Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 172000x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2011 om 10:45:
Was laatste keer dit seizoen dat Vettel het zo makkelijk had! let maar op..

:') Ik zie toch enige vorm van dominantie weer van Vettel.. Maar het kan aan mij liggen hoor:X
Waarschuw beheerder
haha idd fortuna.
Waarschuw beheerder
Ik ga echt huilen na Monaco. Dadelijk 6 races en nog immer 0 punten :lol:
Waarschuw beheerder
Mja, 4de op +40 seconden... Kan altijd slechter maar had er toch meer van verwacht vandaag :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op zondag 22 mei 2011 om 14:43:
Ik zie toch enige vorm van dominantie weer van Vettel.. Maar het kan aan mij liggen hoor

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2011 om 08:04:
zeg ik ook weer Fortuna wat te fuck lul ik je hebt gelijk gehad...

Uitspraak van Fortuna op dinsdag 10 mei 2011 om 11:34:
Ik zal opletten wanneer hij weer met 20 seconden voorsprong wint

:cry:

kwam die niet aan he, want

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2011 om 09:11:
Maar Spanje is spanje, als alonso vooraan staat gaat ie soort van kamikaze de eerste bocht in denk ik hoor

Meer door slechte start van Redbulls maar toch..
En dominantie van Vettel was al wel stukje minder, al was alles gecontroleerd..1 klein foutje en het was gebeurd geweest. Maar goed Vettel is zo in vorm dat ie geen foutjes maakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2011 om 07:57:
kwam die niet aan he, want

Alonso had een mooie start, maar iedereen wist dat hij niet op het podium zou eindigen. En het punt bij Vettel is, als hij vooraan rijdt na de eerste bocht dan is hij ook weg. Dan was Hamilton ook nooit zo dichtbij gebleven en had Vettel aan het einde gewoon een veilige marge gehad.
Hoe hij nu reed was knap. Erg berekenend en geen fouten maken. Hamilton wordt overigens al "the Bullfighter" genoemd op het paddock:')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 23 mei 2011 om 08:37:
En het punt bij Vettel is, als hij vooraan rijdt na de eerste bocht dan is hij ook weg. Dan was Hamilton ook nooit zo dichtbij gebleven en had Vettel aan het einde gewoon een veilige marge gehad.

weet ik...daarom geef ik je ook gelijk...met volle tegenzin vriend! ;)

Uitspraak van Fortuna op maandag 23 mei 2011 om 08:37:
"the Bullfighter"

:lol::cry:

Waarschuw beheerder
Normaal is Barcelona treurig saai maar was echt wel ok gisteren (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2011 om 08:43:
"the Bullfighter"

gehehehe :roflol: :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Costa ook weg bij Ferrari, kunnen ze bij Mercedes ook niet wat mensen weg schoppen, wat een baggerbak hebben die dit jaar ook weer gemaakt, gewoon nog langzamer en slechter dan vorig jaar.
Waarschuw beheerder
Kan Costa mooi naar Williams ;)
Waarschuw beheerder
het is rustig hier de dag na de kwalificatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toobjuh op zondag 29 mei 2011 om 08:29:
het is rustig hier de dag na de kwalificatie.

ja wat moet je er van zeggen, buitenom de crash van Perez een saaie welbekende kwalificatie :)

na een goede start kan je ervan uitgaan dat Vettel wint
Waarschuw beheerder
ja idd als de start helemaal goed gaat en de red bull hem niet in de steek laat zou hij hem binnen moeten halen.
maar perez vloog er hard af..

toch vind ik het wel klasse wat vettel op het moment neerzet.
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Safetycar... hopelijk brengt dit de spanning terug... ik hoop nog op spektakel (crashes dus :p )
Waarschuw beheerder
Jezus, mooi einde van de race gaat dit worden. Rondje of 5 de safety car op de baan.

Commentaar @ BBC weer prima in orde vandaag!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een race (L)
Zeer knap van Sutil dat hij alsnog 7e is geworde ! wat te denken van Maldonado als hij niet gecrashed zou zijn.
Verder mooie race van Button en Alonso en mister finger.
Waarschuw beheerder
Wat een teringhond met een kwaadaardig gezwel is die negert van een Hamilton ook. Als hij nu geen straf meer krijgt dan weet ik het ook niet. De hele wedstrijd is hij een goede klassering voor zichzelf al aan het verpesten en deze nukken heeft hij vaker. Wordt tijd dat hij geen reprimandes meer krijgt of lullige drive throughs maar gewoon eens geschorst wordt. Het ene jaar alles aan elkaar vast liegen en het andere jaar iedereen eraf willen beuken.

Enfin, even de realiteitszin weer onder ogen zien. Een race om door een ringetje te halen. Alleen jammer dat de rijders na zon rode vlag alsnog de banden mogen wisselen. Ik was benieuwd geweest of Vettel dus wel of niet het gered had op zijn bandjes.

Uitspraak van Caba op zondag 29 mei 2011 om 15:40:
Commentaar @ BBC weer prima in orde vandaag!

Lul niet zo dom. Ik heb in het midden van de race even naar de BBC gezapt tijdens een reclame op RTL. Alleen maar weer oog voor de Engelse rijders en McLaren. Verder geen enige zin van realiteit. Alleen maar Button Button en Button heb ik gehoord. Stelletje Engelse wankers.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat Hamilton in bescherming staat bij de FIA op een of andere manier.
Vergeet niet Jerez 2007 spandoeken met leuzen als zwarte horen niet in de F1, flesjes stenen die naar zn wagen werden gegooid e.d.
En hij is de mooiboii van de Formule 1, misschien moeten ze zijn handtasje of schoudertasje eens afnemen.

Verder compleet eens met je waardering over Hamilton :) heb hem nooit gemoeten en juich als hij de fout in gaat of crashed (like china in de grindbak 8) )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op zondag 29 mei 2011 om 16:32:
Enfin

:facepalm:

was echt vette race alleen moeten ze die hamilton idd eens naar het ziekenhuis sturen voor een hersencontrole. maar het leuke aan hamilton is dat hij voor de spanning zorgt :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Op naar de Indy500 !!!
Is overgens live te volgen op de site van Indy zelf :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2011 om 16:42:
:facepalm:

Wil je een spatie er tussen? O:)

Uitspraak van Jaapieee op zondag 29 mei 2011 om 16:41:
En hij is de mooiboii van de Formule 1, misschien moeten ze zijn handtasje of schoudertasje eens afnemen.

Nou, Schumacher is ook wel aardig op weg met zijn krokodillenlederen tasjes waar hij altijd mee aan komt wapperen en zijn ketting met een tand van weet ik welk dier.
Maar die diamanten oorbelletjes van Hamilton met zijn te foute vriendin zijn vele malen erger inderdaad:')

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2011 om 16:42:
het leuke aan hamilton is dat hij voor de spanning zorgt

En voor een aantal rijders de races verpest en dan zelf het hardste huilt wanneer Massa moet insturen om uberhaupt nog de bocht te kunnen halen. Ik trok eerst alles nog wel een beetje in twijfel toen in 2007 en 2008. "Ach hij is nieuw en jong, het zal wel goed komen." Maar nu.. nee.. die hond heeft Maldonado die zijn beste race ooit reed eraf geramd en mijn humeur tot diep onder het vriespunt laten dalen.
Waarschuw beheerder
Vond die restart beetje zinloos maar ach, Webber 4de, goed hersteld. Wéér de snelste raceronde maar wint ie niks mee.
Vettel weer foutloos, heeft teveel concurrentie die zit te klungelen (vandaag LH).

Denk dat alleen pech Vettel van die titel kan afhouden.

afin, hierna Canada, één van mn favorietjes :)
Waarschuw beheerder
tjah... op vettel staat geen maat dit seizoen... maar spektakel is er genoeg (Vorige week barcelona top 2 op 1 seconden van elkaar, deze editie top 3 in minder dan 2 seconden)
ow ja... aangezien ik een belg ben ben ik uiterst tevreden met de uitslag van D'ambrosio. 15e en weer een race uitgereden (in tegenstelling tot Glock)... ik hoop dat een aantal teams nu beseffen wat een talent dit is (beetje chauvinistisch wezen mag ook wel 8) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerxes op zondag 29 mei 2011 om 17:44:
ik hoop dat een aantal teams nu beseffen wat een talent dit is

Talent heeft hij, maar vind hem in de races nogal kleurloos rondrijden
Waarschuw beheerder
Dambrosio is wat mij betreft al beter dan Glock. Hij houdt hem goed bij of verslaat hem al. Het enige jammere is dat hij er om zijn geld zit. Dus als hij zich niet in de kijker rijdt dan is hij gezien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op zondag 29 mei 2011 om 17:46:
maar vind hem in de races nogal kleurloos rondrijden

tjah... als je achteraan altijd rijd is het nogal normaal datje dan kleurloos rijd :p Er moet gewoon voor een snellere auto/renstal gezorgd worden want bij de virgin renstal blijven is geen optie...zeker niet voor hem :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xerxes op zondag 29 mei 2011 om 18:25:
tjah... als je achteraan altijd rijd is het nogal normaal datje dan kleurloos rijd

Nee dat snap ik, maar een Kovalainen zie je wel gewoon rijden, maar kan ook zijn omdat hij Kovalainen is en enorm veel plezier heeft.

Overgens zie de arochantie van die achterlijke mooiboii :')
"Ik ben in zes races tijd al vijf keer bij de stewards geweest. Wat een grap", vertelde een zwaar gefrustreede Hamilton na de race aan de BBC. "Je kunt hier bijna niet inhalen dus je moet elke kans die je krijgt met beide handen aangrijpen. Ik was een stuk sneller dan Felipe, zag een gaatje en dook aan de binnenkant om hem in te halen. Hij stuurde echter heel vroeg in en probeerde hem nog te ontwijken door over de kerbs te gaan. Maar we raaakten elkaar en vervolgens ben ik natuurlijk weer degene die de straf krijgt. Typisch hoor. In de kwalificatie hield hij mij op en was ik uiteindelijk ook de persoon die bestraft werd."

Het wedstrijdleiding heeft ook nog een onderzoek ingesteld naar een botsing tussen Hamilton en Pastor Maldonado, in de eerste bocht bij de herstart. "Maldonado probeerde ik ook aan de binnenkant in te halen. In een poging om te voorkomen dat ik hem voorbij ging, stuurde hij vervolgende een wagenlengte te vroeg in. Hij reed gewoon tegen mij op. Dat is toch belachelijk. Echt ridicuul hoe sommige coureurs rijden." Op de vraag waarom de stewards dan steeds hem moeten hebben, antwoordde hij: "Misschien omdat ik zwart ben? Dat is iets wat Ali G. altijd roept. Ik heb echt geen idee. Als ik echt degene ben die fout zit, dan ben ik de eerste die dat toegeeft door gelijk mijn hand omhoog te steken. Dat was hier echter niet het geval.

bron F1racing.nl

Dat ze die vent eens keer hard aanpakken.
Bah bah wat een kots ventje zeg
Waarschuw beheerder
Ach hij is gewoon gefrustreerd dat hij geen kans meer maakt op een overwinning... 3 jaar geleden was ik euforisch toen hij Wereldkampioen werd (mede dankzij die mooie race in Brazilië... maar nu krijgt hij mijn respect niet meer... alleen al omdat hij denkt dat hij alles mag...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op zondag 29 mei 2011 om 16:49:
die hond heeft Maldonado die zijn beste race ooit reed eraf geramd en mijn humeur tot diep onder het vriespunt laten dalen.

haha hamilton kreeg totaal geen ruimte! het zou eerder andersom zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Genoten, altijd mooie races waarin alles verkeerd gaat voor Hamilton.

Stelletje Engelse wankers.

Vergeet hun Schumacher bashmomentjes ook niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerxes op zondag 29 mei 2011 om 18:25:
bij de virgin renstal blijven is geen optie...zeker niet voor hem

Zoals ik al zeg, hij is snel. Maar hij moet voor Glock blijven al wilt hij volgend jaar een zitje hebben. Want reeel gezien zit hij daar om zijn centen. Booth heeft ook al gezien dat hij snel is, want anders was hij om zijn betalingsproblemen al weg geweest. Maar omdat hij regelmatig sneller is dan Glock zit hij er nog.

Uitspraak van Jaapieee op zondag 29 mei 2011 om 18:34:
Overgens zie de arochantie van die achterlijke mooiboii

Mja, erg naief om jezelf zo op te stellen. Ik vind eigenlijk dat de eerst volgende keer dat hij zich misdraagt hij gewoon een schorsing moet krijgen. Denk maar na om je onbezonnen acties. Button had meerdere redenen om gefrustreerder te zijn dan Hamilton na de eerste ronden. Echter hij hield zijn hoofd koel en reed een superwedstrijd. Hamilton begon te janken en verloor de race gewoon door zijn eigen toedoen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2011 om 18:46:

Jouw mening, maar daar dachten de stewards anders over dus.

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2011 om 18:52:
Vergeet hun Schumacher bashmomentjes ook niet.

Ach al haalt hij nog 8 wereldtitels dan is Hamilton altijd nog beter en Button een goede tweede. Althans volgens de BBC wankers dan.

Uitspraak van Jaapieee op zondag 29 mei 2011 om 18:52:
http://www.vipbox.tv/watch/33300/1/the-95th-indianapolis-500---500-laps-%5Bthe-race%5D.html indy500 livestream
Edit:
http://www.streamsportlive.com/abc/betere link

Wat een dramatisch einde voor Hildebrand:(
Was een mooie stunt geweest!

Waarschuw beheerder
Wat een vette race!

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2011 om 18:46:

:lol: Zo kan iedereen wel iedereen zichzelf er wel tussen drukken..wat hier al gezegd wordt Hamilton jankkind weer, hij weet ook altijd niet hoe snel die op de radio kan klagen. Massa zich ook weer van zijn beste kant laten zien :frusty:

Jammer van de restart, trouwens vies geluk dat de hele top 3 daar goed doorheen kwam..had nog wel willen weten hoe dat was afgelopen met Vettel, Alonso en Button met de bandjes.

Waarschuw beheerder
Een race om door een ringetje te halen. Alleen jammer dat de rijders na zon rode vlag alsnog de banden mogen wisselen. Ik was benieuwd geweest of Vettel dus wel of niet het gered had op zijn bandjes

Echt een rare regel dat je banden mag wisselen en de gehele auto van Hamiton aangepast mocht worden :vaag:
Had nog spannend kunnen worden. Zag Alonso (y) nog wel een actie uithalen...nu was het een optoch gvd!

Uitspraak van Fortuna op maandag 30 mei 2011 om 07:29:
Hamilton begon te janken en verloor de race gewoon door zijn eigen toedoen.

Eensch :yes: Door frustratie slechte race...

Verder genoten van deze Monaco :respect:
Waarschuw beheerder
heb ook genoten van de race gister:).
wel was ik benieuwd of vettel die 6 ronden nog gehaald had met zijn banden.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien omdat ik zwart ben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2011 om 13:15:
Verder genoten van deze Monaco :respect:

formule 1 is er sowiso erg op vooruit gegaan om naar te kijken, veel meer inhaal acties en niet alleen in de kop van het veld :)

behalve monaco, maar deze race heeft weer iets anders magisch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2011 om 22:29:
, veel meer inhaal acties en niet alleen in de kop

Ik vind het inhalen te makkelijk geworden eerlijk gezegd, ze drukken het knopje in hup DRS activated, ze drukken nog een knopje in hup daar is Kers.
Maar het is wel allemaal leuker :)
Alleen mag Olav Mol nu wel opdonderen, wordt schijt ziek van zijn commentaar tegen Maldonado
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 31 mei 2011 om 19:14:
wordt schijt ziek van zijn commentaar tegen Maldonado

Hehe, had hem toevallig na Spanje maar eens getwittert naar Mol dat de man best rijden kan, anders word je geen GP2 kampioen. En warempel, afgelopen race was de man wat coulanter ten opzichte van onze Pastor8)
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
wordt schijt ziek van zijn commentaar tegen Maldonado

Uitspraak van Fortuna op dinsdag 31 mei 2011 om 22:17:
anders word je geen GP2 kampioen.

Kampioen ok. :yes: Maar daar heeft hij wel vier jaar over moeten doen en daarnaast moest hij daar een behoorlijk zak met geld voor inleveren.
Talent is helaas toch niet meer genoeg om een plaats in de F1 'af te dwingen'. Ben benieuwd of hij volgende jaar nog steeds bij Williams rijd of dat er een ander goudhaantje zich bij ome Frank meld. ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arno op dinsdag 7 juni 2011 om 22:10:
Maar daar heeft hij wel vier jaar over moeten doen

En elk jaar races gewonnen en podiums gescoord.. Ik bedoel je kunt wel zeggen dat hij een paydriver is, maar de laatste 2 races heeft hij Barrichello zowel in kwalificatie als de race verslagen (even zijn uitval in Monaco niet meegerekend)
Dan kun je echt wel rijden, en dan mag je wat mij betreft het woord Paydriver wel gebruiken. Maar gebruik het wel met enige waarde want Maldonado is echt zo slecht nog niet. Hulkenberg deed er ruim een half seizoen over voordat hij eerst echt duidelijk sneller was dan Barrichello, en dat was niet eens blijvend.

Uitspraak van DJ Arno op dinsdag 7 juni 2011 om 22:10:
of dat er een ander goudhaantje zich bij ome Frank meld.

Ik ga er wel vanuit dat Hulkenberg nog eens terug komt, al is het alleen maar omdat Weber de schuldige is geweest waardoor hij het veld bij Williams moest ruimen. Nu hij zijn manager aan de kant geschoven heeft kan hij zonder problemen terugkomen. Barrichello zal het veld ruimen gok ik zo. Alleen nog geen geruchten mogen opvangen op diverse Williams fora;)
Wel het gerucht dat Williams Chris Dyer een contract wilt bieden voordat hij besluit naar de Australian V8's te gaan.
Waarschuw beheerder
Alleen mag Olav Mol nu wel opdonderen, wordt schijt ziek van zijn commentaar tegen Maldonado

Inderdaad. Ook een kneus eerste klas die Olav Mol :/

Waarschuw beheerder
Is er eendere goede dan?

Kalf met zn overslaande stem :no:

Waarschuw beheerder
Mol brengt toch altijd wat gezelligheid, of hij er in zn enthousiasme af en toe naast zit kan ik wel hebben....
Tijdens reclame ga ik wel eens naar de belgen maar ken begrafenissen waar het gezelliger klonk :/ beste alternatief is Engels maar die zien maar een paar auto's rijden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2011 om 13:54:
Mol brengt toch altijd wat gezelligheid, of hij er in zn enthousiasme af en toe naast zit kan ik wel hebben....
Tijdens reclame ga ik wel eens naar de belgen maar ken begrafenissen waar het gezelliger klonk beste alternatief is Engels maar die zien maar een paar auto's rijden...

Tadaaaaa.. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op woensdag 8 juni 2011 om 13:03:
Onderbouw het eens

Van een verslaggever verwacht ik feiten. Een mening tussendoor kan, maar niet continue. Olav Mol heeft overal wel een mening over en weet dat naar mijn mening te overenthousiast te ventileren. Mij boeit het niet of Olav Mol het een boeiende GP vind of dat ie Maldonado een kneus vind.

Verder vind ik het bloedirritant dat ie elke GP weer minimaal 1x per uitzending gaat lopen uitleggen wat DRS is.

Kijk liever naar de Belgen, of zoals MVP aangeeft naar Allard Kalff. Dakar uitzendingen zijn altijd goed te doen van hem.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op woensdag 8 juni 2011 om 16:49:
Van een verslaggever verwacht ik feiten

Als er iemand met feiten en nieuws tijdens een race komt is het Mol wel, en niet die graftakken van de Belg of de BBC.

Een mening tussendoor kan, maar niet continue

Hmm, ik denk toch echt dat je al met een vooroordelend oor naar Mol luistert en daarmee dus geen objectieve mening kan vormen. Want deze beargumentatie slaat echt als een kut op een drumstel.

Verder vind ik het bloedirritant dat ie elke GP weer minimaal 1x per uitzending gaat lopen uitleggen wat DRS is.

Ok, voor jij als "gevorderde kijker" mag het niet boeiend zijn. Maar het moet ook begrijpbaar zijn voor de nono's. En Daarom vind ik het juist goed dat Mol zoveel mogelijk dingen probeert uit te leggen.
Maargoed, jij hebt liever een Kalff.. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op woensdag 8 juni 2011 om 18:07:
Hmm, ik denk toch echt dat je al met een vooroordelend oor naar Mol luistert en daarmee dus geen objectieve mening kan vormen

Deels misschien wel waar :lol: Maar dat kan uiteraard ook voor jou tellen ;)

Heb het gewoon niet op Olav Mol, misschien onterecht. Maar jij zult ook vast eens hebben dat je iemand gewoon niet moet.

Anyway, ben benieuwd naar de aankomende GP. Hopen dat Ferrari eens wat gaat klaarmaken in de vorm van een overwinning