Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 172816x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op donderdag 9 september 2010 om 18:25:
Voor welk incident?

Monaco 2006, wie heeft er 100% bewijs dat hij dat expres deed? Juist niemand, maar hij kreeg wel een straf.
En nu krijgt Ferrari geen straf omdat er geen bewijs is, lachwekkend en zielig maar ja wie had wat anders verwacht van de franse Hitler.
Hoeveel duidelijker wil je een teamorder hebben, en eerst een ton boete geven en nu weten ze het niet meer.

Alleen die arrogantie al van die Alonso, laat die man eerst een keer een goede race gaan rijden waar iemand hem niet laat winnen of waarin iemand voor hem crasht.
Het zit hem de laatste jaren ook niet mee, eerst verslagen worden door een rookie, daarna huilend naar Renault gaan, Piquet laten opdraven om een race te winnen, nu weer teamorders nodig om te winnen begint echt een beetje zielig te worden.

Maarja hij liet zich in SPA weer van zijn beste kant zien!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 september 2010 om 23:05:
Monaco 2006

Ok:)

laat die man eerst een keer een goede race gaan rijden waar iemand hem niet laat winnen of waarin iemand voor hem crasht.

Hoeveel wil je dat ik er opnoem 8)

Het zit hem de laatste jaren ook niet mee, eerst verslagen worden door een rookie, daarna huilend naar Renault gaan, Piquet laten opdraven om een race te winnen, nu weer teamorders nodig om te winnen begint echt een beetje zielig te worden.

Relativeren is duidelijk je sterkste punt 8)

Hoeveel duidelijker wil je een teamorder hebben, en eerst een ton boete geven en nu weten ze het niet meer.

Verschilletje. De Stewards of the meeting hebben die boete uitgedeeld. Niet het WMSC. Die laatsten hebben de uitspraak gedaan deze week.
Waarschuw beheerder
je kan het verdedigen wat je wil. maar het was gewoon een teamorder. het was te horen op de board radio aarna kon je op de telemetrie die ze op tv laten zien dat massa bij hetuitkomen van de bocht slechts half gas gaf, en daarna hoor je weer de boordradio die zegt : sorry.

nou als dat nog geen teamorder is..

om nog maar te zwijgen voor het feit dat die arrogante alonso daarvoor nog over de boordradio aan het huilen was dat ie niet voorbij massa kwam.

hoe zielig ben je dan zeg. dat je een fractie per ronde sneller bent wil nog niet zeggen dat je er voorbij kan. racen heet dat. maar goed , daar weet alonso niks van.. die moet alleen in de watten gelegd worden en er moet vrijbaan gemaakt worden voor em anders heeft ie stress de arrogante zak.

ik was altijd groot ferrari fan, maar dat is wel overgegaan dit seizoen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pixxure op vrijdag 10 september 2010 om 10:37:
je kan het verdedigen wat je wil.

Ik verdedig het niet. Ook ik vind het belachelijk dat Ferrari Massa zo laat vallen. Want toen Raikkonen zich weer eens van de sterkste kanten liet zien, zuipen, sletten, kortom alles behalve een auto ontwikkelen, was daar wel Massa die ervoor zorgde dat hij genoeg testkilometers maakte om toch nog goed voor de dag te komen. Het succes van 2007 en 2008 was echt te danken aan Massa. En nu hem zo laten vallen voor een betere rijder, want Alonso is 2 maten beter dan Massa ooit was of zal zijn, vind ik ronduit misselijk.
Maar het feit is dat Ferrari nooit veroordeeld kon worden voor teamorders. Want als men Ferrari had terechtgesteld was Ferrari in beroep gegaan omdat er geen enkel juridisch en aanknopend bewijs was. Als de FIA dat had verloren dan had de FIA een groter blauwtje gelopen dan nu. Dus mja, jammer maar helaas.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pixxure op vrijdag 10 september 2010 om 10:37:
ik was altijd groot ferrari fan, maar dat is wel overgegaan dit seizoen

Join the club.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 september 2010 om 18:16:
Join the club.

Bij Pixxie valt het niet op. Maar ik ben te lui om een post van 2 jaar geleden van jou op te zoeken:P
Maar jij bent echt omgeslagen :lol:

Williams fan geworden ondertussen:P?

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoop dat Webber kampioen wordt dit jaar, en Schumi volg ik ook nog op de voet.
Waarschuw beheerder
Hoe anti Schumacher ik was, hoe pro Schumacher ik geworden ben:)
En Webber, ik minachtte hem na zijn Williams tijd, maar hij is sterk gegroeid de laatste 3 seizoenen in zowel persoon als coureur.
Het zou zonde zijn als jankiejank Hamilton ermee vandoor gaat. Het wordt tijd dat Vettel in dienst van Webber gaat rijden.
Waarschuw beheerder
Williams(L)

Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 30 augustus 2010 om 20:55:
Ik zat 100 meter verderop lekker dichtbij de vreettentjes en de WC

wc was het bos voor mij haha:lol:

Frites belgische zure mayo 6 euro :/
Waarschuw beheerder
ben naar barcalona geweest was echt top goeie camping en goeie sfeer
alleen wel een tyfus eind rijden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 september 2010 om 15:05:
https://partyflock.nl/topic/1102003:Hamilton_flikkert_er_al_uit_in_de_eerste_ronde_in_Monza.html

Ja dus?

Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 12 september 2010 om 15:01:
lekker gepitst van Alonso & Ferrari

Alonso:respect:
Waarschuw beheerder
Ow en Hulkenberg natuurlijk ook een baasje deze race door een goede start B)
Waarschuw beheerder
rtl7 :dood:

voor de 100ste keer kenker reclame met nog 8 minuten te gaan ofzo, na de finish nog maar eens reclame :/
je kan beter op de belg kijken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 12 september 2010 om 15:11:
je kan beter op de belg kijken

Niet klagen. RTL heeft Mol, dat is de enige reden waarom ik RTL kijk:)
De voorbeschouwing bij de BBC is natuurlijk geweldig, maar het commentaar is echt eentonig en ontzettend slaapverwekkend. Kun je beter Mol hebben die door zijn enthousiasme af en toe eens de fout in schiet.
Waarschuw beheerder
donateur
FORZA FERRARI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgen goed gemutst naar het werk in Ferrari teamshirt :cheer:

Ik kijk ook RTL om Mol, zap meestal naar BBC maar die zijn te pro-Engels en als os pap mee kijkt is het op de belg of naar de duitser.
Waarschuw beheerder
Brutale vlegel, die Hulkenberg. Afin, schade kunnen beperken met een 6de plek :)
Ging sowieso moeilijke race worden dus toch blij dat Webber weer eerste staat. Nu hopen op wat vuurwerk komende races (én dure fouten van de concurrentie B) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op zondag 12 september 2010 om 15:44:
Brutale vlegel, die Hulkenberg

8) Held! Hij heeft zich het tweede deel van het seizoen echt bizar goed kunnen ontwikkelen. Net zoals hij in de afgelopen jaren in de Euroseries en de GP2 ook heeft laten zien. Hij wordt echt een grote:jaja:

blij dat Webber weer eerste staat

En hij blijft ook eerste vanaf nu. We krijgen Singapore en Suzuka. Traditioneel gezien banen waar een perfect afgestelde auto het beter doet dan een auto met rauwe kracht zoals in Duitsland, Belgie en Italie wenselijk is. Dus we zien Red Bull zeker deze races weer op het podium. En nogmaals, Vettel rijdt echt wel in dienst van Webber vanaf nu. Een Turkije revival kan Red Bull niet veroorloven:)

Waarschuw beheerder

Auw!
Waarschuw beheerder
Autsj

Waarschuw beheerder
das niet fijn
Waarschuw beheerder
Brutale vlegel, die Hulkenberg

Zeg dat.!
Daarnaast ontdekt dat auto rijden na F1 race risicovol kan zijn..
Toch met me Ford een Mercedes het nakijken kunnen geven..:D Even voelde ik me
Niko in zijn Cosworth..

Nu weer terug op aarde met beide benen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimale Mip op zondag 12 september 2010 om 17:53:
Daarnaast ontdekt dat auto rijden na F1 race risicovol kan zijn..
Toch met me Ford een Mercedes het nakijken kunnen geven..

Wil je een standbeeld?

Waarschuw beheerder
donateur
Race om weer van te gapen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimale Mip op zondag 12 september 2010 om 20:22:
Nu weer terug op aarde met beide benen.

Dat vraag ik niet eppo.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 september 2010 om 21:34:

Ja ook echt sjap :lol:
Lang geleden dat er zo gestreden is en dicht op elkaar gereden is om de eerste positie. Klaagbuis eerste klas ben je. Kom eens met wat objectiefs:'(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op zondag 12 september 2010 om 23:44:
Ja ook echt sjap :lol:
Lang geleden dat er zo gestreden is en dicht op elkaar gereden is om de eerste positie. Klaagbuis eerste klas ben je. Kom eens met wat objectiefs:'(

Gestreden? Het is gewoon achter elkaar aanrijden, wachten op pitstop en ervoor bij. Voor de rest was het allemaal weer achter elkaar aanrijden, snap echt niet wat je zo bijzonder aan deze race vond.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat versta jij onder de benaming "strijden om de overwinning"? Dat men elkaar 465423 keer in een race inhaalt om de overwinning te pakken? Strategisch is het echt een goede race van Ferrari en Alonso geweest. Ook in mijn ogen een van de betere races van Ferrari in de post Schumacher tijd.
Verder heb ik kunnen genieten van Hulkenberg die de laatste ronden Webber moest afhouden en daarna Kubica nog bijna op zijn dak leek te krijgen. Ook de opmars van Webber en de welverdiende 4e plek van Vettel waren huzarenstukjes in mijn ogen. Verder achterin hebben we dan nog de ellende van Senna en Kobayashi gehad, en daarmee sommen we een race op die in de eerste ronde al afdoende actie kende door onder andere het uitvallen van Huilie Hamilton. Dus dat vond ik bijzonder aan deze race.

Kijk ik snap best wel dat je liever verwend wordt met allemaal inhaalacties, die er in vergelijking overigens in de jaren 80 ook niet zoveel meer waren als dit seizoen of vorig seizoen, maar het feit is dat je moet kunnen genieten van die kleine dingen. Pas dan waardeer je het ten volste als er weer eens een mooie actie zich voordoet such as Barrichello vs. Schumacher op Hongarije;)

Maargoed, that's just my humble opinion.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 september 2010 om 21:34:

Verbitterd stuk vreten ben je ook :gaap: Als het niet gaat zo gaat als jij wilt is het nooit goed, dacht trouwens dat je Ferrari fan was. Of kan je nu niet meer pro ferrari reageren nu Alonso erin zit. Subjectief naar iets kijken snap je weinig van, maar nummers 1-2 de hele race zo'n beetje binnen een seconde van elkaar vind ik toch niet echt om van te gapen. Daarnaast is dit Monza dus weet je van te voren al waar je aan toe bent.

Uitspraak van Fortuna op maandag 13 september 2010 om 07:03:
Kijk ik snap best wel dat je liever verwend wordt met allemaal inhaalacties, die er in vergelijking overigens in de jaren 80 ook niet zoveel meer waren als dit seizoen of vorig seizoen, maar het feit is dat je moet kunnen genieten van die kleine dingen. Pas dan waardeer je het ten volste als er weer eens een mooie actie zich voordoet such as Barrichello vs. Schumacher op Hongarije

Maargoed, that's just my humble opinion.

:jaja: en je hebt gelijk. Eewige gezeik hier ook van vroeger dit dat zus en zo. Vind dit 1 van de beter seizoenen ooit, wanneer hebben nog gehad dat 5 rijders zover in het kampioenschap nog kampioen kunnen worden. Ook genoeg acties gezien dit seizoen, mss niet zo als jaren 80 maar dit tijd komt sowieso nooit meer terug aangezien materiaal dichter bij elkaar zit en gelijke brandstofhoeveelheden rijd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 08:56:
Subjectief naar iets kijken snap je weinig van, maar nummers 1-2 de hele race zo'n beetje binnen een seconde van elkaar vind ik toch niet echt om van te gapen.

Ja oh oh wat was het spannend, Alonso zat de hele tijd in de versnellingsbak van Button. :lol:
Maarja kijkers die naar Olav Mol kijken, neem ik toch al niet meer al te serieus.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 10:36:
Ja oh oh wat was het spannend, Alonso zat de hele tijd in de versnellingsbak van Button.
Maarja kijkers die naar Olav Mol kijken, neem ik toch al niet meer al te serieus.

Ik check die shit op BBC :lol: Leuk dat je ook op de rest reageert.Net of iemand jou serieus moet nemen, vorig jaar was alles pro ferrari en was alles wat ze deden was goed in jou ogen dit jaar is niet meer goed :')

Waarschuw beheerder
Ben wel in slaap gepleurd maar dat kwam doordat ik een zwaar weekend heb gehad.

Gaat mij niet om de diepgang maar hij weet het vaak leuk te brengen. Heb eens Bel geprobeerd maar dacht dat ik naar een grafrede aan het kijken was.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 10:54:
Ik check die shit op BBC :lol: Leuk dat je ook op de rest reageert.Net of iemand jou serieus moet nemen, vorig jaar was alles pro ferrari en was alles wat ze deden was goed in jou ogen dit jaar is niet meer goed :')

Was een prima race van Ferrari, dat wil ik best zeggen hoor doet niks af aan het feit dat de race gewoon saai was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 11:58:
Was een prima race van Ferrari, dat wil ik best zeggen hoor doet niks af aan het feit dat de race gewoon saai was.

Daar doelde ik niet op. Meer op het feit dat vorig jaar alles pro ferrari was en nu niet. En je daarom eigenlijks nooit subjectief bent. Kan mij nou verrotten of jij zegt dat het een goede race van Ferrari was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 10:36:

Beter te verteren dan het saaie commentaar van RTL Duitsland, de BBC of den Bels.
Het is gewoon leuk commentaar om aan te horen, en Mol lijmt alles gewoon aan elkaar. en dat maakt het op een brakke zondagmiddag aardig plezierig om naar te luisteren.
Voor de voor en nabeschouwing kijk je de BBC, klaar:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ferrari is een jankteam, net zoals die fans ervan en daar wil ik niet meer mee geassocieerd worden.
Maarja al die rode rakkers hier heb ik vorig jaar hier niet zo gezien, toen was het allemaal "Ferrari gaat weer naar het oude niveau toe".
Waarbij ik volgens mij altijd zei: "Die staan er wel weer volgend jaar".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 17:22:
Ferrari is een jankteam, net zoals die fans ervan en daar wil ik niet meer mee geassocieerd worden.
Maarja al die rode rakkers hier heb ik vorig jaar hier niet zo gezien, toen was het allemaal "Ferrari gaat weer naar het oude niveau toe".

heb voor de rest niks met Ferrari, maar mijn god zeg hoe hard kan je huilen :cry:

Artiest K-Libra
Waarschuw beheerder
*steekt de vredespijp op en passt hem door*

je kan het idd saai vinden als je de hele tijd die jongens achter elkaar aan ziet rijden, maar hey, dat is F1 toch..heb ook genoeg gezien waar ik wel van genoten heb.
kleine dingetjes, geen bijzonder spannende race ofzo, maar saai gaat wat ver.
Bachrein...dat was saai.

dit seizoen is in mijn ogen het spannendste seizoen in jaren, heb veel races op het puntje van m'n stoel gezeten en echt kunnen genieten van wat er allemaal op de baan gebeurde.

Om alvast een poule te beginnen, met de races die nog komen gaan geef ik Webber het voordeel over Hamilton. Die andere 3 gaan er niet meer bij komen denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"Die staan er wel weer volgend jaar".

Ze staan vooralsnog achter. Precies zoals ik vooral gezegd had:)
Ik zie ze ook niet de titels winnen verder, maar ik vind het vooral voor Alonso leuk. Alonso is nog steeds de kwalitatief beste rijder van het veld. Mijlenver voor op de volgende rijders. Een Schumacher schat ik daarna technisch gezien toch het beste in voor een Hamilton en Button:)
Waarschuw beheerder
Lotus Racing gaat blijkbaar Team Lotus worden, wel leuk. En met Renault motoren...

Nuja, razend benieuwd naar de komende races. Hopelijk klaart Webber (én Red Bull) de klus B)

Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 december 2009 om 21:20:
Mocht Schumi weer terugkomen dan gaat de rode pyjama weer een jaartje de kast in.

:lol: Mooie sjap, drie keer naar boven scrollen om je met je eigen dwaze uitspraken te confronteren. Kon je frustraties al niet goed plaatsen maar opa stelt teleur dus :')

Nou wow, lintje hebben meneer die alles helemaal doorheeft in de F1

Waarschuw beheerder
gezellig weer hier. ik vond het zeker een boeiende race.

het gevecht om de eerste plaats. dat was zeker boeiend.
wel weer fraai dat massa na de race begon over zn pitstop die wat langer duurde. toevallig :p
ook spannend die strategie van vettel.

het probleem is ook dat de regie vaak een hoop niet laat zien. dat had op monza zn hoogtepunt bereikt. echt veel kwam gewoon nooit in beeld. dan oogt het wel vrij saai ja.

en dan nog hamilton die crasht.
perfecte uitslag voor het kampioenschap. als dat zo doorgaat kunnen er straks de laatste race nog zeker 3 kampioen worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 september 2010 om 10:38:
perfecte uitslag voor het kampioenschap. als dat zo doorgaat kunnen er straks de laatste race nog zeker 3 kampioen worden.

:jaja: of nog 5 :D

Trouwens lees net nog rijdeswissels. Heidfeld vervangt de la Rosa vanaf Signapore. Terecht lijkt me aangezien die echt nog niets heeft laten zien dit seizoen.

En telegraaf suggereert dat Raikonen terug de F1 in wil bij Renault en zelf contact heeft gezocht. Denk dat broodje aap verhaal is, maar aan de andere kant in de rally komt het er ook niet echt uit.