Partyflock

Forumonderwerp · 600763
17 volgers · 256732x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me af of er nog meer Mensen zijn hier die ook een motorrijbewijs hebben. En waar ze dan op rijden?
Ik zelf rijd al bijna 1 jaar een Suzuki GSX 600F
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party Marty op vrijdag 27 januari 2006 om 22:13:
Ik doelde eigenlijk op het feit dat je zonder alcohol en al die andere opwekkende middelen ook uit je dak kunt gaan...

Uitspraak van Hennep op vrijdag 27 januari 2006 om 11:11:
van een motorritje kan ik ook uit m,n dak gaan

Waarschuw beheerder
vandaag mijn honda cbr 600rr opgehaald! :)

echt vet gewoon!!
Waarschuw beheerder
hell yeah, en nog verslavend ook! blijf uj graag nuchter voor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op zaterdag 28 januari 2006 om 17:13:
vandaag mijn honda cbr 600rr opgehaald!

gefeliciteerd man, hou m heel, ok!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van @@@ op zaterdag 28 januari 2006 om 17:23:
gefeliciteerd man, hou m heel, ok!

dank je, dat is wel de bedoeling ja! :)

vandaag is in ieder geval goed afgelopen dat is al iets... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van @@@ op zaterdag 28 januari 2006 om 17:23:
hou m heel

En niet onbelangrijk in deze tijd van het jaar: hou hem schoon.

Kwam vandaag zowaar een Ural/Dnepr tegen met zijspan, 't was een witte maar kon zo niet zien of dat van de lak kwam of door het zout :)
Waarschuw beheerder
echt wel, komt een zooitje troep van de weg af nu, je aluminium rot weg waar je bijstaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van @@@ op zaterdag 28 januari 2006 om 17:57:
echt wel, komt een zooitje troep van de weg af nu, je aluminium rot weg waar je bijstaat

dr gaan bij mij voor t binnenzetten in de kelder na terugkomst van een ritje eerst een paar emmers water overheen.
Waarschuw beheerder
zo, iedereen weer dood na het weekend? wakker worden jongens, de weg was droog vandaag!
Waarschuw beheerder
IK leef nog! whahahahha
Waarschuw beheerder
donateur
Sjef: Mooi ding man, gefeliciteerd! :cheer:
Waarschuw beheerder
Hoi Hoi

Hier nog iemand met een motorrijbewijs,
k heb een Honda Hornett!!!

En Sjef mooi apparaat man!!!
Waarschuw beheerder
he he, we zijn weer wakker voor nog een week, gefeliciteerd nog sjef, nu even allemaal liedje zingen voor m
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -999s- op maandag 30 januari 2006 om 20:22:
IK leef nog! whahahahha

was de weg het gevaarlijkst of het feesten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sissel op maandag 30 januari 2006 om 21:33:
k heb een Honda Hornett!!!

superfiets (Y) heb er zelf ook een gehad.. helaas total loss gereden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van @@@ op maandag 30 januari 2006 om 20:06:
de weg was droog vandaag

En wit van het zout....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van @@@ op maandag 30 januari 2006 om 22:36:
was de weg het gevaarlijkst of het feesten?

feesten dacht ik zo. hahahah

ga nu nie motorrijden.. pff die pekel vreet me motor op!
Waarschuw beheerder
i know, k heb de dame even uitgekleed vandaag en alles even weggebikt, k hoef voorlopig geen zout meer te halen.
Waarschuw beheerder
daarom gaan dr dus bij mij gelijk een paar emmers water overheen als ik gereden heb.
Waarschuw beheerder
jahaha vandaag een motor gekocht :D:D:D eindelijk is het me weer gegund na 1,5 jaar motorloos te zijn geweest :bounce:
het is een honda cbr400rr geworden :)

theeft weer ff geduurd maar eindelijk kan ik weer rond tuffe :P !!!
Waarschuw beheerder
leuke fietsen zo'n mimi blade :)
Welk bouwjaar???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rossifumi op woensdag 1 februari 2006 om 18:09:
leuke fietsen zo'n mimi blade
Welk bouwjaar

'93 :)

joah, komt ook nog zo'n spitse achterkant op van zo'n cbr600 f sport. ik ben er wel verliefd op stiekem jaja tvoelt gewoon zo verdomde goed EINDElijk er weer een te hebben na mijn laatste gestolen :( :):):)

Waarschuw beheerder
Kameraad van mij heeft er ook één, is er erg over te spreken maar hij moet hem eigenlijk van de hand doen omdat hij al drie jaar in Stuttgart woont en hem nog steeds op NL-kentken heeft staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ERiQ! op maandag 30 januari 2006 om 21:15:
Sjef: Mooi ding man, gefeliciteerd!

Uitspraak van sissel op maandag 30 januari 2006 om 21:33:
En Sjef mooi apparaat man!!!

Uitspraak van @@@ op maandag 30 januari 2006 om 22:36:
gefeliciteerd nog sjef

dank jullie (Y)

kheb al een kilometertje of 250 gemaakt afgelopen weekend! :)
niks geen kou gehad, dus heb een goei pak gekocht! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op zaterdag 28 januari 2006 om 17:13:

Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op woensdag 1 februari 2006 om 17:58:
jahaha vandaag een motor gekocht eindelijk is het me weer gegund na 1,5 jaar motorloos te zijn geweest
het is een honda cbr400rr geworden

Beiden gefeliciteerd !!! :cheer: Laat die zomer maar komen B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party Marty op woensdag 1 februari 2006 om 19:08:
Uitspraak van SJEF :bier: [HC] op zaterdag 28 januari 2006 om 17:13:

Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op woensdag 1 februari 2006 om 17:58:
jahaha vandaag een motor gekocht eindelijk is het me weer gegund na 1,5 jaar motorloos te zijn geweest
het is een honda cbr400rr geworden

Beiden gefeliciteerd !!! Laat die zomer maar komen

haha gemist dan, ja idd jij ook veel plezier met jouwn CBR :p !!!

en idd, dat de lente (zomer is al te laat :X) maar snel op komen!

zojuist het eerste half uurtje gereden maar toen was er toch zoveel mist en begon het donker te worden zonder straat verlichting hierzo dat ik dacht van, morgen nog een dag met meer licht :p !

Waarschuw beheerder
een 400 RR en een 600RR ? . gaaf hoor ! .
Gefeliciteerd ! . (y) :cheer:

< Ik moet nog ff een maandje wachten voordat ie af is.. naja.. dan heb je ook wat speciaals ;) voorlopig toch nog te koud om te racen en Assen is nog niet af ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 22:45:
Ik moet nog ff een maandje wachten voordat ie af is.. naja.. dan heb je ook wat speciaals voorlopig toch nog te koud om te racen en Assen is nog niet af

jehjehjeh twas een yamaha speciaal zaak dus het stond daar Vol met 2006 r1/r6 spul zijn erg leuk alleen was buiten mijn budget ;)
Waarschuw beheerder
hoop blije mensen hiero (y)
Waarschuw beheerder
het gaat geen goed weekend worden om te gaan rijden :(
Waarschuw beheerder
haha ja dat wel, mar ja straks ga ik op mijn bek met dit kut weer! dat is het me niet waard....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op vrijdag 3 februari 2006 om 18:45:
haha ja dat wel, mar ja straks ga ik op mijn bek met dit kut weer! dat is het me niet waard....

tsjah dat is nu wel :S ben begonnen op crossmotors en heb er 3 gehad. daar ree ik in weer of winter mee. ben met éne in de winter gevallen, oppakken, en verder naar huis rijden... nu met kuip is dat wel minder ja :S je geeft me wel ff de bedenkingen :S:S
Waarschuw beheerder
daarom, ik wacht wel geduldig af :)

hij loopt niet weg... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op vrijdag 3 februari 2006 om 18:56:
hij loopt niet weg...

jaja, maar na ZOLANG te hebben gewacht (allemaal onterecht door die vuile k****r k*t verzekeringsmaatschappijen :[) en hij staat daar zo te blinken in de garage, is dat ZOOoo moeilijk vervelend etc etc etc. :(

Waarschuw beheerder
Zevenvoudig wereldkampioen in de MotoGP Valentino Rossi heeft vandaag zijn derde testdag in de F1 op het circuit van Valencia afgesloten aan boord van de Ferrari F2004, waarmee hij testte samen met diverse andere vaste formule 1 coureurs.

Ondanks het feit dat hij natuurlijk het Valencia circuit heel goed kent op twee wielen, had Rossi en verre van goede eerste dag op het Spaanse circuit. Hij spinde in zijn eerste ronde al na tien bochten van de baan spinde, waarna hij de eerste dag niet meer in actie mede als gevolg van het slechte weer. Gisteren presteerde hij aanmerkelijk beter waarbij hij een respectabele tijd wist te realiseren van 1´12.856, wat hem een negende plaats op de lijst opleverde. Vandaag wist hij zich verder te verbeteren en naar 54 ronden met de verouderde V10 Ferrari, kwam hij tot een tijd van 1´12”316, een goede prestatie zeker als je zijn tijd vergelijkt met zijn “teamgenoot” Felipe Massa die met de V8 versie van de Ferrari een tijd van 1´12”1 behaalde. Op de officiële lijst eindigde de wereldkampioen 1.4 seconden achter de snelste coureur Fernando Alonso.

Hoezo een legendarische coureur
Waarschuw beheerder
en hij staat daar zo te blinken in de garage, is dat ZOOoo moeilijk vervelend

ik know! ik heb geen recht van spreken, k rij gewoon door, wel een beetje in de smiezen houden dat het glad kan zijn.
k vind zelf de herft veraderlijker met al die bladeren op de weg

maar als het droog is en boven het vriespunt, gaan!
wel naar hennep luisteren over de emmertjes water
Waarschuw beheerder
ik rij ook gewoon t hele jaar door,stap er dalijk weer ff op (y)
Waarschuw beheerder
net thuis van luxemburg sloffe sigaretten in een rugzak ophalen. in de "halve alpen" ligt nog behoorlijk veel sneeuw, maar vandaag Moest ik persé een stuk knallen :D !!!

wat een geweldig gevoel om rond te rijden, ik weet wel waar ik zo lang op heb gewacht nu...!
Waarschuw beheerder
tuurlijk,gewoon gaan met die banaan.
Waarschuw beheerder
t was ook vandaag weer heerlijk, goed weer, zelfs met een flinke griep, t moest gewoon even. als ik binnen had willen zitten had ik wel een auto gekocht :-D
Waarschuw beheerder
knallen :P ik heb besloten om vanaaf weinig te gaan doen nadat ik vorig weekend haast 3 nachten niet had geslapen hahahaha
Waarschuw beheerder
hm vandaag het achterwiel eruit gehaald en gesmeerd en wat schoongemaakt. ben nu niet echt in staat voor te rijden :S ff rustig aan doen vandaag :)
Waarschuw beheerder
ja,ik weet t.je hebt wat neergezet puur om mij te zieken maar ik kan t toch lekker niet lezen hahahahaha (K)
Waarschuw beheerder
ben gek op moter rijden :P
Waarschuw beheerder
ben er nog niet mee bezig maar ik wacht nog wel ff een paar jaar om het te gaan doen lijkt me wel heel vet
Waarschuw beheerder
van uitstel komt afstel,waarom niet gelijk lessen gozer.