922x bekeken
Af en toe lekker drankjes op een feest, maar dat kan niet vaak, want het is te duur en bovendien vind ik het nuchtern ook heel leuk op een feest- dan lach zelf over de dronken mensen of de wappie- wappies en weet de volgende dag nog alles (wat ik vaak niet heb, als ik te veel drink...). Drugs niet, is niks voor mij
donateur
Voor iedereen die weer zulke kortzichtige reacties geven als "van alcohol wordt je agressief" en dat soort onzin: Rot op, en ga iemand anders in de boot nemen. Tuurlijk zijn er mensen bij die er niet tegen kunnen, maar er is een verschil tussen gebruik en misbruik.
Het zou fijn zijn als je het woordje "sommigen" of "kunnen" zou willen gebruiken in de bewoordingen. Niet iedereen die drinkt wordt agressief. Men vergeet wel eens dat er misschien 30 % van de mensen op een feestje veel drinkt, maar owee als er 1 agressief is.
Dus, laat de echte alcoholisten, die absoluut normaal kunnen blijven doen, met rust ! En richt je frustraties ergens anders tegen.
Getekend:
Een alcoholic for life !
Het zou fijn zijn als je het woordje "sommigen" of "kunnen" zou willen gebruiken in de bewoordingen. Niet iedereen die drinkt wordt agressief. Men vergeet wel eens dat er misschien 30 % van de mensen op een feestje veel drinkt, maar owee als er 1 agressief is.
Dus, laat de echte alcoholisten, die absoluut normaal kunnen blijven doen, met rust ! En richt je frustraties ergens anders tegen.
Getekend:
Een alcoholic for life !
Drugs zowiezo nooit, kan het zo leuk en gezellig genoeg maken, geen drugs voor nodig, vooral ook met goeie muziek erbij en alcohol zo af en toe, maar meestal eigenlijk alleen als ik ns een keer n weekendje vrij heb en roken doe ik ook nog nie eens
Af een toe een
op een groot feest en op kleine feesten een 

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)