2 pagan: cool, trek ik dan wel ff aan naar tiesto in concert haha of als ik weer es moet draaien en dan een hele trance set neerzetten ofzo, zullen ze wel waarderen...
De server van de IHT-site zit te kutten, dus je kan hem tijdenlijk via de bovenstaande url bezoeken !
ik snap echt niet dat mense zich druk gaan maken hoe een feest heet.. laat het maar lekker I hate trance hete.. lekker boeiend zeg als een trance feest I hate hardcore heet ga ik me er echt niet druk om maken.. net wat ez zeg zijn ergere dinge hoor pfff..
Ik ben zekers wel aanwezig.. en ga flink lam worden ez--> kijk maar uit
Voor de mensen die het leuk vinden om het te weten :
[u]Timetable[/u]
20:00 tot 21:30 Mad vs. Psycho
21:30 tot 22:30 Toxtoy
22:30 tot 23:30 Damage
23:30 tot 01:00 Stalker
01:00 tot 01:30 LIVE : G-town Madness
01:30 tot 02:30 The Challenger
02:30 tot 03:30 Dazzler
03:30 tot 04:30 Promo
04:30 tot 05:00 LIVE : Masters Of Noise vs. Hardcore Madness
05:00 tot 06:00 Lunatic vs.Miss Hysteria
06:00 tot 07:00 D-spirit
07:00 tot 08:00 Akira
Nadere informatie (volgt) op http://www.ihatetrance.tk
zondag had die geen ketting, maar kwam je 2x met dat ding tegen m`n arm aan....stel als er wel een ketting om had gezeten...dan had je m`n echt wel pijn gedaan
gesminckt is het dacht ik....
maar goed ik ben ook zekah van de partij, tis bij mij om de hoek, maar tis ook gewoon wel een vette locatie+ line-up en.......een vette avond om te stappen....
Niet veel slaap nodig, volgende dag staat er toch weinig op de planning... ow jah.. autocross... heheeh, hoe kan het ook anders. Enne.... had 1x m'n kale kop oranje gespoten.... niet aan te raden.... hahahaha
Ja wel geslaagt,jij kwam wat later binnen geloofik,eerder op de avond toen wij binnen kwamen was het veeeeeeeels te druk.
Gelukig werd het later wat rustiger,ik haat hutje mutje op elkaar staan
Zekers een goed feessie..... Was ff kut dat tijdens die live act ff de boxen achterin er mee op hielen, maar werd snel al weer verholpen. Enige minpunt vond ik dat het zo allejezus warm was, hele avond als een achterlijke staan zweten..... Voor de rest, geslaagd!
heb me wel vermaakt wat was ik lam lekkerrrrrrrrrrrrrrr