Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 171514x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toobjuh op zondag 28 augustus 2011 om 10:28:
baal ervan dat ik de race vandaag moet missen.
kan hem niet opnemen dus word nog ff kijken hoe ik hem ga terug kijken haha.

http://www.rtl.nl/xl/#/a/177584/

Na afloop komt de race daar ook beschikbaar, je betaalt er wel iets van 2 euri voor maar dan kan je de race gewoon helemaal zien :)

Artiest K-Libra
Waarschuw beheerder
leuk begin van de race! werd daarna wel redelijk voorspelbaar maar toch goed om te zien dat schumi en button zo ver naar voren konden komen.
red bull weer 1 en 2, gezien de baan had ik meer verwacht van force india en mercedes GP. jammer dat het er steeds niet uit komt.

op naar monza!
Artiest {SHOWLIST artist 1866, 112694}
Waarschuw beheerder
Wat klinken die Renault's geweldig zeg !! als die het gas eraf haalen en of terugschakelden. Niet normaal !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MIKKI op maandag 29 augustus 2011 om 12:35:
Wat klinken die Renault's geweldig zeg !! als die het gas eraf haalen en of terugschakelden. Niet normaal !!

Net een mitrailleur of niet;)?
Waar heb jij gestaan het weekend?
Waarschuw beheerder
Rivage, Pouhon en vlak voor Fagnes (waar al die trucks stonden) daar stond je r zo dicht op. Les Combes was me te druk. Ben niet van plan om de hele dag op zo een stoeltje op een plek te zitten. En ja wat knetteren die Renaults he.

BTW wat een wespen daar, pfffff nog nooit zoveel gezien
Waarschuw beheerder
Ok, in die hoek heb ik de voorgaande jaren vertoeft. Dit jaar voor het eerst de busstop maar eens aangedaan. Toch wel lekker om daar te zitten in het bos. Pouhon loopt mij echt te steil naar beneden om fatsoenlijk te kunnen zitten, ook al heb ik het andere jaren wel gedaan. Ook het scherm was dit jaar in Pouhon maar 1/3e van het formaat van andere jaren dus veel volgen was lastig in die bocht.
Stond je zaterdags in Pouhon toen het zo begon te regenen tijdens de GP2? Ik stond in Bruxelles maar kon niet goed zien wat er gebeurde met Coletti. Ik kan behalve het bericht dat hij afgevoerd is niks qua beelden op internet nu zo snel vinden. Wat gebeurde daar?
En die wespen zijn overal in Belgie een plaag dit jaar. Op de camping werd ik er ook al dol van. Sta je lekker je tanden te poetsen komen kwik kwek en kwak wesp op bezoek :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die busstop zat ook al aardig vol, wel mooie inhaalacties gezien dus. heb wel spijt dat ik niet aan het eind les combes ben gaan staan. Had dan de Crash van Lewis gezien en heel veel DRS akties.

Ben alleen zondag geweest, kon niet eerder ivm werk. was mn eerste keer Spa, meestal naar nurnburgring. Ik was huiverig voor Spa omdat veel mensen zeggen dat je bij Spa uren moet lopen vanaf de parking naar circuit en dat het uren file is. (heen als terug)
Nou, dat was dus gelul, was er om half 10, geen file gezien niks en auto bijna voor de ingang neergezet (10 euro) na wedstrijd ook totaal geen file niks, binnen paar minuten op snelweg en die was totaal leeg. perfect dus. GP2 en 3 en porsche super cup etc volg ik niet. GP2 gaat nog wel, maar kan kwa geluid toch niet aan het echte werk tippen.

PS Check deze op YT

http://www.youtube.com/watch?v=gKsKKbLc57k
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 29 augustus 2011 om 17:20:
Ik kan behalve het bericht dat hij afgevoerd is niks qua beelden op internet nu zo snel vinden

http://youtu.be/8VqGhUNDBbk @4.30
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MIKKI op maandag 29 augustus 2011 om 19:37:
Nou, dat was dus gelul, was er om half 10, geen file gezien niks en auto bijna voor de ingang neergezet (10 euro) na wedstrijd ook totaal geen file niks

Voor 16 euro per dag hadden wij de auto bijna op het circuit staan, dat was ideaal idd :)
Alleen na de wedstrijd ben je nog lang gebleven of je stond ergens anders geparkeerd dan Blanchimont of Les Combes, want daar staat het altijd vast ivm dat vervelende eenrichtingsverkeer op de rondweg.

Uitspraak van Teunie op woensdag 31 augustus 2011 om 10:20:
http://youtu.be/8VqGhUNDBbk @4.30

Had t al gevonden, beetje jammer dat er niet echt duidelijke beelden van zijn.
Waarschuw beheerder
Geen toegankelijk beeld..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op dinsdag 23 augustus 2011 om 16:17:
Zit zondag in Italie, zou leuk zijn F1 t kunnen kijken

Relaxt op het stand kunnen kijken op een groot scherm. Hoewel ik er geen reet van verstond, was het commentaar aangenamer dan dat geblaat van Mol :D

Waarschuw beheerder
jammer weer voor alonso, had het ze gegund deze te pakken. Maar Red Bull gewoon weer te snel, goed gedaan van ze. ben benieuwd of de supersoft nog gaat terugkomen dit seizoen, dat was zo'n beetje de enige band waarop de ferrari het echt goed lijkt te doen.
Waarschuw beheerder
Mja, dikke pech voor Webber, al had ie beter moeten weten toen ie Massa voorbijging... Afin, race om snel te vergeten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2011 om 15:35:
jammer weer voor alonso

wel een beste start hoor voor hem (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Genoten van Schumacher, jammer dat hij die aap niet finaal in de vangrail liet knappen.
Waarschuw beheerder
Weet iemand toevallig hoeveel circuits er dit jaar tegen de klok in gereden worden??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2011 om 20:38:
Genoten van Schumacher, jammer dat hij die aap niet finaal in de vangrail liet knappen.

Inderdaad, was mooi. En die Button stak hem na nog geen rondje erachter gehangen te hebben voorbij :lol:

Vind die Hamilton met de dag een grotere sukkel worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op woensdag 14 september 2011 om 08:18:
Inderdaad, was mooi. En die Button stak hem na nog geen rondje erachter gehangen te hebben voorbij

Was inderdaad een mooie actie, Hammilton die er niet voorbij komt en Button knapt er gewoon zo ffies voorbij :P
Waarschuw beheerder
Raikkonen naar Williams?
Een grote zak geld uit India ligt wellicht ten grondslag van het meest geruchtmakende "nieuwtje". Raikkonen heeft de Williamsfabriek bezocht, dat staat vast. Waarom hij er was is onzeker.
Wellicht dat Jaguar (lees Tata) Raikkonen wilt betrekken in het komende project tussen Williams en Jaguar om een topauto te bouwen en Le Mans in te gaan..

Zou het?

http://www.tomorrownewsf1.com/kimi-raikkonen-a-visite-lusine-williams-24153

Waarschuw beheerder
ja hoor...weer vettel...ben er een beetje klaar mee zo..
eerste uur van de race gemist, maar daarna niet heel spannend..
wel leuk voor force india eindelijk eens punten :)
Waarschuw beheerder
Prima race van Webber, wel weer zonde van z'n mindere start.
Hopelijk wint ie nog een race, mss nadat Vettel z'n titel heeft :rot:

Waarschuw beheerder
Ik geef Mclaren de beste kansen voor een goede eindsprint van dit seizoen (voor de 2e plaats althans). Vond Hamilton na de safetycar sterk rijden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2011 om 16:49:
ben er een beetje klaar mee zo..

Ach nu pas?
Waarschuw beheerder
hehe :d achja, volgende GP is m'n favoriet, SUZUKA :cheer:
Eén van de weinige keren dat ik goedgemutst vroeg opsta B) :rot:

Had Maldonado wel nog een puntje gegund vandaag.
Waarschuw beheerder
ja ik ben een vettel fan haha dus ik vind het niet erg dat hij op het moment heer en meester is. maar beetje meer spanning mag wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op zondag 25 september 2011 om 21:33:
Eén van de weinige keren dat ik goedgemutst vroeg opsta

Heb jij enig idee hoe laat die begint?

Edit: gevonden
Zo 9 okt. 07.55-09.45 uur RTL GP: Formule 1 - Japan - Race

Jammer dat het niet zo vroeg meer is als een paar jaar geleden. Nachtje doorhalen en dan om 5 a 6 uur F1 kijken (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo vergiste ik me in singapore :S dacht dat het om 4 uur begon..
dus ik doodleuk om 3 uur de tv aan om de voorbeschouwing te kijken...rijden ze achter de safetycar met 30 rondjes achter de kiezen :S ...zo kut is dat :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou wat een verandering allemaal in de Formule 1, zodat we geen Schumacherachtige taferelen meer zouden krijgen. :lol:
Flikker dat nep DSR en KERS ook direct weg, en laat alles gewoon weer toe ipv deze saaie graf tyfus shit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2011 om 21:44:
en laat alles gewoon weer toe ipv deze saaie graf tyfus shit.

maar ondanks dat het een saaie graf tyfus bende is kijk je wel?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 28 september 2011 om 09:55:
maar ondanks dat het een saaie graf tyfus bende is kijk je wel?

Ja mag dat niet? Ik volg de sport.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2011 om 21:44:
Nou wat een verandering allemaal in de Formule 1, zodat we geen Schumacherachtige taferelen meer zouden krijgen. :lol:
Flikker dat nep DSR en KERS ook direct weg, en laat alles gewoon weer toe ipv deze saaie graf tyfus shit.

ben het hier wel een beetje mee eens volgde het eerst bloed fanatiek
maar WTF is er gebeurd ? niet van je lijn af , bij 3 druppels regen safety car
Correct me if i'm wrong maar het gevaar ellement is er toch helemaal uit ?
zo goed volg ik het niet meer maar wat ik zie zijn saaie kut races
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2011 om 13:11:
Ja mag dat niet? Ik volg de sport.

ik ook, valt me alleen op dat jij hier altijd alleen maar zeikt over de F1 en sommige mensen hier

mag ik dat niet zeggen dan?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2011 om 13:27:
maar WTF is er gebeurd ? niet van je lijn af , bij 3 druppels regen safety car
Correct me if i'm wrong maar het gevaar ellement is er toch helemaal uit ?
zo goed volg ik het niet meer maar wat ik zie zijn saaie kut races

helemaal mee eens, maar omdat nu continu te roepen gaat niks veranderen aan de commercie die de zakken vult van de F1 en haar grootste bazen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 28 september 2011 om 13:55:
helemaal mee eens, maar omdat nu continu te roepen gaat niks veranderen aan de commercie die de zakken vult van de F1 en haar grootste bazen

haha die berichten over die dochter van bernie enzo :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2011 om 13:57:
haha die berichten over die dochter van bernie enzo

vertel? link?

Waarschuw beheerder
http://www.telegraaf.nl/prive/10504826/__Petra_koopt_villa_voor_hondjes__.html?sn=prive

http://www.driving-fun.com/2026/home/news/Bernie%E2%80%99s-dochter-koopt-duurste-huis-ter-wereld/Petra-Ecclestone-koopt-The-Manor-voor-150-miljoen-dollar.aspx

andere dochter

http://www.nieuwso.nl/lees-Tamara-Ecclestone-koopt-bad-voor-miljoen-euro-847202.html

zo zijn er wel meer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2011 om 13:57:
haha die berichten over die dochter van bernie enzo

Je hebt het over Ecclestone die op een paar procent na geen eigenaar van de Formule 1 meer is? Die arme man die in loondienst is van CVC? Die arme man die zijn grootste aandeel verkocht heeft?
Zijn dochters komen niks te kort, zijn exvrouw ook niet, maar het is totaal verdient hoe die man zijn geld binnengehaald heeft. Zonder hem was de Formule 1 al jaren geleden een stille dood gestorven.
Kijk maar naar de vetes tussen de teams. Nu poeslief met elkaar doen in de FOTA om meer rechten te krijgen, maar ondertussen wel zeiken als een team een geweldige uitvinding heeft als een hot blown diffuser of een dubbele diffuser. Om maar even twee recente voorbeelden te noemen. De teams hadden de Formule 1 kapot gemaakt als er niet meer geld was gekomen. Alleen ik ben zwaar voorstander van de reglementen van midden jaren 90 terug te halen. Brede lage auto's met meer mechanische dan aerodynamische grip, gewoon een T car paraat hebben voor een restart, 22.000 toeren, V10 motoren.. Maar ja, daarom ben ik geen beleidsbepaler bij de FIA ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op woensdag 28 september 2011 om 14:43:
Kijk maar naar de vetes tussen de teams. Nu poeslief met elkaar doen in de FOTA om meer rechten te krijgen, maar ondertussen wel zeiken als een team een geweldige uitvinding heeft als een hot blown diffuser of een dubbele diffuser. Om maar even twee recente voorbeelden te noemen.

hahaha ind misselijk gaan lopen doen omdat je zelf heb liggen slapen en de maas niet heb gezien
dat ook ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op woensdag 28 september 2011 om 14:43:
Alleen ik ben zwaar voorstander van de reglementen van midden jaren 90 terug te halen. Brede lage auto's met meer mechanische dan aerodynamische grip, gewoon een T car paraat hebben voor een restart, 22.000 toeren, V10 motoren.. Maar ja, daarom ben ik geen beleidsbepaler bij de

:kwijl:

Maar goed, is gezien zowel de milleu als economische isssue's die de maatschappij beheersen momenteel, niet meer te verantwoorden denk ik
Waarschuw beheerder
Geweldige tweet van Pirelli waarin ze even netjes aanstippen dat Vettel de eerste kampioen op Pirellis is sinds Fangio in '57..
Waarschuw beheerder
Leuk voor Vettel! Kobayashi ging goed de mist in, jammer! Perez reed dan weer een dijk van een race.

Afin, Webber 4de, degelijk. Meer kan ik er niet over zeggen.
Nu zal ie vast van Horner nog een overwinning mogen meepikken, buit is toch al binnen :rot:
Waarschuw beheerder
Wat is suzuka toch een heerlijk circuit vooral bocht 1 en de combinaties daarna :kwijl: mja terechte wereldkampioen hopelijk volgend jaar Hamilton in een red-bull mja dat zal wel niet gebeuren
Waarschuw beheerder
Wel beetje een jankmuiltje die Vettel...

Hopen dat Alonso nog 1 of 2 overwinningen kan pakken de komende races
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op maandag 10 oktober 2011 om 09:41:
Wel beetje een jankmuiltje die Vettel...

:LOL: Ja vast. De enige rijder van het veld naast Alonso die zichzelf tenminste durft te blijven. Iemand die we enkel gezien hebben in Montoya en Raikkonen in de recente geschiedenis. En iemand die lak aan de regels heeft..

Hij draaide mooi even een donutje namelijk ;)

http://youtu.be/Q4TV_966Drs
Waarschuw beheerder
Wat boeit mij die janknegert nou? Hij heeft dit seizoen gewoon bewezen waarom hij niet thuis hoort in de Formule 1. Persoonlijk heb ik 1 fout gemaakt in het beoordelen van Hamilton, en dat was dat in het begin van zijn carriere mij het een sympathieke en snelle coureur leek. Dat alles is nergens bij hem meer te vinden, het wordt gewoon echt tijd dat de FIA hem een keer voor 3 wedstrijden aan de kant houdt. Misschien dat hij dan wel alles weer op een rijtje heeft en hij gewoon weer onbevreest kan gaan racen. Iets wat Button zeker doet. Wat een geweldige rijder is Button in de laatste 3 jaren geworden zeg!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 10 oktober 2011 om 12:27:
emand die we enkel gezien hebben in Montoya en Raikkonen in de recente geschiedenis. En iemand die lak aan de regels heeft..

montoya was mijn held JWT :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 10 oktober 2011 om 12:27:
vast. De enige rijder van het veld naast Alonso die zichzelf tenminste durft te blijven.

Alonso lijkt mij nou niet bepaald iemand die gaat lopen grienen na het behalven van de wereldtitel.
Uitspraak van Fortuna op maandag 10 oktober 2011 om 12:53:
Iets wat Button zeker doet. Wat een geweldige rijder is Button in de laatste 3 jaren geworden zeg!

Mee eens, ook niet verwacht dat Button Hamilton zoek zou rijden. Heeft Hamilton volgens ook wel een knauw gegeven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op maandag 10 oktober 2011 om 13:25:
Alonso lijkt mij nou niet bepaald iemand die gaat lopen grienen na het behalven van de wereldtitel.

Wat is het probleem daarmee?

Uitspraak van Smiley © op maandag 10 oktober 2011 om 13:25:
Heeft Hamilton volgens ook wel een knauw gegeven.

Als Hamilton alles op een rijtje zou blijven houden, dan was er niks aan de hand geweest. Want hij kan ontzettend hard rijden. Alleen hij moet nu eens tot bezinning komen en dat laat hij al 5 wedstrijden na. Hoog tijd dat de FIA hem gewoon eens schorst.