Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 172479x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Niet perse als alle teams instemmen met een naamsverandering. Dan is het geen probleem. En ik denk dat niemand van de andere teams zit te wachten op een naamdispuut. Hooguit Virgin en HRT zullen protest aantekenen. Waarbij ik denk dat Branson wel een heer is en uit respect geen heisa zal trappen. Hij wordt sowieso wel stewardess op een vlucht van Air Asia deze maand :')

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
Gaat meteen weer lekker bij ferrari :(
Maar beter nu die problemen hebben. Hoop dat het mee valt.

Die force india gaat volgens mij best rap. Ja, is pas eerste test. Maar toch.

Erg benieuwd hoe de banden worden uiteindelijk.
Zouden er echt 2 stops moeten worden gemaakt?
Zou vet zijn als je dan met zeer zuinig rijden, je banden zo kunt besparen, dat je 1 stop kunt doen. Zodat je verschillende strategiën gaat zien.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op woensdag 2 februari 2011 om 19:23:
- Pirelli heeft een zwaar probleem. De banden zijn zeer inconsistent en zijn na 10 rondjes al eigenlijk op. Er zijn vergelijkingen gemaakt en het lijkt er op dat de banden zon 40% minder constant zijn als de Bridgestones. Wie suggereerde hier dat Pirelli de banden zelf wel kon maken zonder hulp van Bridgestone?

Ach gaan we de boel weer omdraaien, meneer die zelf hier maanden lang verkondigde dat Bridgestone Pirelli wel zou helpen. Wat natuurlijk al lachwekkend is, en verder heb ik nooit gezegd dat de band een topper zou zijn. Pirelli heeft zelf al aangegeven dat ze de F1 spannender willen maken met meer pitstops, en je weet zelf allemaal wel hoe die verhalen gaan als de eerste race begint blijkt het altijd reuze mee te vallen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 februari 2011 om 12:05:
Ach gaan we de boel weer omdraaien

:lol: Niet zo happen. Wilde alleen kijken of je nog leefde;)
Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=576 cacheid=00119dc7002f21d1ed8c1ac71a02bd6e14]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2011/02/mclamp246_studio_34.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
De MP4-26 ziet er geweldig uit L vormige side-pods en dergelijke, aparte air-intakes, en een behoorlijk wheelbase zo te zien.

Ik vond de launch van de MP4-26 wel de meest bizarre die ik gezien heb tot nu toe, leuk maar bizar :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..M@us.. op vrijdag 4 februari 2011 om 14:54:
De MP4-26 ziet er geweldig ui

:jaja: ziet er erg strak uit..mooiste tot nu toe wat mij betreft.is nu redbull de enige nog met die haaievin btw?

[img width=800 height=533]http://bin.ilsemedia.nl/m/m1fywj7np5sk_f1l.jpg[/img]
:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Gele helm, geel banden logo, het enigste wat ontbreekt is nog een vangrail in het geel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 februari 2011 om 15:27:
Gele helm, geel banden logo, het enigste wat ontbreekt is nog een vangrail in het geel.

:lol: godver...voor welk team ben je dit seizoen dan weer? opa schumi moet het doen voor jou of wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 februari 2011 om 15:16:
mooiste tot nu toe wat mij betreft

Niet :')
Meen je dat echt?

[img width=716 height=512 cacheid=00119e6c002f228378f1f3b71a02bd8557]http://img819.imageshack.us/img819/234/mp426sidepods.jpg[/img]

Ik heb er geen woorden voor. Arme McLarenfans :lol:

Waarschuw beheerder
Idd. Haha.
Eigenlijk is alles lelijk aan die auto. Helemaal zo van voren.
Maar misschien werkt het wel. Ze hebben hem waarschijnlijk niet zomaar zo gemaakt.
Die neus ook. Hehe. Net een lul die ze weer achter in een ferrari willen rammen als die weer op rood licht staat te wachten. Word weer oppassen dus :p
Waarschuw beheerder
ROME - Robert Kubica is zondag ernstig gewond geraakt. Dat meldt het Italiaanse persbureau ANSA. De 26-jarige Poolse Formule 1-coureur van Lotus Renault crashte toen hij met zijn Skoda Fabia op weg was naar de start van de Rally van Andora, in de buurt van Genua. Kubica zou aan die wedstrijd meedoen.

AFP Kubica sloeg met zijn auto, die op volle snelheid lag, tegen de muur van een kerk. Hij is met een helikopter overgebracht naar een ziekenhuis

update: maybe einde carriere; moet waarschijnlijk een hand missen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:(
Waarschuw beheerder
Vreselijk, vreselijk nieuws dit! Om 16.30 vind er een persconferentie plaats. Zijn arm is op meerdere plaatsen verbrijzeld, wat inderdaad als gevolg kan hebben dat zijn arm moet worden geamputeerd!
Ik ben al de hele dag in shock van dit nieuws......Kubica is altijd al een favoriet van mij geweest! Zwaar balen dit! :(

Waarschuw beheerder
kubica :( hoop zo dat het redelijk goed met hem komt
maar hele gecompliseerde breuken komen nooit meer helemaal goed , dus ik denk dat de kans heel groot is dat we hem niet meer terug zien in de formula 1

Waarschuw beheerder
Bepaald idd wel een beetje de sfeer vandaag.
:(

Edit: dat amputeren schijnt niet te hoeven gelukkig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Als ik de auto dan zo zie lijkt het wel mee te vallen. Maargoed, het is reeel dat hij de eerste race sowieso niet zal rijden. De vraag is nu dus, naast of Kubica volledig zal herstellen, wie zijn zitje overneemt. Tung, Grosjean of Senna?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op zondag 6 februari 2011 om 16:45:
De vraag is nu dus, naast of Kubica volledig zal herstellen, wie zijn zitje overneemt. Tung, Grosjean of Senna?

Wat ik zelf zou beslissen is om Heidfeld als nog binnen te halen, die brengt zijn wagen 9 van de 10 keer in 1 stuk thuis + de nodige puntjes, okee hij rijdt afentoe kleurloos, maar het team bouwen op Petrov/Tung/Senna/Petrov, nou nee.

Maar goed, das mijn mening:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben van mening dat ze Heidfeld moeten nemen :)
Die jongen weet wat rijden, en hij verdiend het om zijn eerste GP nu eens te winnen.

Maar wat een klote crash van Kubica :(
Is verder ook nog niks bekend, om 20:00 zou er meer info komen is er niet en om 16:30 een pers conferentie was er ook niet.
Denk dat het toch wel serieus is hopen dat hij er weer boven op komt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Kubica, gaat een moeilijk verhaal worden als je dat zo leest. Trouwens ook echt ongelooflijk dat hij hier toestemming voor heeft van Renault.
En Heidfeld als vervanger van Kubica? Lijkt me bet dat ze Kimi halen ipv die grijze muis, die amper vooruit te branden is.

-One year in the best possible prognose.
-Impossible to tell if it heals completly.
-Concerns about the nerve system in the long term.
-Vasculair concerns in the short term.
-May require more surgery the coming week.
-Several bones, tendons, nerves broken, cut.

And that is just the hand. No, he says the entire forearm.

Apparently his leg is also in very bad condition. He is being operated right now (according to polish tv station).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Deze foto laat goed zien hoe onwijs veel 'geluk' Kubica heeft gehad! Paar cm de andere kant en het was fataal. Man, wat ga ik Kubica missen dit seizoen! Hopelijk keert hij ooit nog terug in een winnen de auto.

[img width=800 height=533 cacheid=00119f12002f2351f8b5a8371a02bd97f8]http://www.gry-online.pl/Galeria/Forum/2/350348059.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..M@us.. op vrijdag 4 februari 2011 om 14:54:
De MP4-26 ziet er geweldig

:yes: Die kleurstelling blijft daarnaast ook gewoon erg fraai.

Triest van Kubica
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 februari 2011 om 22:12:
Trouwens ook echt ongelooflijk dat hij hier toestemming voor heeft van Renault

Tja, die gasten doen toch ook mee aan de Race of Champions, div. karttoernooien etc? Dus zie niet in waarom Renault dit had moeten verbieden.

Maar als ik het zo lees is het seizoen voor Kubica al over voordat het begonnen is :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op zaterdag 5 februari 2011 om 21:29:
Niet
Meen je dat echt?

Ja meen ik echt...op je 32bit pockeline gripz plaatje met perspectief vanaf de neus ziet het er inderdaad niet uit nee..
op deze vind ik echt superstrak en slank, ook de hoogopstaande neus en extra air intake boven op is strak en ik kan dit redelijk subjectief zeggen aangezien ik voor Ferrari ben ;)
maar zoals hier vind het echt wel mooi uitzien..

[img width=800 height=533]http://bin.ilsemedia.nl/m/m1fywj8nqosv_f1l.jpg[/img]

[img width=800 height=533]http://bin.ilsemedia.nl/m/m1fywj3n3gsg_f1l.jpg[/img]

Uitspraak van NutteFrenkie op maandag 7 februari 2011 om 00:58:
Deze foto laat goed zien hoe onwijs veel 'geluk' Kubica heeft gehad! Paar cm de andere kant en het was fataal. Man, wat ga ik Kubica missen dit seizoen! Hopelijk keert hij ooit nog terug in een winnen de auto.

:( Pfff dat beste klapper geweest...groot verlies voor f1!!
Waarschuw beheerder
Wat een crash van Kubica, F1 verliest daarmee wel een geweldige coureur (tot dat hij weer kan rijden).
Had graag gezien hoever hij dit jaar zou kunnen komen met de nieuwe R31
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..M@us.. op maandag 7 februari 2011 om 08:53:
Wat een crash van Kubica, F1 verliest daarmee wel een geweldige coureur (tot dat hij weer kan rijden).

Ik denk dat de carriere van Kubica helaas wel eens voorbij kan zijn. Zoveel schade aan je arm en hand. Bij ieder ander hadden ze hem geamputeerd. 7,5 uur nodig geweest om dat te voorkomen.

Zelfs als hij die hand ooit weer kan gebruiken dan moet je nog maar afwachten of die hand het formule 1 geweld aankan.

wel enorm triest.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Smiley © op maandag 7 februari 2011 om 07:49:
Tja, die gasten doen toch ook mee aan de Race of Champions, div. karttoernooien etc? Dus zie niet in waarom Renault dit had moeten verbieden.

Maar als ik het zo lees is het seizoen voor Kubica al over voordat het begonnen is :/

Wat een vergelijking een off-road rally race gaan vergelijken met de Race of Champions :lol:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 februari 2011 om 12:29:
Wat een vergelijking een off-road rally race gaan vergelijken met de Race of Champions

Wat ik bedoel te zeggen is dat die gasten allerlei activiteiten ondernmen waarbij ze geblesseerd kunnen raken, als antwoord op de opmerking of Renault toestemming heeft gegeven voor het rijden van deze rally. Die gasten van Ferrari gaan toch ook jaarlijks skien etc.

En ja ik snap ook wel dat de race of champions geen rally is :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tja zo kan ik nog wel 100 voorbeelden opnoemen wat ze wel mogen, het gaat erom dat je als team amateuristisch bezig bent als jij je coureurs dit soort dingen laat doen.
Waarschuw beheerder
Snap ook niet dat ze hem lieten rijden vlak voor het seizoen :/ afin, an accident waiting to happen misschien...

[img width=1024 height=545 cacheid=00119f2c002f23799ab15c401a02bd9e41]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2011/02/virgmvr.jpg[/img]

de nieuwe Virgin
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jammer dat ze die grapics eraf hebben gehaald, wel een mooie wagen, hopelijk is tie sneller dan vorig jaar.

[img width=470 height=835 cacheid=00119f2e002f237bd7f67c2d1a02bd9e68]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2011/02/virgmvr17-470x835.jpg[/img]

een foto van de uitlaten (onder de achtervleugel)

Waarschuw beheerder
donateur
Kubica kan zijn vingers alweer bewegen, dus dan zal het allemaal nog wel meevallen. Boullier verwacht zelfs dat die dit seizoen nog terug is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 februari 2011 om 15:17:
Kubica kan zijn vingers alweer bewegen

goed nieuws :) vooral ook voor zijn vrouw natuurlijk..

Waarschuw beheerder
Zou mooi zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 februari 2011 om 15:47:
vooral ook voor zijn vrouw natuurlijk..

:lol: Sorry hij is gewoon te droog om niet te lachen:')

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 februari 2011 om 13:05:
het gaat erom dat je als team amateuristisch bezig bent als jij je coureurs dit soort dingen laat doen

Jup

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 februari 2011 om 15:17:
Boullier verwacht zelfs dat die dit seizoen nog terug is.

Ik snap alleen niet waarom je een derde rijder aanneemt en dan als 1 rijder geblesseerd raakt alsnog maar even de la Rosa en Heidfeld weer oproept om te onderhandelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 februari 2011 om 15:47:
vooral ook voor zijn vrouw natuurlijk..

:lol: die heeft anders ook weinig meer te genieten :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 februari 2011 om 13:05:
het gaat erom dat je als team amateuristisch bezig bent als jij je coureurs dit soort dingen laat doen.

heeft dit niks te maken met sponsors ofzo?
dat hij voor een bepaalde sponsor mee moest rijden voor die wedstrijd omdat het een mooi iets is dat een formule 1 rijder mee doet.

anders is het idd stom van het team maar denk niet dat ze hem zomaar ff laten rijden eerlijk gezegt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toobjuh op maandag 7 februari 2011 om 22:34:
dat hij voor een bepaalde sponsor mee moest rijden voor die wedstrijd omdat het een mooi iets is dat een formule 1 rijder mee doet.

Nee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toobjuh op maandag 7 februari 2011 om 22:34:
denk niet dat ze hem zomaar ff laten rijden eerlijk gezegt.

Renault/Lotus heeft al eerder hier tegen gemopperd. Daarom vond ik het ook zo vreemd dat hij off season wel mee mocht doen met een rally. Amateuristisch eigenlijk, en je kunt het Kubica niet verwijten. Hij is een racer en wilt scheuren met een auto. Ongeacht in welke klasse. Renault had beter moeten weten in mijn ogen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op dinsdag 8 februari 2011 om 07:19:
Renault/Lotus heeft al eerder hier tegen gemopperd. Daarom vond ik het ook zo vreemd dat hij off season wel mee mocht doen met een rally. Amateuristisch eigenlijk, en je kunt het Kubica niet verwijten. Hij is een racer en wilt scheuren met een auto. Ongeacht in welke klasse. Renault had beter moeten weten in mijn ogen.

Even voor de goede orde: Jij vind wel dat die gasten van Ferrari lekker moeten gaan skien jaarlijks? Wat als er eentje zijn been breekt, dan is dat ook amateuristisch?

Snap ook wel dat het niet handig is van Renault, maar anderzijds: Hoe groot is de kans op een crash als deze nou helemaal?

Feitelijk kan je dan alles wel gaan verbieden waarbij een kans op blessures is (zie Webber op de mountainbike)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de nieuwe Hispania, de lelijkste tot nu toe imho

[img width=1024 height=579 cacheid=00119f80002f23f04c04e3eb1a02bdae44]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2011/01/hrt_f111.jpg[/img]

en Virgin Racing is vanaf dit seizoen blijkbaar een Russisch team
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op dinsdag 8 februari 2011 om 11:56:
de nieuwe Hispania

Ben er ook niet echt kapot van moet ik zeggen.

Lekker veel sponsoring ook weer maar niet heus

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind hem best vet eigenlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Smiley © op dinsdag 8 februari 2011 om 07:59:
Even voor de goede orde: Jij vind wel dat die gasten van Ferrari lekker moeten gaan skien jaarlijks? Wat als er eentje zijn been breekt, dan is dat ook amateuristisch?

Snap ook wel dat het niet handig is van Renault, maar anderzijds: Hoe groot is de kans op een crash als deze nou helemaal?

Feitelijk kan je dan alles wel gaan verbieden waarbij een kans op blessures is (zie Webber op de mountainbike)

Volgens mij hebben ze Webber ook 'vriendelijk' verzocht om dit niet weer te doen, daarom vertelde die het pas naar het seizoen.
En Ferrari organiseert dat ski-event toch? Dus dan is het ook hun verantwoording. Maar Kubica had voor hetzelfde geld zijn carrière kunnen verneuken, omdat Renault hem als een vriendendienst heeft uitgeleend. En het gaat er meer om wat het risico factor is, en in de Rally sport lijkt me die vrij hoog.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op dinsdag 8 februari 2011 om 11:56:
de nieuwe Hispania, de lelijkste tot nu toe imho

livery is nog best mooi..rest zie er niet echt uit!

[img width=800 height=533]http://bin.ilsemedia.nl/m/m1fywu4n7ttr_f1l.jpg[/img]
die neus is echt lelijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 februari 2011 om 13:56:
die neus is echt lelijk..

Net alsof ie flink op z'n neus gemept is ja :lol:
Waarschuw beheerder
en hier de nieuwe Force India

[img width=809 height=540 cacheid=00119f97002f24047a84b8691a02bdb147]http://photos.gpupdate.net/large/169656.jpg[/img]
[img width=809 height=548 cacheid=00119f98002f240a3d24c2b91a02bdb147]http://photos.gpupdate.net/large/169655.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
De HRT vind ik best vet. Gewaagde neus ook, mooie originele livery.
Force India mag wat mij betreft ondertussen als laatste gaan finishen. Totaal geen innovatie, geen inspiratie en niks origineels meer aan. De livery en de wagen zijn gewoon weer bijna dezelfde als in 2010.

Waarschuw beheerder
Idd. Maar toch is ie wel snel denk ik. Eerste tests waren wel ok voor ze. Het is ook gewoon een halve mclaren.
En drank reclame kan dus nog gewoon?

Vind die hrt ook best wel tof. Alleen zal de livery nog wel flink veranderen denk ik. als ze nog wat sponsors vinden.
Neus idd erg apart. Maar zie liever dit, dan zo'n neus als de force india of mclaren. Dat vind ik er zo lomp uitzien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op dinsdag 8 februari 2011 om 07:59:

Ik denk dat Zompie en ik weer eens op een lijn zitten :/
Er zit een levensgroot verschil tussen meedoen aan een rally of (water)skieeen of iets dergelijks;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 februari 2011 om 20:15:
En drank reclame kan dus nog gewoon?

Heeft het altijd al. Alleen wel leuk, bijna alleen maar bedrijven van Mallya staan op de wagen van Force India:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wagen van HRT ziet er mooi uit benieuwd of ze dit jaar beter kunnen presteren maar ben er bang voor met Karthikeyan achter het stuur, en nog een rijder die minimaal 10miljoen binnen brengt.

Hoop zo dat Sutil eindelijk zijn eerste overwinning pakt (L)

Waarschuw beheerder
Ik zou dan niet te hard hopen :)