Partyflock

Forumonderwerp · 601352

Waarschuw beheerder
Waarvoor / Waardoor zou jij stoppen met gebruiken?
Bv: als een maat van je eraan overlijdt, sinds je de gevolgen ervan weet, je partner het niet wil etc...........
Noem maar op!

Waarschuw beheerder
Als het stoplicht op rood springt...

Waarschuw beheerder
2 SHINY> Als je het niet doet kun je je dat beter niet gaan afvragen, het is leuk maar sommige dingen kunnen beter onbekend blijven.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben vorig jaar gestopt omdat
-je gewoon steeds meer nodig hebt
-ik heeeel oud wil worden
-steeds vaker deed bijna elk weekend
-ik elke keer moest overgeven
Waarschuw beheerder
Sinds een 1,5 jaar doe ik het nu ook heel erg rustig aan! alleen op party's en soms ook party's zonder.
Waarschuw beheerder
als ik verantwoordelijkheid moet gaan tonen! als ik kinderen krijg dus!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 2 jaar geleden gestopt omdat het uit de hand begon te lopen...daarna nog 1 keertje gedaan> viel me tegen, en toen had ik zoiets van...waarom zou ik? ik vermaak me prima zonder..... :-)
Waarschuw beheerder
2 JORR> oke papa ;-)

Was een vraag voor jullie hoor niet voor mezelf ;-). Ik weet heel goed waarom ik nooit met die shit ben begonnen!

Heb het niet zo op drugs, iedereen moet het zelf weten! Ik ben blij dat ik leuk kan feesten zonder die troep!
Waarschuw beheerder
ach ja iedereen kan wel zeggen dattie gaat stoppen als het geheugen en alles achteruit gaat
maar stoppen doe je dan toch niet want je hebt het waarschijnlijk niet eens in de gaten wat het doet met je hersenen
langzaam maar zeker word het afgebroken
Ik heb ook een antal keren gezegd dat ik ging stoppen maar het gaat toch vrolijk verder
vooral als je zegt ik doe het niet meer en je bent op een feestje al een beetje alcohol achter de kiezen dan gaat er ook zo een pil achteraan
Waarschuw beheerder
Als ik een serieuze relatie krijg, en die meid zou niet willen dat ik veel gebruik zo ik gelijk minderen. Zeker niet meer elke week.

Waarschuw beheerder
Als je weet dat je je grensen niet meer kan stellen!!!
Waarschuw beheerder
Dat snap ik dus niet, dat hoor ik vaker van jongens: als ik een meisje tegenkom die me er min of meer vanaf kan houden!

Je doet het toch voor jezelf..........een ex van mij is ook om die reden gestopt (gelukkig dat wel) maar toch vind ik dat je het niet voor een ander moet doen.

Waarschuw beheerder
ik zie hoe mijn vrienden achteruit gaan,
en ik vind het dan echt geen pretje meer worden om zelf nog door te gaan ik doe het voor mezelf maar ook voor een belangrijk persoon in mijn leven.
Ik ben er zelf net achter hoe dom ik ben geweest ik heb die gene al verdriet gedaan en ik ben niet vanplan zo door te gaan. duzzz voor mij voorlopig geen druks meer
laatste aanpassing