Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 173999x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 19:25:
ben ook echt benieuwd naar williams + cosworth + de beste debutant mogelijk + een gast die aan zijn 18e seizoen begint

Hahaha ja, als je het zo bekijkt hebben ze wel een mooi pakket.
Ik ben echter heel erg benieuwd aangezien het gerucht gaat dat de enige keer dat de Cosworth in de Williams voluit heeft gelopen, ook de keer is geweest dat Hulkenberg de snelste tijd neerzette.
Op de long runs schijnt Williams de Cosworth opzettelijk te hebben afgeknepen. Als dit waar is, dan is het achterste van Williams' tong niet in zicht.
Maargoed, Mercedes is precies hetzelfde verhaal. Dus ik ben erg benieuwd naar morgenvroeg, de eerste vrije training gaat dan beginnen :cheer:
Waarschuw beheerder
Hahaha dat filmpje is wel ontzettend lachen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 22:45:
wat een sukkels. ze kunnen ook echt niks zelf.

Behoorlijk kansloze actie van Ferrari. Bestuderen van de tegenstander is een normaal iets, gebeurt overal. Dat is nou het mooie van de sport, je mag je auto ontwikkelen zonder pottekijkers, maar voor de rest gebeurt het testen gewoon openbaar zodat iedereen kan zien wat er gebeurt.

Ferrari neemt ook echt wel een kijkje bij andere teams als ze bezig zijn. Die actie van Red Bull was strak (stickers aanbrengen zodat het lijkt alsof de uitlaat ergens anders zit), maar dit is gewoon zielig.
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee of de race zondagavond herhaald wordt? Of een SV komt? Tijdens de race zit ik in de Kuip, beetje jammer als ik er niks van meekrijg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op donderdag 11 maart 2010 om 12:11:
Iemand enig idee of de race zondagavond herhaald wordt?

RTL Gemist komt het dit seizoen op(Y)
De volgende dag en 2 weken lang beschikbaar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op donderdag 11 maart 2010 om 12:16:
RTL Gemist komt het dit seizoen op
De volgende dag en 2 weken lang beschikbaar

Ja, daar heb je zeker UPC ofzo voor nodig?
Waarschuw beheerder
Ja of internet :)
Waarschuw beheerder
Van Jos Verstappen mag het licht op groen

[img width=800 height=600 cacheid=00111868002e6b59f5a339181a02a44e73]http://data.rtl.nl/_internal/gridimage_v3!0/4i80u8opaj43d4z7nudct1b3zm4j291.jpeg[/img]

"Wat mij betreft mag het licht op groen!", schrijft Jos Verstappen in zijn column in de Telegraaf. De voormalige Formule 1-coureur kijkt reikhalzend uit naar de eerste Grand Prix.

Geen flauw idee
"Wie wordt er wereldkampioen? Een ieder die op deze plek van mij een antwoord op die vraag verwacht, moet ik teleurstellen. Ik durf de gok niet aan, simpelweg omdat ik geen flauw idee heb", aldus Verstappen.

Kanshebbers
"Ja, kanshebbers, die weet ik wel te noemen. Ferrari, McLaren, Mercedes en Red Bull gaan dit jaar de dienst uitmaken; de rest doet in 2010 niet mee voor de twee (coureurs en constructeurs) wereldtitels. Maar met het noemen van die vier teams roep ik natuurlijk niets verrassends, want iedereen die in de aanloop naar het seizoen de testsessies een beetje heeft gevolgd, komt al snel tot dezelfde conclusie."

Talenten
Eerder heb ik op deze plek al aangegeven hoe leuk ik het vind dat Michael Schumacher terug is. Schumi, Fernando Alonso en Lewis Hamilton, samen goed voor tien wereldtitels!, zijn de drie coureurs die ik met speciale aandacht ga volgen. Het zijn in mijn ogen toch de drie grootste talenten die er rondrijden en ik kan niet wachten om te zien hoe zij er ten opzichte van elkaar voor staan.

Button
Ik noem de naam van regerend wereldkampioen Jenson Button bewust niet in dat rijtje, want ik vrees dat hij nog wel eens problemen kan gaan ondervinden van het feit dat hij samen met Hamilton bij McLaren rijdt. Hamilton is nu eenmaal 'een kind' van McLaren en zal bij een groot aantal teamleden toch net even een streepje voor hebben op zijn landgenoot.

Duels
Wat dat betreft, zal het seizoen 2010 niet alleen een boeiende strijd tussen de twaalf teams bieden, maar ons ook een paar prachtige duels binnen de teams voorschotelen. Wat mij betreft mag het licht op groen!

Bron: rtlgp.nl: Van Jos Verstappen mag het licht op groen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Shredder op donderdag 11 maart 2010 om 12:59:
de rest doet in 2010 niet mee voor de twee (coureurs en constructeurs) wereldtitels.

Zeiden ze dat vorig jaar ook niet van Brawn :O ???

(n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Shredder op donderdag 11 maart 2010 om 13:01:
Zeiden ze dat vorig jaar ook niet van Brawn ???

Nee want Brawn was snel in de weinige tests waar ze aan mee deden :)
Dus Brawn hield men vorig jaar meteen rekening mee.
Waarschuw beheerder
Het moddergooien en degenereren van teams begint nu al :lol: !

Virgin Racing niet onder indruk van gerucht

[img width=800 height=600 cacheid=0011186c002e6b61b6425ad61a02a44edc]http://data.rtl.nl/_internal/gridimage_v3!0/anw1m3hcq6maomfh0kivfijcd2h2vlh.jpeg[/img]

Virgin Racing is niet onder de indruk van het gerucht dat de VR-01 de finish van de Grand Prix van Bahrein niet haalt, omdat de brandstoftank te klein zou zijn.

Rustig
Dat meldde fotograaf Mark Sutton op zijn twitterpagina, die zich beriep op een bron op de paddock. Virgin Racing reageerde met de tweet: "Wij hebben de geruchten ook gehoord. Het is duidelijk dat het een rustige woensdag is".

Bron: rtlgp.nl: Virgin Racing niet onder indruk van gerucht

========================================================================

Geen hoge verwachtingen bij HRT F1

[img width=800 height=600 cacheid=001441d8002e6b645ab37a211a02a44edc]http://data.rtl.nl/_internal/gridimage_v3!0/o3fnj0q6wzgxu407gptqglgeurzzynr.jpeg[/img]

Bruno Senna en Karun Chandhok hebben geen hoge verwachtingen van de Grand Prix van Bahrein. Het tweetal van Hispania Racing Team (HRT F1) heeft nog geen enkele meter getest met de bolide.

Senna
Senna liet woensdag weten dat de vrije trainingen op vrijdag alleen worden gebruikt voor installatieronden. "Over de set-up kunnen we op zijn vroegst zaterdag na gaan denken", aldus de Braziliaan. "Ik hoop dat we de auto op de baan krijgen en zo veel mogelijk problemen kunnen oplossen."

Chanhok
Volgens Chandhok zou de auto zondag aan de finish brengen al een hele prestatie zijn voor het team. "Ik zou zo veel mogelijk kilometers willen maken. De finish halen zou al een fantastisch resultaat zijn voor het team".

Bron: rtlgp.nl: Geen hoge verwachtingen bij HRT F1
Waarschuw beheerder
Hahaha, 10 seconden verschil. De begin jaren 90 zijn terug :lol:

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
echt een drama volgens mij die nieuwe teams. ik zie bijna gp2 tijden :roflol:
Waarschuw beheerder
Mja.. ik vind t beter zo. tenminste teams die meedoen omdat ze mee willen doen:)
ik zie ze liever 7 seconden goed gemaakt hebben aan t einde van t seizoen dan dat er weer van die kunstmatige teams staan:)

Artiest NLZ
Waarschuw beheerder
KLEINE UITLEG
12 maart 2010
inzake F1 2010

Ola allen,
het mag duidelijk zijn dat het niet mijn keus is geweest het commentaar vanuit H'sum te doen. Echter ik heb een baas waar ik voor werk en het is 2010. RTL heeft vanwege financiele reden besloten het zo te moeten doen. Ik heb me daar bij neer te leggen want als zij het zo besluiten, dan is het zo. Voor allen die angst hebben over hoe dat dan gaat; de laatste 2 races van 2009 zijn ook op die manier gegaan en ik heb toen vrijwel niets gehoord en gelezen over dat het significant slechter was. Ik zal me, zoals altijd, voor 120% inzetten om de races weer een fijne zondagmiddag gebeurtenis te laten zijn. Kon niet eerder reageren, waarvoor excuses.

Van Olav Mol zn weblog godverdetyfus stelletje rukkers daar bij rtl, vorige week al een klachtmail heengestuurd dat ze niet aan Mol zn positie moeten komen en nu dit dus. En volgens mij zit Allard Kalff er wel pff kunnen we een handtekeningenactie opstarten? grrr

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben echt enorm benieuwd wat dit seizoen zal gaan brengen :D
Heb zelf ook het idee dat Force India dit jaar ook erg goed zal gaan meekomen in het middenveld ;)
Als ik zie hoe Sutil en Luizi vandaag reden en erg nette tijden al zeg ik het zelf.

Maar vanmiddag weten we al meer hoe de teams er echt voor staan, want dan is het verstoppertje spelen echt voorbij :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 19:34:
echt een drama volgens mij die nieuwe teams

Vooral HRT F1 gaat nergens over.. Chandhok heeft nog geen meter gereden :S
Gaat morgen nog lachen worden in de kwalificatie voor hem :')
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja. begrijp dat echt niet. las ook dat jean todt die 107% regel terug wil. dat is dus slecht nieuws voor die nieuwe teams.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 10:09:
dat is dus slecht nieuws voor die nieuwe teams.

Valt mee, want als ze het nu nog willen invoeren moet iedereen het unaniem er mee eens zijn en dat zullen ze natuurlijk niet zijn ;) Voor volgend jaar zullen ze wel de zaakjes op orde moeten hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
YES!!! Vettel op Pole! :cheer:
Het is hem echt gegund, Red Bull gaat echt kneiter hard :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cheer:
kan leuk worden morgen. mclaren en mercedes op dikke seconde :roflol:
jammer dat webber dr niet nog voor staat.

dat nieuwe gedeelte van dat circuit is helaas echt waardeloos.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 02:50:
Van Olav Mol zn weblog godverdetyfus stelletje rukkers daar bij rtl, vorige week al een klachtmail heengestuurd dat ze niet aan Mol zn positie moeten komen en nu dit dus. En volgens mij zit Allard Kalff er wel pff kunnen we een handtekeningenactie opstarten? grrr

zou zomaar kunnen dat meneer mol geen zin heeft om 19 keer per jaar ver van huis te zijn, nu mevrouw mol dr niet meer is. maar sowieso bbc voor mij. dus lig er weinig wakker van.

Waarschuw beheerder
donateur
Schumacher ook wel een teleurstelling zeg, laten we hopen dat die langzaam kan verbeteren anders is dit misschien toch wel niet de goede keuze geweest.
Maar geloof dat die op deze baan ook al geregeld geklopt werd door Massa.
Waarschuw beheerder
Heb de kwali gemist. Uurtje verkeken, was vergeten dat ze een uur eerder starten daar:)
Dadelijk maar ff RTL gemist kijken.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 13:07:
zou zomaar kunnen dat meneer mol geen zin heeft om 19 keer per jaar ver van huis te zijn, nu mevrouw mol dr niet meer is. maar sowieso bbc voor mij. dus lig er weinig wakker van.

Nee. Dat hokje waar Mol zit kost 250.000 per jaar. Geld wat RTL liever uitsparen wilt.
Wordt tij dat Formule 1 op een betaalzender komt. Dan komt er wel kwaliteit(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op zaterdag 13 maart 2010 om 13:36:
Nee. Dat hokje waar Mol zit kost 250.000 per jaar. Geld wat RTL liever uitsparen wilt.
Wordt tij dat Formule 1 op een betaalzender komt. Dan komt er wel kwaliteit(Y)

Inderdaad, laat Sport 1 die rechten weer eens gaan opkopen.
Waarschuw beheerder
Je ziet aan het voetbal wel dat gratis wedstrijden kijkengewoonweg niet meer gaat.
70% van alle uitzendingen op Europees niveau is via betaalzenders. Formule 1 moet ook die kant op gaan, geen zender in Nederland kun je vergelijken met de BBC. Die zijn echt rijk. De NOS zou het misschien kunnen, maar concessies die er aan kleven zijn te groot.
Beter gewoon een tientje per maand meer neerleggen voor sport1 dat we wel kwaliteit zien:)

Waarschuw beheerder
en dan lekker in hd kijken. lijkt me vet.
Artiest {SHOWLIST artist 1866, 112694}
Waarschuw beheerder
F1 is er helaas nog steeds niet in HD. wordt dit jaar wel door hd cams gefilmd, maar niet uitgezonden. Dus wel een Blu ray disc met jaaroverzicht etc. Jammer

Schumie er nog niet bij. kijken hoe de race gaat met de volle tanks en de banden in de hitte. Niet verwacht dat "homo" leonardo Rosberg sneller als hem zou zijn. Maar die was vorig jaar ook wel snel in trainingen, maar viel in de race nogal eens erg vaak terug.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 02:50:
Van Olav Mol zn weblog godverdetyfus stelletje rukkers daar bij rtl, vorige week al een klachtmail heengestuurd dat ze niet aan Mol zn positie moeten komen en nu dit dus.

Een klachtenbrief voor Mol sturen? Ik heb het ook wel eens overwogen, vanwege dat dramatische commentaar. Maar nu de BBC het uitzend kijk je toch nooit meer naar RTL? Niet meer luisteren naar de gestuntel van Mol, nooit meer onderbroken worden door: We pakken nu lekker een blokje reclame mee zodat we daarna de pitsstoppen kunnen volgen.

BBC Rules!!!
Uitspraak van Fortuna op zaterdag 13 maart 2010 om 13:43:
Die zijn echt rijk.

Die hebben het voordeel dat hun programma's over de hele wereld worden bekeken en dat levert veel geld op. Dus ja, daar kun je gewoon van profiteren door naar die kwaliteits TV te kijken.

Artiest K-Libra
Waarschuw beheerder
vorig jaar ook geregeld naar de voorbereidingen op de race en de nabeschouwingen gekeken op de BBC met Coulthard en Hill erbij, ervaren jongens die met goed onderbouwde argumenten relevant commentaar kunnen geven. Die clown van een Allard Kalf oogt mij veel te weinig betrokken bij het hele circus. tuurlijk, het is een autoliefhebber, coureur en presenteert rtl-autowereld en de dakar..maar voor de F1 kan er in NL niemand aan Olav Mol tippen.

voor wat betreft de kwalificatie heb ik niet echt op het puntje van m'n stoel gezeten, redelijk voorspelbare uitslag. Kijken hoe morgen verloopt. Ben benieuwd of Sutil z'n gok met z'n harde banden uitbetaald krijgt in een paar mooie puntjes.

Waarschuw beheerder
lees ook eens de reacties op het blog van Olav Mol over zijn optreden in de studio.
zo'n beetje 99% vindt het belachelijk dat RTL die paar euro's wegbezuinigd.

http://www.olavmol.nl/angrylog/log/153274/Kleine+uitleg/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 21:34:
maar voor de F1 kan er in NL niemand aan Olav Mol tippen.

Sorry hoor, maar die gast geeft gewoon belabberd commentaar. Tuurlijk, hij is zo enthousiast als een dolle hond, maar wat heb je daar aan. Ik vind een commentator interessant als hij mij dingen kan vertellen die ik niet zie en dat doe hij niet.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 21:45:
zo'n beetje 99% vindt het belachelijk dat RTL die paar euro's wegbezuinigd.

Ja, wie zou er op zijn blog reageren, mensen die naar Mol kijken of mensen die niet naar Mol kijken. Er is maar 1 reden om niet naar de BBC te kijken en dat is dat je geen Engels verstaat. Als je wel Engels verstaat kan ik het niet begrijpen als je RTL kijkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zaterdag 13 maart 2010 om 21:53:
Tuurlijk, hij is zo enthousiast als een dolle hond, maar wat heb je daar aan. Ik vind een commentator interessant als hij mij dingen kan vertellen die ik niet zie en dat doe hij niet.

(Y) Hoe enthousiast kan je zijn over een pitstop....Mr. Mol geeft voor de leek goed commentaar ja. Ik kan er zelf ook wel van genieten omdat ik weet hoe dat hij is.

Bij de F1 mogen ze blij zijn, bij de motogp is het pas echt erg met de commentatoren.

Waarschuw beheerder
geeft mart smeets briljant commentaar? ook niet, maar toch valt die man niet weg te denken bij studio sport. dat bedoel ik ook met de combi 'olav mol en f1'.

ik zit persoonlijk niet te wachten op eindeloze rijtjes met feiten, of een allard kalf die 3x de verkeerde naam noemt als hij een coureur beschrijft, zinnen niet afmaakt ,of gemakshalve zich met een dom grapje van iets af maakt.

wat ik juist mooi vindt aan Olav Mol is dat hij dat pitsnieuws altijd leuk doet en bijdraagt aan de live-ervaring van zo'n evenement. Dat maakt het toch een stuk leuker kijken dan dat je studiocommentaar hoort.

wie kan zich de uitspraken niet herinneren 'ik kijk even uit het raampje en zie de mannen bij het team al klaar staan'. of 'die renault klinkt niet lekker op het rechte stuk' en dat een ronde later die motor ploft.

Op de bbc vind ik het commentaar tijdens de race een stuk minder leuk om aan te horen.

Op het blog van Olav Mol (weet niet of je het wel / niet gelezen hebt) staan voornamelijk reacties van mensen die nu geswitched zijn naar de BBC.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 22:05:
of een allard kalf die 3x de verkeerde naam noemt als hij een coureur beschrijft,

Mol zit ook vaak mis tijdens een race, vooral als er mensen afvliegen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 22:05:
Op het blog van Olav Mol (weet niet of je het wel / niet gelezen hebt) staan voornamelijk reacties van mensen die nu geswitched zijn naar de BBC.

Niet gelezen, aangezien ik er geen belang bij heb. Ik kijk sowieso BBC, omdat die continue stroom van reclame het volgen van een wedstrijd onmogelijk maakt. Toen ik nog wel RTL keek, switchte ik ook vaak door naar België of Duitsland bij reclame, dus het was nogal intensief TV kijken.

Waarschuw beheerder
hehe dat komt me bekend voor dat switchen tijdens de reclame, behoorlijk irritant inderdaad.

al zou ik dit echt niet willen missen :)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nu al een motorwissel bij beiden Ferrari's :vaag:
Waarschuw beheerder
byebye Vettel, dubbelzege voor Ferrari

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een debuut voor Alonson B)
Maar zeker ook sneu voor Vettel..

Voor de rest eigenlijk een hele saaie race :/
Maargoed, wel leuk dat het seizoen eindelijk weer begonnen is (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 14:47:
Voor de rest eigenlijk een hele saaie race :/

Ja, was voorspelbaar dat er minder stops zouden komen zonder tanken, maar dit is toch wel jammer zo. Zeker met de verwachting (volgens de BBC) dat dit standaard gaat worden dit seizoen, 1 stop aan het begin en daarna door tot het einde.

Niet tanken ben ik wel een voorstander van, tenminste eerlijke kwalificaties. En als je voordeel wilt halen in een pitstop zal je eerder moeten stoppen dan de tegenstander, maar dat betaald je later weer terug omdat je de rest van de race met een slechtere band rijdt.

Dus ehh,ik zeg, zachtere banden moeten eronder. Geen band die het 3/4 van de race volhoudt.

Waarschuw beheerder
Sutil had jammer genoeg weer zijn typische Sutil momentje :(. had hem graag in het groepje met schumi en webber willen zien rijden.

idd vrij saaie race verder, maar toch heerlijk dat het weer begonnen is.
leuk voor Alonso.

Waarschuw beheerder
ze hebben het weer voor elkaar met hun regeltjesx. door het niet tanken is het hele strategische element uit de race gehaald en is het nu helemaal niks meer als rondjes rijden

en wat een pech voor vettel. heer en meester en dan vanwege technische problemen toch niet te winst pakken.

en tot overmaat van ramp gaat dan ook nog die kwijlerd van een alonso met de winst er vandoor.. wat een ongelovelijke oetlul die gast
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 14:57:
en tot overmaat van ramp gaat dan ook nog die kwijlerd van een alonso met de winst er vandoor.. wat een ongelovelijke oetlul die gast

:lol:

:respect: ALONSO HELD :respect:

Waarschuw beheerder

:roflol:

1-2tje :cheer: :cheer:

erg jammer voor vettel. was aardige eerste race. maar heb hem wel zitte knijpen die laatste 10 ronde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Bjorn :banana: op zondag 14 maart 2010 om 15:02:
ALONSO HELD

En jij wanna-be fan ? Of gewoon altijd standaard voor de winnaar ?

Vettel de topper, Ferrari snel maar was ook niet overtuigend kwa betrouwbaarheid motor/brandstof.

voor de rest hele suffe race, en schumacher, die is me veel te vrolijk en vriendelijke etc. maarja ik zou ook de hele dag met een big smile rondlopen als ik op mn oude dag nog een 7 miljoen paar jaar er bij kreeg.
Waarschuw beheerder
donateur
is het nu helemaal niks meer als rondjes rijden

Ja, dat is toch racen, de snelste auto wint :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MIKKI op zondag 14 maart 2010 om 15:25:
En jij wanna-be fan ? Of gewoon altijd standaard voor de winnaar ?

Nee al jaren Alonso fan :) dus heel blij dat hij weer boven aan staat :yes:
Waarschuw beheerder
Mja, heb het beetje gehad met die gloednieuwe, hypermoderne circuits. Allemaal erg mooi, ja, maar inhalen, dat dan weer niet... tenzij achterin.
En die nieuwe regels, etc. helpen ook niet echt.

Zat mss wat meer in voor Webber maar 8ste, ok, toch in de punten...
Alonso +16 sec. op Massa, knap hoor. Benieuwd hoe het Button gaat vergaan bij McLaren :)

Waarschuw beheerder
donateur
Saaiste race in 10 jaar, dankjewel FIA.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op zondag 14 maart 2010 om 15:45:
Alonso +16 sec. op Massa, knap hoor. Benieuwd hoe het Button gaat vergaan bij McLaren

Mischien gemist dat massa hele tijd volgde en eigenlijk sneller was, totdat de team mededeling kwam brandstof (en belangrijker) motor te sparen omdat deze langer dan deze race mee moet gaan. vandaar die 16 seconden. dit kon hij makkelijk doen omdat Hamilton (achter hem)geen bedreiging vormde.

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 maart 2010 om 15:54:
Saaiste race in 10 jaar, dankjewel FIA

betrapte me erop dat ik bijna indommelde op de bank. echt rondjes rijden nu.

maja, zometeen AJAX - PSV kijken.
Waarschuw beheerder
Achzo, maar had ik idd beetje gemist. Enkele keren in slaap gevallen :bloos:
Nuja, hopelijk meer actie in Melbourne want zo'n races als vandaag hoeven voor mij niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MIKKI op zondag 14 maart 2010 om 16:10:
totdat de team mededeling kwam brandstof (en belangrijker) motor te sparen omdat deze langer dan deze race mee moet gaan.

Ah ja, dat zullen ze vast alleen tegen Massa hebben gezegd, en Alonso, die dus ook geen bedreiging meer had, is zijn motor voor de gein volledig op branden. Klinkt niet logisch.

Of Alonso heeft dus echt een grote fout gemaakt, of Alonso is gewoon een stuk beter.