Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 177680x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
triest voor mosley, maar het heeft niets van doen met de F1 :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op woensdag 6 mei 2009 om 15:05:
ook al heeft het intensieve steun gehad van Renault, Honda, Ford en BMW.. het is en blijft een priveteam

Klopt helemaal, ze krijgen steun van andere, maar het mooiste van Ferrari is (wat Fortuna al eerder gemeld heeft) dat het altijd als enige zowel de auto, maar ook de motor/versnellingsbak maakt, dat doet zelfs McLaren niet eens..

Maakt dat dan Mclaren ook een Privateer overigens??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Menno_1 op woensdag 6 mei 2009 om 15:58:
Zoon Mosley dood aangetroffen in woning

ik zie dat ferrari al terug slaat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 16:40:
Maakt dat dan Mclaren ook een Privateer overigens??

officieel wel..
Waarschuw beheerder
wel even hulde voor dat team uit Maranello. Wagens ontwikkelen kunnen ze als de pest daar:
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/05/06/ferrari-geeft-raikkonen-lichter-chassis/
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/05/06/ferrari-verschijnt-met-nieuwe-diffuser-in-spanje/

in tegenstelling tot sommige (zelf vernoemde) "top"teams:
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/05/06/geen-dubbele-diffuser-voor-bmw-in-spanje/
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/05/05/bmw-zonder-kers-systeem-naar-spanje/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op woensdag 6 mei 2009 om 22:57:
wel even hulde voor dat team uit Maranello. Wagens ontwikkelen kunnen ze als de pest daar:
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/05/06/ferrari-geeft-raikkonen-lichter-chassis/
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/05/06/ferrari-verschijnt-met-nieuwe-diffuser-in-spanje/

Kan niet wachten tot vrijdag/zaterdag/zondag:D:D
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op woensdag 6 mei 2009 om 22:57:

Ben benieuwd. Zou leuk zijn als ze de strijd kunnen aangaan met Red Bull en Brawn GP.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arno op donderdag 7 mei 2009 om 00:04:
Ben benieuwd. Zou leuk zijn als ze de strijd kunnen aangaan met Red Bull en Brawn GP.

Bij Mercedes zijn ze net zo positief al bij BMW:p

Haug: "Mclaren gaat het zwaar krijgen"

Het team van McLaren kan zich gaan opmaken voor een zwaar weekend in Spanje, dit zegt Mercedes-Benz directeur Norbert Haug. Het team heeft in de afgelopen vier Grand Prix teleurstellend gepresteerd en haalde nog maar dertien punten waardoor het vierde staat in het constructeurkampioenschap.

Haug meld niet de indruk te hebben dat er veel vooruitgang is geboekt. “Als ik zeg dat we het moeilijk gaan krijgen, dan ben ik geen onheilsprofeet” zegt Haug tegen het Deutsche Presse-Agentur.

McLaren is één van de weinige teams die besloten heeft geen grote update uit te voeren voor Barcelona. Daarbij heeft het Engelse team geen goede herinneringen aan het Spaande circuit. In de afgelopen acht jaar was er slechts één overwinning. Ook tijdens de afgelopen wintertest liet McLaren geen goede indruk achter.

Waarschuw beheerder
Nou lijkt me duidelijk, 1-2tje Ferrari dan :lol:

Zin aan het weekend!! Ben benieuwd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2009 om 08:18:
Nou lijkt me duidelijk, 1-2tje Ferrari dan

Zin aan het weekend!! Ben benieuwd..

lijkt me duidelijk dat Red Bull overigens iedereen gaat oprollen vanaf Monaco.
Dan komt de nieuwe diffuser van ze. Samen met het reeds al sterke pakket wat ze hebben komen ze niet alleen op gelijke hoogte met Brawn, maar dan gaan ze er zelfs voorbij:)
In de handen van "Vollgas-Vettel" (zoals hij in Dld genoemd wordt) wordt het een zware kluif voor de rest om ze bij te benen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op donderdag 7 mei 2009 om 09:16:

Eerst zien dan geloven..Maar zou wel vet(tel) zijn. !

Dan komt de nieuwe diffuser van ze. Samen met het reeds al sterke pakket wat ze hebben komen ze niet alleen op gelijke hoogte met Brawn, maar dan gaan ze er zelfs voorbij
In de handen van "Vollgas-Vettel" (zoals hij in Dld genoemd wordt) wordt het een zware kluif voor de rest om ze bij te benen.

Eerst even kijken wat de updates van iedereen dit weekend doet, ben ook benieuwd naar Renault...We zien het dit weekend wel,maar denk dat Monaco niet 1 team er dik gaat uitspringen aangezien de heel top 15 zo'n beetje binnen een seconde van elkaar zit. Tis maar net wie de beste dag en het geluk heeft lijkt me
Waarschuw beheerder
in Monaco is dat altijd wel. Alhoewel je geluk ook kunt afdwingen door de snelste te zijn;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat pakket van Ferrari zal ook nog wel niet zo geweldig werken aangezien er nog geen enkele persreactie is :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 mei 2009 om 17:51:
Dat pakket van Ferrari zal ook nog wel niet zo geweldig werken aangezien er nog geen enkele persreactie is

Tog maar ff verder kijken dan je neus lang is, F1racing;)

En daar zijn ze tog behoorlijk positief in:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja maar het duurde wel even, was ook niet echt serieus bedoeld. Maargoed als het gat nu al gedicht is ziet het er voor Ferrari wel heel goed uit, aangezien dit nog maar interim diffuser is zonder nieuwe versnellingsbak. Maar ik moet het eerst nog maar eens zien want ik heb dit soort verhalen wel vaker gehoord, en vraag me ook af welke top teams (BMW, McLaren) of de toppers van nu :P

Dan komt de nieuwe diffuser van ze. Samen met het reeds al sterke pakket wat ze hebben komen ze niet alleen op gelijke hoogte met Brawn, maar dan gaan ze er zelfs voorbij

Tja ik lees net dat Adrian Newey vertelt dat Monaco zelfs nog een moeilijk verhaal wordt, want ze schijnen problemen te hebben om er een groot voordeel uit te halen.

Newey confirmed that the team would not replace its pullrod rear suspension with a more orthodox pushrod system to incorporate the double diffuser. He emphasised that it was not clear how much of the benefit of Red Bull's rear suspension would be lost, if any, due to the new parts.

"It is a benefit to the car," said Newey of the pullrod suspension. "But we don't know how much because we haven't tried a pushrod suspension. We don't know if we would gain more if we had a pushrod. The goal has always been how we adapt our car."

Newey admitted that the team might opt to run only one of its two cars with the double diffuser during the first day of free practice in Monaco in order to evaluate it against the existing design.

Dus het zal allemaal nog wel meevallen.
laatste aanpassing

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
bij ferrari zijn ze erg positief. ik ben benieuwd. kan weer een leuk race weekend worden.
Waarschuw beheerder
donateur
In ieder geval de snelste tijd, best wel respect dat ze ineens die stap vooruit weten te zetten. Benieuwd of dit ook qua kwalificatie hetzelfde is.

Waarschuw beheerder
Dan komt de nieuwe diffuser van ze. Samen met het reeds al sterke pakket wat ze hebben komen ze niet alleen op gelijke hoogte met Brawn, maar dan gaan ze er zelfs voorbij:)

Lol bij Brawn hebben ze ook allang weer een nieuwe klaar, 1tje zelfs met dubbele werking, wat je zegt is wel een beetje hoogmoed, zelfs hebben ze bij Brawn nog een paar dingen die ze aan de auto kunnen doen dat ze nog sneller worden die ze nu nog niet hebben toegepast, time wil see zeggen ze dan. Ze zijn niet onnozel daarzo bij Brawn. Dan moet Newey goed sleutelen willen ze dat voor elkaar krijgen. Denk niet dat je gelijk krijgt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ferrari heeft zijn zaakjes weer op orde zoals het er nu uit ziet. Zo slecht toch niet om straks een plafond in te stellen voor de teams, nu zie je hoe snel je met een grote zak geld weer terug in de race bent. (al staan ze nog niet op pole natuurlijk :P)

Update: wat een sukkels daar, binnen blijven staan met kimi. Hoe dom kan je zijn!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo zeg, Raikonen en Kovalainen eruit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 11:54:
bij ferrari zijn ze erg positief. ik ben benieuwd

Uitspraak van Damien op zaterdag 9 mei 2009 om 14:24:
Raikonen en Kovalainen eruit

Heeft nog weinig resultaat..:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Minimale Mip op zaterdag 9 mei 2009 om 14:28:
Heeft nog weinig resultaat..:P

Naja, Kimi had het wel kunnen halen denk ik, alleen hij verneukt het gewoon door te denken dat hij er al is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 14:14:
Ferrari heeft zijn zaakjes weer op orde zoals het er nu uit ziet

Nog een paar tienden en dan zijn ze die apekop van een Ross Brawn ook voorbij, maargoed nog een kwestie van een paar races voordat Ferrari alles weer domineerd. Toch geweldig hoe dat team een achterstand van meer dan een seconde ombuigt en er gelijk alweer bijstaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zaterdag 9 mei 2009 om 14:47:
Naja, Kimi had het wel kunnen halen denk ik, alleen hij verneukt het gewoon door te denken dat hij er al is

Herstel, Ferrari dacht dat, Kimi neemt zo'n risico niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Achja gewoon weer een dikke blunder, maargoed dan vraag ik me ook af wat MSC daar doet als adviseur. Waarom zou je in godsnaam zo groot risico nemen, ze rijden in de ochtendsessie met gemak 1.20.4 Massa doet dat ook in sessie 1, Kimi blijft staan op 1.21.1 terwijl die vanochted 1.20.4 deed (en als je dat weet dan ga je toch niet afwachten). Maargoed zelfs DJ Arno had dit misschien nog kunnen zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 15:03:
Toch geweldig hoe dat team een achterstand van meer dan een seconde ombuigt en er gelijk alweer bijstaat.

dan maar te zwijgen over Brawn GP..Vorig jaar niks en nu rijden ze de Ferrari's aan flarden :P Benieuwd naar morgen..wat Massa zoal kan doen vanaf p4 :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja echt knap, een team van 700 man dat 2 jaar aan een auto werkt. (Y) Eigenlijk zijn het ook nog een stel prutsers als je kijkt hoeveel voorsprong ze hebben, en dan rijdt Ferrari ook nog geeneens met een volledig aangepaste achterkant :respect:
Waarschuw beheerder
die apekop van een Ross Brawn

Wat een mongool ben jij ook zeg :lol: Brawn was één van de redenen waarom Ferrari het zo goed deed en nu issie plots een apekop :loser:
nuja, eens een slechte verliezer, altijd een slechte verliezer :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Jealousy is a MF. Ik snap echt niet waar die frustratie vandaan komt, het is een sport, geen oorlog.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 15:05:
Herstel, Ferrari dacht dat, Kimi neemt zo'n risico niet..

Ik ben ook Kimi fan,maar dan had hij moeten zeggen;"Ik ga nu de baan op en wat jullie willen kan me eigenlijk niet schelen!"
Hoe kun je nu binnen blijven,wanneer alles in Q1 bijna binnen 1 seconde rijdt!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 02:10:
Tja ik lees net dat Adrian Newey vertelt dat Monaco zelfs nog een moeilijk verhaal wordt, want ze schijnen problemen te hebben om er een groot voordeel uit te halen.

en was het niet Vettel die zei dat Brawn een megavoordeel nog steeds had?
En wie start er nu als tweede?
Nog een paar tienden en dan zijn ze die apekop van een Ross Brawn ook voorbij, maargoed nog een kwestie van een paar races voordat Ferrari alles weer domineerd. Toch geweldig hoe dat team een achterstand van meer dan een seconde ombuigt en er gelijk alweer bijstaat.

toch denk ik dat je niet te hard moet schreeuwen.. de grote updates voor Toyota, Brawn en Red Bull zijn er nog niet..
Toyota praat over een nieuwe ophanging.. Red Bull moge duidelijk zijn.. en Brawn wilt nu al met een evolutie in haar aerodynamica komen..
maargoed.. je bent zoals altijd weer op dreef;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 15:19:
Eigenlijk zijn het ook nog een stel prutsers als je kijkt hoeveel voorsprong ze hebben, en dan rijdt Ferrari ook nog geeneens met een volledig aangepaste achterkant

Waarschuw beheerder
Achja, zoals meestal slaat ie de bal volledig mis, vreemd want we dachten toch allemaal dat ie wat van F1 kent...

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 april 2009 om 18:44:
Maargoed aangezien ik hier de enige ben die enige kijk op de sport heeft zal ik het jullie niet kwalijk nemen.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uitspraak van Damien op zaterdag 9 mei 2009 om 16:03:
Ik snap echt niet waar die frustratie vandaan komt

mss issie gepest geweest door negroide mclarenfans ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op zaterdag 9 mei 2009 om 16:51:
toch denk ik dat je niet te hard moet schreeuwen.. de grote updates voor Toyota, Brawn en Red Bull zijn er nog niet..
Toyota praat over een nieuwe ophanging.. Red Bull moge duidelijk zijn.. en Brawn wilt nu al met een evolutie in haar aerodynamica komen..
maargoed.. je bent zoals altijd weer op dreef

Who cares, niemand kan het ontwikkelingstempo aan van Ferrari dat blijkt maar weer wat voor geweldige mensen ze in de fabriek hebben lopen waar een stel mensen hier ook van dachten dat die er niks meer van konden. Vorige race meer dan een seconde langzamer, nu 1 tiende in Q2 :respect:, en Ross Brawn is zelf een evolutie van een aap. En ik dacht dat al die teams nu al met die grote updates kwamen :roflol: en het is altijd maar afwachten hoe die updaten werken zie McLaren bij Ferrari kun je er zeker van zijn dat elke update ook werkt, BMW en Ferrari komen er aan en dan moeten die andere beunhazen maar weer plaats maken.

Uitspraak van Damien op zaterdag 9 mei 2009 om 16:03:
Jealousy is a MF. Ik snap echt niet waar die frustratie vandaan komt, het is een sport, geen oorlog.

Jij bent zeker ook zo'n debiel die naar ik hou van Holland kijk onder het motto van meedoen is belangrijker dan winnen? Van dat soort mafkezen hebben we er teveel in NL, sport is emotie en moet je iedereen kunnen haten die niet voor je is.

Negro boy had ook weer een prima kwalificatie! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
apekop van een Ross Brawn

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 15:11:
Maargoed zelfs DJ Arno had dit misschien nog kunnen zien.

Ja echt knap, een team van 700 man dat 2 jaar aan een auto werkt. Eigenlijk zijn het ook nog een stel prutsers

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 17:11:
Ross Brawn is zelf een evolutie van een aap

Jij bent zeker ook zo'n debiel

Van dat soort mafkezen

Negro boy

respect voor je manier van communiceren....is de manier van

Uitspraak van Maso op zaterdag 9 mei 2009 om 15:44:
een slechte verliezer

Waarschuw beheerder
Who cares, niemand kan het ontwikkelingstempo aan van Ferrari dat blijkt maar weer wat voor geweldige mensen ze in de fabriek hebben lopen waar een stel mensen hier ook van dachten dat die er niks meer van konden

Ja echt knap, een team van 700 man dat 2 jaar aan een auto werkt. Eigenlijk zijn het ook nog een stel prutsers als je kijkt hoeveel voorsprong ze hebben, en dan rijdt Ferrari ook nog geeneens met een volledig aangepaste achterkant

hoeveel krijg je van ferrari om zo`n ignorant fanboy te spelen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FR...Cindy...1908 op zaterdag 9 mei 2009 om 17:19:
een slechte verliezer

Met daarnaast racistische trekjes :loser:

Jij bent zeker ook zo'n debiel die naar ik hou van Holland kijk onder het motto van meedoen is belangrijker dan winnen?

Ken het programma niet, vertel er eens wat meer over.
sport is emotie en moet je iedereen kunnen haten die niet voor je is.

Haten? Jij bent het echt helemaal kwijt. Zeker een swift rijder?
Ik kan mooi als McLaren fan op zondag met vrienden die Ferrari fan zijn een wedstrijd kijken. Kijken naar een wedstrijd, en genieten van de sport, ook als mijn team niet wint.

Waarschuw beheerder
ze blijven mij verbazen die italianen.
maar ben blij met de snelheid.

word leuk morgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Damien op zaterdag 9 mei 2009 om 17:50:
Ik kan mooi als McLaren fan op zondag met vrienden die Ferrari fan zijn een wedstrijd kijken. Kijken naar een wedstrijd, en genieten van de sport, ook als mijn team niet wint.

Mooi gesproken! Zo is het en niet anders... Maar meneer !!! ZOM® !!! denkt het altijd beter te weten en is alleen maar de fouten van zijn 'eigen' team aan het verdedigen. Het wordt op een gegeven moment wel erg sneu. Kom zelf eens met een objectieve mening.:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arno op zaterdag 9 mei 2009 om 19:03:
Kom zelf eens met een objectieve mening

doet hij toch
Uitspraak van Maso op zaterdag 9 mei 2009 om 16:58:
Maargoed aangezien ik hier de enige ben die enige kijk op de sport heeft zal ik het jullie niet kwalijk nemen.

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Alles wat ik voorspeld heb is uitgekomen.

En Ross Brawn is een verrader, ik hoop ook dat ze er volgend jaar niet meer bij zijn dus duimen dat de financiele crisis nog even doortrekt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HAHAHAHAHA omg :lol: nu maak je je wel onsterfelijk belachelijk :roflol:
net wanneer ik dacht dat je niet lager kon vallen, hulde ! :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
1. Jenson Button Brawn Mercedes 646.0
2. Sebastian Vettel RBR Renault 651.5
3. Rubens Barrichello Brawn Mercedes 649.5
4. Felipe Massa Ferrari 655.0

Massa op 1 stopper rest op 3.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 19:50:
ik hoop ook dat ze er volgend jaar niet meer bij zijn dus duimen dat de financiele crisis nog even doortrekt.

:no: wat is dat nou weer voor herzenloze uitspraak, het lijkt wel of je het erom doet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 20:38:
Massa op 1 stopper rest op 3.

niet echt lijkt me met huidige banden regelement.

Waarschuw beheerder
lol ik kijk f1 zo maar sporadisch, maar wat ik hier lees is echt complete onzin. al die Ferrari fanboys die zeuren dat hun team zo goed is, dat ze nu al weer dichtbij zitten... haha laat me niet lachen. waar waren ze eerst dan?!

Waarschuw beheerder
donateur
Probleem hier is dat iedereen alles iets te serieus neemt, terwijl ik alleen probeer over te komen als een Ferrari fanboy wat ik uiteindelijk ook wel ben. Alleen is het wel iets minder wat andere mensen hier denken (Y):P, ik vind jullie nog wel lief hoor :aai:.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2009 om 05:37:
terwijl ik alleen probeer over te komen als een Ferrari fanboy wat ik uiteindelijk ook wel ben

Het mooie is dat mensen niet meer denken dat je een fanboy bent, maar dat er serieus iets mis is gegaan met zuurstof tekort bij je geboorte.

Maar leuke nieuwe ommekeer: ow, maar ik speel maar een spelletje. Ik gedraag me als een idioot om jullie te foppen. Feitelijk ben ik niet zo dom als dat ik altijd overkom. Die latente racistische gevoelens moeten we zeker ook niet al te serieus nemen.