Partyflock

Forumonderwerp · 600763
17 volgers · 257233x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me af of er nog meer Mensen zijn hier die ook een motorrijbewijs hebben. En waar ze dan op rijden?
Ik zelf rijd al bijna 1 jaar een Suzuki GSX 600F

Waarschuw beheerder
X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 14:28:
ik hoor daar alleen ma slechte dingen over

Slechte dingen? Daar heb ik geen last van.. Misschien is het handig als je een hoop geld uitgeeft, ook goed nadenkt over de motor die je wilt kopen.. Denk dat dat vooral het probleem is.. verdiep je.. en ja, misschien is een Buell dan jouw motor niet..

Uitspraak van Rossifumi op donderdag 2 maart 2006 om 14:34:
Zolang er een harleyblok onderhangt wordt het nooit wat

Ohh, wordt het weer zo'n discussie?
Gaan we naaimachines met hummers vergelijken??

Enne Sandra... jij weet wel te vertellen dat het met een harleyblok niets wordt?? Je hebt niet eens een groot rijbewijs haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt waar, kickuh! Hebbie een foto van je motor dan? Maarum, binnenkort ga ik een proefritje maken... ben zeer benieuwd!!
Waarschuw beheerder
Hey Bikechick...pas mn profiel wel ff aan.. kun je t zien..

Gewoon doorsparen hoor!! Krijg je geen spijt van..:nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fucking Hel op vrijdag 3 maart 2006 om 10:05:
misschien is een Buell dan jouw motor niet..

is et ook niet ik rij nu nog wel op mn ducatie :jaja:
en dan kijk ik wel wat mn volgende word..

Enne Sandra... jij weet wel te vertellen dat het met een harleyblok niets wordt?? Je hebt niet eens een groot rijbewijs haha

dat wil niet zeggen dat ik niet op die van me pa gereden heb!!!

ennuh niet hatelijk gaan doen hé
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is niet hatelijk bedoeld... vond het eerder grappig..
Waarschuw beheerder
nieuwe lichting motorrijdsters hiero???

Waarschuw beheerder
Dit is mijn droommotor....

[img width=489 height=628 cacheid=0013b18100222f1da494bf161a014431b5]http://www.mvagusta.com.au/2004photos/hires/MV%20Agusta%20-%202003%20F4%20Brutale%20S%20(2).jpg[/img]

MV Agusta F4 Brutale S
:kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Roelof.. je hebt smaak!
Super gave motor ja :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fucking Hel op vrijdag 3 maart 2006 om 13:02:
je hebt smaak

Dank je :D Alleen een beetje een dure....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 22:56:
Zou het niet doen, op het moment dat je toch een ongeval krijgt trekt de verzekering zich terug omdat je een motorvoertuig bestuurt waarvoor je geen rijbewijs hebt.

Kennis van mij reedt trouwens ook op een Yamaha FZ750 terwijl hij over een maand pas 21 werd. De agent die hem aanhield i.v.m. een snelheidsovertreding adviseerde hem om direkt bij thuiskomst de motor nog maar even te stallen.

tsjah, me crossmotor ging nog harder als me lesmotor :S + dat zo'n kit echt asociaal veel geld kost en dat me motor er buiten langzamer, buitend slechter van word. Jij gaat toch ook niet rond lopen met en tyrap om je nek :S je moet haar met liefde behandelen!!!

daar komt bij, tsjah een beetje op het gas letten mag ook wel deze periode :) je zal vast gelijk hebben, maar ik waag het er wel op... met scooters zeiden ze toen der tijd het zelfde en toch keren ze uit.

Ohh, wordt het weer zo'n discussie?
Gaan we naaimachines met hummers vergelijken

heerlijke opmerking 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 10:26:
ennuh niet hatelijk gaan doen hé

Uitspraak van Fucking Hel op vrijdag 3 maart 2006 om 11:36:
Het is niet hatelijk bedoeld... vond het eerder grappig

meoo00OOWWWW!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 12:01:
MV Agusta F4 Brutale S

alleen de voorkuip/koplamp etc van de racer. naakt ziet wel leuk uit, alleen vind het jammer van een gewone koplamp in plaats van die flashy 2 woeste ogen wat nu alle racers zo'n beetje hebben :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op vrijdag 3 maart 2006 om 17:17:
heerlijke opmerking

had m geeneens gezien hahahaaha.neem t rossi niet kwalijk meis.hij kan er ook niks aan doen :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 15:47:
Alleen een beetje een dure....

Nogal :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op vrijdag 3 maart 2006 om 12:00:
nieuwe lichting motorrijdsters hiero???

Mwahaha:yes:.....wanneer gaan we een Partyflock-meeting
op de motor:woop:houden...?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wanneer er NIET een pak sneeuw, ijs en pekel op weg ligt ? :S :D
7 of 8 april op het circuit van Assen ofzo ? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 23:39:
Wanneer er NIET een pak sneeuw, ijs en pekel op weg ligt ?
7 of 8 april op het circuit van Assen ofzo ?

Jij blijft bezig he...volgens mij heb je er zin in :D

Waarschuw beheerder
HE Hello,

Tsja, doorsparen nog maar ff... echt geen zin in.. Die van mij moet eerst weg voor reparatie, dus kost weer een bak geld.. grrrr :( Maarum, goed plan, Partyflock-meeting. Lijkt me lachuh! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fucking Hel op vrijdag 3 maart 2006 om 10:20:
Hey Bikechick...pas mn profiel wel ff aan.. kun je t zien..

Gewoon doorsparen hoor!! Krijg je geen spijt van..

Heb um gezien, kickuh!! Hebbie goed voor elkaar!! Zal wel ff een foto van die mij op mn site zetten, kun je um ook ff zien. xx

Waarschuw beheerder
Jij blijft bezig he...volgens mij heb je er zin in

Helemaal niet hoor O:)O:)O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 09:40:
HE Hello,

Tsja, doorsparen nog maar ff... echt geen zin in.. Die van mij moet eerst weg voor reparatie, dus kost weer een bak geld.. grrrr Maarum, goed plan, Partyflock-meeting. Lijkt me lachuh!

Mijne is gister teruggebracht,grote beurt en nog wat grappen.. kost een rib uit me lijf....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de mijne moet nog steeds uit elkaar.gaat zo,n 1000 euro kosten.tank en frame spuiten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 19:47:
tank en frame spuiten

Welke kleur?
Waarschuw beheerder
tank gewoon ducatirood en t frame goudkleurig.ze hebben m in toulon aan de cote d,azur omgegooid.flinke deuk in de tank en omdat er accuzuur op t frame is gekomen is de lak weggebeten.ben te eerlijk geweest tegen de verzekering en daarom wordt er niks vergoed.had beter kunnen zeggen dat de wind m omgeblazen heeft.ben er al een tijdje mee bezig om m uit elkaar te krijgen.als t goed is gaat t nu eindelijk a.s. zondag gebeuren met een maat van me die monteur is.als t goed is.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 7 maart 2006 om 21:13:
aan de cote d,azur omgegooid

Aaaaa'Zuur! :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik mijn leven met 30 jaar verkort als ik een motor rijbewijs ga halen. Het lijkt me wel opper meesterlijk om met een race motor opritje snelweg te pakken.
Waarschuw beheerder
hoezo snelweg je moet dan tog juist achterweggetjes nemen met veel bochten :P:P doe k met brommer ook altijd is tog lachuh

Waarschuw beheerder
Kreeg vandaag zowaar post van de importeur van Harl........, Harl..., Harley DDDDD....., sorry maar krijg het m'n strot niet uit. In elk geval van die lui die het dealerschap van Buell ook hebben, ze hebben in de week van de 21e een ''speciaal'' programma voor testrijden.

Misschien toch maar even naar Vróóóóóómshoop om een keer zo'n ulysses/XB12X te proberen. Niet dat ik direkt de Bird erop ga inruilen maar je moet alles een keer geprobeerd hebben toch????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op woensdag 8 maart 2006 om 18:34:
juist achterweggetjes nemen met veel bochten

Neuhhhh, Carhopping is leuker.

Da's op een redelijk drukke regionele weg (voor de noorderlingen; bv N33/N34/N37) in een stroom auto's meerijden.
Net voordat je een gaatje ziet tussen de rij tegenliggers ''klik,klik,klik,klik'' terug naar z'n twee, en dan WHAM, snel een paar auto's voorbij en weer netjes invoegen.
Weer wachten totdat er een gaatje is en dan WHAM, weer er voorbij.

Voorwaarde is echter wel dat je een motor moet hebben met veel koppel en goede remmen. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 19:16:
Kreeg vandaag zowaar post van de importeur van Harl........, Harl..., Harley DDDDD....., sorry maar krijg het m'n strot niet uit. In elk geval van die lui die het dealerschap van Buell ook hebben, ze hebben in de week van de 21e een ''speciaal'' programma voor testrijden.

Heb ik ook gehad....ben woedend en ga ze een aangetekende brief sturen:X
Hoe halen ze het in hun hoofd om een Ducatirijder reclame van Harley of Buell te bezorgen. Heb het achterin me tuin in de fik gestoken...!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 19:56:
Uitspraak van Emmevi op woensdag 8 maart 2006 om 19:16:

@u&M
Heb ik ook gehad....ben woedend en ga ze een aangetekende brief sturen
Hoe halen ze het in hun hoofd om een Ducatirijder reclame van Harley of Buell te bezorgen. Heb het achterin me tuin in de fik gestoken...!laatste aanpassing 8 maart 2006 19:57

Hebben wij thuis ook gekregen..
:[ sturen ze dat na n huis vol met ducati rijders... grrr
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb m niet gekregen,wel post van ducati :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op donderdag 9 maart 2006 om 10:29:
wel post van ducati

daar hebben wij niks van gehad :cry:;)
Waarschuw beheerder
doe je toch wat verkeerds meissie hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 19:21:
Neuhhhh, Carhopping is leuker.

Da's op een redelijk drukke regionele weg (voor de noorderlingen; bv N33/N34/N37) in een stroom auto's meerijden.
Net voordat je een gaatje ziet tussen de rij tegenliggers ''klik,klik,klik,klik'' terug naar z'n twee, en dan WHAM, snel een paar auto's voorbij en weer netjes invoegen.
Weer wachten totdat er een gaatje is en dan WHAM, weer er voorbij.

Daar zie ik de lol niet van in :no:

Waarschuw beheerder
idd....geef mij maar lekker veel bochten....de Eiffel bijvoorbeeld!
Waarschuw beheerder
geef mij de snelwegen in frankrijk maar,gewoon blazen.daar kan je pas lekker rijden (y)
ik heb post gekregen vanuit UK. een pakketje met cd's, maar dat is zeker niet geod :P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 16:37:
idd....geef mij maar lekker veel bochten....de Eiffel bijvoorbeeld

haha de heuvels en bochten van zuidbelgie frankrijk zijn op 1u afstand 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op donderdag 9 maart 2006 om 16:53:
gewoon blazen

Dat is toch niet leuk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 19:07:
Dat is toch niet leuk?

????? dat vind ik t mooiste wat er is.verlang echt naar de zomer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op donderdag 9 maart 2006 om 20:28:
verlang echt naar de zomer

Ja....hier nog een!

Waarschuw beheerder
http://www.norseraiders.com/walhalla.html

en voor de rest zeg ik nix :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op donderdag 9 maart 2006 om 16:53:
geef mij de snelwegen in frankrijk maar,gewoon blazen.daar kan je pas lekker rijden

Snelwegen, ook zo saai...
Waarschuw beheerder
vind je ?? ik vind niks mooiers als blazen over de snelweg.bestemming onbekend.rij de hele wereld over als t moet.heerlijk.
Waarschuw beheerder
Snelwegen zijn zo saai, op B-wegen kun je tenminste af en toe lekker doortrekken en beetje schakelen en bochtjes nemen :) Ben naar Italië ook alleen maar binnendoor gereden (behalve op de terugweg toen ik er genoeg van had :P)...je hoeft dan niet hele tijd je blik op de weg te houden, je kan af en toe nog een beetje van de omgeving genieten en als je langs een terrasje komt even de mooie vrouwen bekijken B);)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op donderdag 9 maart 2006 om 22:43:
en bij het eerste stopbord een voorrangsweg overknallen en geschept worden

Alleen doen waar het kan he, dus niet vlak voor een kruising of iets dergelijks :)