17 volgers · 257233x bekeken
ik hoor daar alleen ma slechte dingen over
Slechte dingen? Daar heb ik geen last van.. Misschien is het handig als je een hoop geld uitgeeft, ook goed nadenkt over de motor die je wilt kopen.. Denk dat dat vooral het probleem is.. verdiep je.. en ja, misschien is een Buell dan jouw motor niet..
Zolang er een harleyblok onderhangt wordt het nooit wat
Ohh, wordt het weer zo'n discussie?
Gaan we naaimachines met hummers vergelijken??
Enne Sandra... jij weet wel te vertellen dat het met een harleyblok niets wordt?? Je hebt niet eens een groot rijbewijs haha
laatste aanpassing
Hey Bikechick...pas mn profiel wel ff aan.. kun je t zien..
Gewoon doorsparen hoor!! Krijg je geen spijt van..
misschien is een Buell dan jouw motor niet..
is et ook niet ik rij nu nog wel op mn ducatie
en dan kijk ik wel wat mn volgende word..
Enne Sandra... jij weet wel te vertellen dat het met een harleyblok niets wordt?? Je hebt niet eens een groot rijbewijs haha
dat wil niet zeggen dat ik niet op die van me pa gereden heb!!!
ennuh niet hatelijk gaan doen hé
laatste aanpassing
Het is niet hatelijk bedoeld... vond het eerder grappig..
Roelof.. je hebt smaak!
Super gave motor ja
Super gave motor ja
je hebt smaak
Dank je
Zou het niet doen, op het moment dat je toch een ongeval krijgt trekt de verzekering zich terug omdat je een motorvoertuig bestuurt waarvoor je geen rijbewijs hebt.
Kennis van mij reedt trouwens ook op een Yamaha FZ750 terwijl hij over een maand pas 21 werd. De agent die hem aanhield i.v.m. een snelheidsovertreding adviseerde hem om direkt bij thuiskomst de motor nog maar even te stallen.
tsjah, me crossmotor ging nog harder als me lesmotor
daar komt bij, tsjah een beetje op het gas letten mag ook wel deze periode
Ohh, wordt het weer zo'n discussie?
Gaan we naaimachines met hummers vergelijken
heerlijke opmerking
ennuh niet hatelijk gaan doen hé
Het is niet hatelijk bedoeld... vond het eerder grappig
meoo00OOWWWW!!!
MV Agusta F4 Brutale S
alleen de voorkuip/koplamp etc van de racer. naakt ziet wel leuk uit, alleen vind het jammer van een gewone koplamp in plaats van die flashy 2 woeste ogen wat nu alle racers zo'n beetje hebben
heerlijke opmerking
had m geeneens gezien hahahaaha.neem t rossi niet kwalijk meis.hij kan er ook niks aan doen
Hey Bikechick...pas mn profiel wel ff aan.. kun je t zien..
Heb um gezien, kickuh!! Hebbie goed voor elkaar!! Zal wel ff een foto van die mij op mn site zetten, kun je um ook ff zien. xx
HE Hello,
Tsja, doorsparen nog maar ff... echt geen zin in.. Die van mij moet eerst weg voor reparatie, dus kost weer een bak geld.. grrrr Maarum, goed plan, Partyflock-meeting. Lijkt me lachuh!
Mijne is gister teruggebracht,grote beurt en nog wat grappen.. kost een rib uit me lijf....
laatste aanpassing
tank gewoon ducatirood en t frame goudkleurig.ze hebben m in toulon aan de cote d,azur omgegooid.flinke deuk in de tank en omdat er accuzuur op t frame is gekomen is de lak weggebeten.ben te eerlijk geweest tegen de verzekering en daarom wordt er niks vergoed.had beter kunnen zeggen dat de wind m omgeblazen heeft.ben er al een tijdje mee bezig om m uit elkaar te krijgen.als t goed is gaat t nu eindelijk a.s. zondag gebeuren met een maat van me die monteur is.als t goed is.......
nog 4 dagen en ik begin met me eerste rijles.. eindelijk me nieuwe arai gebruiken
past die over je haar heen dan?
Kreeg vandaag zowaar post van de importeur van Harl........, Harl..., Harley DDDDD....., sorry maar krijg het m'n strot niet uit. In elk geval van die lui die het dealerschap van Buell ook hebben, ze hebben in de week van de 21e een ''speciaal'' programma voor testrijden.
Misschien toch maar even naar Vróóóóóómshoop om een keer zo'n ulysses/XB12X te proberen. Niet dat ik direkt de Bird erop ga inruilen maar je moet alles een keer geprobeerd hebben toch????
Misschien toch maar even naar Vróóóóóómshoop om een keer zo'n ulysses/XB12X te proberen. Niet dat ik direkt de Bird erop ga inruilen maar je moet alles een keer geprobeerd hebben toch????
juist achterweggetjes nemen met veel bochten
Neuhhhh, Carhopping is leuker.
Da's op een redelijk drukke regionele weg (voor de noorderlingen; bv N33/N34/N37) in een stroom auto's meerijden.
Net voordat je een gaatje ziet tussen de rij tegenliggers ''klik,klik,klik,klik'' terug naar z'n twee, en dan WHAM, snel een paar auto's voorbij en weer netjes invoegen.
Weer wachten totdat er een gaatje is en dan WHAM, weer er voorbij.
Voorwaarde is echter wel dat je een motor moet hebben met veel koppel en goede remmen.
laatste aanpassing
Kreeg vandaag zowaar post van de importeur van Harl........, Harl..., Harley DDDDD....., sorry maar krijg het m'n strot niet uit. In elk geval van die lui die het dealerschap van Buell ook hebben, ze hebben in de week van de 21e een ''speciaal'' programma voor testrijden.
Heb ik ook gehad....ben woedend en ga ze een aangetekende brief sturen
Hoe halen ze het in hun hoofd om een Ducatirijder reclame van Harley of Buell te bezorgen. Heb het achterin me tuin in de fik gestoken...!
laatste aanpassing
Uitspraak van Emmevi op woensdag 8 maart 2006 om 19:16:
@u&M
Heb ik ook gehad....ben woedend en ga ze een aangetekende brief sturen
Hoe halen ze het in hun hoofd om een Ducatirijder reclame van Harley of Buell te bezorgen. Heb het achterin me tuin in de fik gestoken...!laatste aanpassing 8 maart 2006 19:57
Hebben wij thuis ook gekregen..
laatste aanpassing
Neuhhhh, Carhopping is leuker.
Da's op een redelijk drukke regionele weg (voor de noorderlingen; bv N33/N34/N37) in een stroom auto's meerijden.
Net voordat je een gaatje ziet tussen de rij tegenliggers ''klik,klik,klik,klik'' terug naar z'n twee, en dan WHAM, snel een paar auto's voorbij en weer netjes invoegen.
Weer wachten totdat er een gaatje is en dan WHAM, weer er voorbij.
Daar zie ik de lol niet van in
Snelwegen zijn zo saai, op B-wegen kun je tenminste af en toe lekker doortrekken en beetje schakelen en bochtjes nemen
Ben naar Italië ook alleen maar binnendoor gereden (behalve op de terugweg toen ik er genoeg van had
)...je hoeft dan niet hele tijd je blik op de weg te houden, je kan af en toe nog een beetje van de omgeving genieten en als je langs een terrasje komt even de mooie vrouwen bekijken 

mooie vrouwen bekijken
en bij het eerste stopbord een voorrangsweg overknallen en geschept worden
en bij het eerste stopbord een voorrangsweg overknallen en geschept worden
Alleen doen waar het kan he, dus niet vlak voor een kruising of iets dergelijks

![[NL]sappemeer-terreur[NL]](/images/user/303069_1777907.jpg)