me n gevoel van voldoening en krijg meteen zin in tree'tje BEST bier en n zak kaasknabbels, vooral als ik meer as 4 gram heb weggesnoven, ik kan me ook echt vermaken met een fust grolsch an de deventer beach op zondagochtend. P.S: PIWI's mdma'boosters zijn ook zeer geschikt op de lege maag en voor persoonlijke hartklachten. voor mensen die veel heroiene spuiten zoals mijzelf is het raadzaam een rauw vlees door je strot te klotsen zodat je volgende stuiptrekking pijnlijker is. de laffe bennie's from the beach!
Waarschuw beheerder
Voor dat ik naar een feest ga:
1 glas melk (kalk-vocht om uitdroging te voorkomen)
1 flesje multivrucht (voor de nodige vitaminen en vocht)
1 snack (kroket/frikandel ofzo voor de callorien)
en erna pas lijntje speed of een schijf
gaan als een trein en beveiligt tegen alles ;)
Liever van te voren (niet te veel) eten maar wel goed kijken dat je evengoed alles binnenkrijgt en een goeie dosis want als je te veel eet is ok niet goed heh. Meestal eet/drink ik dit plusminus 2 uur van te voren zodat het al gezakt is voor optimaal feestplezier. ;) :)

(en bij ieder tankstation/treinsta­tion verkrijgbaar, als er geen snacks meer zijn btw. Mueslyreep met chocolade ook trefzeker ;) )
Lets Party
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ene keer wel,andere keer niet. Sowieso altijd een onmogelijke taak zonder drinken erbij!
Ik ben sindskort tot de ontdekking gekomen dat als je iets zwaars eet vlak voor t inslaan of tijdens,je daarna 2 keer zo hard gaat! :bounce:

Waarschuw beheerder
je kunt het beste vla of drinkyogurt nemen
dan blijf je een beetje fit
of van te voren gewoon wat eten is ook een oplossing
groetjes debbie